Oud 07-08-2019, 13:18
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik heb mijn social media even gedeactiveerd, met reden dat ik niet zo doelloos op internet zit en nu zit ik hier de hele tijd.
Oei
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2019, 13:25
Verwijderd
https://forum.viva.nl/relaties/intro...essages/447199

Jij post hier: vrienden via fora maken hehe.

Maar dit soort topics.... Introvert zijn is niet hetzelfde als geen contact maken en niet praten en ohja geen vrienden hebben.

Waarom willen mensen toch zoveel vrienden hebben?

Ik heb relatief veel vrienden, en ben een introvert en allemaal weten ze dat ik soms van de aardbodem verdwijn. Mijn beste vriend is ook een introvert, we hebben een intens contact en delen lief en leed met elkaar, we zijn bijna een stel man. Maar deze TS klinkt niet echt als een introvert, maar eerder als iemand die denkt dat veel vrienden hebben belangrijk is ofzo.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 13:52
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
https://forum.viva.nl/relaties/intro...essages/447199

Jij post hier: vrienden via fora maken hehe.

Maar dit soort topics.... Introvert zijn is niet hetzelfde als geen contact maken en niet praten en ohja geen vrienden hebben.

Waarom willen mensen toch zoveel vrienden hebben?

Ik heb relatief veel vrienden, en ben een introvert en allemaal weten ze dat ik soms van de aardbodem verdwijn. Mijn beste vriend is ook een introvert, we hebben een intens contact en delen lief en leed met elkaar, we zijn bijna een stel man. Maar deze TS klinkt niet echt als een introvert, maar eerder als iemand die denkt dat veel vrienden hebben belangrijk is ofzo.
Ik weet ook niet waarom mensen veel vrienden willen hebben. Tja, dat kan inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 13:55
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
https://forum.viva.nl/relaties/hoe-k...essages/447211

TO was verliefd op een player.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 14:15
Verwijderd
Ik ben vrjj extravert en heb bijna geen vrienden en daar ook maar weinig behoefte aan.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 14:15
Verwijderd
Wat een verschrikkelijke openingspost.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 14:17
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik ben vrjj extravert en heb bijna geen vrienden en daar ook maar weinig behoefte aan.
Ik oooooooooooooooook behalve het extravert gedeelte.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 14:18
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Wat een verschrikkelijke openingspost.
RIP
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 14:21
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Hoe heb ik 106 posts op viva.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 14:51
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik heb 9 posts op kindertelefoon
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 15:15
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
https://forum.viva.nl/relaties/is-mi...sages/446994/1

deze is zo'n moeilijke

Laatst gewijzigd op 07-08-2019 om 15:21.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 15:17
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
404 De pagina bestaat niet.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 15:21
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
oh geedit.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 15:42
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Waarom gaat ze niet bij die vent weg dan.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 15:46
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
idk
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 15:47
Verwijderd
WAT IS DAT VOOR TOPIC.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 15:48
Verwijderd
En een afschuwelijke nick, maar dat terzijde.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 15:49
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
mamavan2schatjesss
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 15:50
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Veel oudere mensen bedenken rare nicknames. Op OudersOnline ook.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 15:53
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
WAT IS DAT VOOR TOPIC.
WEET IK VEEL, MAAR DAAROM ZIT IK OP VIVA
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 15:53
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Veel oudere mensen bedenken rare nicknames. Op OudersOnline ook.
Anaalkabaal69
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 15:54
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
moeder van 2 toppers
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Anaalkabaal69
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 15:57
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 16:06
Verwijderd
Citaat:
WAT IS DAT VOOR TOPIC.
Standaard topic met eerst vertellen wat voor monster je als man hebt, en vervolgens de openingspost eindigen met iets als: ja maar hij is heel lief/begripvol/zorgzaam/geduldig/rustig/kalm/hij heeft zoveel voor me gedaan etc om het allemaal te bagatelliseren en verzachten.

Ik oordeel nooit slecht over deze vrouwen, maar vind het vooral echt heel erg verdrietig.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 16:07
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Standaard topic met eerst vertellen wat voor monster je als man hebt, en vervolgens de openingspost eindigen met iets als: ja maar hij is heel lief/begripvol/zorgzaam/geduldig/rustig/kalm/hij heeft zoveel voor me gedaan etc om het allemaal te bagatelliseren en verzachten.

Ik oordeel nooit slecht over deze vrouwen, maar vind het vooral echt heel erg verdrietig.
200 IQ vrouwen in deze wereld.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 16:09
Verwijderd
Citaat:
200 IQ vrouwen in deze wereld.
Nee dat is het niet. Zulke dingen kunnen echt iedereen overkomen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 16:14
Verwijderd
Wie van jullie kan mijn signature goed zien? Zoja wat zien jullie?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 16:16
Verwijderd
Oh op mobiel is ie mooier
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 16:16
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Nee dat is het niet. Zulke dingen kunnen echt iedereen overkomen.
Ja oof, uiteindelijk zit je erg met jezelf. Het is wel een moeilijke situatie.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 16:16
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Wie van jullie kan mijn signature goed zien? Zoja wat zien jullie?
Ik
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Ik oordeel nooit slecht over deze vrouwen, maar vind het vooral echt heel erg verdrietig.
Dit inderdaad. Ik vind het vooral bizar en erg verdrietig dat vrouwen vinden dat dat de relatie is die ze verdienen.

En je sig is een regenboog van hartjes!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 16:18
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Dit inderdaad. Ik vind het vooral bizar en erg verdrietig dat vrouwen vinden dat dat de relatie is die ze verdienen.
Vind ik ook.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 16:21
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Je signature ziet er mooi uit.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Dit inderdaad. Ik vind het vooral bizar en erg verdrietig dat vrouwen vinden dat dat de relatie is die ze verdienen.
Ja, daarom vind ik de geest of het brein mooi, maar tegelijkertijd ook doodeng. Dat iemand zo machtig kan zijn in zijn gedrag of dingen zeggen dat de ander zich daarin schikt en zichzelf kan verliezen.

Als de misbruikte/mishandelde partner dan uiteindelijk uit deze situatie stapt, moet hij/zij zo hard werken om hem/haarzelf weer terug te vinden. En het risico bestaat altijd dat het nog een keer gebeurt.
Dit soort mannen zijn er binnen no time weer bovenop en gaan op zoek naar een volgend slachtoffer.
Net als incest is er ook veel huiselijk geweld en verkrachtingen van partners, mensen die negatief reageren op zo'n persoon vind ik dan ook echt verdrietig.

Citaat:
En je sig is een regenboog van hartjes!
Trots!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 16:28
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ja, daarom vind ik de geest of het brein mooi, maar tegelijkertijd ook doodeng. Dat iemand zo machtig kan zijn in zijn gedrag of dingen zeggen dat de ander zich daarin schikt en zichzelf kan verliezen.

Als de misbruikte/mishandelde partner dan uiteindelijk uit deze situatie stapt, moet hij/zij zo hard werken om hem/haarzelf weer terug te vinden. En het risico bestaat altijd dat het nog een keer gebeurt.
Dit soort mannen zijn er binnen no time weer bovenop en gaan op zoek naar een volgend slachtoffer.
Net als incest is er ook veel huiselijk geweld en verkrachtingen van partners, mensen die negatief reageren op zo'n persoon vind ik dan ook echt verdrietig.
We hit a new low. Serieus dit is not done, maar ja.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 16:29
Verwijderd
Hehe Destruct!, wat leer je hier toch veel van ons he
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 16:30
Verwijderd
Een mannelijke collega van Jos heeft ooit eens gedeeld dat hij mishandeld werd door z'n (ex) vrouw. Hij was op dat moment al bij haar weg en een heel eind op weg in de verwerking, maar vertelde wel dat echt enorm veel mensen hem uitlachten, niet geloofden of vroegen waarom hij dan niet terug sloeg of haar verkrachtte (hij werd door haar misbruikt). Ik weet nog dat ik dat zo enorm bizar vond, dat mensen daar überhaupt een mening over hebben en vinden dat ze deze moeten delen met het slachtoffer. Hou je mond. Echt. Gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 16:32
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Hehe Destruct!, wat leer je hier toch veel van ons he
Veel leren en denken.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 16:32
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Relaties zijn complex.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Een mannelijke collega van Jos heeft ooit eens gedeeld dat hij mishandeld werd door z'n (ex) vrouw. Hij was op dat moment al bij haar weg en een heel eind op weg in de verwerking, maar vertelde wel dat echt enorm veel mensen hem uitlachten, niet geloofden of vroegen waarom hij dan niet terug sloeg of haar verkrachtte (hij werd door haar misbruikt). Ik weet nog dat ik dat zo enorm bizar vond, dat mensen daar überhaupt een mening over hebben en vinden dat ze deze moeten delen met het slachtoffer. Hou je mond. Echt. Gewoon niet.
Jep.

Wat ook vaak wordt gezegd: "Jemig man, ik zou willen dat ik zo'n vrouw had, met zo'n hoog libido en wie geregeld bruut op me ging zitten. Stel je niet zo aan."

Of, wat ook nog steeds verschrikkelijk is, is iets zeggen als "man the fuck up", "stel je niet aan", "je bent toch geen homo?" etc.

God man, zoals ik al eerder aangaf in de topic over werken dat ik er zelf wel eens verdrietig om word, ga ik wel door met mijn strijd.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 16:41
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
https://forum.viva.nl/relaties/versi...ges/447220?r=1

Deze man houdt zich bezig met fixen en seksssssssssssssssssssss
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 16:51
Verwijderd
Wordfeud en mannen/vrouwen regelen. Ja, ik ken vanuit een zeer directe kring dat dit gebeurt. Overigens heb ik deze kring zonder enige tact weg gehoepeld.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 16:53
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Wordfeud en mannen/vrouwen regelen. Ja, ik ken vanuit een zeer directe kring dat dit gebeurt. Overigens heb ik deze kring zonder enige tact weg gehoepeld.
Waarom zou je mensen fixen via een spelletje wordfreud
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 16:54
Verwijderd
Overigens heb ik dat spel ook veel gespeeld toen het helemaal in was. Had ik ook één of andere kerel die de hele tijd met me wilde spelen. Maar ik won altijd, dus ik had er op een gegeven moment ook geen zin meer in. Stuurde steeds bij lange en voor hem onbekende woorden een berichtje hoe goed ik wel niet was. Vervolgens kreeg ik duizend notificaties om nog een keer te spelen en stuurde hij berichten of ik nog niet nog echt eentje wilde spelen. Toen blokkeerde ik hem en kwam hij terug met een net iets andere nick. Nou, sindsdien speel ik geen wordfeud meer.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 16:55
Verwijderd
Sorry Ertur en Tigerly dat ik zomaar verdween. Het was niet omdat jullie zo vaak van me wonnen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 16:56
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Overigens heb ik dat spel ook veel gespeeld toen het helemaal in was. Had ik ook één of andere kerel die de hele tijd met me wilde spelen. Maar ik won altijd, dus ik had er op een gegeven moment ook geen zin meer in. Stuurde steeds bij lange en voor hem onbekende woorden een berichtje hoe goed ik wel niet was. Vervolgens kreeg ik duizend notificaties om nog een keer te spelen en stuurde hij berichten of ik nog niet nog echt eentje wilde spelen. Toen blokkeerde ik hem en kwam hij terug met een net iets andere nick. Nou, sindsdien speel ik geen wordfeud meer.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 19:44
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Weer zo'n topic.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 20:17
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
wachT wAT

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Hoi Weekendchillingzz #1795
Verwijderd
500 10-05-2015 19:41
De Kantine De hete hel van Saailands #1697
Verwijderd
501 16-08-2012 22:29
De Kantine Onsaaikerheid en acsaaiptatie #1425
Rivka
500 21-06-2011 12:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.