Oud 21-05-2007, 20:22
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Torquay United is aan het klungelen: de Engelse 4e-klasser zou zijn nieuwe coach na 10 minuten ontslagen hebben.

Leroy Rosenior had zijn contract bij voorzitter Mike Bateson nog maar net getekend, toen Bateson hem 10 minuten later belde. Bateson had de club net verkocht en Rosenior, die Torquay al eens leidde, zou dan toch niet terugkeren als coach van Torquay, omdat de overnemers ex-coach Colin Lee willen.

Maar directeur Debbie Hancox ontkent dan weer dat de overname al rond is. Toch gaat Rosenior er vanuit dat hij geen coach meer is. Hij zou dan het record van Dave Basset breken, die in 1984 Crystal Palace 4 dagen coachte.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2007, 19:18
Verwijderd
PSV klopt Milan na strafschoppen
Uitgegeven: 3 augustus 2007 18:52
Laatst gewijzigd: 3 augustus 2007 19:41

MOSKOU - PSV heeft zich ten koste van AC Milan geplaatst voor de finale van de Russian Railways Cup.

De Eindhovenaren versloegen de winnaar van de Champions League vrijdag in Moskou na strafschoppen met 4-3. Clarence Seedorf miste de beslissende penalty. In de reguliere speeltijd was niet gescoord.


PSV treft zondag in de finale van het toernooi de winnaar van het duel tussen Lokomotiv Moskou en Real Madrid.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 22:26
Bob der Bär
Avatar van Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Van Bommel wil voor Mannschaft spelen

Mark van Bommel zinspeelt op een plaats in het Duitse nationale elftal. De Limburger verklaarde tegenover TV Limburg dat de mogelijkheden worden onderzocht om een Duits paspoort aan te vragen, om zodoende zijn opwachting voor de equipe van Joachim Löw te kunnen gaan maken.

Van Bommel, die onder geen beding meer voor het Nederland elftal wil uitkomen zolang Marco van Basten aan het bewind staat, heeft al een gesprek met bondscoach Löw achter de rug. Tevens krijgt de middenvelder ruggensteun van de Duits bond (DFB) en werkgever Bayern München die met hem alle opties aan het doornemen zijn.

“Die ontwikkelingen zijn nu twee weken in volle gang”, reageerde de Maasbrachter desgevraagd. “We moeten nu afwachten of het überhaupt wel mogelijk is.” Mark van Bommel als middenveldchef van die Mannschaft? “Bij het Nederlands elftal is dat vrij lastig in ieder geval”, glimlachte de oud-PSV’er.

De KNVB is op de hoogte van alle ontwikkelingen en denkt dat het plan van de middenvelder weinig kans van slagen heeft. Ook de FIFA-reglementen spreken niet in zijn voordeel. Van Bommel droeg tot nu toe veertig maal het Oranjeshirt om de schouders.

__________________
Wilde gij mijne rolneger worden? ;)
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 22:45
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Dat is onmogelijk volgens de regels maar het lijkt me op zich best een geniale zet ^^ ik steun hem wel
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 01:00
Otnemem
Otnemem is offline
Super cool haha
__________________
''Immigants! I knew it was them! Even when it was the bears, I knew it was them."
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 07:06
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Van Bommel: Duits paspoort is grap

De opmerking die Mark van Bommel maakte over het feit dat hij een Duits paspoort wil aanvragen blijkt een grap.

Mark van Bommel laat weten spijt te hebben van zijn uitspraken. In een reactie zegt Van Bommel dat hij had gedacht dat iedereen zou begrijpen dat dit verhaal niet serieus zou zijn. Mark van Bommel zei op TV Limburg dat hij overwoog om de Duitse nationaliteit aan te nemen. Daarmee hoopte hij in de Mannschaft te kunnen spelen. Dat was overigens niet mogelijk geweest, omdat de Maasbrachtenaar eerder al 40 keer voor Oranje uitkwam.

Bron: l1
__________________
ofzoiets

Laatst gewijzigd op 21-08-2007 om 08:07.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 12:10
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 18:55
Verwijderd
Stond er nou Maurice Graef aan het einde van het filmpje? De oud-spits van VVV?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 19:34
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vinger kwijt op Telstartribune

AMSTERDAM - Er valt al niet zo vaak te juichen bij voetbalclub Telstar, maar toen fanatieke supporter Mike ten Cate eindelijk de handjes de lucht in kon steken voor de winnende treffer, raakte hij zijn vinger kwijt.

Stormvogels Telstar won met 1-0 van Haarlem, maar de 20-jarige Ten Cate raakte gehandicapt toen hij met zijn ring aan het hek bleef hangen
Een dag na de wedstrijd zit de jonge IJmuidenaar thuis, met zijn arm in het verband, zo schrijft het Haarlems Dagblad. Hij mist voor de rest van zijn leven het grootste deel van zijn middelvinger van zijn linkerhand maar vertelt er broodnuchter over. ,,Het is pure pech, het had iedereen kunnen overkomen.''
De supporter is bij thuiswedstrijden altijd op de tribune te vinden en gaat soms ook mee naar uitwedstrijden om zijn Telstar vooruit te schreeuwen. Bij thuiswedstrijden gaan de trouwste fans altijd in de hekken hangen, wat afgelopen zondag ook gebeurde bij de gescoorde strafschop.
,,Ik hoorde toen ik naar beneden kwam het metaal van mijn ring op iets van metaal vallen en dacht eerst: ik ben mijn ring kwijt.'' Die ring bleek driekwart van zijn vinger, hoewel hij geen pijn voelde. Ook de dag erna zegt hij niets te voelen hoewel hij paracetamol moet slikken.
Mike ten Cate belandde in het VU Ziekenhuis, maar daar zagen ze al dat het een een hopeloze zaak was. Alles - bot, pezen en spieren - waren doorgesneden. ,,Van mijn vinger hebben ze toen een mooi stompje gemaakt,'' citeert het Haarlems Dagblad de Telstarsupporter die nu dus een stukje van zijn leven gaf voor de club.


Je zal maar de rest van je leven je vinger kwijt zijn...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 21:31
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
je zal maar aids hebben
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 21-08-2007 @ 22:31 :
je zal maar aids hebben
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 12:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Plannen uitbreiding Goffertstadion gepresenteerd

NEC presenteerde vrijdagavond aan de pers haar plannen voor de uitbreiding van het McDOS Goffertstadion met het Huis van de Topsport (topsporthal). Het ontwerp van Mecanoo architecten voor het NEC stadion met Huis van de Topsport ligt als een glooiende heuvel in het Goffertpark. Centraal in de heuvel ligt het voetbalstadion met circa 20.000 zitplaatsen, uitgebreide business faciliteiten �n een grote supporterslounge.



Onder het groene dak gaan een topsporthal, een dojo, een onderwijs- en sportmedisch centrum, kantoren en restaurants schuil. De transformatie van het NEC stadion in een Huis van de Topsport geeft een kwaliteitsimpuls aan sportstad Nijmegen en het Goffertpark. Bovendien sluit het stedenbouwkundig aan op de ontwikkelingen rond kenniscentrum FiftyTwoDegrees en het nieuwe treinstation De Goffert.



Huis van de Topsport
Voetbalstadion De Goffert is een van de mooist gelegen stadions van Nederland. Het is in 1939 aangelegd als onderdeel van het Goffertpark, een volkspark bedoeld voor recreatie en evenementen. Het in een kuil gelegen stadion is in de crisisjaren met de hand gegraven. Door dit zware werk kreeg het als bijnaam �de Bloedkuul�. Door de atletiekbaan en wielerbaan lagen de met de hand gegraven taluds met tribunes ver af van het voetbalveld. In 2000 zijn de hardloopbaan en wielerbaan opgeheven en werd een stadion in het stadion gebouwd met compacte tribunes dicht op het veld. Hierdoor veranderde De Goffert in een van de meest sfeervolle voetbalstadions van Nederland. De 12.500 zitplaatsen zijn bijna elke wedstrijd uitverkocht.





Recent is bij NEC de behoefte ontstaan om de voorzieningen voor de zakenwereld te verbeteren en tegelijkertijd de toeschouwerscapaciteit van het stadion te vergroten. Bovendien wil de gemeente Nijmegen hier een Huis van de Topsport realiseren. Omdat het bestemmingsplan en de monumentale status van het park weinig ruimte bood voor uitbreiding, heeft Mecanoo niet een gebouw maar een landschap ontworpen: een multifunctioneel sportcomplex onder een groene heuvel.







Kuil wordt heuvel
De kuil uit 1939 wordt een heuvel met daarin het Huis van de Topsport. Het voetbalstadion in het centrum van de heuvel krijgt een tweede ring met circa 7.500 extra zitplaatsen en business lounges. De ruimtes tussen het talud uit 1939 en de nieuwe tribunes zijn omgevormd tot brede binnenstraten die naar de diverse sportfuncties en faciliteiten leiden. Gaten in de heuvel bieden zicht op de eronder gelegen sportfuncties en laten daglicht binnen. Insnijdingen vormen voorpleinen die leiden naar de entrees. Het parkeren vindt zoveel mogelijk plaats in en rond het nabij gelegen FiftyTwoDegrees en vormt niet meer belasting in de omliggende woonwijken.



De komst van het Huis van de Topsport naar Nijmegen betekent een enorme stimulans voor de topsport en breedtesport in de stad. Een keur aan sportclubs, onderwijs- en medische instellingen krijgt fantastische faciliteiten tot hun beschikking. Deze bundeling van functies levert niet alleen voordelen op voor beheer, exploitatie en logistiek, het zet Nijmegen op de kaart als sportstad. En door het complex vorm te geven als een heuvel wint het Goffertpark zelfs aan kwaliteit.




Als dit het wordt: Wauw. NEC probeert zich al jaren op de kaart te zetten met moderne ontwikkelingen, maar als dit doorgaat hebben ze wel echt een prachtige zet gedaan. De Goffert helemaal geïntegreerd in het park en ook nog eens een flinke financiële impuls door de ruimte voor nieuwe ontwikkelingen. Zo mooi had ik het nooit durven voorstellen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 12:18
Verwijderd
Gaaf plan, hopelijk dat het ook zo doorgaat en niet uiteindelijk één of andere afgekalfde variant. Maar ziet er goed uit!

Lijkt alleen wel alsof je zo het dak van het stadion op kan lopen
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 16:18
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Gaaf plan, hopelijk dat het ook zo doorgaat en niet uiteindelijk één of andere afgekalfde variant. Maar ziet er goed uit!

Lijkt alleen wel alsof je zo het dak van het stadion op kan lopen
Ja, dat zeiden wij ook meteen

Zal wel niet mogelijk zijn
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 16:35
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ziet er zeker goed uit maar tussen het eerste plan en de eerste paal zit altijd zo veel tijd bij voetbalstadions
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 18:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ziet er zeker goed uit maar tussen het eerste plan en de eerste paal zit altijd zo veel tijd bij voetbalstadions
Ach ja, het huidige stadion staat er ook pas een jaar of 8.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 12:49
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Hiddink: sms'jes uit kabinet
Guus Hiddink heeft tijdens zijn belastingfraudezaak steun gekregen vanuit het toen demissionaire kabinet Balkenende III. Dat zegt de bondscoach van Rusland in een interview met het weekblad Sportweek.

Volgens Hiddink ontving hij tijdens de zaak sms-jes van een staatssecretaris met daarin de tekst: 'Succes in de strijd tegen het OM'.

Hiddinks vertrouwen in de rechtsstaat kreeg er een knauw door: "Niemand, ook ik niet, staat boven de wet, laat dat duidelijk zijn. Maar er zijn dingen gebeurd die niet kloppen. Anders krijg je geen sms'jes vanuit het kabinet. Als ik dan vervolgens hoor dat het beleid is om bekende mensen aan te pakken, omdat het zo lekker veel publiciteit oplevert, dan denk ik: 'Mijn God, wat gebeurt hier?' Vrouwe Justitia heeft een blinddoek voor, maar in mijn zaak zaten er wat gaten in.''

www.voetbalprimeur.nl
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 09:40
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
STERCHELE KOMT OM HET LEVEN NA ONGELUK

François Sterchele is woensdagnacht om het leven gekomen bij een auto-ongeluk in Vrasene, bij Beveren. Hij raakte van de weg met zijn Porsche en was op slag dood. De Club Brugge-aanvaller was 26.

Het ongeluk gebeurde op de N49 tussen Antwerpen en Knokke. Sterchele verloor de controle over het stuur, botste tegen een boom en belandde in een veld. De spits was alleen in zijn auto.

François Sterchele was aan zijn eerste seizoen bezig bij Club. Daarvoor speelde hij bij Charleroi en Germinal Beerschot. Vorig jaar werd hij topschutter.
Hij speelde 4 keer met de Rode Duivels.
wtf
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 08-05-2008 om 09:48.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 09:55
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
EEN STEILE OPGANG IN VIJF SEIZOENEN

François Sterchele liet voor het eerst van zich horen in 2004. Toen werd hij met 24 goals topschutter in 4e klasse, bij Kelmis. Het jaar daarne loodste de Luikenaar OH Leuven naar de 2e klasse.

Jacky Mathijssen, in 2005 trainer van Charleroi, rook goud. Hij gaf Sterchele een kans in 1e. Maar pas het jaar daarna ontbolsterde hij, bij G.Beerschot. Met 21 doelpunten werd hij topschutter.

Afgelopen zomer volgde een echte Sterchele-soap. Anderlecht eerst, daarna Standard en ook Heerenveen wilden de aanvaller inlijven. Uiteindelijk tekende hij voor vijf jaar bij Club Brugge.

"HIJ LEEFDE OOK SNEL NAAST HET VELD"

Marc Brys was vorig seizoen de trainer van Sterchele bij G.Beerschot. "Ik ben overdonderd. Dit is zo zinloos. Jammer genoeg typeert dit ongeluk ook hoe rap François leefde naast het veld."

"Sterchele is de meest talentrijke kerel die ik onder mijn hoede heb gehad. Hij was sluw, snel en intelligent. Hij was ook geliefd bij supporters en bestuur, ondanks zijn extraverte kantje."

"Hij genoot ook van de belangstelling, maar kon dat altijd plaatsen. En zeggen dat ik het woensdag nog over hem had met bondscoach Vandereycken. Dit is verschrikkelijk voor zijn familie."

Danny Verlinden (keeperstrainer Club):
"Dit is vooral dramatisch voor zijn familie. Als moeder een kind verliezen op zijn 26e is verschrikkelijk. Voor Club is dit ook pijnlijk uiteraard. François lag goed in de groep. Trainen zal er donderdag niet van komen, denk ik. De spelers zullen aangeslagen zijn. François was een levensgenieter. Dat zag je op het veld en daarbuiten." (bron: 4FM)

Jurgen Cavens (ex-spitsbroeder bij GB):
"Woensdagavond stuurden we nog enkele berichtjes om af te spreken. Hier zijn geen woorden voor. Wij konden het ontzettend goed met elkaar vinden. Ik nam hem onder mijn hoede toen hij naar GB kwam. Hij was graag gezien en trok zich van weinig iets aan. Hij genoot veel."

Pierre-Yves Hendrickx (secretaris-gene raal van Charleroi):
"François straalde altijd. Elke ochtend kwam hij hier met een glimlach aan. We zullen die lach missen. Hij had een groot hart. Hij was enorm sympathiek en stond voor iedereen klaar. Overal waar hij kwam, slaagde hij ook: in eerste, als topschutter, bij de Rode Duivels... Alles lukte hem werkelijk. Dit is een mokerslag voor iedereen." (bron: RTBF radio).

Stéphane Huet (zijn coach bij Kelmis):
"We hadden niet gedacht dat hij het zo ver zou schoppen. François had enorm veel talent. Maar dat hij zoveel succes zou hebben, had niemand kunnen voorspellen bij Kelmis. Zijn glimlach zal ik onthouden." (bron: Bel RTL).

* De website van Club Bugge kleurt donderdagochtend zwart. De eerste pagina is trouwens volledig zwart. Onder het clublogo staan de de geboortedatum en de sterfdatum van Sterchele. Uit de 1e vaststelling van de verkeersdeskundige blijkt trouwens dat Sterchele te snel reed met zijn Porsche. Door een nog onbekende oorzaak week hij bruusk af. Z'n auto belandde in een sloot en werd zo weggekatapulteerd tegen een boom.

Patrick Eeckhout (preses voorzittersfe deratie Club):
"Voor François was nooit iets te veel. Hij nam altijd tijd voor de fans. Hij was ook altijd joviaal en open. Een leuke man om mee te spreken. Eerst Henk Houwaart Jr, nu Sterchele. Club Brugge wordt echt niet gespaard."

Jean-Luc Dehaene (supporter van Club):
"Dit is een zwaar verlies voor Club en het Belgische voetbal. François was een van de jonge spelers met heel veel talent. Hij had nog veel groeimarge. Dit seizoen was hij een van de smaakmakers van Club. Hij viel ook in de smaak van de fans. Toen ik het nieuws hoorde, was dat een slag in mijn gezicht. Tragisch dat een 26-jarige zo moet eindigen."

Aimé Anthuenis (technisch directeur GB):
"Sterchele had in Antwerpen niks anders dan vrienden. Hij was een sobere jongen die nooit jaloers was en bijzonder gul was in het amusement. Dit nieuws heeft me echt aangegrepen. Hij genoot met volle teugen van het leven en was altijd klaar voor een kwinkslag."

OHL: "WE GAAN IETS SPECIAALS DOEN"

OH Leuven, nu in tweede klasse, is ook in diepe rouw. "Iedereen is aangeslagen", zegt voorzitter François Kumps. De club ontdekte Sterchele bij Kelmis. "We gaan iets speciaals doen voor hem."
"François was een echte Luikenaar, een golden boy met veel klasse. We belden nog regelmatig met elkaar", zegt Kumps.
"Hij volgde OHL nog. Hij was een enfant terrible, maar dat mocht wel, vind ik."

Zijn toenmalige coach bij OHL was Guido Brepoels. "Dit is onvoorstelbaar, ik begrijp het niet. Hij lag fantastisch in de groep. In de 1e match scoorde hij zes keer. Hij was meteen vertrokken."

Pol Van Den Driessche (woordvoerder van Cercle):
"De hele Cercle-familie reageert geschokt. De vlaggen aan het secretariaat van Cercle hangen halfstok. Zo willen wij ons medeleven uiten. Hij was een echte topspeler. We zijn tegenstrevers in het voetbal, maar niet persoonlijk. We zijn diep bedroefd met tranen erbij. Wij hebben enorm veel respect voor François Sterchele."
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 11:44
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Heel sneu bericht. Ik zag net wat foto's van het wrak, daar was heel weinig van over...
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 13:11
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Pfuh, dat klapt er in


edit; dat was een ongelukkige uitspraak ;x
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Pfuh, dat klapt er in


edit; dat was een ongelukkige uitspraak ;x
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 18:21
Ocharme ik
Avatar van Ocharme ik
Ocharme ik is offline
__________________
"There's a crack in everything, that's how the light gets in"
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 17:23
Verwijderd
Citaat:
wtf
Niet heel raar als je 200 km/uur rijdt.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2008, 22:28
Verwijderd
Ultras Napoli kapen trein
Napoli speelt weer in de Serie A. Dat is goed voor de toeschouwerscijfers, maar er zijn ook nadelen aan verbonden. Het is al langer bekend dat de aanhang van Napoli niet de aangenaamste is om op bezoek te krijgen. Bij de uitwedstrijd tegen AS Roma gingen ze echter nog een stap verder.

Voor de uitwedstrijd bij AS Roma kaapten 1500 ultras een trein in het station van Napels die op weg was naar Rome. De 300 passagiers op de trein werden ontzet en de hooligans plunderden daarop de treinstellen. De schade bedraagt ruim anderhalf miljoen euro.

De minister van Binnenlandse Zaken in Italië wil nu een volledig reisverbod opleggen aan alle Napoli-fans voor het hele seizoen.

----

Om het goed te maken een plaatje van Napoli-fans:



OMG ik hou van die club
Met citaat reageren
Oud 02-09-2008, 07:40
Verwijderd
Helden
Met citaat reageren
Oud 02-09-2008, 08:02
Verwijderd
Dat is wel een manier om te protesteren tegen die achterlijke verplichte combi's
Met citaat reageren
Oud 12-11-2008, 08:47
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
'Roda JC en Fortuna Sittard staan open voor fusie'

Roda JC en Fortuna Sittard komen woensdag met een intentieverklaring, waarin de beide clubs uitspreken dat ze willen fuseren. Dit meldt Dagblad De Limburger.

Diverse bronnen rond provincie en clubs bevestigen de intentieverklaring van Roda JC en Fortuna Sittard, aldus de krant. De club uit Kerkrade licht woensdagochtend personeel, staf en spelers in over de laatste ontwikkelingen over de op handen zijnde fusie. Het is nog onduidelijk wanneer de fusie zijn beslag moet krijgen.

Henk Kesler, directeur betaald voetbal van de KNVB, weigerde dinsdagavond elk commentaar. In een eerder stadium liet hij wel doorschemeren dat een samenwerking tussen Limburgse profclubs voor de KNVB een hogere prioriteit heeft dan een faillissement van Fortuna Sittard.

Fortuna Sittard-directeur Hans Erkens was dinsdagavond niet voor commentaar bereikbaar. Zijn collega Huub Narinx van Roda JC weigerde te reageren.
Bron: VI.nl
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2008, 10:16
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
dat zou wat zijn

ik kan me nog herinneren dat fortuna sittard het redelijk deed in de eredivisie maar nu kunnen ze zoiets goed gebruiken, en roda ook eigenlijk
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 13-11-2008, 09:04
Verwijderd
Fusies zijn stom. De argumenten slaan ook nergens op.

Feyenoord is de laatste jaren sportief geen topclub meer in Nederland. Ajax speelt de laatste jaren geen rol meer in Europa. Als ik nu voorstel dat die twee maar moeten fuseren lacht iedereen me vierkant uit. En terecht. Toch gebeurt er niet veel anders bij Fortuna en dat andere clubje.
Bovendien zie ik er de voordelen niet van. Fortuna heeft geen spelers die voor Roda interessant zijn. Fortuna heeft, als ik de VI van vorige week mag geloven, een jaarlijks sponsorinkomen van ongeveer 350000 euro. Nou, wat een vetpot, dat zal voordelen opleveren bij een fusie!

Maar goed, zo veel interesseren me deze clubs verder niet, laat ze hun nutteloze fusie maar doen en dan degraderen.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 22:49
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
De gemeente Breda heeft de plannen van NAC goedgekeurd en zal de financiering van het stadionkwartier voor zijn rekening nemen.

Hier hoe het stadion vernieuwd eruit komt te zien:

http://www.nac.nl/files/stadionplannen_def.pdf

Dit gaat de goede kant op met de tribunes die tot aan het veld worden doorgetrokken komen oude tijden weer te boven
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2008, 10:41
Verwijderd
Ziet er goed uit Hoop dat jullie ook fase 3 en 4 redelijk snel kunnen verwezenlijken
Met citaat reageren
Oud 17-12-2008, 11:58
Verwijderd
Als we het dan toch over stadionplannen hebben...

Rotterdam krijgt stadion aan het water

ROTTERDAM - Voetbalclub Feyenoord krijgt een nieuw stadion aan de Nieuwe Maas. Het college van burgemeester en wethouders stemde dinsdag voor de Maasvariant. Wethouder Lucas Bolsius (Sport) ontvouwde de exacte plannen woensdag.
Het college kon kiezen uit drie verschillende plannen. De variant van het stadion aan het water had vanaf het begin bij veel partijen de voorkeur. De voetbaltempel is onderdeel van de ontwikkeling van een geheel nieuw stadionpark op Zuid. De nieuwe Kuip moet plaats gaan bieden aan 80000 toeschouwers, maar is uitbreidbaar tot 100000 toeschouwers.

Rotterdam hoopt met het ambitieuze project hoge ogen te gooien. Het nieuwe stadion moet in elk geval klaar zijn voor de mogelijke WK-voetbalfinale van 2018. De FIFA beslist in 2011 over de gezamenlijke kandidatuur van Nederland en België. De stad houdt ook rekening met de olympische droom van 2028.



Niet afgebroken

De nieuwe Kuip moet op termijn de Kuip vervangen. Stadion Feijenoord wordt niet afgebroken, maar maakt deel uit van het hele plan. Welke bestemming het gebouw van thuisclub Feyenoord gaat krijgen, is nog niet bekend. "Maar er zouden tijdens het WK nog wedstrijden afgewerkt kunnen worden", droomde Bolsius hardop.

In de plannen voor het stadionpark zijn ook een schaatsbaan, tienduizend parkeerplaatsen, woningen, een vernieuwd station voor treinen en metro's en amateursportvelden opgenomen.

Paar miljard

De totale kosten van het project schat Bolsius op een paar miljard euro. "Maar daar moeten we niet zenuwachtig van worden. Ook niet in het huidige economische klimaat. Een groot deel van het geld moet het Rijk bijdragen. Bovendien gaat het om een investering die je kan terugverdienen."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59.