Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2008, 21:44
PV
PV is offline
Citaat:
De beelden tijdens het sportjournaal lieten zien dat het een flinke kopstoot was die uitgedeeld werd
het zag er behoorlijk idioot uit ja
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2008, 16:23
Verwijderd
gaat rigottto een keer voor zn eigen kansen doet ie t zo snel maar weer het treintje in, dan maakt ie tenminste geen brokken.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 20:16
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
En klote voor Hayman natuurlijk..
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 15:07
PV
PV is offline
het is dan wel veldrijden en geen wielrennen, maar toch, Marianne Vos en Lars Boom
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 15:31
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Jammer voor Nys.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 18:01
Sandersss
Sandersss is offline
Boom

Jammer dat de wedstrijd van de vrouwen slechts gedeeltelijk werd uitgezonden
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 20:46
Verwijderd
Het fenomeen heeft weer toegeslagen geweldige wedstrijd van Boom, hij was niet van de voorposten weg te denken
Hopen dat ie dit jaar nog wel iets op de weg gaat doen, ook al zei hij eerst van niet.

dit is pas het nieuwe wielrennen, dat begint echt niet in Spanje of Duitsland, maar bij de Vlamingen en de Hollanders
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Jammer voor Nys.
"Nies" volgens Philip Freriks.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 11:50
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
"Nies" volgens Philip Freriks.
Idd, ongelooflijk.. zat mij er flink aan te ergeren
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 10:11
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
Geweldig idd, en Marriane kwam net uit het vleugzeug
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 17:24
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Boonen wint twee dagen op rij de sprint en QuickStep de ploegentijdrit in Qatar
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 10:16
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
zegt allemaal nog niet zo veel denk, in qatar kan ik ook wel meefietsen
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 13:20
Verwijderd
In de afgelopen etappe is-ie geklopt door Alberto Loddo.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 14:47
Stefanovic
Stefanovic is offline
Citaat:
het is dan wel veldrijden en geen wielrennen, maar toch, Marianne Vos en Lars Boom
Vind de wereldtitel van Boom eigenlijk niet heel erg eerlijk. Natuurlijk toont hij dat hij de beste is door te winnen, maar hij is geen echte veldrijder. Hij heeft slechts de helft gereden van wat de anderen reden omdat hij zich hierna volledig stort op de weg. Mannen als De Knegt, Groenendaal, Wellens etc richten zich alleen op het veld en het had leuker geweest als één van de echte veldrijders dus had gewonnen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 16:37
PV
PV is offline
Citaat:
Vind de wereldtitel van Boom eigenlijk niet heel erg eerlijk. Natuurlijk toont hij dat hij de beste is door te winnen, maar hij is geen echte veldrijder. Hij heeft slechts de helft gereden van wat de anderen reden omdat hij zich hierna volledig stort op de weg. Mannen als De Knegt, Groenendaal, Wellens etc richten zich alleen op het veld en het had leuker geweest als één van de echte veldrijders dus had gewonnen.
Ik ken het programma van Boom niet, maar als die anderen zich alleen richten op het veld hadden die anderen dan toch beter moeten zijn (want betere training), maar blijkbaar was dat dus niet zo want die anderen hebben niet gewonnen is weinig oneerlijks aan?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 16:54
Stefanovic
Stefanovic is offline
Citaat:
Ik ken het programma van Boom niet, maar als die anderen zich alleen richten op het veld hadden die anderen dan toch beter moeten zijn (want betere training), maar blijkbaar was dat dus niet zo want die anderen hebben niet gewonnen is weinig oneerlijks aan?
Ik geef toe dat hij wel de beste is, maar het is niet leuk voor het veldrijden dat ze een kampioen hebben die ze waarschijnlijk volgend jaar niet meer terugzien in het veld.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Vind de wereldtitel van Boom eigenlijk niet heel erg eerlijk. Natuurlijk toont hij dat hij de beste is door te winnen, maar hij is geen echte veldrijder. Hij heeft slechts de helft gereden van wat de anderen reden omdat hij zich hierna volledig stort op de weg. Mannen als De Knegt, Groenendaal, Wellens etc richten zich alleen op het veld en het had leuker geweest als één van de echte veldrijders dus had gewonnen.
niet waar, als je het veldrijden gevolgd hebt afgelopen maanden, had je gezien dat Boom bijna overal start waar de toppers starten. Hij heeft de superprestige en een à twee wereldbekers (Igorre in Spanje) aan zich voorbij laten gaan om er te staan in de andere koersen. Maar dat is juist het uitgangspunt van wielrennen. Waarom kom Armstrong de Tour zo vaak winnen? Omdat ie nooit iets anders reed

Daar komt nog es bij dat Boom zich helemaal niet stort op de weg, nu hij bijna klaar is met veldrijden. Dat heeft hij nadrukkelijk gezegd aan het einde van het vorig wielerseizoen, toen de crossen begonnen. Natuurlijk rijdt hij conditiekoersen in Noord-Frankrijk (waar hij overigens altijd bij de favorieten staat) voor beloften, maar hij heeft zich geen moment ingehouden op het veld om beter te kunnen zijn op de weg dit seizoen.

Boom terecht kampioen omdat ie zich heeft bewezen in de periode dat het ertoe doet, maar ook daarvoor heeft laten zien constant te kunnen presteren, in tegenstelling tot Vervecken. Bij hem zou het echt een afgang zijn als hij weer wereldkampioen zou worden, omdat je hem nooit ziet in ee koers. Maaar weer, dat is zijn goed recht, that's cycling
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 13:59
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Boom heeft inderdaad nadrukkelijk gezegd: 'iedereen die zei dat ik mij op de weg moest focusen, forget it, ik blijf lekker op het veld!'
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 18:04
Verwijderd
en daar heb je wel een flink stel ballen voor nodig, vooral nu, nu bijna iedereen het aan hem vraagt. Dat vond ik ook zo sterk van Holland Sport, dat ze (maandag) niet van die cliches aan hem voorlegden, maar seieuze vragen hadden
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 18:11
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ik geef toe dat hij wel de beste is, maar het is niet leuk voor het veldrijden dat ze een kampioen hebben die ze waarschijnlijk volgend jaar niet meer terugzien in het veld.
Hij is helemaal niet de beste, de enige die de sport al jaren domineert is Sven Nys...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 22:20
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Ben ik absoluut mee eens, en ik vind Nys 1 van de beste/sympatieke sportmensen die ik ken en volg. Boom moet zo'n staat van dienst en zo'n erelijst eerst maar eens zien te halen

Verder zie ik Boom liever op de weg in Parijs Roubaix, maar dat is omdat ik wielrennen op de weg beter volg
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 09:00
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
ik zou het ook mooier vinden als boom de weg op ging, maar dat blijft natuurlijk zijn eigen keus.
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 11:23
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Napolitano in Qatar!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 15:40
Verwijderd
Boonen he, tog apllaus voor die man, hoe lang hij in vorm kan zijn
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 15:45
Verwijderd
Een Boonen in vorm wordt niet geklopt door Napolitano of Loddo.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 18:02
Verwijderd
als je weet wat er gebeurde met de trein toen Loddo won, is het niet heel vreemd dat ook Boonen geklopt kan worden, want die trein deugde van geen kant heb ik gelezen. Maar idd is hij natuurlijk niet in topvorm Voorderest vrees ik alleen maar voor Boonen in de klassiekers, dat ie dan niet meekan op de kasseien omdat hij teveel gesprint heeft, en het echte Flandrienwerk kwijt is, of dat ie alweer uit vorm is we zien t wel over een maand: 1 maart Omloop t Volk
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 22:34
Verwijderd
Hij wint in elk geval de laatste etappe en het algemeen klassement.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 14:22
Verwijderd
en Steven de Jongh tweede, ben blij voor hem, heeft het altijd zwaar als knecht, dan is een tweede plaats achter je kopman mooi
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 17:28
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Dat is toch ook een carnavalsronde die ronde van Qatar.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch ook een carnavalsronde die ronde van Qatar.
Die sheiks mogen niks drinken, jeweettoch!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 08:27
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
Citaat:
Die sheiks mogen niks drinken, jeweettoch!
ghehe

Maar t klopt wel, qatar is echt een niveau van niks, een goed getrainde tourder kan daar ook wel meefietsen
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 11:32
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Ik wil het je wel zien doen hoor valt niet mee om gemiddeld 40 te rijden 120 kilometer lang in 30+ graden!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 19:22
Verwijderd
blijkt ook nog eens een waaierkoers te zijn ook he in Qatar
komen allemaal in groepjes binnen: Hollandse omstandigheden
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 07:46
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
Gemiddelt 40 lijkt harder dan het is hoor in een peloton is dat makkelijk te doen, wij rijden ook wedstrijden van 120km en soms 42 gemiddelt, en dat is zeg maar dan weer 55 per uur, dan weer 30 etc, dus veel zwaarder. T weer zal wel wennen zijn ja

Btw Greame Brown wint de eerste koers voor rabo dit jaar in Mallorca, en rabo mag starten in parijs-nice, maar tourdeelname is nog alleminst zeker.
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 08:16
Verwijderd
zit wel goed denk ik met rabo en de tour, ze houden bij ASO een slag om de arm om te kijken of er in het voorjaar niets verkeerds gebeurt bij Rabo. Gebeurt dat wel, dan kunnen ze Rabo makkelijk weren, gebeurt het niet dan staan ze gewoon aan de start.

Astana wordt voor alle ASO-koersen niet opgeroepen, dus alles wat contador heeft gewonnen vorig jaar (Paris-Nice, Tour) kan ie nu niet verdedigen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 10:39
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Langeveld 4e en 2e, opmerkelijk begin voor dit talent goed begin voor Rabo
Een tour zonder Rabobank scheelt heel Nederland achter de TV.. dat wil Frankrijk niet, kost teveel geld.. dus ga dr maar vanuit dat ze meedoen... Astana --> wat maken die 4 kijkende oosteuropeanen nou uit voor de ASO?
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 15:48
Verwijderd
en vandaag weer 5e, dus ik denk ook nog 2e in het officieuze eindklassement
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 17:36
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
En het ploegenklassement voor Rabo.
Tankink werd overigens nog 6e en Flecha 8e naast Langeveld die 5e werd.. mooie uitslag
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Langeveld 4e en 2e, opmerkelijk begin voor dit talent goed begin voor Rabo
Een tour zonder Rabobank scheelt heel Nederland achter de TV.. dat wil Frankrijk niet, kost teveel geld.. dus ga dr maar vanuit dat ze meedoen... Astana --> wat maken die 4 kijkende oosteuropeanen nou uit voor de ASO?
Astana heeft natuurlijk wel de nummers 1 en 3 van vorig jaar, dus vind ik het een slechte zaak dat ze niet zijn uitgenodigd. Contador vertrouw ik voor geen cent, maar zolang hij niet is betrapt moet hij behandeld worden als normale renner. Toch wel zuur dat hij zijn titel niet kan verdedigen.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 08:05
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
Astana heeft natuurlijk wel de nummers 1 en 3 van vorig jaar, dus vind ik het een slechte zaak dat ze niet zijn uitgenodigd. Contador vertrouw ik voor geen cent, maar zolang hij niet is betrapt moet hij behandeld worden als normale renner. Toch wel zuur dat hij zijn titel niet kan verdedigen.
Mjah, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook een beetje bevooroordeeld ben over hem (komt doordat ik t zo kut vond van wat er met Rasmussen gebeurde?) maar je hebt gelijk, zolang er niets is bewezen is het gewoon een renner zonder doping.. anders blijven we bezig.. die ASO en UCI zijn ook twee lachertjes, die kunnen écht niks.
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 08:53
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
Nog steeds gaat het ze niet om de wielrenners maar om het 'wie heeft de meeste macht' spelletje
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 19:50
baas
Avatar van baas
baas is offline
GAAP ik begin pas met wielrennen kijken als Omloop het volk daar is. Al die onzin rondjes Qatar, Langkawi etc. pff
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 17:54
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
das inderdaad alleen leuk voor de renners zelf, weer lekker een beetje snelheid opdoen etc, Bij het volk begint het pas echt.
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 08:51
Sandersss
Sandersss is offline
Het seizoen begint voornamelijk alleen voor de Belgen bij het Volk. Spanjaarden en Italianen enzo geven daar net zo weinig om als wij voor de kleine Spaanse koersen geven.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 09:16
Verwijderd
omloop zaterdag 1 maart
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 23:58
Verwijderd
Hé, dit had ik gemist. Cipollini rijdt weer.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 15:35
Verwijderd
3e toch ofzo, net voor Cavendish, die 25 jaar jonger is
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 15:39
Verwijderd
Citaat:
3e toch ofzo, net voor Cavendish, die 25 jaar jonger is
Ja, en ook voor Ciolek en Freire, niet slecht voor een bejaarde.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 15:40
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Hé, dit had ik gemist. Cipollini rijdt weer.
En zelfs vrij goed.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 16:04
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Wat een held ook Cipollini. Onder doping-voorbehoud dan.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Tour de France 2007
Nee_nee
500 08-08-2007 18:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51.