Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2013, 13:27
Verwijderd
Ik lees ze ook niet.
Advertentie
Oud 12-11-2013, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik dus eigenlijk ook, maar ik liet me vandaag even gaan en probeerde het tóch nog een keertje
Gooide je ook je haar los voor je aan arPos z'n gewauwel begon?
Oud 12-11-2013, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Jazeker wel; ik zit alleen met het dilemma dat mijn manier van forumgebruik gebreken vertoond, en dat is nadelig in het spel, maar ben dol op het spel.
Elders op het forum heb ik een keer een grapje gemaakt a la 'heb jij dan seks joh? '. Dat slaat ook op je poststijl, hoe je overkomt, en je snapte de opmerking niet.

Dat je nu zo reageert op mijn 'bereid ' toont maar weer aan dat je weinig gevoel hebt voor hoe iets digitaal wordt bedoeld, helemaal los van hoe anderen totaal niet kunnen/willen volgen van wat jíj nou bedoelt.

Het stellen als 'bereid zijn ertoe' is hier wat celebrity-like. Alsof je anderen een plezier ermee zou doen. Die woordkeuze zou ik van elke speler nogal grappig zelfoverschattend vinden. Vandaar mijn opmerking. Jouw reactie erop sloot niet aan op wat ik bedoelde.


Je zou jezelf en anderen een plezier doen je digitale communicatieskills wat op te krikken. Meeste forumers hebben ze automatisch of leren het the hard way door een tijdje te forumen zonder al teveel liefde te ontvangen. Leer een heldere boodschap formuleren. Leer je medeforumers in te schatten. Forum. Ergens meekletsen in een spamtopic, meelezen, wat dan ook. Want als blijkt dat niemand leest wat je zegt, is dat for starters toch ietwat sneu. Naast onpraktisch etc.
Oud 12-11-2013, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Gooide je ook je haar los voor je aan arPos z'n gewauwel begon?
Ja, en ik liet m'n tetten zien aan mijn overbuurman in de trein
Oud 12-11-2013, 13:56
Verwijderd
Oh my god ik zit bij absinthe in de trein
Oud 12-11-2013, 14:14
Verwijderd
Dit topic neemt wel de ene wending na de andere.
Oud 12-11-2013, 14:15
Verwijderd
Ik stem op Tina, ik ga mijn stem nu doorgeven.
Oud 12-11-2013, 14:16
Verwijderd
Een ongeleid projectiel, dat is het
Oud 12-11-2013, 14:16
Verwijderd
Dit topic. Niet Sigmund. Dat is gewoon Sigmund. Hoewel hij natuurlijk niet gewoon Gewoon is. Maar gewoon "speciaal".
Oud 12-11-2013, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Dit topic. Niet Sigmund. Dat is gewoon Sigmund. Hoewel hij natuurlijk niet gewoon Gewoon is. Maar gewoon "speciaal".
Alle mensen zijn anders, maar Sigmund is anders.
Oud 12-11-2013, 14:18
Verwijderd
Je zal maar Anders heten.
Oud 12-11-2013, 14:19
Verwijderd
Ja, voor je het weet schiet je zeventig mensen overhoop.
Oud 12-11-2013, 14:20
Verwijderd
Of zit je in een redelijke Gothenburg-mettulband!
Oud 12-11-2013, 14:22
Verwijderd
Of je mag bij de Bende van de Witte Roos.
Oud 12-11-2013, 14:25
Verwijderd
Ach, anders schmanders.
Oud 12-11-2013, 14:27
Verwijderd
De eerste Anders was een Sander met een naamarmbandje. Het voorste kraaltje was naar achteren geschoven, en zo werd hij gevonden in een bloembak. En toen hebben ze het maar Anders gehouden. Is weer eens wat anders.
Oud 12-11-2013, 14:27
Verwijderd
Net als in Lepel.
Oud 12-11-2013, 14:30
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ok, laatste poging.

Citaat:
Zo gefrustreerd dat snap ik dus niet, kijk ik begrijp wel dat ik iets fout doe maar ik bedoel er niets negatiefs mee.
Ik ben gefrustreerd omdat jij mijn punten niet snapt. Ik zal het op jouw manier proberen duidelijk te maken, wie weet dat het helpt.

Citaat:
Het is niet goed want ik wil geen stelling maken
- Ik ben voor cupido, want dat ligt aan het aantal deelnemers en functies en/of
- ik vind het geen onduidelijke rol, want het is wel degelijk een van de minst duidelijke rollen.
Ok.

Citaat:
Echter het staat goed uitgelegd in de functieomschrijving dus waar ligt dat probleem dan?
Wat? Je zegt net dat het een onduidelijke rol is, maar dat de functieomschrijving goed genoeg is. Hoezo is het dan nog een onduidelijke rol?

Het probleem wat ik aankaartte ligt in dat vroeger de functie nogal niet begrepen werd. Bijvoorbeeld een cupido die de geliefden ging verraden om zo met de dorpelingen te kunnen winnen. Ik wilde duidelijk maken dat dit dus niet de bedoeling is van de functie.

Citaat:
Bovendien deed cupido niet eens mee dus het probleem is m.i. niet dat aila de rol cupido niet begreep maar dat ze onterecht aannam dat die er wel inzat ondanks dat daar een officiële melding van is geweest.
Mijn punt was niet dat cupido mee deed, of dat aila de rol van cupido niet begreep. Mijn punt was dat alleen lezen dus niet genoeg is om een functie te snappen. Het was een voorbeeld van hoe ondanks het lezen van een functiebeschrijving, toch nog verwarring kan ontstaan. In dit geval de functie van geliefden, maar dit geldt voor welke functie dan ook. Kijk naar de discussie over de heks voor het spel begon, dat was blijkbaar ook niet bij iedereen duidelijk.

Citaat:
Dus mja.. maar zelfs al is dat zo ik vind het nogal vervelend dat jij daar zo fel over doet tegen Aila, en ik vind het evenzo vervelend dat zij op haar beurt haar rol als geliefde niet goed heeft uitgespeeld, maar de strekking daarvan zou dus moeten zijn, dat kan volgende keer beter niet wat kut of wtf cupido...
De strekking was niets van dit alles. Deze discussie staat los van dit hele spel, maar gaat over het volgende spel. Er werd geopperd de cupido er weer in te gooien, en daarover gaf ik (en ook anderen) mijn mening. Niets te maken met hoe aila het spel speelde. Dat was slechts een voorbeeld, zie hierboven.

Citaat:
Je wilt het er niet over hebben prima maar is gewoon jammer.
Ik wil het er wel over hebben, maar jij snapt mij niet. Of je leest mijn posts niet, of je raakt mijn punt halverwege je epistels kwijt.

Oftewel:
Cupido = prima, zolang IEDEREEN snapt dat hij aan de kant van de geliefden staat, tot die dood zijn. Dat IEDEREEN het ermee eens is dat hij zijn kennis niet mag misbruiken, maar als soort van geliefden-verrader aan hun kant werkt. En dat IEDEREEN snapt dat de cupido dan ook niet meedoet in de telling van de dorpelingen tot de geliefden uit het spel zijn.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 12-11-2013, 14:34
Verwijderd


Zie je wat je deze knaap aandoet, Neko*?
Oud 12-11-2013, 14:36
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Het is een talent.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 12-11-2013, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Dit topic. Niet Sigmund. Dat is gewoon Sigmund. Hoewel hij natuurlijk niet gewoon Gewoon is. Maar gewoon "speciaal".
Citaat:
Alle mensen zijn anders, maar Sigmund is anders.
Anders doe je even normaal.
Oud 12-11-2013, 14:59
Verwijderd
Hallo lekker handig om te verklappen dat lenny de ziener is. Fucking noobs.
Oud 12-11-2013, 17:37
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Ik heb geen pm van de spelleider gehad. Doe ik niet mee???!!??!
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 12-11-2013, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Hallo lekker handig om te verklappen dat lenny de ziener is. Fucking noobs.
Ik ben geen ziener, ik ben paranormaal!
Oud 12-11-2013, 17:47
Verwijderd
Ben je helemaal para jonge ik wist het wel.
Oud 12-11-2013, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen pm van de spelleider gehad. Doe ik niet mee???!!??!
We zijn nog niet begonnen. ik heb ook geen pm gehad.
Oud 12-11-2013, 18:16
Verwijderd
Citaat:
We zijn nog niet begonnen. ik heb ook geen pm gehad.
Oud 12-11-2013, 18:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Open voor een nieuw spel even een nieuw topic, dat is wat duidelijker
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-11-2013, 18:23
Verwijderd
Citaat:
We zijn nog niet begonnen. ik heb ook geen pm gehad.
Oud 12-11-2013, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Open voor een nieuw spel even een nieuw topic, dat is wat duidelijker
als je deze dan dichtgooit.
Oud 12-11-2013, 18:27
Verwijderd
moet de spelleider geen nieuwe openen?
Oud 12-11-2013, 18:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat kan, dat hoeft niet.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-11-2013, 18:39
Verwijderd
dan doe ik het wel
Oud 12-11-2013, 18:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #94
Spelleider
500 06-11-2013 19:37
De Kantine Weerwolfspel #94: openingstopic
fizzle-fluffy
197 04-11-2013 23:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59.