Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2013, 13:38
Verwijderd
Zoals de titel al luidt: welke winkel wil je er graag bij in jou woonplaats? Het mag ook een marktkraam zijn natuurlijk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-12-2013, 14:03
Verwijderd
Nou.

We hebben hier een supermarkt, een drogist, slijterij, slager, poelier, bank, bakker, kapper, poolse winkel spullen en een paar cafeetjes. Ik zou wel een grote goeie disco willen hebben ofzo

Qua winkel zou ik geen toevoegingen willen. Kijk we hebben van alles maar één winkel maar zo'n grote plaats woon ik ook weer niet
Met citaat reageren
Oud 22-12-2013, 15:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik mis de Action hier. Er zitten in het winkelcentrum hier een aantal winkels dubbel (2 dezelfde bakkers, 2 dezelfde drogisterijen..), dus dat kan best verder zit hier in de buurt vrijwel alles, en anders in het centrum wel

Edit: Oh wacht, volgens mij hebben we hier ook geen Turk. Wel een Turkse supermarkt hoor, maar ik bedoel eentje met Turkse pizza enzo.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2013, 15:32
Verwijderd
Action, maar die komt. H&M. Toko met exotischere producten. Albert Heijn, maar ja, die zouden toch voor Belgische prijzen en meer Belgisch assortiment gaan, dus dan kan ik nog steeds beter naar Maastricht. Supermarkten die überhaupt op zondag open zijn. Dille & Kamille <3
Met citaat reageren
Oud 22-12-2013, 15:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh ja, ik wil de C1000 terug. Die stomme Jumbo kan de boom in.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2013, 17:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
H&M.
Die hebben wij nu een jaar ofzo. Maar die hebben geen DIVIDED En sowieso gaan die met rokjes etc. niet groter dan maat S, M als je mazzel hebt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-12-2013, 17:55
Verwijderd
C1000 moet terug komen

Action. Kruidvat en een kledingwinkel zou ook handig zijn, dan hoef ik niet steeds een tering eind te fietsen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2013, 17:58
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
Oh ja, ik wil de C1000 terug. Die stomme Jumbo kan de boom in.
C1000 is nu van Jumbo

Gezien het feit dat ik in een klein - hoewel voor de regio dan weer best groot - boerendorp woon met maar liefst 1.800 inwoners of zo, mag ik al blij zijn dat we hier twee kleine supermarkten, een slager en een drogisterij/klein PostNL-punt hebben Ik mis 'de rest'.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2013, 18:20
Verwijderd
jouw
Met citaat reageren
Oud 22-12-2013, 18:25
Verwijderd
C1000 is inderdaad van Jumbo nu, maar maakt niet dat ik niet nog steeds liever naar de C1000 ga dan naar de Jumbo. Jumbo heeft nooit fatsoenlijke aanbiedingen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2013, 18:27
Verwijderd
Citaat:
jouw
I know, ik heb me ingehouden, maar nu heb ik het gewijzigd, maakt dat gezeik als dat van jou niet meer hoeft ^^
Met citaat reageren
Oud 22-12-2013, 18:30
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
C1000 is inderdaad van Jumbo nu, maar maakt niet dat ik niet nog steeds liever naar de C1000 ga dan naar de Jumbo. Jumbo heeft nooit fatsoenlijke aanbiedingen.
Ik zou er maar vast aan gaan wennen dan, want in 2015 moet C1000 in zijn geheel verdwenen zijn is het plan

Hoewel niet alles wordt een Jumbo dan, Coop en Ahold hebben ook grip op wat filialen en enkele zijn zelfstandig omgebouwd tot een Plus
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2013, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Ik zou er maar vast aan gaan wennen dan, want in 2015 moet C1000 in zijn geheel verdwenen zijn is het plan

Hoewel niet alles wordt een Jumbo dan, Coop en Ahold hebben ook grip op wat filialen en enkele zijn zelfstandig omgebouwd tot een Plus
Prima, dan kom ik niet meer verder dan een AH. Als de C1000en die er nu zijn Jumbo worden, dan is mijn interesse weg en dan haal ik de Hollandse shit die ik per se wil hebben enkel nog in de AH. Ik ben tijden bij een Jumbo geweest, maar ze hebben gewoon géén aantrekkelijke aanbiedingen en het vlees is even duur als hier. Dan heb ik geen reden om daar heen te gaan. In de Brusselse poort zitten een C1000 en AH, tegenwoordig kom ik enkel nog bij de C1000 voor aanbiedingen. Met Jumbo verdwijnt dat.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2013, 19:47
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ik denk niet dat Jumbo daar zich enorme zorgen over gaat maken

Ik ging vroeger wel naar de C1000, want op zich heb je wel gelijk met hun aanbiedingen. Maar ik heb altijd voor 75% dezelfde boodschappen en heb zelden of nooit iets specifiek uit de aanbiedingen van die week nodig, en dan viel (voor mij iig) Jumbo in zijn algemene assortiment wel goedkoper uit. Ook omdat die vlakbij de Aldi zit (waar ik ook heenga), en de C1000 aan de andere kant van Coevorden. Dus ben ik maar naar de Jumbo gegaan.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2013, 02:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
C1000 heeft lekkere vis, die heeft geen enkele andere supermarkt. En de 1 euro aanbiedingen zijn ook altijd fijn

Ik mis hier trouwens ook een Zeeman, kwam ik vanavond achter. Die zit ongetwijfeld in het centrum, maar ik heb het liever in het winkelcentrum om de hoek. En wat ik zei, dubbele winkels, tijd voor iets nieuws.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2013, 09:13
Verwijderd
Het vlees bij de C1000 smaakt ook veel beter.
ik ben nu echt noodgedwongen om naar de plus te gaan of naar de C1000 20 km verderop.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2013, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Ik denk niet dat Jumbo daar zich enorme zorgen over gaat maken
Ik ook niet hoor, de kans dat de AH ook verdwijnt, acht ik nogal klein

En ja, dat over het vlees heb ik vaker gehoord (naast het feit dat het amper in prijs verschilt met België, dáár ga ik niet extra voor rijden ^^), alleen in bijvoorbeeld Baarle-Nassau heeft de Jumbo de slager van de C1000 over moeten nemen omdat de eigenaars/uitbaters/franchisenemers/watdanook dat eisten.
Daar zet ik overigens ook nooit meer een voet meer nadat een manager ofzo begon te brullen tegen de caissière dat ze de lijn te lang had laten worden en daarna nog in discussie begon te gaan met de klanten dat ze niet nummer 4 en 5 waren (eentje had intussen al afgerekend en was weg) en daarna ook nog een van die twee afsnauwde dat wat ze bij de kassa pakte NIET gratis zou zijn. Dan laat je je wel erg kennen
Kijk, als je maar twee snelscankassa's voorziet en je weet dat je winkel op zondag overstroomt met toeristen, dan ben je sowieso niet slim geweest...
Met citaat reageren
Oud 23-12-2013, 15:11
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Een xenos of flying tiger ofzo.
We hebben hier een action en een blokker, ik zou graag iets hebben wat qua kwaliteit en prijs daar een beetje tussenin zit.
En een kijkshop of iets dergelijks waar je gewoon simpele elektronica als oortjes en telefoonopladers kunt kopen.

Maar in de praktijk kom ik eigenlijk nooit bij de winkels in mijn woonplaats(op de action, takko en de supermarkt na) omdat ik toch elke dag langs eindhoven reis en daar hebben ze veel meer winkels.
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-12-2013, 14:30
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Phoebe: die Turk tegenover de Lidl heeft Turkse pizza en broodjes doner

Ik woon in Rotterdam en daar zit alles wel zo ongeveer maar ik mis een Hema in de winkelstraat om de hoek, een Lidl en een Scapino dichtbij en een Takko Fashion.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 25-12-2013, 14:48
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Daan: Ja, daar kwam ik een paar dagen terug ook achter
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2013, 18:11
Verwijderd
Citaat:
@ Phoebe: die Turk tegenover de Lidl heeft Turkse pizza en broodjes doner

Ik woon in Rotterdam en daar zit alles wel zo ongeveer maar ik mis een Hema in de winkelstraat om de hoek, een Lidl en een Scapino dichtbij en een Takko Fashion.
Hema: centraal/hoogstraat Lidl en Scapino zitten idd in bijgemeentes.. schiebroek en krimpen.. maar de lidl mis ik ook niet
Met citaat reageren
Oud 25-12-2013, 19:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind de Lidl fijner dan de Aldi iig
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 25-12-2013, 23:44
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Met een bakker zou ik al blij zijn, in het gat waar ik woon is geen enkele winkel. Maar "in de buurt" mis ik vooral een Hema en een Action.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2014, 22:39
Verwijderd
Ik zou hier wel een Primark en een action willen of een only mag ook wel haha
Kans is alleen nogal klein want wij hebben hier alleen een fietsenwinkel, slager en een buurtsuper die gaat sluiten :')
We hebben geen eens een spoor ofzo :')
Met citaat reageren
Oud 14-01-2014, 19:15
Verwijderd
Bijenkorf, Dille & Kamille, Primark en wat leuke vintage winkeltjes. En een International Theatre & Film Bookshop natuurlijk <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2014, 19:46
Verwijderd
Oh een Dille & Kamille! Al is er eentje in Limburg ook wel gewoon welkom.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2014, 08:54
Verwijderd
Had je al gezegd?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2014, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Had je al gezegd?
Oh Nou ja, zo enthousiast ben ik er dus over
Met citaat reageren
Oud 15-01-2014, 09:57
Verwijderd
Een AH XL waar ze ook zelfscanners hebben. Mediamarkt. Oh en Dille en Kamille ja!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2014, 19:05
Verwijderd
Bigoli, zoals in utka.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2014, 21:15
danny1997
danny1997 is offline
de mac
Met citaat reageren
Oud 23-01-2014, 10:50
Miel73
Miel73 is offline
Een (goede) game winkel.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2014, 18:01
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Action. Primark. Albert Heijn. Een jeugdhuis.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2014, 19:26
Verwijderd
Primark, newyorker, Breshka, claires

Laatst gewijzigd op 02-02-2014 om 09:42.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2014, 08:19
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Een AH XL waar ze ook zelfscanners hebben. Mediamarkt. Oh en Dille en Kamille ja!
Mediamarkt komt in de loop van dit jaar! Niet in centrum though, woonboulevard.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2014, 09:52
Verwijderd
Oh echt? Mooi! Niet dat ik het een leuke winkel vind, maar het is wel handig om er één in de buurt te hebben.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-02-2014, 08:19
Anne794
Anne794 is offline
Een Divoza of Epplejeck
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 11:58
vivianvaals
Avatar van vivianvaals
vivianvaals is offline
Woon net buiten het centrum in een woonwijk en daar mis ik toch wel heel erg de Tuinen en een goede bio super...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 15:11
Verwijderd
http://www.madeinlimburg.be/nieuws/p...k-naar-hasselt

Ben benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 15:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik zou eigenlijk toch wel graag een goede hobbywinkel terug willen in mijn woonplaats. We hadden er drie, maar door de crisis zijn er twee van verdwenen. Alleen het kleinste winkeltje met een assortiment wat niet aansluit op mijn hobby's is er nog.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 18:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Er komt een Lidl bij mij in de wijk
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 20:58
Verwijderd
Een New Yorker, een Primark of een discotheek (hoewel dat niet echt een winkel is, maar okee )
Met citaat reageren
Oud 22-03-2014, 18:38
FantasyFeniks
Avatar van FantasyFeniks
FantasyFeniks is offline
EEN PRIMARK NATUURLIJK
Met citaat reageren
Oud 22-03-2014, 22:11
AntonDOSie
AntonDOSie is offline
Action en misschien ook wel een computerzaak?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 13:53
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Een winkel waar ik gewoon fatsoenlijk tekenmateriaal kan kopen voor school zou ook wel fijn zijn en dan bedoel ik iets meer dan een potlood en een gum, gewoon papier en snijmessen enzo. ik doe al die inkopen altijd op vrijdagmiddag na school in de stad, maar als ik iets vergeten ben zit ik het weekend zonder of ik doe er minstens 3 uur over om op en neer naar de stad te gaan.
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 14:07
luke p.
luke p. is offline
aldi
Met citaat reageren
Oud 29-03-2014, 23:15
PedroFokko
PedroFokko is offline
Ik zou een goede bordspelwinkel erg waarderen. Waar je spellen als Ticket To Ride en Dixit kunt kopen. Moet er nu ver voor reizen of online bestellen. Even in een echte winkel sneupen is altijd leuker.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2014, 13:15
DEE-no
Avatar van DEE-no
DEE-no is offline
Nou.. het probleem is dat ik in een dorp woon dus winkels zullen zich hier niet zo gauw vestigen.
Maar als het aan mij lag hadden we hier al lang een Abercrombie & Fitch, een Open 32 of een Jack and Jones !
Met citaat reageren
Oud 03-04-2014, 13:38
Verwijderd
Bel&Bo mag hier ook komen en over hierboven: ik vind de Jack and Jones tegenwoordig behoorlijk saai, vroeger haalde ik daar ook als vrouw nog wel toffe t-shirts en workers enzo vandaan, maar tegenwoordig hoef ik er niet meer binnen te lopen.


Overigens is de C1000 intussen Jumbo. Ik kom er ook niet meer. Morgen wel even stoppen bij die aan de Mediamarkt, die ligt vlakbij het station als ik mijn lief ophaal en de Cola is in de reclame.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2014, 14:26
DEE-no
Avatar van DEE-no
DEE-no is offline
Citaat:
Bel&Bo mag hier ook komen en over hierboven: ik vind de Jack and Jones tegenwoordig behoorlijk saai, vroeger haalde ik daar ook als vrouw nog wel toffe t-shirts en workers enzo vandaan, maar tegenwoordig hoef ik er niet meer binnen te lopen.


Overigens is de C1000 intussen Jumbo. Ik kom er ook niet meer. Morgen wel even stoppen bij die aan de Mediamarkt, die ligt vlakbij het station als ik mijn lief ophaal en de Cola is in de reclame.
Ben ik het helemaal mee eens hoor! Jack and Jones ben ik ook niet meer zo weg van. Draag toch wat liever t-shirts van Abercrombie.. misschien wat duurder maar daar is de kwaliteit ook naar. Die t-shirts van de Jack and Jones gaan zoooo snel kapot.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Enquete kledinggedrag
Meunsel
9 28-03-2010 17:12
Verhalen & Gedichten Dreamland, deel 1
Verwijderd
28 23-05-2004 18:35
De Kantine Enquete || Marokkaanse jongeren
kakelkip
111 07-12-2003 22:59
ARTistiek Begin van een verhaal van mij... graag commentaar! Called: sarcasme
Anne
5 06-08-2001 17:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:55.