Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2003, 15:46
herz
herz is offline
HL2 beta is ondertussen ook uitgelekt. Het schijnt dat ze samen met de sourcecode ook maps en textures enzovoorts te pakken hebben gekregen en daarmee hebben ze HL2 in elkaar geflanst.
Valve zit nu zwaar in de problemen

wat vinden jullie ervan


srry jongens was nog wat vergeten

voor screens
http://www.winfuture.de/news,11385.html

voor filmpje
http://users.skynet.be/hacker/hl2_ANON.avi

forum gamershell over HL2 leak

Laatst gewijzigd op 08-10-2003 om 20:55.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2003, 16:01
IloveTECHNO
Avatar van IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
dat zou ik erg triest vinden.. als dat zou was zou ik als bedrijf alles op alles zetten om die hackers te pakken te krijgen en ze sue'en voor like 205025029520025 miljoen dollar
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 16:03
IloveTECHNO
Avatar van IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
en volgens mij zit ID software hierachter
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 16:10
©ha0$
Avatar van ©ha0$
©ha0$ is offline
Ja ik weet... weet ook al waar je hem kan downloaden... DOE DIT AUB NIET! Dit kost klauwen met geld! willen toch niet dat Valve failliet gaat?
__________________
Windows working incorrectly: ▓▓▓▓▓ 100%
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 16:13
herz
herz is offline
Het is gewoon om het onder de aandacht te brengen jochie,
en ik denk dat ieder zelfrespecterende gamer het gewoon koopt ook omdat de screens enzo nogal bagger waren.. Het is net zoiets als gaan rondlopen met een doom3 leak die gewoon niet werkt
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 16:14
Dopelord
Avatar van Dopelord
Dopelord is offline
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 08-10-2003 @ 17:01:
dat zou ik erg triest vinden.. als dat zou was zou ik als bedrijf alles op alles zetten om die hackers te pakken te krijgen en ze sue'en voor like 205025029520025 miljoen dollar


Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 16:46
schietgeweer
Avatar van schietgeweer
schietgeweer is offline
Celstraf zal er wel in zitten denk ik.

Dat die beta is uitgelekt, jah hartstikke vervelend maar de source code lijkt me nog altijd een stapje erger. Ik ben er erg benieuwd naar trouwens, of ie lekker op mijn systeem zou lopen. Ik koop HL2 sowieso dus wie weet probeer ik het eens.
__________________
ik sla foetussen als vissen dood.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 18:11
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
naja ik kan hem toch niet draaien
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 19:28
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Er gaan geruchten dat dezelfde personen die de beta geplaatst hebben morgen een nieuwe uitbrengen, die zeer goed speelbaar zou zijn. Hij krijgt al de stempel pre-gold, dus dat belooft wat.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 19:38
schietgeweer
Avatar van schietgeweer
schietgeweer is offline
Ik begin een beetje te lijden aan HL2-leak moeheid onderhand.
__________________
ik sla foetussen als vissen dood.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 19:57
deathz0rz
deathz0rz is offline
http://collective.valve-erc.com/inde...57869-05358600
__________________
Ooit. Dan.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 19:58
Verwijderd
Citaat:
©ha0$ schreef op 08-10-2003 @ 17:10:
Ja ik weet... weet ook al waar je hem kan downloaden... DOE DIT AUB NIET! Dit kost klauwen met geld! willen toch niet dat Valve failliet gaat?
boeieh.


Beta is niet veelzeggend. Ziet er wel leuk uit overgens
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 22:40
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=618712

Kijken jullie dan nooit meer op de 1e fokking pagina?!
Waarom zou voor de "Beta" een nieuwe topic gemaakt moeten worden?

Is slechts een aanvulling voor de source leak
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 01:07
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
mwa, nieuw topic gerechtvaardigd imo. speelbare versie toch wel significant veel verschil met de source code leak.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 02:19
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Blijft illigaal
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 03:12
IloveTECHNO
Avatar van IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
ooh dus we mogen er ook niet over praten
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Obi Wan schreef op 08-10-2003 @ 23:40:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=618712

Kijken jullie dan nooit meer op de 1e fokking pagina?!
Waarom zou voor de "Beta" een nieuwe topic gemaakt moeten worden?

Is slechts een aanvulling voor de source leak
Waarom laat je het niet aan de forumbazen over wat wel of niet gesloten moet worden?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 12:36
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 09-10-2003 @ 10:57:
Waarom laat je het niet aan de forumbazen over wat wel of niet gesloten moet worden?
Staat er ergens een indicatie wat er op wijst dat ik vind dat dit gesloten moet worden?
smartass
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-10-2003, 12:37
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 09-10-2003 @ 04:12:
ooh dus we mogen er ook niet over praten
Moet je niet bij mij zijn
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 13:18
II_Duce
Avatar van II_Duce
II_Duce is offline
kwacht wel tot die uit is
ga ik em wel kopen
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 15:26
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 09-10-2003 @ 13:36:
Staat er ergens een indicatie wat er op wijst dat ik vind dat dit gesloten moet worden?
ja, ben je echt zo retarded of wat?

Citaat:
Obi Wan schreef op 08-10-2003 @ 23:40:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=618712

Kijken jullie dan nooit meer op de 1e fokking pagina?!
Waarom zou voor de "Beta" een nieuwe topic gemaakt moeten worden?

Is slechts een aanvulling voor de source leak
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 16:04
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 09-10-2003 @ 16:26:
ja, ben je echt zo retarded of wat?
Ik zie het nog steeds niet, daar wijs ik erop dat het in een andere topic KAN
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 16:08
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 09-10-2003 @ 17:04:
Ik zie het nog steeds niet, daar wijs ik erop dat het in een andere topic KAN
ok, dan ben je dus retarded.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Obi Wan schreef op 09-10-2003 @ 13:36:
Staat er ergens een indicatie wat er op wijst dat ik vind dat dit gesloten moet worden?
smartass
^ ^ ^ ^ ^ ^

En laat dit topic nu maar lekker lopen. Jouw commentaar is evenals het mijne overbodig voor dit topic.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 23:25
MikeyMo
Avatar van MikeyMo
MikeyMo is offline
__________________
Southernplayalisticcaddilacmusikstyle on your ass
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-10-2003, 23:33
Verwijderd
Tsjah, die beta maakt natuurlijk geen fuck (meer) uit. Van zo ongeveer elke game leakt d'r wel de een of andere alpha/beta/gold versie. Zeker in dit geval is de beta natuurlijk verre van compleet en echt representatief voor het hele spel.

Nee, de source. Dat is een stuk ingrijpender.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 15:57
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Graag on-topic.

Dit topic mag open blijven, alhoewel het natuurlijk ook in het al lopende topic kon.

Natuurlijk mag je er over praten, je mag ook over misdaad en illegale warez praten, alleen niet linken of andere strafbare (dwz onwettige) handelingen verrichten. Dat lijkt me duidelijk.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 16:03
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Welke codec gebruikt dat filmpje? Krijg een wazige MP error.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 16:03
Verwijderd
hier is een stukje over de Leaker

Citaat:
Er blijft maar telkens meer van Half-life2 "leaken". Vandaag heeft de Anonymous Leaker laten weten dat er nog veel meer dan alleen de beta en de source bij Valve zijn geleaked.

Deze "leaker" zegt dit te doen omdat Valve de boel heeft bedrogen op de E3 dit jaar. Er werd gezegd dat er niet met scripted sequences werd gewerkt, maar het schijnt in de beta goed merkbaar te zijn dat dit wel degelijk het geval is. In één van de filmpjes die van de E3 afkomstig is, is te zien hoe er een tafel voor een deur word geschoven en hoe een soldaat hier tegen de deur schopt om deze open te krijgen. Volgens Valve was dit gewoon de AI van het spel. Maar het schijnt dat als je eerst die soldaat neerschiet, dat er nog steeds gewoon tegen de deur geschopt word, alleen zie je dan geen soldaat dit doen. Dit is dus van te voren gescript en niet de AI van het spel zelf.

Deze Anonymous leaker zegt morgen de pre-gold versie van HL2 te releasen als Valve niet zelf de waarheid naar buiten brengt!

Dit is wat deze Anonymous leaker er zelf over zegt:
To all those saying HL2 was delayed because of the hacking action, ill just remind you that what was leaked is what Valve has, nothing more and nothing less, so its pretty good to understand it wasnt finished yet.

Also I'd like to point out the E3 was one big fake by Valve. Ever tried to kill that soldier in physicstown? Notice the door will still get kicked? No scripted sequences?

To everyone saying this is no Beta: I'd like to point out that THIS is what you wanted Valve to release on 9/30/03, theres no such thing as a much better release in Valves network!

To Valve: I suggest you stop lying to your customers about how much was stolen/compromised, or I'll have to release everything just to prove my point. And you know what you got, as I do.

- Anonymous leaker
Dit geeft dus aan waarom hij/zij deze HL2 files heeft vrijgegeven. Natuurlijk moeten we dit niet goedkeuren, maar hij/zij heeft er wel mee laten zien dat Valve niet helemaal eerlijk heeft gespeeld op de E3 dit jaar.
lees meer op www.counter-strike.nl
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 11:57
II_Duce
Avatar van II_Duce
II_Duce is offline
khad die beta ook algespeeld
wat buggie damn man
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 13:18
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
*** UPDATE ***
Valve begint met de dag meer op een vergiet te lijken. Het schijnt dat nu zelfs cs-cz al gelekt is. Tevens zou de inmiddels bekende Anonymous Hacker nog meer van Valve hebben gestolen. Het zou hier gaan om iets wat het mogelijk maakt om je Half-Life en Cs op de HL2 engine te laten lopen.
Weer een goeie verassing van Valve veknald door deze leaker.
Dit is wat Planet Half-Life er over zegt:

Well, it appears that this "Anonymous Leaker" character wasn't bluffing, because now he's apparently released something that lets you play Half-Life and Counter-Strike using Half-Life 2's source engine. And he's also supposedly released an outdated build of Counter-Strike: Condition Zero (it's going gold Friday, see yesterday's story) and/or possibly something that deals with Counter-Strike 2. We really don't care to know the details, and we can't exactly confirm this because we refuse to download these releases ourselves. And we of course strongly suggest you don't download any of this stolen material either.


Als dit zo doorgaat, gaat het echt goed fout met Valve en dus ook met HL2 en Cs2! dus we vragen jullie ook om dit NIET te downloaden! Support Valve die al jaren voor deze community klaarstaat met updates en patches en anti-cheats, dit doen ze allemaal gratis voor ons! Dus doe nu ook is wat terug en laat die downloads lekker links liggen en koop het als het af is!

NB: Counter-Strike.nl staat compleet NIET achter het downloaden van de beta en/of pre-gold edition. Kom dus ook niet op ons IRC kanaal vragen voor links oid want je kan meteen een ban verwachten.

Valve is desondanks een hardwerkend bedrijf wat voor ons werkt om ons een zo goed mogelijk spel te brengen. Dus blijf Valve gewoon steunen en koop het spel gewoon zodra het uitkomt en geef Valve de tijd om het gewoon af te maken zoals het hoort!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 13:45
Verwijderd
Die Counterstrike: Condition Zero-alpha heb ik al zien staan in diverse nieuwsgroepen maar ik download 'm niet uit principe. Ik vind het gewoon zo triest. Laat die kneuzen met hun vingers uit andermans spullen blijven.

Dat Valve 'gelogen' heeft over scripted sequences is misschien wel slecht, maar geen reden om het hele spel en de release daarvan te verneuken. Dat is altijd het probleem met die kansloze hackers: het zijn de grootst mogelijke puistennerds die de hele dag op hun kansloze zoldertje zitten, en langzamerhand worden ze zo paranoïde dat ze denken dat zij de wereld moeten redden van evil syndicates.

Laat die gasten een leven krijgen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 23:17
Tellurian
Avatar van Tellurian
Tellurian is offline
Ik doe niet aan betas
__________________
A new style...a new direction!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 23:40
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Ik begrijp de hele deal niet zo. Oke HL2 gebruikt dus wel scripted sequences, so what?!
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 01:27
Verwijderd
Gelogen over scripted sequences of niet, dat doet niets af aan de ongelooflijk lame actie van deze cracker...Denkt ie soms een wereldverbeteraar te kunnen zijn door Valve's leugens (of: halve waarheden) aan te tonen? Pff, opsluiten die nerd. Het is en blijft diefstal.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 07:05
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
II_Duce schreef op 15-10-2003 @ 12:57:
khad die beta ook algespeeld
wat buggie damn man
maar wel geil man, foei zeg
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-10-2003, 07:15
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-10-2003 @ 14:45:
Dat Valve 'gelogen' heeft over scripted sequences is misschien wel slecht, maar geen reden om het hele spel en de release daarvan te verneuken.
Inderdaad. Bovendien is het een gruwelijk naief persoon, op dergelijke gameshows zijn die dingen meestal nog scripted omdat er gewoon te veel vanaf hangt. In de release zouden die scripts wel vervangen worden door AI.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 11:03
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
Wie is hier nou naief door te hopen dat Valve het later wel gaat vervangen omdat ze zo geweldig zijn en het feit negerend dat ze wel gelogen hebben. Het spel was immers al delayed voordat het geleaked was. Het ruikt allemaal naar marketing strategie. Misleiding van de koper. Maar ik zou het spel toch kopen, het is en blijft een dijk van een spel. De beta vond ik al geweldig
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 14:11
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Chimera schreef op 16-10-2003 @ 08:15:
Inderdaad. Bovendien is het een gruwelijk naief persoon, op dergelijke gameshows zijn die dingen meestal nog scripted omdat er gewoon te veel vanaf hangt. In de release zouden die scripts wel vervangen worden door AI.
de source is van 4 dagen voor de geplande release van 31 september (of was het aug), dus het is nogal recent.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 14:19
II_Duce
Avatar van II_Duce
II_Duce is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 16-10-2003 @ 08:05:
maar wel geil man, foei zeg
mwoah.. kwordt geiler van CoD
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 14:26
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
II_Duce schreef op 16-10-2003 @ 15:19:
mwoah.. kwordt geiler van CoD
zo ageil, dat ik ni eens weet wat het is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Halo 2
Rigest
18 22-10-2003 07:56
Games Half-Life 2 source-code gelekt
p-chez
75 10-10-2003 15:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57.