Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2011, 13:10
Balpen
Balpen is offline
Ik ben ondertussen al meer dan 1.5 jaar in een relatie met iemand die een pak jonger is da mij (+-4.5jr verschil)
Nu het volgende probleem. Ik vinger mn vriendin al een tijdje (een jaar ofzo) en zij trok me vroeger ook af. We hebben nog geen seks gehad en verder dan elkaar masturberen zijn we niet gegaan.
Vroeger trok me vriendin me +-1 keer per maand af, ik vingerde haar +-3 keer per maand. Nu sinds een paar maanden trekt ze me niet meer af.
Ik heb haar al vaak gevraagd hoe dit kwam, ze zegt dat ze pijn aan haar schouder heeft als ze dat doet. Geen probleem, ik stelde haar voor om het op een andere manier te doen. Hier ging ze mee akkoord (ze iet duidelijk merken dat ze dat zag zitten!)..maar ze nam geen initiatief..
Enkele maanden later heb ik haar hier weer over aangesproken, weer hetzelfde verhaal. ze zag het zitten om het in een ander standje te doen, maar weer nam ze nooit initiatief en trok ze me nooit af.
Weer enkele maanden later, hetzelfde verhaal. Toen zei ze ook dat ze me niet wou aftrekken in haar bed...terwijl ik haar wel mag vingeren in haar bed :roll: .. Ze heeft schrik dat ik vlekken zou kunnen echter laten.

Een week geleden heb ik haar weer aangesproken over dit feit. Toen begon ze te huilen en zei ze dat het leek alsof ze niet voldeed voor mij of seksueel vlak ed.

Nu is mn vraag: Hoe moet ik dit aanpakken?
Want eigenlijk wil ik ENKEL begrijpen WAAROM ze me vroeger wel aftrok en nu niet meer..EN waarom ze alsof doet dat ze het gaat doen en dan toch niet doet.
Het is nogal frustrerend, omdat ik dan iets verwacht dat er niet gaat zijn..en ik word er de laatste tijd echt lastig van..het lijkt dat ze iets verbergt en het me niet wil vertellen (dit laatste laat ik haar niet merken).

Hoe zouden jullie dit probleem aanpakken?
Zij geniet er wel heel fel van als ik haar vinger..maar ze denkt dat ze niet voldoet voor mij op dat vlak, terwijl ik er ook van zou genieten als ze het bij me zou doen.. :?
Please, geen reacties van "maak het uit" of in die aard
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2011, 13:48
Verwijderd
Ik heb niets zinnigs te zeggen, omdat je niet wilt horen dat je het moet uitmaken. Het enige dat ik kan verzinnen is: Praat er met haar over en laat je niet afschepen met zwakke antwoorden. Ik vind het nogal logisch dat je zwaar gefrustreerd wordt. Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Na anderhalf jaar nog niet verder dan vingeren en aftrekken (plus het feit dat zelfs dat niet meer gebeurt) klinkt een beetje.. vreemd.

Anyway. Praat met haar.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2011, 13:49
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Toen begon ze te huilen en zei ze dat het leek alsof ze niet voldeed voor mij of seksueel vlak ed.
Lijkt me ook het geval, dumpen die hap.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2011, 14:44
veryniceguy
Avatar van veryniceguy
veryniceguy is offline
ik lees herhaaldelijk: "zij neemt het initiatief niet"
bedoel je daarmee dat ze niet wil of dat ze het niet wil/doet vanwege (in mijn mening) stomme smoesjes?

als ze wel wil dan moet je haar helpen/begeleiden :
-last van haar schouder>misschien anders rukken(begeleid haar!)
- bang vlekken in bed (doe een condoom om/kom in haar mond)
het is lekker makkelijk om tegen je vriendin te zeggen los jij het maar, zoek samen naar oplossingen

dus bied oplossingen aan inplaats van "oh god waarom niet?" te zeggen
verder denk ik dat zelf wanneer je dit zou doen ze met nieuwe smoesjes zou komen omdat ze het niet wil maargoed probeer haar maar te begeleiden dan kom je wel erachter of ze wil of niet.
zo niet zou ik toch echt even een serieus gesprek voeren met haar over jullie relatie.

PS: je zou ook over kunnen gaan naar orale sex, zowel jij als zij hebben jullie armen daar niet echt bij nodig

Laatst gewijzigd op 30-10-2011 om 14:51.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2011, 14:48
Balpen
Balpen is offline
Citaat:
Ik heb niets zinnigs te zeggen, omdat je niet wilt horen dat je het moet uitmaken. Het enige dat ik kan verzinnen is: Praat er met haar over en laat je niet afschepen met zwakke antwoorden. Ik vind het nogal logisch dat je zwaar gefrustreerd wordt. Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Na anderhalf jaar nog niet verder dan vingeren en aftrekken (plus het feit dat zelfs dat niet meer gebeurt) klinkt een beetje.. vreemd.

Anyway. Praat met haar.
Zij is 16.5 (bijna 17 eigenlijk), ik 21.
ik word gefrustreerd omdat ze laat blijken dat ze iets gaat doen, maar dan toch niets doet. Gewoon omdat ik vol verwachting naar iets verlang..
De laatste week voel ik ook wrijving in onze relatie. Vroeger was ik degene die het Vb spijtig vond dat ze druk bezig was met school en minder smste dan gewoonlijk. Nu mis ik dit zelfs niet, gewoon omdat het lijkt dat ze iets niet wil zeggen (niets in de aard da ze niets voor me voelt ofzo, maar gewoon op een ander vlak).
Toen ik er vorige week over begon en vragen stelde, antwoordde ze op geen enkele vraag..(ik lag naast haar in bed)..uiteindelijk deed ik mn ogen dicht (was wel moe na een hele dag gewerkt te hebben) en 5min later vroeg ik weer hetzelfde en antwoordde ze nog niet..en zo een paar keer na elkaar.
Als ik uiteindelijk zei "ja als je niets zegt kan ik beter naar huis gaan.." reageerde ze ook niet. PAS TOEN ik recht kwam om te vertrekken, hield ze me tegen en begon ze te huilen.
Echt raar gewoon..

En waarom ik denk dat dit niets met haar gevoelens t.o.v te maken heeft? Ze zegt vaak (toch een paar keer per week) in een sms dingen zoals "Je bent van MIJ" of dingen in die richting.. Wat ik ook helemaal niet erg vind =)

Laatst gewijzigd op 30-10-2011 om 14:54.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2011, 14:59
Verwijderd
Ja eh, heb je haar dat al eens gevraagd? Wat betreft het hele seksuele gebeuren kan ik me voorstellen dat ze het gewoon écht heel spannend vind en niet durft en daarom steeds afhaakt. Oplossingen anders dan geduld hebben en erover praten en blivjen oefenen heb ik niet. En laat je niet afschepen met antwoorden als 'ik heb last van mijn arm.'
Verder zul je toch echt wel met haar moeten praten over het niks zeggen. Dat is maf en ze zal vast wel een reden hebben, vraag haar ernaar.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2011, 15:43
Verwijderd
Bijna 17 en dan nog dit? Ja, ik snap het ook niet. Misschien moet je er meer druk achter zetten. Niet achter de seks, mind you, dat is nooit een goed idee, maar achter de gesprekken. Laat haar weten dat je nu eindelijk wel eens wilt weten wat er in godsnaam aan de hand is (hier heb je ook recht op, vind ik, want blijkbaar raakt het jou ook) en dat je anders ook niet meer weet wat je ermee moet. Nog even seks daargelaten: Op deze manier is een relatie ook niets waard. Je moet toch op z'n minst over dingen kunnen praten en als zij dingen voor jou achterhoudt, of het überhaupt vertikt een serieus gesprek met je te voeren, dan gaat het niet werken.

Dat gezegd hebbende vind ik het ook uiterst vreemd dat een meisje van 16/17 na anderhalf jaar nog niet toe is aan seks, of dat zelf niet in kleine stapjes wil ondernemen. Je kunt je seksleven (dat toch een belangrijk gedeelte is van een relatie, hoewel mensen dit soms blijven ontkennen) niet levend houden met 3 keer in de maand haar vingeren en als je geluk hebt zelf een keertje afgetrokken worden. Dat is toch niet normaal? Ik snap dat "normaal" een vage term is, maar in een relatie mag je er toch vanuit gaan dat jullie je aangetrokken voelen tot elkaar, seks en intimiteit (wat een kutwoord ) is daar dan een onderdeel van dat eigenlijk niet hoort te ontbreken.

Vandaar dat ik ook wil zeggen dat er sowieso meer aan de hand is. Als ze nog wel graag bij je is (en dat haal ik uit je posts) dan moet er dus iets anders aan de hand zijn. Nogmaals: praat met haar en zet er druk achter, want volgens mij heeft zij nu het gevoel dat ze dit allemaal kan maken zonder dat er consequenties aan vastzitten. Wees eerlijk, maar probeer het niet te verbloemen met lieve woordjes. Misschien heeft ze het juist nodig om eens keihard met de waarheid geconfronteerd te worden, want laten we wel wezen. Je bent een 21-jarige jongen en je hebt nu eenmaal je behoeften. Niet dat zij dingen tegen haar zin moet doen, maar er moet wel degelijk iets veranderen. Je hebt lang genoeg geduld gehad, hoor. Laat haar maar eens eerlijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2011, 16:46
Verwijderd
Citaat:
ze zegt dat ze pijn aan haar schouder heeft als ze dat doet.
Ik zou boos worden.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2011, 21:11
Steleto
Avatar van Steleto
Steleto is offline
Als ze het eerst wel deed en nu niet meer, ze er overduidelijk niet over durft te praten en dan gaat huilen als je weg wilt gaan, klinkt het alsof ze enorm klem zit. Kan het zijn dat ze iets naars heeft meegemaakt, waardoor ze eerst wel wilde en nu niet meer, maar dat ze niet weet hoe ze daar iets over kan zeggen? Misschien is ze bang geworden voor jouw opwinding, of voor het aftrekken zelf, doordat ze dingen tegen haar zin heeft moeten doen?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2011, 22:23
Xdumpyx
Avatar van Xdumpyx
Xdumpyx is offline
Ze bedenkt waarschijnlijk smoesjes omdat er iets anders aan de hand is. Het feit dat ze het eerst wel doet en daarna niet meer snap ik persoonlijk niet helemaal maar misschien heeft ze daar ook wel een rede voor. Zelf ben ik een jaartje ouder dan haar maar ik kan best snappen als ze toch dingen eng vind. En erover praten is denk ik het enige wat helpt neem zelf de leiding in het gesprek het is voor sommige (waaronder ikzelf ook) heel moeilijk te vertellen wat je nou dwars zit het kan iets heel stoms zijn maar dat je het niet durft te vertellen dus ik zou proberen wat los te krijgen en zeker niet dwingen tot dingen. Heel veel succes.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2011, 22:35
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Bijna 17 en dan nog dit? Ja, ik snap het ook niet. Misschien moet je er meer druk achter zetten. Niet achter de seks, mind you, dat is nooit een goed idee, maar achter de gesprekken. Laat haar weten dat je nu eindelijk wel eens wilt weten wat er in godsnaam aan de hand is (hier heb je ook recht op, vind ik, want blijkbaar raakt het jou ook) en dat je anders ook niet meer weet wat je ermee moet. Nog even seks daargelaten: Op deze manier is een relatie ook niets waard. Je moet toch op z'n minst over dingen kunnen praten en als zij dingen voor jou achterhoudt, of het überhaupt vertikt een serieus gesprek met je te voeren, dan gaat het niet werken.

Dat gezegd hebbende vind ik het ook uiterst vreemd dat een meisje van 16/17 na anderhalf jaar nog niet toe is aan seks, of dat zelf niet in kleine stapjes wil ondernemen. Je kunt je seksleven (dat toch een belangrijk gedeelte is van een relatie, hoewel mensen dit soms blijven ontkennen) niet levend houden met 3 keer in de maand haar vingeren en als je geluk hebt zelf een keertje afgetrokken worden. Dat is toch niet normaal? Ik snap dat "normaal" een vage term is, maar in een relatie mag je er toch vanuit gaan dat jullie je aangetrokken voelen tot elkaar, seks en intimiteit (wat een kutwoord ) is daar dan een onderdeel van dat eigenlijk niet hoort te ontbreken.

Vandaar dat ik ook wil zeggen dat er sowieso meer aan de hand is. Als ze nog wel graag bij je is (en dat haal ik uit je posts) dan moet er dus iets anders aan de hand zijn. Nogmaals: praat met haar en zet er druk achter, want volgens mij heeft zij nu het gevoel dat ze dit allemaal kan maken zonder dat er consequenties aan vastzitten. Wees eerlijk, maar probeer het niet te verbloemen met lieve woordjes. Misschien heeft ze het juist nodig om eens keihard met de waarheid geconfronteerd te worden, want laten we wel wezen. Je bent een 21-jarige jongen en je hebt nu eenmaal je behoeften. Niet dat zij dingen tegen haar zin moet doen, maar er moet wel degelijk iets veranderen. Je hebt lang genoeg geduld gehad, hoor. Laat haar maar eens eerlijk zijn.
In mijn directe omgeving gaat dit allemaal niet op! Wij zullen wel raar zijn...
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 31-10-2011, 09:35
Verwijderd
Citaat:
In mijn directe omgeving gaat dit allemaal niet op! Wij zullen wel raar zijn...
Wat gaat er precies niet op?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2011, 13:45
bambambam
bambambam is offline
volgens mij wilt zij nog helemaal niks met seks, ook niet handwerk.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2011, 14:29
Verwijderd
Citaat:
volgens mij wilt zij nog helemaal niks met seks, ook niet handwerk.
Ja, maar dat is wel erg vreemd. Op die leeftijd én terwijl ze al anderhalf jaar een relatie heeft.. Ik vind dat erg raar.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2011, 15:18
Verwijderd
Ik vind het ook wel raar dat ze dat opeens niet wilt.
En je bent 21 dus ik snap echt dat je wel meer wilt. Ik ben het eens met wat syori zegt eigenlijk. Seks is heus niet alles of het belangrijkste maar echt wel een belangrijk onderdeel van de relatie. Praat met haar en vraag wat de échte reden is. Zeg ook tegen haar dat jij ook behoeftes hebt en ondertussen al 21 bent.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2011, 15:29
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Wat gaat er precies niet op?
Het is niet standaard dat je als 17-jarige al toe bent aan sex, tenminste dat geldt voor mijn vrienden en vriendinnen.
Dat bedoel ik in de simpelste vorm dus ook vingeren/trekken. Zal wel gewoon soort zoekt soort zijn neem ik aan. Een vriendin van mij is nu twintig en die moet er nog niet aan denken.

Ik merk overigens wel dat ik een van de weinige ben op dit forum die er zo over denkt

Overigens vindt ik wel raar dat het ineens op is gehouden. Als ze het nooit gedaan had had ik het niet raar gevonden.
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 31-10-2011, 15:33
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik kreeg een beetje het idee (maar ik kan natuurlijk niet weten of het ook klopt) dat je vriendin nog net zo weinig zin heeft om je af te trekken als eerst, alleen dat ze eerst misschien dacht 'dit went wel' of 'ik moet dit doen' of 'misschien gaat hij bij me weg' en dat ze nu merkt dat het helemaal niet went, of leuker wordt, of dat je bij haar weggaat oid, en dat ze nu gewoon toegeeft aan 'ik heb hier geen zin in/behoefte aan'. En dat ze je vragen ontwijkt omdat ze zich er eigenlijk wel schuldig over voelt, maar liever doet alsof er niets aan de hand is en ze niet hoeft te veranderen.

Het kan natuurlijk dat er wat anders is waardoor ze ineens niet meer wil, maar ik denk niet dat er per se iets verandert móet zijn. Misschien vond ze het wel nooit leuk.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 31-10-2011, 16:05
Balpen
Balpen is offline
Citaat:
Ik kreeg een beetje het idee (maar ik kan natuurlijk niet weten of het ook klopt) dat je vriendin nog net zo weinig zin heeft om je af te trekken als eerst, alleen dat ze eerst misschien dacht 'dit went wel' of 'ik moet dit doen' of 'misschien gaat hij bij me weg' en dat ze nu merkt dat het helemaal niet went, of leuker wordt, of dat je bij haar weggaat oid, en dat ze nu gewoon toegeeft aan 'ik heb hier geen zin in/behoefte aan'. En dat ze je vragen ontwijkt omdat ze zich er eigenlijk wel schuldig over voelt, maar liever doet alsof er niets aan de hand is en ze niet hoeft te veranderen.

Het kan natuurlijk dat er wat anders is waardoor ze ineens niet meer wil, maar ik denk niet dat er per se iets verandert móet zijn. Misschien vond ze het wel nooit leuk.
Dit gevoel krijg ik ook, dat ze zich precies (vroeger dan) "gedwongen voelde" om dat te doen..maar dan vind ik het erg dat ze zich gedwongen voelde..gewoon omdat ik vroeger vaak zei "als je niet wil, moet je niet"

Gisteren waren we op een privé sauna/zwembad (kon je huren).
De dag ervoor waarschuwde ze me al door te zeggen "je gaat je ginder wel wat inhouden hé.."
Werd ik wel beetje irritant van, aangezien ik iets heb van "we'll see what happens hé" (dus niet zo dingen plannen op dat vlak, maar gewoon zien hoe het verloopt)
Oké dus even om met mn verhaal verder te gaan .. We waren aan het zwemmen en ineens kwam ze naar me toe en zette haar benen rond mn lichaam en nam me vast, was echt fijn . In de Jacuzzi heeft ze een minuutje mn penis gemaseerd (onder mn zwemshort) en ik ben ook eventjes bij in haar broekje geweest (NIET vingeren). We leken het wel fijn te vinden .
Toen alles gedaan was (heel het zwem-sauna gedoe) hebben we ons omgekleed..en zij kleedde zich om met een handdoek rond haar. Is dit normaal in een relatie?!..Ik had eerder verwacht dat ze zich zomaar zou uitkleden, zonder handdoek rond haar, aangezien ik haar borsten zoiezo al had gezien vroeger en haar vagina ook
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-10-2011, 16:14
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Misschien was het instinctief, misschien schaamt ze zich voor iets. Wat normaal is ligt aan jullie
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 31-10-2011, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Het is niet standaard dat je als 17-jarige al toe bent aan sex, tenminste dat geldt voor mijn vrienden en vriendinnen.
Dat bedoel ik in de simpelste vorm dus ook vingeren/trekken. Zal wel gewoon soort zoekt soort zijn neem ik aan. Een vriendin van mij is nu twintig en die moet er nog niet aan denken.

Ik merk overigens wel dat ik een van de weinige ben op dit forum die er zo over denkt

Overigens vindt ik wel raar dat het ineens op is gehouden. Als ze het nooit gedaan had had ik het niet raar gevonden.
Maar ik bedoel met "behoefte" ook niet dat iedere 17-jarige een vreemde van de straat trekt om er seks met te hebben omdat het per se moet. Wat ik bedoel is dat als je op die leeftijd al zo lang een relatie hebt, dat het dan wel een beetje.. apart is om niet de behoefte te hebben aan elkaar te zitten, of dingen met elkaar te doen. Ik bedoel niet dat ze meteen vanaf dag 1 hadden moeten neuken, of zo (hoewel daar natuurlijk niets mis mee is), maar het lijkt op dit moment wel alsof ze zich helemaal niet -seksueel- aangetrokken voelt tot haar vriend. In anderhalf jaar tijd mag er toch wel een beetje vooruitgang komen?

Om het even vanuit persoonlijke ervaring uit te leggen. Toen ik nog maagd was had ik ook geen "behoefte" aan seks, totdat ik verliefd werd en een relatie kreeg. Dan wil je zo dicht mogelijk bij elkaar zijn, dingen uitproberen, dan heb je die spanning, de vertrouwdheid. Ik ben ook niet op dag 1 met 'm het bed in gedoken, maar die "behoefte" aan seks was er toch wel. En aangezien de vriendin van de TS geen 13 meer is (bijvoorbeeld), vind ik het inderdaad vreemd dat ze nu, na zo lang een relatie te hebben gehad, én op haar leeftijd geen seks wil. En al helemaal omdat ze nu dus plotseling is gestopt met dat kleine beetje dat ze wel wilde. Dus ik kan me die frustratie van de TS heel goed voorstellen.

@TS: Je moet met haar praten. Gewoon een duidelijk, eerlijk gesprek voeren. Geen slappe excuses accepteren, maar doorgaan totdat je weet wat er aan de hand is. En nee, het is niet normaal dat ze zich onder een handdoek omkleedt. Vooral als ze dat eerder nooit heeft gedaan en jullie elkaar allang naakt hebben gezien. Er is blijkbaar iets aan de hand en je hebt het recht om te weten wat, aangezien het jou ook in de weg staat.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2011, 16:55
Balpen
Balpen is offline
Citaat:
Maar ik bedoel met "behoefte" ook niet dat iedere 17-jarige een vreemde van de straat trekt om er seks met te hebben omdat het per se moet. Wat ik bedoel is dat als je op die leeftijd al zo lang een relatie hebt, dat het dan wel een beetje.. apart is om niet de behoefte te hebben aan elkaar te zitten, of dingen met elkaar te doen. Ik bedoel niet dat ze meteen vanaf dag 1 hadden moeten neuken, of zo (hoewel daar natuurlijk niets mis mee is), maar het lijkt op dit moment wel alsof ze zich helemaal niet -seksueel- aangetrokken voelt tot haar vriend. In anderhalf jaar tijd mag er toch wel een beetje vooruitgang komen?

Om het even vanuit persoonlijke ervaring uit te leggen. Toen ik nog maagd was had ik ook geen "behoefte" aan seks, totdat ik verliefd werd en een relatie kreeg. Dan wil je zo dicht mogelijk bij elkaar zijn, dingen uitproberen, dan heb je die spanning, de vertrouwdheid. Ik ben ook niet op dag 1 met 'm het bed in gedoken, maar die "behoefte" aan seks was er toch wel. En aangezien de vriendin van de TS geen 13 meer is (bijvoorbeeld), vind ik het inderdaad vreemd dat ze nu, na zo lang een relatie te hebben gehad, én op haar leeftijd geen seks wil. En al helemaal omdat ze nu dus plotseling is gestopt met dat kleine beetje dat ze wel wilde. Dus ik kan me die frustratie van de TS heel goed voorstellen.

@TS: Je moet met haar praten. Gewoon een duidelijk, eerlijk gesprek voeren. Geen slappe excuses accepteren, maar doorgaan totdat je weet wat er aan de hand is. En nee, het is niet normaal dat ze zich onder een handdoek omkleedt. Vooral als ze dat eerder nooit heeft gedaan en jullie elkaar allang naakt hebben gezien. Er is blijkbaar iets aan de hand en je hebt het recht om te weten wat, aangezien het jou ook in de weg staat.
Ze zei vroeger dat ze een fantasie had...seks met me te hebben, maar zoals ze altijd heeft gedaan op seksueel vlak, stel ik me er toch wel vragen bij

Als ik haar bloot zag, was dit als ik haar vingerde. Dus eigenlijk niet op andere momenten..

Ik deed gisteren (voor we samen weg gingen) altijd kort tegen haar via sms en gebruikte amper smileys ten opzichte van andere keren. Dan vroeg ze wat er scheelde en heb het haar gezegd. We zullen zien of ze het begrepen heeft..
Met citaat reageren
Oud 31-10-2011, 17:05
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik denk dat ze gewoon een beetje gemakkelijk is, aftrekken is ook stom werk.
Maar ik zou haar ook gewoon niet meer vingeren, want dat is wel heel oneerlijk.
Het is geven en nemen, en niet alleen maar geven.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2011, 17:11
Balpen
Balpen is offline
Citaat:
Ik denk dat ze gewoon een beetje gemakkelijk is, aftrekken is ook stom werk.
Maar ik zou haar ook gewoon niet meer vingeren, want dat is wel heel oneerlijk.
Het is geven en nemen, en niet alleen maar geven.
Was ik ook van plan, maar het is moeilijk om dit vol te houden
Ze gaat wel soms met haar hand in me broek en voelt gewoon eens..(dat is het enige op seksueel vlak de laatste maanden -sinds April/mei)
Met citaat reageren
Oud 31-10-2011, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Ik deed gisteren (voor we samen weg gingen) altijd kort tegen haar via sms en gebruikte amper smileys ten opzichte van andere keren. Dan vroeg ze wat er scheelde en heb het haar gezegd. We zullen zien of ze het begrepen heeft..
Je moet het haar niet "zeggen." Je moet een daadwerkelijk gesprek met haar voeren. Vraag haar wat er in godsnaam aan de hand is, wat ze wel wil en wat niet, en waarom. Wat er is veranderd, waarom ze zo anders doet, of ze überhaupt wel eens nadenkt over seks en of ze eventueel "verder" wil gaan. Of ze zich nog wel aangetrokken voelt tot jou, of er misschien iets is gebeurd waardoor haar gedrag is veranderd. Stel haar vragen en laat je niet afschepen met stomme antwoorden.

En vertel haar wat jou dwars zit. Maak er dus geen monoloog van, maar zorg dat het een echt gesprek wordt. Dit gaat echt niet opschieten anders, hoor.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 14:53
Verwijderd
Nou ik moet zeggen dat ik aftrekken zelfs nádat ik al lang seks had gehad, nog best eng vond - niet om de handeling, maar omdat ik gewoon het idee had dat ik het niet goed deed. Zélfs al zei m'n vriendje dat het heel lekker was. Bij seks had ik dat niet, omdat je dan allebei er helemaal in zit. Maar bij aftrekken is híj heel opgewonden maar zit jij er vaak iets rationeler bij, helemaal als je onzeker bent. Ik kan me goed voorstellen dat dat gevoel nog veel sterker is voor je seks hebt gehad (maar bij mij ging het een beetje gelijk op ).

Dan geldt daarvoor zo ongeveer wat Em zegt - dat ze eerst dacht dat het hoorde, of ze er aan zou wennen, maar dat dat niet gebeurd is. In mijn geval hielp het dat 't vriendje Heel Erg Duidelijk maakte dat hij het hoe dan ook hypergeil vond, wat ik ook deed, en dan ging er nóg wel tijd overheen voor ik die onzekerheid kwijt was en ook echt initiatief nam.

Aftrekken is trouwens ook niet boeiend om te doen ténzij je er zelf ook opgewonden door raakt om je vriend opgewonden te zien raken. Dus zo lang zij te onzeker is om zelf opgewonden te raken, is het überhaupt niet leuk en dan is het helemaal logisch dat ze er weinig zin in heeft. Maar wel wat lullig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2011, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Je moet het haar niet "zeggen." Je moet een daadwerkelijk gesprek met haar voeren. Vraag haar wat er in godsnaam aan de hand is, wat ze wel wil en wat niet, en waarom. Wat er is veranderd, waarom ze zo anders doet, of ze überhaupt wel eens nadenkt over seks en of ze eventueel "verder" wil gaan. Of ze zich nog wel aangetrokken voelt tot jou, of er misschien iets is gebeurd waardoor haar gedrag is veranderd. Stel haar vragen en laat je niet afschepen met stomme antwoorden.

En vertel haar wat jou dwars zit. Maak er dus geen monoloog van, maar zorg dat het een echt gesprek wordt. Dit gaat echt niet opschieten anders, hoor.
En dit.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 18:02
Mimuna
Avatar van Mimuna
Mimuna is offline
Citaat:
Nou ik moet zeggen dat ik aftrekken zelfs nádat ik al lang seks had gehad, nog best eng vond - niet om de handeling, maar omdat ik gewoon het idee had dat ik het niet goed deed.
Inderdaad. Misschien vindt ze het inderdaad eng om je af te trekken.
Ik had dit in het begin ook. Ik en mijn vriend hadden al seks gehad, maar als het op aftrekken en zoverder aankwam klapte ik helemaal dicht. Heb mezelf echt over een serieuze streep moeten trekken en nu heb ik er geen probleem mee.

Misschien denkt ze idd dat ze het niet goed doet.
Misschien is ze onzeker omdat jij nu echt superveel van haar verlangt en verwacht en durft ze daarom de stap niet meer zetten (Misschien bang om je teleur te stellen?).

Als dit inderdaad het geval is helpt het misschien om haar ego een beetje te strelen? (Schatje, ik verlang ernaar dat je me nog eens aftrekt want jij kan dat echt zo goed - ofzoiets) Dat heeft het mij in ieder geval wel wat makkelijker gemaakt toen ik in dezelfde situatie zat xd
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 18:42
UnlimitedUAV
Avatar van UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Citaat:
Nou ik moet zeggen dat ik aftrekken zelfs nádat ik al lang seks had gehad, nog best eng vond - niet om de handeling, maar omdat ik gewoon het idee had dat ik het niet goed deed.
kan op zich best wel pijndoen als je het fout doet, maar toch als hij het lekker vindt is het toch geen probleem?
__________________
Get Hyper.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2011, 09:22
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Het is niet standaard dat je als 17-jarige al toe bent aan seks
Jawel.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2011, 13:42
Verwijderd
Citaat:
kan op zich best wel pijndoen als je het fout doet, maar toch als hij het lekker vindt is het toch geen probleem?
Dan moet je wel zeker weten dat hij het lekker vindt Hij liet tijdens het aftrekken misschien ook niet zo heel duidelijk merken dat hij het geweldig vond, omdat híj dan weer een beetje onzeker was. Ochoch. Maar 't is allemaal goedgekomen hoor
Met citaat reageren
Oud 02-11-2011, 17:18
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Jawel.
Ok, wel toe aan maar niet de drang om. En behoefte ook niet zozeer vanzelfsprekend.
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 00:06
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Het enige wat ik meekrijg van dit hele verhaal is dat ze zich schaamt voor zichzelf en haar lichaam (handdoek verhaal in de sauna) en dat ze gigantisch onzeker is. Het is al eerder gezegd: zet druk achter het gesprek met haar, ga maar een beetje graven en zoek uit wat er aan de hand is. Tot die tijd zul je je behoeften maar even op een lager pitje moet zetten. Heel vervelend, maar dit moet van 2 kanten komen.
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 16:54
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ok, wel toe aan maar niet de drang om. En behoefte ook niet zozeer vanzelfsprekend.
Ja, dat kun je tegen je vrienden in de breiclub zeggen maar dat maakt het natuurlijk niet waar. Vrijwel alle 17-jarigen hebben behoefte aan seks.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 11:39
edelsteentje123
Avatar van edelsteentje123
edelsteentje123 is offline
ze is bang dat er vlekken in haar bed komen? Doe het dan gewoon bij jou thuis--> k*t antwoord eigg.
Praat er iniedergeval met har over!!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2011, 15:21
Balpen
Balpen is offline
Citaat:
ze is bang dat er vlekken in haar bed komen? Doe het dan gewoon bij jou thuis--> k*t antwoord eigg.
Praat er iniedergeval met har over!!

Het probleem is dat mn ouders zo lastig doen (in het algemeen), dat ze niet thuis wil komen.. ze was tot voor kort ook niet welkom thuis van mn ouders, door iets debiel.
Nu is ze sinds 2 maanden welkom, maar wil ze ook gewoon zelf niet meer bij me thuis komen.

Gisteren en eergisteren wreef ze op mn broek, en ging ze onder me pull..voor de rest niets.
Ik ging onder haar pull..wou iets hoger gaan, maar ze zei dat ik niet mocht. Wat later ging ik beneden (in de broek)..en mocht ook niet.. Beneden op de broek wrijven zegt ze nooit iets van.

Ik was er best irritant door dat ik "moe" was en vroeger doorging. We waren deze ochtend aan het smsen en ze vroeg wat er met me scheelde.
Ik heb hier eerlijk op geantwoord ""Ik heb het gevoel dat je me niet zo graag meer hebt, als lief dan. Je geeft minder knuffels en er is minder fysieke affectie vind ik..maarja dat vind ik"
Na wat heen en weer smsen zei ik "maar je spreekt me niet tegen.."
en dan zei ze "ik moest het even laten doordringen, want het was een schok voor me. en dat trek jij al conclusies".
Ze zei ook dat het de eerste keer is dat ze het van me hoort. Hierop heb ik gezegd "eigenlijk is het al langer zo, maar dan heb ik het gewoon anders verwoord"...kvoel me wel klote door hoe ze zich nu voelt..
Met citaat reageren
Oud 06-11-2011, 15:29
Verwijderd
Ik snap niet dat je dit zo lang door laat gaan. Er is duidelijk iets mis. Stop nou eens met sms'en en "proberen" dingen bij haar te doen en ga een gewoon gesprek aan. Als jullie bij elkaar zijn. Zodat ze je niet kan negeren, of vragen kan ontwijken. Na anderhalf jaar absoluut helemaal geen seks (want elkaar twee keer in de maand aanraken en knuffelen is geen seks) op die leeftijd en het feit dat ze ook geen enkele aanstalten maakt om wel iets te gaan doen én er zelf ook niet over begint; dat is niet normaal, wat andere mensen ook mogen zeggen. Als je een relatie hebt en je bent boven de 15 is er altijd wel behoefte aan fysiek contact en enige intimiteit, en dan bedoel ik dus niet dat je er meteen bovenop moet springen, maar je wilt toch aan elkaar zitten? Dingen met elkaar uitproberen? Steeds iets verder gaan? En je moet er toch ook over kunnen praten? Dat jij dit zo lang volhoudt is wat mij betreft ook een wonder en zij mag dankbaar zijn dat je zo geduldig bent.

En voordat ik weer allemaal mensen over me heen krijg die vinden dat het onzin is: Ik bedoel niet dat ze per se seks met hem moet hebben en al helemaal niet tegen haar zin, maar het feit dat ze het niet wil (zelfs niet een beetje) geeft mijns inziens wel aan dat er iets helemaal mis is, vooral omdat het kleine beetje dat ze eerder wel deed ook opeens is verdwenen.

Ik was echt ontzettend pissig geworden als ik de TS was en had gewoon om een verklaring gevraagd. Niet via sms. Niet via e-mail. Niet via de telefoon. In een persoonlijk gesprek wanneer jullie allebei de tijd hebben. Jezus man, grow some balls.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-11-2011, 15:33
Verwijderd
Oh en nog even iets: Het is al helemaal van de gekke dat jij je nu schuldig gaat voelen over hoe zij zich voelt. Dat heeft ze even mooi gespeeld en het is een gigantische kutactie.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2012, 22:46
Balpen
Balpen is offline
We zijn bijna 2 jaar samen en we zitten nog altijd even ver
Ik vinger haar nu ook amper, omdat het toch niet wederzijds is..intense kusjes krijg ik ook niet meer, enkel heel korte.
Voor de rest neemt ze me altijd super stevig vast als ze naast me ligt (en dit is dan om zo confuser van te raken..)

Nu kwam het volgende er bij. Haar moeder heeft een erfelijke ziekte, waardoor zij drager is. Ze zou zich bij de eerstvolgende vakantie laten testen om te zien of ze drager is of de ziekte ook al daadwerkelijk heeft.
oké geen "probleem"...maar ik wil even vermelden dat ik AL deze info van haar moeder heb. M'n vriendin heeft me dit nooit verteld..of nog niet(Dat ze zich zou laten testen).

En de laatste tijd zegt ze altijd dat ze moe is en vandaag was ik bij haar. Dus ik ga speciaal vroeger naar huis zodat ze vroeger kan gaan slapen..nu was ze lastig omdat ze zegt dat ik vroeger wegga omdat ik gewoon niet lang wou blijven
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 09:49
Carbi
Carbi is offline
Jij hebt veel geduld gast. had allang 3x de volgende gehad.
waarschijnlijk heeft ze een ander maargoed, ik heb ook ooit in zo'n soort situatie gezeten.
maar ik nam het niet serieus, die chick was al verloofd met n ander, ik wist het niet, wij hadden vaak sex, nu is ze getrouwd, we hebben nogsteeds af en toe sex als haar man er niet is.
ze deed altijd alsof ze pijn had, alleen was, en alles slecht ging enzo, zodat ik bij haar bleef blabla. terwijl ik niet de enige was waar ze mee vreemd ging met haar verloofde, nu ben ik nog wel de enige aangezien ik gewoon geweldig ben. 'slachtoffer spelen is makkelijk'
maar je moet gewoon vragen wtf zij wil omdat je er zo geen zin meer in hebt. lijkt me niet erg moeilijk!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 10:04
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Wil je het in dit topic hebben over het gebrek aan seks of over de relatie in het algemeen? Want als het dat laatste is (en het probleem lijkt me zo te zien wel iets breder dan alleen seks) verplaats ik het topic even naar liefde en relatie aangezien het topic daar dan beter past.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 10:16
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Oh jezus, je bent nog steeds bij haar? Heb je dat gesprek ooit wel gehad met haar? Wat geeft zij voor reden? Heeft ze het überhaupt uitgelegd of vindt ze nog steeds dat jij alles maar moet oplossen?

Dumpen die handel. Seriously. Je hebt wel lang genoeg geduld gehad.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 10:16
Balpen
Balpen is offline
Citaat:
Wil je het in dit topic hebben over het gebrek aan seks of over de relatie in het algemeen? Want als het dat laatste is (en het probleem lijkt me zo te zien wel iets breder dan alleen seks) verplaats ik het topic even naar liefde en relatie aangezien het topic daar dan beter past.
Misschien is het nu toch eerder de relatie in het algemeen
Ik vond het zinloos om een nieuw topic te starten, terwijl alles in dit oude topic zat en gewoon het verloop van zaken wou toelichten
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 10:23
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
OH dit is wel een kleine facepalm voor mezelf want ik had niet eens door dat dit een up was van je oude topic

anyways, ik verplaats hem wel even naar L&R, voor een frisse blik van andere forumers
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 11:22
Catch
Catch is offline
Volgens mij is de communicatie gewoon echt heel erg slecht tussen jullie. Als ik jou was zou ik de volgende keer als je haar ziet en de tijd hebt, eens met zijn tweetjes om te tafel gaan zitten en gaan praten over je seksleven, maar ook over die erfelijke ziekte en hoe je je voelt over je relatie. En ook aan haar vragen wat zij voor ogen heeft in jullie relatie. Als zij dat niet wil of als dat niet lukt, moet je misschien echt eens na gaan denken of je zo'n relatie wilt als je nu hebt.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 14:15
Verwijderd
als je het mij vraagt zo het me niet verbazen als ze met een ander heeft (vreemdgegaan dus) en dat ze stapje voor stapje steeds minder met jou wil

dump haar maar jij verdient beter
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 14:56
Verwijderd
Citaat:
chorofom
Stoer.
Citaat:
als je het mij vraagt zo het me niet verbazen als ze met een ander heeft (vreemdgegaan dus) en dat ze stapje voor stapje steeds minder met jou wil
Dit slaat nergens op, maar:

Citaat:
dump haar maar jij verdient beter
Hier sluit ik me bij aan.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 17:30
Balpen
Balpen is offline
Citaat:
Volgens mij is de communicatie gewoon echt heel erg slecht tussen jullie. Als ik jou was zou ik de volgende keer als je haar ziet en de tijd hebt, eens met zijn tweetjes om te tafel gaan zitten en gaan praten over je seksleven, maar ook over die erfelijke ziekte en hoe je je voelt over je relatie. En ook aan haar vragen wat zij voor ogen heeft in jullie relatie. Als zij dat niet wil of als dat niet lukt, moet je misschien echt eens na gaan denken of je zo'n relatie wilt als je nu hebt.
Als ik over het seksuele gedeelte met haar praat in het echt, stel ik altijd de vragen en antwoordt zij er gewoon op. Zij stelt nooit vragen (het komt over alsof ze er geen interesse in heeft).
Maar als we mekaar soms na school zien (we zitten op een verschillende school), neemt ze me altijd goed vast ed en smiled ze altijd.
Als ik bij haar ben heb ik nooit het gevoel dat ze me niet ziet zitten. Als ze bij me in de zetel/bed ligt, neemt ze me ook echt vast alsof het de laatste dag is van haar leven dat ze me zal zien.

Die ziekte ga ik nooit zelf over beginnen. Ik wil dat ZIJ eerst zegt dat ze die test gaat doen, want uiteindelijk weet ik het enkel van haar moeder. Ze had nog geen concrete afspraak om zich te laten testen, maar ging het in de vakantie ergens doen..

Ik weet dat mijn vriendin een zeer gesloten persoonlijkheid heeft met mensen buitenaf, zelfs met vrij goede vriendinnen. Ben echt eens benieuwd hoe dat is met mij..
Wat zouden jullie doen als ze het pas 1 maand na de test zou zeggen vb..of STEL dat de test toch negatief is en niets zegt?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2012, 09:12
Carbi
Carbi is offline
Ik had ook ooit zo'n vriendin. ze zegt gewoon niks, ze geeft alleen antwoord als je iets vraagt maar ze zoals je al zegt ze knuffelde me wel de hele dag. uiteindelijk kwam het er op neer dat ze gewoon heel erg onzeker was en er was ook nog een andere jongen die ze leuk vond maar ze kon gewoon niet kiezen. (ze had thuis ook problemen met ouders, vader kende ze niet, moeder was nogal een bitch) maar dat is een kleine kans dat dit het zelfde probleem is dus heb je er alsnog niks aan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Help! Advies nodig
Anoniem8
3 24-07-2016 16:32
Liefde & Relatie Hulp/Goede raad nodig
Jepsio
11 05-03-2014 12:06
De Kantine Klopt jouw horoscoop vandaag ?
Alifar
274 14-03-2010 22:43
Liefde & Relatie Nog altijd alleen ... hulp nodig!
ally
43 27-02-2004 18:29
Liefde & Relatie geef raad
schelp
5 11-03-2002 21:14
Verhalen & Gedichten raadsels
misspretty
7 28-12-2001 10:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29.