Oud 18-03-2020, 19:25
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Einde van de wereld.

Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501
Gebruikersnaam Berichten
deadlock 91
Mema 42
Enilorac 39
LaReina 38
Jan Marijnissen 28
Ieke 23
Positive mind 22
zoef de haas 22
Daantje_0705 20
Macrador 19
Holland Oates 17
Loezzel 17
JaapieEleven 15
Koekje 15
Destruct! 14
WolterB 13
VeraIustitia 11
PlezierigeDame 10
Not for Sale 8
Maaike.sann 5
hppa 5
Struilhuik 5
Haller 3
Regenboog 3
Bob de Beer 3
df 3
neardo 2
Kikaa* 2
Henk de Steen 2
Miekje* 1
Methuselah 1
claire9274 1
Carn 1

Laatst gewijzigd op 18-03-2020 om 20:35.
Advertentie
Oud 18-03-2020, 19:43
Verwijderd
Mag aub de gewone topictitel terug?
Oud 18-03-2020, 19:57
Verwijderd
Mee eens
Oud 18-03-2020, 20:01
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
oef mission failed destruct
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 18-03-2020, 20:18
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik kan het niet veranderen :/
Oud 18-03-2020, 20:19
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
daar gaat de streak
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 18-03-2020, 20:19
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Kunnen ze ons ongelimiteerd tijd geven om topictitels te veranderen kthx.
Oud 18-03-2020, 20:22
Verwijderd
Ik pas de fucking titel aan want ik ben fucking forumbaas
Oud 18-03-2020, 20:24
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
sinds wanneer?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 18-03-2020, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Ik kan het niet veranderen :/
Dubbelklikken op een leeg stukje forum rechts achter de titel. OP EEN COMPUTER
Oud 18-03-2020, 20:49
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Dubbelklikken op een leeg stukje forum rechts achter de titel. OP EEN COMPUTER
dit werkt niet bij mij. Ik heb het geprobeerd. Hij selecteert puur de titel
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 18-03-2020, 20:54
Verwijderd
Citaat:
dit werkt niet bij mij. Ik heb het geprobeerd. Hij selecteert puur de titel
Dan is het te laat.
Oud 18-03-2020, 20:59
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Daantje naamzoek. Wil jij het even fixen?
Oud 18-03-2020, 21:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Check!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-03-2020, 21:59
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Dan is het te laat.
Hoe lang heb je daarvoor?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 18-03-2020, 22:02
Verwijderd
Euh, dat is op mijn verzoek ooit verdubbeld in lengte, maar ik weet niet meer of het nou van 5 naar 10 minuten ging.
Oud 18-03-2020, 22:03
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
5 minuten geloof ik.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 18-03-2020, 22:32
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
okee, ontopic:
Spoiler


tl;dr Reinigingsman met grote bek moet es leren luisteren.
__________________
Who's this jabroni?
Ads door Google
Oud 19-03-2020, 10:16
Verwijderd
Verbazingwekkend genoeg is het bij ons op het werk prima te doen. De activiteitencentra zijn dicht en de collega's van het AC komen naar de woning. Wat hectisch bij de overdracht, maar toch ook wel fijn omdat er echt wat meer verbinding komt op deze manier. De sfeer is gelaten maar tegelijkertijd enthousiast - men lijkt zich neer te leggen bij de situatie zoals die is en er vooral het beste van te willen maken. Er is extra tijd om regelwerk en papierzooi te doen en dat is echt heel fijn.

Er lijken vooroalsnog geen maatregelen te zijn voor zwangeren, behalve overplaatsing bij een besmetting op de groep. Ik weet nog nie thelemaal wat ik daar van vind en vind het allemaal maar een beetje... moeilijk om daar over na te denken. Het ene moment neig ik er naar om vakantieuren in te zetten en mezelf te isoleren van alles tot het over waait, het volgende denk ik "volg de richtlijnen maar, dan is het veilig." Super fijn
Oud 19-03-2020, 10:28
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Bij ons is de regeling dat zwangere werknemers moeten worden ingezet waar de kans op contact met covid patiënten minimaal is, dus telefonische afspraken doen of meer logistieke functies. Denk dat je inderdaad direct weg moet wezen zodra één iemand symptomen gaat vertonen.

Het is ook heel lastig om daarover na te denken. Een zwangere aios in mijn vakgroep is zeer gefrustreerd hierover, maar wij staan echt letterlijk op de vuurlinie en er is nog niet genoeg bekend om zwangeren onnodig bloot te stellen hieraan.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 19-03-2020, 10:29
Verwijderd
Bahbahbah
Oud 19-03-2020, 10:29
Verwijderd
Virtueel kusje op alle zwangeren <3
Oud 19-03-2020, 10:48
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ja, kusje op Caro. <3
__________________
Who's this jabroni?
Oud 19-03-2020, 15:03
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Binnenkort heb ik mijn laatste werkdag bij mijn huidige opdrachtgever. Best gek om door de Corona-maatregelen niet face to face afscheid te kunnen nemen van de mensen waar ik het afgelopen half jaar mee heb gewerkt
Oud 19-03-2020, 18:09
Verwijderd
Ik heb het er vanmiddag kort met de teamleider over gehad en ze snapte mijn twijfels en zorgen heel goed. We kijken hoe het komende week gaat en dan zien we wel. Ik heb wel aangegeven dat ik zo weinig mogelijk cliënt contact meer wil als blijkt dat daar.een besmetting is. Net nadat ik dat zei, appte een collega dat ze ziek was en dat de symptomen aardig corona-like zijn.
Advertentie
Oud 19-03-2020, 20:10
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
tl;dr Reinigingsman met grote bek moet es leren luisteren.


Wat een flapdrol.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 19-03-2020, 20:11
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Mijn werkgever heeft het
Ik ben weinig dicht bij hem in de buurt geweest, maar toch... hij zit sinds vorige week vrijdag thuis....
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 20-03-2020, 15:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik moet echt mijn draai vinden thuis. Ik heb normaal al geen beroep waarbij ik veel achter de computer zit en veel moet lezen. Ik probeer mijn werkdag wel te spreiden over vandaag en het weekend ofzo.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-03-2020, 16:40
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Vandaag een productieve dag gehad. Merk dat ik in kortere tijd zo veel meer gedaan krijg (als ik geen externe afleiding heb )
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 20-03-2020, 17:45
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Ik werk altijd al het grootste deel van de week thuis. Ik heb dus een prima werkplek en kan over het algemeen goed mijn draai vinden thuis.

MAAR, omdat mijn vriend nu ook thuis werkt, kan ik me slecht concentreren. Hij werkt 2 uurtjes en gaat dan gamen ofzo. Ik werk ook niet 8 uur achter elkaar op een dag, maar mijn ritme is blijkbaar precies andersom aan dat van hem ;( Normaal is mijn ritme ook redelijk afhankelijk van hem; hij komt thuis, ik stop met werken etc. En in het pand waar ik woon, is ineens dus ook iedereen thuis en loopt over de gangen te tetteren met kinders en ruziemaken met elkaar en weet ik wat..

Ik kan me niet concentreren iig ;(
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 20-03-2020, 17:47
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Mijn beste vriendinnetje werkt op een hogeschool achter de schermen en had vorig weekend het hele weekend na zitten denken over online les geven en hoe dat geregeld moest worden. Maandag hebben ze een team bij elkaar geroepen, alles uiteengezet en alle docenten lesgegeven over online lesgeven, dinsdag 08:30 eerste lessen en tot vandaag zijn alle lessen door gegaan. Ik ben mega trots op dr <3
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 20-03-2020, 18:37
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik werk altijd al het grootste deel van de week thuis. Ik heb dus een prima werkplek en kan over het algemeen goed mijn draai vinden thuis.

MAAR, omdat mijn vriend nu ook thuis werkt, kan ik me slecht concentreren. Hij werkt 2 uurtjes en gaat dan gamen ofzo. Ik werk ook niet 8 uur achter elkaar op een dag, maar mijn ritme is blijkbaar precies andersom aan dat van hem ;( Normaal is mijn ritme ook redelijk afhankelijk van hem; hij komt thuis, ik stop met werken etc. En in het pand waar ik woon, is ineens dus ook iedereen thuis en loopt over de gangen te tetteren met kinders en ruziemaken met elkaar en weet ik wat..

Ik kan me niet concentreren iig ;(
Ik had er baat bij om een koptelefoon op te zetten en een geluid te kiezen waarmee ik me kon focussen. Iets van white noise, of cafegeluiden ofzo. http://mynoise.net heeft er echt een hele hoop.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-03-2020, 09:16
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Er worden communities opgezet om zo goed mogelijk thuis onderwijs te krijgen en nu gaat men, leerkrachten onderling die elkaar verder niet kennen, elkaar daarin aanvallen en afvallen. Zo jammer om te lezen.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 23-03-2020, 11:15
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Ik had er baat bij om een koptelefoon op te zetten en een geluid te kiezen waarmee ik me kon focussen. Iets van white noise, of cafegeluiden ofzo. http://mynoise.net heeft er echt een hele hoop.
Iemand in mijn pand heeft een kinderopvang opgezet, voor mensen in de zorg. Top natuurlijk, maar die kids nemen elke keer afscheid bij mij voor de deur incl NEEEE IK WIL NIET DAT JE WEGGAAAAAATTT.

Koptelefoon helpt daar niet zoveel tegen. Heb wel gevraagd of ze het bij de voordeur willen doen, bij voorkeur buiten op de oprit, maar kinderen bleren nou eenmaal hard soms.

Daarnaast is het ook meer dat ik me opgelaten voel met mijn vriend thuis dan dat hij me écht stoor met geluid ofzo.

Maargoed.. DRAMA DRAMA. Eerste wereld probleem, komt wel goed
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 23-03-2020, 11:32
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Toch blij dat ik nog geen huis moet afbetalen nu ik even werkloos ben
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 23-03-2020, 16:42
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Het thuiswerken stijgt me vast naar mn hoofd, maar de tering ik ben managers aan het managen vandaag.
Het kan toch niet zo zijn dat ik het management moet gaan vertellen hoe deze ineens ontstaande situtaties het beste kunnen worden opgelost om ze vervolgens in een oplossing aan te sturen........

Daar wordt ik niet voor betaald.
Ik denk dat het tijd is om als we weer terug zijn op kantoor (we kregen net een email dat dit minstens tot 13 april gaat duren) aan te geven dat ze mij wellicht toch die manager baan moeten geven. Van de nieuwe manager hebben we namelijk sinds de announcement niets gehoord.....
#dramaandag.

Ik hoop dat het jullie hardwerkende zielen in het onderwijs en zorg, met echte serieuze problemen een betere dag hebben gehad vandaag. <3
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Ads door Google
Oud 23-03-2020, 16:51
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Als crisisrooster maker ben ik al vier dagen aan het wachten tot iemand durft te besluiten hoeveel aios er minimaal ingepland moeten worden zodat ik een rooster kan maken en mijn collega's ophouden mij te stalken. :'-)

Ondertussen krijg ik wel aan een stuk door bericht dat ze aios weg plukken om op andere afdelingen/ziekenhuizen te werken (heel logisch om de krachten te verdelen) zodat het huidige crisisrooster vol gaten zit en niet fatsoenlijk kan worden aangepast omdat ik niet weet wat ze verwachten. Dat zijn mijn 'zorg' frustraties
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 23-03-2020, 17:10
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
ik vind dat vrij gegronde frustraties. Aaiopjebol en laat Ertur met zn basale problemen vanavond lekker voor je koken ofmorgenochtend ontbijr maken, of wanneer je je eigen huis weer ziet.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 23-03-2020, 17:44
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ja op dit moment doe ik behoudens het rooster trotseren niet zoveel heroïsche daden, maar dat leg ik later nog wel eens uit
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 23-03-2020, 17:45
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Citaat:
Ja op dit moment doe ik behoudens het rooster trotseren niet zoveel heroïsche daden, maar dat leg ik later nog wel eens uit
omg zwanger
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 23-03-2020, 18:08
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
omg zwanger
Ook mijn gedachte
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 23-03-2020, 18:12
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
omg zwanger
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 23-03-2020, 18:30
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zolang ik collega's heb die zeggen dat ze vrij zijn terwijl ze ingeroosterd staan om thuis te werken, hoef ik me niet zo'n zorgen te maken als ik geen acht uur op een dag maak
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-03-2020, 18:37
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Van een vijfling
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 23-03-2020, 18:42
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
5 kleine jan mematjes is toch best leuk <3
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 23-03-2020, 18:43
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Nice
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 23-03-2020, 19:03
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Jan mag geen vrouwen bezwangeren, heb je die kaaklijn gezien? Levensgevaarlijk.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 23-03-2020, 19:54
Verwijderd
Geen knip nodig, gebeurt vanzelf, hartstikke handig.
Oud 23-03-2020, 20:05
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Geen knip nodig, gebeurt vanzelf, hartstikke handig.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or

Laatst gewijzigd op 23-03-2020 om 20:10.
Oud 01-04-2020, 16:35
Verwijderd
AAAAARGH
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52.