Oud 07-04-2020, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Was er niet een hoog geupvote prompt op r/Writingprompts recentelijk over zoiets?
https://www.reddit.com/r/WritingProm..._with_a_human/
Advertentie
Oud 07-04-2020, 19:00
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
zou wel chill zijn om het gehad te hebben, immuun te zijn en gewoon ongegeneerd tussen mensen te kunnen zijn
We weten nog niet of je wel antistoffen aanmaakt en of ze wel beschermend zijn maar druk bezig met voorbereiden voor de validatie.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-04-2020, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Ik wil jullie allemaal graag testen.
Ik ook
Oud 07-04-2020, 19:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik had een videobel afspraak met de fysio en ik ben best verbaasd hoeveel ze nog kon verzinnen wat ik thuis kan doen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-04-2020, 19:23
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Terwijl het risico voor die kinderen nihil is.
Neen, koekwaus. Een beetje nuance mag wel.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 07-04-2020, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Oh please laat de versoepeling snel komen!
Oud 07-04-2020, 19:48
Verwijderd
Kan gebeuren.
Oud 07-04-2020, 21:13
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Verder is het simpelweg een algoritme wat je bizarre dagdagelijkse activiteitenpatroon/ritme geanalyseerd heeft.
Gevonden, ik gebruikte een paar weken terug het woord "suicides" in fb messenger. Dat zal het zijn geweest
__________________
I thought we were an autonomous collective!

Laatst gewijzigd op 07-04-2020 om 21:28.
Oud 07-04-2020, 21:19
Verwijderd
Oud 08-04-2020, 13:33
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik ben al weken binnen, doe alleen af en toe een tripje naar de supermarkt, en toch ben ik nu ziek aan het worden.
Ik geef de schuld aan het oude wijf dat vorige keer in m'n nek stond te hijgen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-04-2020, 15:32
Verwijderd
Wie van jullie heeft de scotoe al gebeld om mensen te verraden?
Oud 08-04-2020, 15:59
Verwijderd
Wel andersom: ik ben één van de idioten op wielrenfiets die onder aan de Vaalserberg is weggestuurd door de politie. Als ze op deze manier blijven aanduiden dat iets niet mag, zal de politie veel werk blijven houden. Want er stond alleen een matrixbord dat zei dat het drielandenpunt (op de top, en dan nog 500 meter door) gesloten was. Daar wilden wij niet eens naar toe, wij wilden naar de top en meteen weer omdraaien. Onze fout, wij hebben het verkeerd begrepen, excuus! Geen probleem ook. Maar gezien onderstaand bericht waren wij zeker niet de enige die het verkeerd begrepen hebben

https://www.nu.nl/binnenland/6042817...tml?redirect=1

Met "ons" bedoel ik overigens mezelf en één andere persoon, een arts die corona hoogstwaarschijnlijk al gehad heeft. En uiteraard hielden we keurig afstand.
Oud 08-04-2020, 16:00
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Door onverlaten als Jan is nu het hele heuvelland afgesloten
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 08-04-2020, 16:08
Verwijderd
Laat ik even heel helder en duidelijk zijn: ik zou sowieso niet in het heuvelland fietsen als België gewoon open was. In het heuvelland fietsen is voor mensen van boven de rivieren. Veel te druk qua verkeer en beklimmingen zijn te kort.
Oud 08-04-2020, 16:23
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Gisteren heb ik wel stiekem een rondje gelopen door het natuurpark. Eigenlijk liep ik eerst richting de ikea, waar het heerlijk stil was. Toen ik eenmaal de afslag nam naar den natuur stikte het van de bejaarden op de fiets en chillende jongeren bij de plas. Ik heb zoveel mogelijk over paardenwegen gelopen om mensen te ontwijken, want mensen bleven ook gewoon lekker naast elkaar fietsen als ze mij zagen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-04-2020, 16:30
Verwijderd
Ik heb het gevoel dat ik me moet verdedigen, vast ten onrechte, maar ja. Ik fiets graag, maar dit was mijn eerste ritje buiten in twee weken. Zit al weken binnen op de fiets.
Oud 08-04-2020, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Door onverlaten als Jan is nu het hele heuvelland afgesloten
Echt, het lef.
Oud 08-04-2020, 17:04
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Nou ik wandel en fiets ook gewoon een rondje maar dan probeer ik wel iets te kiezen waar het rustig is. Ik wil toch mijn conditie op peil houden, zeker voor als ik ziek word.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-04-2020, 17:28
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Nou ik wandel en fiets ook gewoon een rondje maar dan probeer ik wel iets te kiezen waar het rustig is. Ik wil toch mijn conditie op peil houden, zeker voor als ik ziek word.
Sporten/bewegen vind ik ook een prima reden om naar buiten te gaan. Maar ik zag echt nog veel mensen gewoon gezellig hangen en picnicken en geen afstand houden. Boeee!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-04-2020, 21:44
Verwijderd
Ik ook hoor! Kan gewoon, en toen ik met mijn mattie ging wandelen, kreeg ik ineens de neiging om in het park tegen hem aan te gaan liggen. Dus ik moet zelf ook echt goed opletten. Maar groepjesgedoe enzo dat doe ik niet. Maar ik heb ook geen vriendengroep.
Oud 08-04-2020, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Echt, het lef.
Hi ha hondenlul!
Oud 08-04-2020, 22:25
Verwijderd
Ik voel me soms echt al enorm schuldig als ik met Doris een rondje door de wijk wandel of een half uurtje met haar door het niets hier rond fiets. Dat voelt soms al als te veel of te lang of te uitgebreid of te samen buiten.

Morgen wil ik uitgebreide boodschappen doen en het is zo leuk om dat met z'n 3en te doen maar dus maar niet. We zijn echt al in geen weken met z'n 3en buiten geweest.
Oud 09-04-2020, 10:29
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Ik ga afentoe een ijsje kopen op het pleintje 10 min lopen van hier. Prima wandelingetje, en beetje de horeca supporten. Ik betaal steeds dubbel, want de bolletjes zijn maar 1 euro, dus dat stelt uberhaupt al niks voor qua prijs.

Elke keer als ik nu daar een ijsje haal, zegt de eigenaar: hallo goeiemid- HALLOOOOOW!!

__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.

Laatst gewijzigd op 09-04-2020 om 11:43.
Oud 09-04-2020, 11:07
Verwijderd
Ik ben dus zo'n persoon die naar buiten gaat om groepjes mensen te snitchen.
Oud 09-04-2020, 11:17
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik ben er zoeen die naar buiten gaat een keer in de 3 dagen en dan in totale paniek raakt als mensen niet social distancen
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 09-04-2020, 11:27
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Wel andersom: ik ben één van de idioten op wielrenfiets die onder aan de Vaalserberg is weggestuurd door de politie. Als ze op deze manier blijven aanduiden dat iets niet mag, zal de politie veel werk blijven houden. Want er stond alleen een matrixbord dat zei dat het drielandenpunt (op de top, en dan nog 500 meter door) gesloten was. Daar wilden wij niet eens naar toe, wij wilden naar de top en meteen weer omdraaien. Onze fout, wij hebben het verkeerd begrepen, excuus! Geen probleem ook. Maar gezien onderstaand bericht waren wij zeker niet de enige die het verkeerd begrepen hebben

https://www.nu.nl/binnenland/6042817...tml?redirect=1

Met "ons" bedoel ik overigens mezelf en één andere persoon, een arts die corona hoogstwaarschijnlijk al gehad heeft. En uiteraard hielden we keurig afstand.
LEKKER VOOR JE

Oud 09-04-2020, 11:45
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
hoeveel procent van de nederlanders zouden er al corona hebben of hebben gehad, denken jullie?
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 09-04-2020, 12:00
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Moeilijk te zeggen door het selectieve testen! Wat denk jij?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 09-04-2020, 12:02
Verwijderd
Citaat:
hoeveel procent van de nederlanders zouden er al corona hebben of hebben gehad, denken jullie?
Ik denk meer dan 5.
Oud 09-04-2020, 12:50
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik denk wel 15% minstens
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 09-04-2020, 13:19
Struilhuik
Struilhuik is offline
Ik ben het met alle nummers 138.14% eens.
Oud 09-04-2020, 13:34
Verwijderd
Alsof dat nieuws voor me is, werd al letterlijk genoemd in deze topic. Waarbij ik ook al aangaf dat ik het liefste helemaal niet in het heuvelland fiets. Ik ben niet het type wielrenner waar jij last van hebt, maar blijf gerust haten
Oud 09-04-2020, 13:38
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Alsof dat nieuws voor me is, werd al letterlijk genoemd in deze topic. Waarbij ik ook al aangaf dat ik het liefste helemaal niet in het heuvelland fiets. Ik ben niet het type wielrenner waar jij last van hebt, maar blijf gerust haten
Alsof ik dacht dat het nieuws voor je was! Alsof ik dacht dat je 't liefst in het heuvelland fietst! Alsof ik denk dat jij het type wielrenner bent waar ik last van heb!

Oud 09-04-2020, 13:56
Verwijderd
Cheers Geoff!
Oud 09-04-2020, 13:57
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Alsof we lekker passief agressief bezig zijn
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 09-04-2020, 14:02
Verwijderd
Nou zeg pijp elkaar even op een vriendschappelijke manier om het weer goed te maken
Oud 09-04-2020, 14:02
Verwijderd
(en maak er een filmpje van en stuur naar mij plz hihi )
Oud 09-04-2020, 14:03
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Nou zeg pijp elkaar even op een vriendschappelijke manier om het weer goed te maken
<3
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 09-04-2020, 14:10
Struilhuik
Struilhuik is offline
Ik pijp geen wielrenners, hoor
Oud 09-04-2020, 14:15
Verwijderd
#nohomo
Oud 09-04-2020, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Ik pijp geen wielrenners, hoor
Oh ik wel, vet vaak gedaan, was wel lekker
Oud 09-04-2020, 14:16
Verwijderd
Ik ben een hetero die alleen op vrouwen valt en niet opgewonden raakt van het idee van seks met mannen, maar ik wil graag mijn beste vriend pijpen. Ik heb het hem zeventien keer gevraagd en meestal antwoordt hij nee, soms geeft hij me een knal voor mijn kop. Ik loop hier mentaal vast, is het een goed idee hem nog eens te vragen?
Oud 09-04-2020, 14:19
Verwijderd
Zal ik het vragen voor je?
Oud 10-04-2020, 01:02
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik ben een hetero die alleen op vrouwen valt en niet opgewonden raakt van het idee van seks met mannen, maar ik wil graag mijn beste vriend pijpen. Ik heb het hem zeventien keer gevraagd en meestal antwoordt hij nee, soms geeft hij me een knal voor mijn kop. Ik loop hier mentaal vast, is het een goed idee hem nog eens te vragen?
JA.
Oud 10-04-2020, 10:39
Struilhuik
Struilhuik is offline
https://edition.cnn.com/2020/04/02/w...rnd/index.html

Supercool.
Oud 10-04-2020, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Studenten beboet in Amstelveen: 'Tijd van waarschuwen is voorbij'

De politie heeft gisteravond zeventien studenten bekeurd op campus Uilenstede in Amstelveen omdat ze zich niet hielden aan de anti-coronamaatregelen. "De tijd van waarschuwen is voorbij. Dat hebben we nu een week, of misschien wel langer, gedaan. Wie nu geen afstand houdt, krijgt een boete van 390 euro. Zondegeld", zegt de politie.

In de flats van Uilenstede wonen 3400 studenten. Het is de grootste wooncampus van Nederland. De studenten wonen vaak in eenheden van veertien personen met een gemeenschappelijke woonkamer.

"Ze beroepen zich erop dat ze dan één huishouden vormen, maar dat is natuurlijk niet zo. Ook voor hen geldt: met niet meer dan drie bij elkaar en anderhalve meter afstand houden", zegt de politie. "Ook al woon je op een unit, je hebt toch allemaal je eigen plekje."
Dat gore armoedige kutplebs nog zoveel geld afhandig maken, ik kan daar dus echt van genieten. Oh echt zo heerlijk dit soort dingen.
Oud 10-04-2020, 11:57
Verwijderd
Ik denk dat ik er dit weekend ook weer even op uit ga met mijn telefoonje in de hand en dan in de bosjes wachten tot de skotoe komt eheheheheheheheheeheh
Oud 10-04-2020, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Vader premier Johnson: Britten nu wel van ernst doordrongen

Stanley Johnson, de vader van de Britse premier, heeft zijn dank uitgesproken aan de zorgmedewerkers die de afgelopen dagen zijn zoon hebben behandeld op de intensive care. Hij zegt dat Boris Johnson nu moet uitrusten.

De premier verliet gisteren de intensive care, nadat hij daar maandag naartoe was verplaatst. Zondagavond was hij opgenomen in het ziekenhuis. Hij had toen al ruim een week klachten door het coronavirus. "Ik denk niet dat je kunt zeggen dat hij nu weer buiten gevaar is", zegt vader Stanley tegen de BBC. "Hij heeft tijd nodig. Het lijkt me niet dat je nu kunt opstaan en gelijk naar Downing Street kunt om de leiding weer te nemen zonder herstelperiode."

Volgens Stanley Johnson leidt de ziekenhuisopname van zijn zoon mogelijk ook tot iets goeds. "Ik denk dat het zin heeft gehad. Het hele land realiseert zich nu dit een ernstige crisis is."
Idd verkeerd gestemd, kutvolk!
Oud 10-04-2020, 12:00
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Het is maar waar je blij van wordt... (@post van 11:57)
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 10-04-2020, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Het is maar waar je blij van wordt... (@post van 11:57)
Jij zou toch moeten weten hoe heerlijk het verraden van mensen is?!!?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:30.