Oud 19-09-2005, 10:15
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Carriteras schreef op 19-09-2005 @ 07:59 :
Ik zal vanavond ons systeem even plaatsen. Wat bedoel je met RE Analysebladen? Daar ga ik nl. niet over
Dat zijn bladen waarop word geschreven welke artikelen restant zijn. dezae worden vervolgens geteld. en er staat een hele stappen procedure op waarmee je eventueel kan zien waar de "fout" zit
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Advertentie
Oud 19-09-2005, 10:41
JCL
JCL is offline
dat hebben ze bij ons niet eens. Alles gaat gewoon in een CBL bust en daarna wordt alles de volgende morgenmet een terminal geteld en ingevoerd, heel wat makkelijker lijkt me...
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Oud 19-09-2005, 11:09
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
JCL schreef op 19-09-2005 @ 10:41 :
dat hebben ze bij ons niet eens. Alles gaat gewoon in een CBL bust en daarna wordt alles de volgende morgenmet een terminal geteld en ingevoerd, heel wat makkelijker lijkt me...
idd heel makkelijk en hoe ik het eigelijk zou willen alleen dan op dezelfde avonden. Alleen is ons van hogere hand opgelegt dat we die bladen moeten gebruiken om het zo "controleerbaar"te houden. Onze restanten zijn dan ook nog steeds niet op norm.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 19-09-2005, 11:31
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Oke, ik heb een vraagje...:

Ik moest vorige week een rooster invullen en inleveren van wanneer ik beschikbaar ben om te werken.. Deze heb ik verkeerd ingevuld dus ik zou hem graag opnieuw willen invullen. Eigenlijk wil ik dus al komende week werken volgens dat nieuwe rooster, maar ik weet dat het daar al te laat voor is. Dus ik ga proberen te regelen om met iemand te ruilen.

Is het eerlijk om te zeggen dat mn schoolrooster is omgegooid en dat ik ander bijbaantje er bij heb terwijl dat niet zo is, maar zodat het wel overtuigender klinkt? Of hebben daar hun gewoon niks mee te maken? En moet dit lukken met dat rooster? Of kunnen ze zeggen dat ik daarmee te laat ben? Want het is namelijk echt heel erg van essentieel belang voor mij..Ik krijg trouwens over 10 weken weer een nieuw schoolrooster (echt), omdat wij elk kwartaal een nieuwe krijgen, dus dan moet ie sowieso weer aangepast worden.. mjah
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 19-09-2005, 11:59
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 19-09-2005 @ 11:31 :
Oke, ik heb een vraagje...:

Ik moest vorige week een rooster invullen en inleveren van wanneer ik beschikbaar ben om te werken.. Deze heb ik verkeerd ingevuld dus ik zou hem graag opnieuw willen invullen. Eigenlijk wil ik dus al komende week werken volgens dat nieuwe rooster, maar ik weet dat het daar al te laat voor is. Dus ik ga proberen te regelen om met iemand te ruilen.

Is het eerlijk om te zeggen dat mn schoolrooster is omgegooid en dat ik ander bijbaantje er bij heb terwijl dat niet zo is, maar zodat het wel overtuigender klinkt? Of hebben daar hun gewoon niks mee te maken? En moet dit lukken met dat rooster? Of kunnen ze zeggen dat ik daarmee te laat ben? Want het is namelijk echt heel erg van essentieel belang voor mij..Ik krijg trouwens over 10 weken weer een nieuw schoolrooster (echt), omdat wij elk kwartaal een nieuwe krijgen, dus dan moet ie sowieso weer aangepast worden.. mjah
gewoon aangeven wat er fout is. dan zullen ze dat in de volgende planningen mee nemen. Deze week is wat lastig, maar dat kan je misschien onderling ruilen

grtz
ivo
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 19-09-2005, 13:15
fractuur
fractuur is offline
Bij het plannen van de roosters doen ze niet zo moeilijk hoor, vooral niet op lange termijn. Vaak hoef je het woord school of studie maar in de mond te nemen, en ze veranderen het. School is heilig.

En ik moet ook even tijden doorgeven, bedankt voor de herinnering.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 19-09-2005, 18:17
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 19-09-2005 @ 11:31 :
Oke, ik heb een vraagje...:

Ik moest vorige week een rooster invullen en inleveren van wanneer ik beschikbaar ben om te werken.. Deze heb ik verkeerd ingevuld dus ik zou hem graag opnieuw willen invullen. Eigenlijk wil ik dus al komende week werken volgens dat nieuwe rooster, maar ik weet dat het daar al te laat voor is. Dus ik ga proberen te regelen om met iemand te ruilen.

Is het eerlijk om te zeggen dat mn schoolrooster is omgegooid en dat ik ander bijbaantje er bij heb terwijl dat niet zo is, maar zodat het wel overtuigender klinkt? Of hebben daar hun gewoon niks mee te maken? En moet dit lukken met dat rooster? Of kunnen ze zeggen dat ik daarmee te laat ben? Want het is namelijk echt heel erg van essentieel belang voor mij..Ik krijg trouwens over 10 weken weer een nieuw schoolrooster (echt), omdat wij elk kwartaal een nieuwe krijgen, dus dan moet ie sowieso weer aangepast worden.. mjah
Arnold lief aankijken, het gewoon uitleggen dat je het verkeerd ingevuld hebt (kan je trouwens echt niet werken of klopt het niet en kan je wel werken?). en als hij moeilijk doet ff zeggen dan schop ik hem
over dat elke 10 weken is geen probleem zolang je het maar goed aangeeft
__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Oud 19-09-2005, 21:23
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
rossi46 schreef op 19-09-2005 @ 18:17 :
Arnold lief aankijken, het gewoon uitleggen dat je het verkeerd ingevuld hebt (kan je trouwens echt niet werken of klopt het niet en kan je wel werken?). en als hij moeilijk doet ff zeggen dan schop ik hem
over dat elke 10 weken is geen probleem zolang je het maar goed aangeeft
Ik kan zaterdag en vrijdag bijna nooit. En ik vind het stom om steeds af te zeggen in het weekend als ik maar 1 weekend per maand kan ofzo Dus dan liever maar niet op vrijdag en zaterdag. En eerlijk gezegd, zoals je misschien ook al op de reacties uit mn fotoboek opmerkte, heb ik dus een vriendin en zij zit in dr examenjaar en zij kan alleen op zaterdag afspreken en soms door de week. En dan ga k dus altijd eind van de ochtend of begin van de middag naar haar toe en kom k 's avonds weer laat thuis of k blijf bij dr slapen.. Daarom wil ik dus niet 's avonds werken of 's middags. Snap je? Maar ik vind dat ik niet hoef te verantwoorden naar Arnold omdat dat mijn persoonlijke zaken zijn en dat gaat hen niks aan vind ik.

Maar het is trouwens al geregeld.

Edit: Had je vandaag een groen tshirt aan? En rekende je af bij de kassa naast de counter? (dus niet bij de counter ) Kassa 13 geloof ik..
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."

Laatst gewijzigd op 19-09-2005 om 21:25.
Oud 19-09-2005, 22:50
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 19-09-2005 @ 21:23 :
Maar ik vind dat ik niet hoef te verantwoorden naar Arnold omdat dat mijn persoonlijke zaken zijn en dat gaat hen niks aan vind ik.

Maar het is trouwens al geregeld.

Edit: Had je vandaag een groen tshirt aan? En rekende je af bij de kassa naast de counter? (dus niet bij de counter ) Kassa 13 geloof ik..
true.. gewoon goed aangeven.. en lomp zeggen als je niet kan.. persoonlijke meuk gaat ze niets aan
& mooi dat het geregeld is

antwoord op je edit : ja ik had een groen shirt aan.. en ja ik rekende af bij de kassa het dichtste bij de counter (volgensmij was het nummer 11 omdat de laatste 2 dicht waren..) het was rond een uurtje of 5 - kwart over 5..
je hebt me toch niet als een mongool de parkeergarage in zien rennen he?
__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Oud 23-09-2005, 14:39
schaatsgirl
schaatsgirl is offline
hoi,

ik werk pas net bij de AH...en in mijn contract staat dat ik verkoper A ben...wat houdt dat precies in....??
weet iemand dit??
Oud 23-09-2005, 15:24
Carriteras
Avatar van Carriteras
Carriteras is offline
Dat houdt in dat je gewoon vakkenvuller bent
Oud 24-09-2005, 14:21
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
schaatsgirl schreef op 23-09-2005 @ 14:39 :
hoi,

ik werk pas net bij de AH...en in mijn contract staat dat ik verkoper A ben...wat houdt dat precies in....??
weet iemand dit??
je weet toch wel waarvoor je bent aangenomen?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 24-09-2005, 19:41
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Citaat:
Carriteras schreef op 23-09-2005 @ 15:24 :
Dat houdt in dat je gewoon vakkenvuller bent
Bij de deli/kaas/brood/kassa enz. ben je ook gewoon verkoper A.
Oud 25-09-2005, 00:10
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Carriteras schreef op 23-09-2005 @ 15:24 :
Dat houdt in dat je gewoon vakkenvuller bent
Ik heb mij net door mijn SupermarktManager laten vertellen dat er een wezelijk verschil is tussen Verkoper A en Vulploegmederwerker.

Een vulploegmedewerker hoeft bepaalde dingen die een Verkoper moet gaan leren voordat hij Verkoper B word niet te kunnen.
Een Verkoper A heeft de ambitie door te stromen naar Verkoper B. Een vulploegmedewerker heeft dat niet.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 25-09-2005, 14:23
Verwijderd
Ik heb er 3 jaar gewerkt, leuke collega's gehad, erg gezellig altijd, maar in juni ben ik eruit geflikkert omdat mijn contract niet meer verlengd werd, reden zal wel weer zijn dat ik te duur ben geworden ofzo.
Kutregels
Oud 25-09-2005, 15:00
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Het schijnt dat de manier van uitbetalen omgegooid gaat worden bij ons. dat je niet meer betaald krijgt dan in je contract staat, ook als je voor het dubbele aantal uren bent ingeroosterd.

weet iemand hier meer van, heeft iemand ergens de CAO van de vulploeg ergens?
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Oud 25-09-2005, 17:03
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
JaJ schreef op 25-09-2005 @ 15:00 :
Het schijnt dat de manier van uitbetalen omgegooid gaat worden bij ons. dat je niet meer betaald krijgt dan in je contract staat, ook als je voor het dubbele aantal uren bent ingeroosterd.

weet iemand hier meer van, heeft iemand ergens de CAO van de vulploeg ergens?
niet helemaal goed, als je 20 jaar of ouder bent mag je niet meer boven je contract werken doe je dit toch dan krijg je die uren niet uitbetaald en moet je die als Tijd voor Tijd opnemen.

Dit geld dus ABSOLUUT niet voor mensen van 19 of jonger, al zijn er winkels die het geloof ik ook bij 19 willen doen.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 25-09-2005, 17:04
JCL
JCL is offline
hahaha dat lijkt me niet dan vrees ik dat alle niet full-time AH medewerkers per direct ontslag nemen.
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Oud 25-09-2005, 17:12
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
JCL schreef op 25-09-2005 @ 17:04 :
hahaha dat lijkt me niet dan vrees ik dat alle niet full-time AH medewerkers per direct ontslag nemen.
verkalar je even nader ?
die regel si er namelijk omdat personeel boven de 20 te duur is
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 25-09-2005, 17:15
JCL
JCL is offline
hmmm die post werd getyped terwijl ik ook aan het typen was dus dat stuk had ik nog niet gelezen

Het is bij ons alleen zo dat iedereen een contract heeft voor 4 uur in de week en ik regelmatig 15 uur + werk dus... Dat zou betekenen dat het meer vrijwillergerswerk wordt. Maargoed, 20+ werkt bij ons idd alleen contracturen en das ook wel logisch. AH is gewoon een commercieel bedrijf met commerciele doelstellingen, geld verdienen en iemand van 20 kost 2 keer zoveel als iemand van 15 maar werkt niet 2 keer zo hart dus...
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Oud 25-09-2005, 17:35
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
JCL schreef op 25-09-2005 @ 17:15 :
AH is gewoon een commercieel bedrijf met commerciele doelstellingen, geld verdienen en iemand van 20 kost 2 keer zoveel als iemand van 15 maar werkt niet 2 keer zo hart dus...
Daar zet ik soms me vraagtekens echt wel bij hoor ;-)

Hetgeen je als 20+ boven je contract werkt word opgebouwd als te vereken uren, en die verbruik je als eerste als je vrij, enzo neemt.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 25-09-2005, 17:39
JCL
JCL is offline
Maar als je over die uren heengaat zoals ik, krijg je daar veelteveel van, dan kun je op een gegvenmoment een jaar weg bovendien wil ik gewoon geld zien, klaar daarom werk ik er (ben ik er begonnen met werken).
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Oud 25-09-2005, 17:58
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
JCL schreef op 25-09-2005 @ 17:39 :
Maar als je over die uren heengaat zoals ik, krijg je daar veelteveel van, dan kun je op een gegvenmoment een jaar weg bovendien wil ik gewoon geld zien, klaar daarom werk ik er (ben ik er begonnen met werken).
klopt, maar zolang je geen 0 bent heb je daar dus niet mee te maken.
Ikzelf heb bijvoorbeeld 450 uur ADV en vakantie staan, veel te veel natuurlijk ik kan met mijn contract 19 weken van bijna 24 uur per week vrij nemen. Absurd veel natuurlijk.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 25-09-2005, 19:35
JCL
JCL is offline
die krijg je vanzelf uitbetaald, ik die ADV wel iig.
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Oud 25-09-2005, 21:17
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
JaJ schreef op 25-09-2005 @ 15:00 :
Het schijnt dat de manier van uitbetalen omgegooid gaat worden bij ons. dat je niet meer betaald krijgt dan in je contract staat, ook als je voor het dubbele aantal uren bent ingeroosterd.

weet iemand hier meer van, heeft iemand ergens de CAO van de vulploeg ergens?
dat zal wat worden bij mij, heb een contract van 0 uur
daar mogen ze wel gelijk een 15 uren contract van maken dan
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 25-09-2005, 21:43
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 25-09-2005 @ 21:17 :
dat zal wat worden bij mij, heb een contract van 0 uur
daar mogen ze wel gelijk een 15 uren contract van maken dan
als ik jou was zou ik heel snel zorgen dat je een x-uren contract krijgt omdat een 0-uren contract je daar straks niks mee kan omdat je dan te oud bent!
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 25-09-2005, 21:44
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
JCL schreef op 25-09-2005 @ 19:35 :
die krijg je vanzelf uitbetaald, ik die ADV wel iig.
NOPE die krijg ik pas uitbetaald als ik onder mijn contract werk en dat doe ik dus zelden ;-).
Vakantie mag btw niet worden uitbetaald behalve wanneer je uit dienst gaat.
Als je een contract hebt van 12 uur of minder krijg je je ADV idd uitbetaald per periode ik heb echter een 24 uurs contract
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 26-09-2005, 12:46
cam-boy18
cam-boy18 is offline
1 woord kut

ik werk er nu 3 jaar ik heb alle afdelingen gedaan ik kan pratisch alles van bestellen tot geld in de kluis brengen.
ik heb sinds kort ook de leiding op zondag en vrijdag binnekort ook
maar daar gaat wel wat verandering in komen ben namelijk maar verkoper 1 en ik wil wel verkoper 2 worden heb nu alleen maar de lasten en niet de lusten
Oud 26-09-2005, 18:51
Verwijderd
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 25-09-2005 @ 17:12 :
verkalar je even nader ?
die regel si er namelijk omdat personeel boven de 20 te duur is
Mensen boven de 18 zijn al te duur hoor, kijk maar naar mij
Oud 26-09-2005, 20:38
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 26-09-2005 @ 18:51 :
Mensen boven de 18 zijn al te duur hoor, kijk maar naar mij
Dat is iig niet volgens de regels al zullen ze bij jullie wel apparte regels hebben
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 27-09-2005, 08:29
JCL
JCL is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 26-09-2005 @ 20:38 :
Dat is iig niet volgens de regels al zullen ze bij jullie wel apparte regels hebben
Of je werkt gewoon niet hart genoeg, wel altijd norm gehaald?
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Oud 27-09-2005, 16:48
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 25-09-2005 @ 21:43 :
als ik jou was zou ik heel snel zorgen dat je een x-uren contract krijgt omdat een 0-uren contract je daar straks niks mee kan omdat je dan te oud bent!
ja
ik werk woensdag en dan zal ik er gelijk ff achteraan gaan
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 27-09-2005, 18:10
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
JCL schreef op 27-09-2005 @ 08:29 :
Of je werkt gewoon niet hart genoeg, wel altijd norm gehaald?
Dat zou natuurlijk ook nog kunnen dat MightyDuck1 niet aan de norm voldoet Maar jah dat zal je nooit weten omdat je dan een verhaal van 2 kanten moet horen en dat gaat hier niet
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 27-09-2005, 23:49
Verwijderd
Citaat:
JCL schreef op 27-09-2005 @ 08:29 :
Of je werkt gewoon niet hart genoeg, wel altijd norm gehaald?
Ik was juist 1 van de mensen die altijd wel doorwerkte, de rest zaten meestal altijd heel gezellig te lullen met elkaar in het magazijn en ik was altijd bezig met iets, ik heb nog nooit stil gestaan dus daar ligt het echt niet aan, ik was ook niet te langzaam ofzo want ik kreeg vaak complimenten dat ik goed doorwerkte.
Alles wat een normale medewerker heeft en verdient dat heb ik gehad, maar toch werd ik eruit gegooid omdat mijn contract niet verlengd werdt.
En nu zegt iedereen natuurlijk: Ja maar dat is normaal en daar moet je niet boos over zijn.
Maar ik vind het dus eigenlijk niet normaal, want nergens meer wordt ik aangenomen en ik verdien ook geen gled meer en heb dus in het weekend niks te doen, door de fucking regels die er ooit gemaakt zijn.

Ik vind het gewoon een kutregel
Oud 30-09-2005, 03:30
dan1985
dan1985 is offline
nou het kan ook anders hoor

toen ik bijna 20 werd hebben ze mijn contract uren zelfs verhoogd, omdat ze tevreden over mij waren en me nog steeds de tijden in wouden zetten die ik altijd werkte, das rond de 20 uur

en nu ga ik overdag gewoon na school en heb ik 1 dag vrij van school en dan werk ik zo verder rond de 20 uur nog erbij
heb dan een contract van 24 uur gekregen en de rest wat ik niet werk gaat gewoon van mijn vakantie af
__________________
life is good
Oud 30-09-2005, 12:59
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
dan1985 schreef op 30-09-2005 @ 03:30 :
nou het kan ook anders hoor

toen ik bijna 20 werd hebben ze mijn contract uren zelfs verhoogd, omdat ze tevreden over mij waren en me nog steeds de tijden in wouden zetten die ik altijd werkte, das rond de 20 uur

en nu ga ik overdag gewoon na school en heb ik 1 dag vrij van school en dan werk ik zo verder rond de 20 uur nog erbij
heb dan een contract van 24 uur gekregen en de rest wat ik niet werk gaat gewoon van mijn vakantie af
Jah zo is het bij mij ongeveer ook gegaan nu al vast omdat ik 20 werd.
Alleen van je vakantieafschrijven? straks heb je dan niet meer genoeg vakantie uren om echt op vakantie te gaan, ze kunnen het beter op Onbetaald verlof boeken
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 30-09-2005, 21:33
dan1985
dan1985 is offline
nou ik heb voorlopig nog 200 uur staan, en ik neem eigenlijk nooit vakantie op , werk altijd gewoon door haha, ik weet het heel erg erg, maar voorlopig vind ik het wel allemaal goed zo

al moet ik zeggen dat het me nu met mijn nieuwe opleiding toch best zwaar allemaal wordt, maar aan de andere kant is het wel lekker dat ik zekerheid heb, ken genoeg vrienden die zelfde leeftijd zijn en niks kunnen krijgen
__________________
life is good
Oud 30-09-2005, 22:32
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
dan1985 schreef op 30-09-2005 @ 21:33 :
nou ik heb voorlopig nog 200 uur staan, en ik neem eigenlijk nooit vakantie op , werk altijd gewoon door haha, ik weet het heel erg erg, maar voorlopig vind ik het wel allemaal goed zo

al moet ik zeggen dat het me nu met mijn nieuwe opleiding toch best zwaar allemaal wordt, maar aan de andere kant is het wel lekker dat ik zekerheid heb, ken genoeg vrienden die zelfde leeftijd zijn en niks kunnen krijgen
Ik heb het zelf ook hoor heb 400 uur vakantie en adv staan. belachelijk hoog voor een part-timer.
Ik heb me contract destijds naar 24 uur laten verhigen om een beetje van me vakantie en adv uren af te komen, helaas want ik ging toen ook opeens meer werken, hele idee was toen weg.

grtz
ivo
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 01-10-2005, 01:04
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
weet iemand hoe het zit met vergoedingen voor kapotte kleding?? (ik ben vandaag langs een container gelopen, stak wat uit en er zit nu een giga winkelhaak in mn broek, dik balen dus.. )
__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Oud 01-10-2005, 09:40
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
rossi46 schreef op 01-10-2005 @ 01:04 :
weet iemand hoe het zit met vergoedingen voor kapotte kleding?? (ik ben vandaag langs een container gelopen, stak wat uit en er zit nu een giga winkelhaak in mn broek, dik balen dus.. )
ik zou het niet weten, altans nit precies, wat ik gehoord heb moet je een kleding verzekering afsluiten. waar je dan een klein deel zelf aan moet betalen. Maar nogmaals dit is wat ik gehoord heb
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 01-10-2005, 12:32
JCL
JCL is offline
eigen risico, maar neem toch ook niet aan dat je werkt in je goede dure kleren?!
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Oud 01-10-2005, 17:47
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
Citaat:
JCL schreef op 01-10-2005 @ 12:32 :
eigen risico, maar neem toch ook niet aan dat je werkt in je goede dure kleren?!
wel als ik daarvoor een afspraak met een projectmanager had (voor school) en ik niet later mocht beginnen..
mja.. ik ga gewoon een kledingverzekering fixen en over een maandje dit faken
__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Oud 01-10-2005, 19:56
Carriteras
Avatar van Carriteras
Carriteras is offline
Ik heb eigenlijk een vraagje,

Bij ons vallen de bonusvlaggetjes (aan de bonuskaart) er steeds af.
Is dit bij jullie ook zo en hoe hebben jullie dit opgelost?

Danke

Laatst gewijzigd op 01-10-2005 om 19:59.
Oud 01-10-2005, 20:32
JCL
JCL is offline
er weer opmaken...
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Oud 02-10-2005, 00:46
dan1985
dan1985 is offline
Citaat:
rossi46 schreef op 01-10-2005 @ 01:04 :
weet iemand hoe het zit met vergoedingen voor kapotte kleding?? (ik ben vandaag langs een container gelopen, stak wat uit en er zit nu een giga winkelhaak in mn broek, dik balen dus.. )
nou ik heb zoiets ook meegemaakt
pas een nieuwe jas, ga ik nog ff aftekenen op de deli afdeling, blijf ik met mijn jas aan het ijzerdraadje bij de plastic folie hangen wat dus gloeiend heet is, gevolg jas kapot
en ik vergeet dus nooit meer dat je een kleding verzekering moet afsluiten, dit is een klein bedrag dan per maand en dan als er zoiets mocht gebeuren krijg je een bepaald gedeelte vergoed


en ivo, dacht ik dat ik al veel uren had haha, maar jah bij mij was het ook van begin de bedoeling dat ik mijn tijden zou blijven werken en de rest dan van vakantie afgaat,

ik merk wel dat als ik de hele week school heb gehad en 3 avonden heb gewerkt, dat ik als ik op zaterdag van 7 tot 16 moet dat ik dan helemaal kapot ben de rest van de dag, word net wakker moest echt ff bijslapen toen ik thuis kwam
__________________
life is good
Oud 02-10-2005, 10:40
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Carriteras schreef op 01-10-2005 @ 19:56 :
Ik heb eigenlijk een vraagje,

Bij ons vallen de bonusvlaggetjes (aan de bonuskaart) er steeds af.
Is dit bij jullie ook zo en hoe hebben jullie dit opgelost?

Danke
Er zit aan de achterkant van de bonusvlaggetjes een plakstrip gebruik die eens
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 02-10-2005, 13:39
Carriteras
Avatar van Carriteras
Carriteras is offline

Gebruiken we ook, maar ze gaan steeds los
Oud 02-10-2005, 22:19
angel--1987
angel--1987 is offline
zo het is nog steeds gezellig hier!
ben hier al tijdje niet geweest!
maar heb tijdje terug gepost over dat ze bij ons als je je sjaaltje of naam kaartje niet op of om hebt half uur van je loon afhalen...
nou het gaat gebereun!
voor de afdeling houdbaar geld iig dat als je je naamkaartje niet om hebt een half uur eraf gaat...(houdbaar had van de week team bijeenkomst)
wij van de kassa hebben pas dindag avond zo een teambijeenkomst...maar mijn VM had het al gezged dat dat voor ons ook gaat gelden en dan ook met het sjaaltje erbij en ook als je vieze bedrijfkleding aanhebt!!!
schijnbaar mogen ze dat dus wel....
dius dat zal wel wroden....maar is er dus echt geen ander filiaal waar dat ook gebeurt...
mijn VM zei dat ze het had via de ah uit purmerend ofzo!
__________________
life goes on
Oud 02-10-2005, 23:31
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
angel--1987 schreef op 02-10-2005 @ 22:19 :
zo het is nog steeds gezellig hier!
ben hier al tijdje niet geweest!
maar heb tijdje terug gepost over dat ze bij ons als je je sjaaltje of naam kaartje niet op of om hebt half uur van je loon afhalen...
nou het gaat gebereun!
voor de afdeling houdbaar geld iig dat als je je naamkaartje niet om hebt een half uur eraf gaat...(houdbaar had van de week team bijeenkomst)
wij van de kassa hebben pas dindag avond zo een teambijeenkomst...maar mijn VM had het al gezged dat dat voor ons ook gaat gelden en dan ook met het sjaaltje erbij en ook als je vieze bedrijfkleding aanhebt!!!
schijnbaar mogen ze dat dus wel....
dius dat zal wel wroden....maar is er dus echt geen ander filiaal waar dat ook gebeurt...
mijn VM zei dat ze het had via de ah uit purmerend ofzo!
Bel de FNV eens
Als het in je contract staat zal het wel mogen misschien maar anders niet en bij de huidige medewerkers staat het er iig niet in
Bel dus even met de FNV of andere vakbond
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 03-10-2005, 21:53
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
rossi46 schreef op 01-10-2005 @ 17:47 :
een kledingverzekering
idd de moeite waard, is nog geen euro per maand geloof ik. Gewoon even aanvragen, en je bent voor schade gedekt. (ik weet alleen niet meer precies hoelang en wanneer je precies recht op vergoeding hebt)
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:07.