Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2008, 23:55
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1685491
dit is de oude.

ot moe.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2008, 23:57
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
zo ik dacht ik spam heb even vol.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 23:58
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
maar afleiding krijg ik niet gevonden.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 00:01
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
.
ik voel me leeg.
en door die droom van vanacht.
durf ik niet te gaan slapen.
voor het geval.
er weer van die dromen komen.
.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 00:20
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik voel een vreetbui aankomen tering.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 00:22
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
.
bij elk geluidje dat ik nou hoor.
raak ik meer in angst en paniek.
en me moeder is nog niet thuis.
en me zusje ook niet.
.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 00:25
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
en de slaap wil maar niet komen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 00:27
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 00:27
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik zal wel stoppen met dit topic vol te spammen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 07:01
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
19 posts achter elkaar is wel veel van het goede he, darkfairy . Zo gaat het wel erg hard met een bijna-vol topic (en met een nieuwe)...

OT: Vol goede moed zit ik nu weer achter de computer. Ik hoop dat er iets uit mijn vingers komt, zodat mijn scriptie weer wat vordert. Straks een begin maken met het inpakken van de spullen voor ons vakantie-tje!

Edit: het is echt een fijne ochtend. Mijn scriptie lukt dan wel niet helemaal, maar voor het eerst sinds tijden ben ik weer echt ontspannen, en dat is een fijne gewaarwording.

Laatst gewijzigd op 03-05-2008 om 09:35.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 07:34
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Oeoehoehoehoe, eng! Oké ik ga het gewoon proberen, stap er positief in,, maar mijn god wat ben ik zenuwachtig!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 09:48
Fuzzle
Avatar van Fuzzle
Fuzzle is offline
Darkfairy is spammer :+

Ik wil knuffelen
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 10:29
Verwijderd
Heb ik toch een prul van een naaimachine gekocht... Ik werd langzaam enthousiast dat hij het deed (goedkoop op de vrijmarkt gekocht), begin ik te naaien, wil ie de steeklengte niet aanpassen . In z'n achteruit doetie het wel, maar ik kan moeilijk alles achteruit gaan stikken... En als hij nou steeds een kleine steeklengte pakte was het geen probleem, maar deze steken zijn zo groot dat de kleding moeilijk in elkaar blijft zitten ben ik bang... En ik had net allemaal spulletjes voor dat ding gekocht en vanochtend naar de lapjesmarkt geweest en stof en patroonpapier enzo gekocht... Kan ik er nog niks mee... Ik ga wel informeren of het gerepareerd kan worden en zo ja hoe duur dat dan is, anders wordt het toch een andere machine kopen... Damn...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 10:44
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Oké, ik heb daarnet meer tijd besteed aan een taal maken dan aan een scriptie, ik heb duidelijk de verkeerde prioriteiten Morgen moet ik van mezelf 3500 woorden hebben. Ik heb het gedeelte over De Torens van februari al wel af, behalve het deel van Derrida dan. Lekker al het moeilijke voor het laatst bewaren

En dan straks de verjaardag van mijn oma, ik hoop dat dat allemaal goed gaat.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 11:08
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
het gaat echt slecht..

ik wil niet mijn bedje uit, ik wil niets meer, ik wil gewoon niet meer..
hele slechte, foute gedachten
ik wil gewoon niet meer
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 11:13
Verwijderd
Hooooofdpijn. Kun je hoofdpijn krijgen van hooikoorts?

Oh maar wat een fantastische week heb ik gehad! Maandag Nick Cave met vriendje, dinsdag repetitie, woensdag koninginnedag met vriendje (FEEST omg wat was dat VET), donderdag bijkomen en boswandelen met vriendje, gisteren Arie en Sylvester mit mutti, en vanavond ga ik uit eten met vriendje en vrienden voor mn verjaardag. <33 Vet gaaf allemaal en ik zit lekker in mn vel, en zo lang zusje haar mond houdt blijft dat zo. *positivo*
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 11:58
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
R.I.P lieve sisi..

Na 21 jaar ben je niet meer bij me...
Ik heb altijd van je gehouden, ook toen ik de laatste vier jaar niet meer bij je woonde.
Na een lang leven van 21 jaar ben je rustig ingeslapen met je koppie in de handen van je baasje, mijn moeder.
sis, ik zal je missen...

Het ging zo slecht.
Ik heb nognooit zoveel stemmingswisselingen gehad. ik werd gek van mezelf. weer Am, op de HAP zeggen ze dat het nu echt niet meer kan. Maar het lukt me niet. Misschien moet ik naar een andere stad verhuizen maar dat wil ik niet. Mijn hart ligt toch echt in Utrecht.
Ik ga maar een brief schrijven naar me huisarts, ze zal wel van me af willen dus ga ik wel weg.(uhmmm.. borderline)

Vandaag probeer ik rustig te blijven en geniet ik van het zonnetje..

Laatst gewijzigd op 03-05-2008 om 12:14.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 12:09
Verwijderd
Knuffel voor kwast, niet weggaan hoor.

Knuffel voor Dolce. Waarom moet je naar een andere stad? Niet toegeven aan die borderlinetrekken he (wel goed dat je het inziet!), misschien even navragen of ze je echt weg wil hebben?

Ot: ik ben zó moe maar ik heb wel mijn fijne nieuwe broek aan. En ik was bij m'n zusje en ik word zo gespannen van haar stelligheid over dingen. Ik kan daar echt niet tegen. Mietje ben ik.
Oh ik moet nog zoveel doen maar ben zó moe. Nou ja, eerst de belangrijkste dingen dan maar.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-05-2008, 12:32
Verwijderd
WTF, de etos bij ons in de stad is uitgebrand vanmorgen.
Ik was daar gisteren nog
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 15:23
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Goffer, ik haat pop/portfolio toestanden. Dat gezeur met conpetenties en het gebrek eraan Ben net ongeveer 4 uur bezig geweest en het schiet nu wel aardig op. Ik ben met drie opdrachten half bezig. Vrije studie punten half af, pop half af, en een vage theoretische opdracht is eveneens voor twee derde af of zo. En m'n pa zeikt sinds ik niet meer op mezelf woon. Ik let een beetje op wat ik eet aangezien ik te zwaar ben. Iedere keer als ik een chipje pak uit de zak die m'n zusje aan het leegschransen is krijg ik te horen "zit je nu alweer te eten" en zo gaat dat maar door. "je lijnt alleen maar als het je uitkomt" enzovoort. Nou, ik ben al heel veel afgevallen in twee jaar tijd door minder te snoepen en meer te bewegen. Ik blijf nu eenmaal een emo-eter, stiefpa, dus af en toe moet ik gewoon een beetje snaaien

Stel ik voor om morgen te gaan barbecuen. "Dat weet ik niet hoor, je zusje krijgt morgen haar verjaardagmaaltijd" Ze vindt het prima om volgende week zondag haar verjaardagsmaaltijd te eten. "Nou in dat geval moeten we nog een gasfles halen en dat komt me niet uit" Het hoeft toch niet zo uitgebreid, de electrische volstaat toch ook. "Ja, dat kan ook". Wil je dan met de boodschappen wat barbecue-spullen meenemen. "Ik weet nog niet of we gaan barbecuen, misschien wil je moeder niet, en anders liggen er nog genoeg hamburgers in de diepvried". Pfff, wat een achterlijk gezeik zeg. Ik wilde morgen een leuke dag organiseren, eerst erop uittrekken en vervolgens barbecuen. Nou ze zoeken het maar uit, ik gooi die gozer nog eens op de barbecue

Terug naar m'n POP.....
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 15:25
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
klote angsten.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 15:25
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
19 posts achter elkaar is wel veel van het goede he, darkfairy . Zo gaat het wel erg hard met een bijna-vol topic (en met een nieuwe)...

OT: Vol goede moed zit ik nu weer achter de computer. Ik hoop dat er iets uit mijn vingers komt, zodat mijn scriptie weer wat vordert. Straks een begin maken met het inpakken van de spullen voor ons vakantie-tje!

Edit: het is echt een fijne ochtend. Mijn scriptie lukt dan wel niet helemaal, maar voor het eerst sinds tijden ben ik weer echt ontspannen, en dat is een fijne gewaarwording.
ik wou dat andere topic even volspammen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 15:26
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Darkfairy is spammer :+

Ik wil knuffelen
wie ik?.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 15:57
Verwijderd
Er staat echt darkfairy ja!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 18:21
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Knuff voor kwast en sonho!

Aah, mijn eerste werkdag (in de boekwinkel, sonho ) viel hartstikke mee! Heb wel wat kleine foutjes gemaakt natuurlijk, maar over het algemeen ging het erg lekker en mocht al behoorlijk zelfstandige dingen doen. Zoals bellen naar de andere locatie over boeken aanvraag, de kas opmaken en in de kluis doen en de winkel afsluiten (onder begeleiding natuurlijk).. Maar ze waren allebei tevreden over me en ik vond het hartstikke gezellig en leuk om te doen! Stond soms wel wat te klunzen met het geld maar dat is ook een kwestie van weten hoe alles aangeslagen moet worden enzo. Had tussen de middag gewoon een uur pauze dus ik heb gewoon thuis kunnen lunchen met m'n moeder en dat was natuurlijk ook heel erg relaxt. Heb nu ook meteen al een boek meegenomen, van die inkijk exemplaren die wij als personeel gewoon mee mogen nemen en dan mogen lezen. Maandag werkoverleg en dan ontmoet ik de rest van mijn collega's, ben daar wel erg benieuwd naar! Maar zoals het nu gaat vind ik het vet relaxt en leuk werk, het wordt natuurlijk alleen maar leuker naarmate ik meer weet waar alles staat, wat er in de winkel ligt en waar ik mensen naar door kan verwijzen. Hihi, maar dit is zoveel relaxter dan m'n vorige werk, ook veel minder streng enzo

En nu dus een beetje dingetjes regelen voor de komende week, inplannen wanneer ik moet werken, oppassen, therapie etc. Meteen even de financiën er tegenaan en dan nog wat voor school doen (want dat schiet er ook weer bij in) en dan vanavond even relaxen. Voel me goed en positief, erg moe wel maar whatever.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2008, 18:27
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Vandaag weer ff thuis geweest! Gezellig met mijn broer het spelletje Fluxx gespeeld. De treinreis was wel veel, maar ik heb het van de negativiteit gewonnen! Ben zo blij! Nu mag ik vaker alleen naar huis!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 18:36
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Eend: ik vind het altijd zo leuk om jouw berichtjes te lezen de laatste tijd! Het lijkt zoveel beter met je te gaan en dat vind ik (ook al ken ik je niet irl) zo ontzettend fijn voor je! Het is vast nog niet rozegeur en maneschijn maar volgens mij sta jij er al zo veel beter voor dan een tijd geleden, en elke keer word ik weer vrolijk van je berichtjes
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 18:37
Verwijderd
Wie is die malle spammerd die het andere topic zo gezellig heeft volgespammerd??

Ik ben vandaag naar Zandvoort aan Zee geweest. Lekker uitgewaaid, mooie fotos gemaakt (hoezo dikke kop, sjees) en nou ja. Het was gezellig. En nu ga ik naar Mushu. Thee drinken. Ja.
Ja. ik weet het dus allemaal niet. Lekker onlogisch dus deze post. Blegh.

BBendito el lugar y el motivo de estar ahí
bendita la coincidencia.
Bendito el reloj que nos puso puntual
ahí bendita sea tu presencia.
Bendito Dios por encontrarnos en el camino
y de quitarme esta soledad de mi destino.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 18:59
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
bah ik weet het allemaal niet meer hoor
mn beste vriendinnetje is op vakantie dus die kan ik niet bereiken en de andere is een weekendje naar groningen en wil ik ook liever niet storen.. maar ik heb zo hard iemand nodig nu.. ik wil even de warmte voelen en uithuilen.

ik ben zo bang voor vannacht, voor zondag, voor komende week, voor mezelf
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 19:18
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Bedankt nog voor alle felicitaties. Lief van jullie.. Ik dacht nog wel dat niemand eraan zou denken/het zou zien omdat ik een week op vakantie was. Blijkbaar viel dat mee.
Wel jammer dat mijn echte vrienden niets lieten horen.. Ik heb 3 felicitatie-smsjes gekregen (waarvan 1 onbekend?), en 2 kaarten (en op hyves nog wat reacties). Waar is de rest? Waar zijn de felicitaties van de mensen van wie ik zoveel houd? Is iedereen me vergeten, of ben ik nou raar dat ik me dit zo aan trek? Ach, wie weet komt het nog, en zijn de kaarten gewoon laat zo belangrijk ben ik gewoon niet..
Wel een leuke dag gehad. Niet echt wat gedaan, behalve 's avonds gourmetten. Leuke dingen gekregen wel. Ik stel me vast gewoon aan. Ik ben degene die niet te koop loopt met haar verjaardag.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 19:20
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Joepie, stemmingswisselingen! Weer een middagje bij vriendjelief verkloot. Ik had morgen vrijgenomen en was er eigenlijk vanuit gegaan dat hij vanavond ging stappen en dat we dan samen konden slapen. Niet dus, dus heb ik me weer even lekker aan zitten stellen. Fijn is dat... En na een half uur thuis ging het wel weer, maarja met een beetje ongeluk heb ik het nuw eer eens bij hem verkloot. Joepie, ja het gaat echt prima allemaal Naja, hem dan maar gesmst om mn excuses aan te bieden en dan maar hopen dat het gewoon weer allemaal meevalt zoals altijd. Kut borderline...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 21:04
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
ik ben trots op je weet je dat
Thanks
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 21:31
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Ik verlang zo naar stilte en soms juist naar herrie..
Ik wil zo graag dat ik bij je kan zijn maar wijs je aan de andere kant knal hard af
ergens wil ik vechten maar een groot deel van mij vind het genoeg..
Genoeg gevochten, genoeg mijn best gedaan.. ik ben op, gebroken.. ik kan niet meer..
Ik word knettergek van alle gedachten dag in dag uit, ’s nachts, overdag, vooruit, achteruit en altijd kom ik op t zelfde punt..
Een punt waarvoor ik vecht om ‘t van een andere kant te zien maar dat punt wil voor geen meter draaien..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 22:38
kroot
kroot is offline
nog gefeliciteerd voor alle jarigen!

Mijn kamer is echt een teringbende: de hele vloer ligt vol. Dus morgen een beetje opruimen. En ik ben weer 2 pianoboeken kwijt. Er heerst onrust in mijn lijf en ik weet niet wat ik eraan moet doen. Proberen te slapen misschien?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 22:47
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
@ Eend: ik vind het altijd zo leuk om jouw berichtjes te lezen de laatste tijd! Het lijkt zoveel beter met je te gaan en dat vind ik (ook al ken ik je niet irl) zo ontzettend fijn voor je! Het is vast nog niet rozegeur en maneschijn maar volgens mij sta jij er al zo veel beter voor dan een tijd geleden, en elke keer word ik weer vrolijk van je berichtjes
Sluit ik me bij aan, Eend!



Vrije studiepunten verslag is af (Wel een veel te uitgebreid verslag, maar goed )
M'n POP is bijna weer helemaal bijgewerkt Twee opdrachten, die welliswaar tijdrovend zijn, moeten er nog in. Eén heb ik voor een groot gedeelte af, en het laatste gedeelte snap ik niet. De rest is uberhaupt nog niet begonnen met die opdracht en degenen die er een blik op wierpen, snapten er ook niks van. Maar goed, vanavond op tijd naar bed... Morgen vroeg uit bed, aangezien het lekker weer wordt

.....Eerst mijn bekbed van het dakterras vissen... Lekker koel
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 23:06
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Hij belde lief en het was idd wel weer oké. Maar morgen toch maar eens praten en uitleggen waarom ik soms zo heftig reageer. Het is echt een wisselwerking van tienduizend dingen; mijn ouders, het gaat sowieso niet goed, de hele manier waarop het aan en uit gegaan is, mijn angst om in de steek gelaten te worden, het pijnlijke gevoel dat ik niets toevoeg aan zijn leven en dus niet belangrijk voor hem ben terwijl hij dat wel voor mij is. Zulke dingen. Ik hoop dat ik morgen alles een beetje op een rijtje heb. Maar nu eerst maar eens proberen te slapen...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-05-2008, 23:19
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:

Knuffel voor Dolce. Waarom moet je naar een andere stad? Niet toegeven aan die borderlinetrekken he (wel goed dat je het inziet!), misschien even navragen of ze je echt weg wil hebben?
Omdat de artsen op de HAP mij al kennen.. Ik schaam me zo voor mezelf..maar ik ga toch echt niet verhuizen hoor

hmja, verder weet ik echt niet wat ik moet doen maar ja. Het gaat nu wel oke. beetje alleen..
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 00:55
Verwijderd
Echt een gezellige avond gehad. Met wat huisgenootjes (ook van een verdieping hoger, die kende ik nog niet) gebarbequed (schrijf je dat zo?) en gefrissbeed (schrijf je dat zo?) en daarna kampvuur gemaakt en gitaar gespeeld en gekletst. Echt lol gehad. Mijn lijf trekt het alleen niet om uren op de grond te zitten. Het laatste uur heb ik dan ook gestaan en rondgelopen en van alles gerekt en gestrekt. Ik hoop dat ik een beetje in slaap kan komen, anders toch maar een pijnstiller nemen :l . Ik ga echt ergens een tuinstoeltje vandaan halen voor dit soort avonden. Pokke lichaam.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 08:38
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Jezus, jeugdsentiment. Ik werd vanochtend wakker met Kingston Town op de radio, begon meteen te janken.. Dat nummer en andere van UB40 van dat album luisterden we altijd bij M. thuis. Ik weet dat nog zo goed, hele dagen bracht ik daar door. Ik en T. die al uren op waren en tv zaten te kijken, naar Vicky de Viking en andere oldskool tekenfilms. En dan kwam M. beneden, behandelde mij een beetje als haar derde kind. De muziek ging meteen aan, déze muziek dus.. En zij beetje ontbijt klaar zetten, wat te drinken inschenken, en kwam er dan gezellig bij zitten. Of we kwamen 's ochtends vroeg bij haar in bed liggen om kinderliedjes te zingen. En dan 's middags uren wandelen met de hond en allerlei toneelstukjes verzinnen, of op de computer Roller Coaster Tycoon of Guus in Cyberpolis spelen of uren verkleden.

Toen was ik écht gelukkig. De geuren, soms ruik ik in winkels of op straat ineens de wierrook geur die ik daar altijd rook en dan voel ik me ineens weer intens gelukkig maar ook zo verdrietig. In mijn herinnering scheen bijna altijd de zon, en anders bleven we lekker binnen en dat maakte niet uit want ook dat was gezellig. De muziek. Het eten daar was altijd lekkerder dan thuis, ook al hield ik er helemaal niet van. Boompje verwisselen met haar broer A. of 's nachts een healing krijgen omdat ik toen zo vaak slecht droomde. J. die ons ophaalde van theaterlessen en vervolgens mochten wij uren in het busje spelen. 's Nachts vreselijk enge verhalen vertellen aan elkaar en dan overdag spelletjes spelen. Mijn beste vriendin, mijn tweede huis, mijn tweede familie, alles is weg.
Ik weet dat ik het juíst moet waarderen, omdat ik toen zo gelukkig was, maar ik kan het niet. Ik kan er alleen maar om huilen. Omdat het zó'n tijd geleden is, jaren terug, dat ik echt gelukkig was.. Daarna is het alleen maar slechter geworden. Het zijn prachtige herinneringen en daarom wil ik zo graag weer terug. Weer even een dagje dat kleine meisje van toen worden, even weer alle oude dingen beleven, oude familie terug.. Maar dat kan nooit meer en dat doet me zo'n ontzettende pijn..

The night seems to fade,
But the moonlight lingers on
There are wonders for everyone..
The stars shine so bright,
But they're fading after dawn
There is magic in Kingston Town
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 09:14
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Nijn: Welke boekhandel eigenlijk? Fijn dat het goed ging

OT: Op zich gaat het wel goed, gisteren tijdens de verjaardag van mijn oma geen maagpijn gehad. En vandaag wordt stom, vind ik. Ik heb geen zin in de dingen die moeten
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 09:57
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
He, ik heb morgen sollicitatie voor de opleidingscommissie. Ik moest een week geleden doorgeven hoe laat ik zou kunnen, maar ik heb nog steeds niet te horen gekregen hoe laat ik nou moet. Misschien zijn ze me wel vergeten te mailen hoe laat ik ben.. Nou heb ik één van de mensen die het afneemt gesmst, dus ik hoop maar dat ik daarop reactie krijg. Anders ga ik morgen gewoon even langs de bestuurskamer en vraag ik er dan naar.

Vind het wel een beetje stom, wat hiervan word ik onzeker.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 09:58
Verwijderd
@Nijn*: leuk een boekwinkel! En fijn dat het goed ging en leuk was. En over je tweede post; niet zo raar dat het pijn doet om daar aan terug te denken. Maar probeer de herinnering te koesteren en er kracht uit te halen. Ooit word je weer zo gelukkig.

@Dolce: ik niet snap waarom je dan moet verhuizen, maar ik ben blondt hoor.

@kwast: *knuff* Ik ga je zo weer smsen, mocht het ietsiepietsie helpen.

Ontopic? Nou vooruit. Alles wat ik er aan had gegeten tijdens de behandeling is er weer af. Ben ik nu trots, gelukkig, heb ik meer contacten, gaat m'n studie beter? Iedereen zal boos en teleurgesteld zijn in mij en voor mij is het een bewijs dat ik het niet kan alleen.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 10:32
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Thoughtful: waar ga je/jullie heen verhuizen? Moet je daar nog co-schappen doen?

@ Metallica: ik denk vaak ook die dingen en dan is mijn reactie voor de buitenwereld ook nogal overtrokken. De laatste tijd ben ik me daarvan wel bewust en dat maakt het wel acceptabel voor mijzelf. Dat niemand begrijpt waarom ik zo reageer, is dan jammer. Als ik het uit zou leggen, begrijpt toch niemand het, omdat de reactie niet met het voorval zelf te maken heeft. Ik weet ook niet goed hoe je zo'n reactie kunt voorkomen, behalve je gevoel niet te uiten, dat doe ik vaak, maar dan voel ik me wel heel slecht en komt het er vroeg of laat toch wel uit.

OT: ik voel me zo dubbel. Nu zit ik hier half in tranen, als hij beneden komt, veeg ik ze snel weg en doe alsof er niets aan de hand is. Elke keer als ik hem zie of aan hem denk, is 'dat' er ook. Maar aan de andere kant vind ik dat ik me mega aanstel. Dat het normaal is dat hij dat doet. Maar toch voel ik me op de tweede plaats gezet. En het verklaart ook wel het een en ander, helaas.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 11:11
Verwijderd
Opa is gister tegen half 11 overleden. Het was rustig, maar het is toch raar zo. Na iedere schokkerige ademhaling spant je lijf zich aan, in afwachting van een eventuele volgende ademhaling - die op een gegeven moment niet meer komt. Mijn oma zag hem wit worden vlak voordat hij zijn laatste adem uitblies, god wat gaat dat snel zeg. Verdrietige mensen, m'n oom die van alles verkeerd aanpakt, maar zelf gewoon te verdrietig is, oma die zo sterk is en opgelucht is omdat haar man, haar maatje niet meer hoeft te vechten.
Het is raar hoe iets waar je op zit te wachten, toch zo onverwacht kan komen. Maar het is goed zo.

[egoistisch] En ik baal er $)(^$% van dat we morgen met de kleinkinderen bij elkaar moeten komen. Vandaag was geen goed plan, want nu kunnen mn neefje en nichtje het even laten bezinken. Maar morgen was míjn feestdag, mijn bevrijdingsfestival waar ik al zo lang naar uit kijk, even lekker weg, ontspannen, genieten. Mn moeder probeert te regelen dat het 's ochtends is, maar we wilden eigenlijk al om 11u in zwolle zijn. Dat gaat m sowieso niet worden.
En ik baal nog het meest van het contrast, 's ochtends lekker huilen en 's middags feesten? Kan dat nou niet gewoon los van elkaar staan? [/egoistisch]

De crematie is waarschijnlijk donderdag. Eén van de enige twee dagen dit blok die qua studie belangrijk zijn. Afspraak met studie-adviseur kan ik waarschijnlijk wel gewoon verzetten, maar dat belangrijke werkcollege (ik heb er maar 2 dit blok) haal ik niet meer in, dat is wel vervelend.

Ik had gewoon liever 1 dag heftig/verdrietig en 1 dag blij en ontspannen gehad, nu kan ik alsnog niet uitkijken naar morgen. Ik had meer zin in morgen dan in m'n verjaardag.
Nou ja, als het goed is komen vanmiddag twee vriendinnen bij mij op het balkon hangen, dat is wel gezellig. En verder ga ik maar een beetje lummelen vandaag, opruimen van feestje nog enzo, want daar kwam ik gister niet meer aan toe. (11u 's ochtends weg gegaan, na twaalven weer thuis)


Verder heb ik zowaar sort of goed gegeten gister en een flinke aanvaring met m'n moeder gehad, wat resulteerde in een huilende mama, huilende ik, zussen met tranen in hun ogen. Ik haat het, ik haat het. Als ik niets zeg doet het pijn, als ik vertel doet het pijn. Ze hebben liever het laatste zeggen ze, maar ik weet het niet. Het is lastig, maar we doen ons best met z'n allen. Ik wil die last niet delen, het is mijn probleem, ik wil niet dat het hun probleem wordt, maar dat is het al.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 11:57
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Ave; gecondoleerd, een knuffel en liefs!








mwah. down & out.
Er moet iets veranderen, zo kan ik niet doorgaan.
Dat is duidelijk.
Maar waar kan het aan liggen. Misschien zo down door de pil?
Maar de mainreason dat ik die slik is bloedarmoede. En daar heb ik al last van mét de pil. Verlate puberteit? Dat moet ik gewoon uitzitten.
Liefdesverdriet? dat heeft tijd nodig.
Leuke dingen doe ik genoeg.
Tijd Tijd Tijd. Goed op ijzer letten. Blehg.
happines is accepting things as they are
Dus ik leg me er maar bij neer.
__________________
never get old
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 12:08
Verwijderd
Alsjeblieft, één dag buitenspelen en ijsjes eten en kind zijn en gewoon NIET over dit alles nadenken.

Oh en gecondoleerd, Ave! (lees nu pas terug)

Laatst gewijzigd op 04-05-2008 om 14:59.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 12:13
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
gecondoleerd Ave, dikke knuffel..

ennuh weet niet of het helpt maar egoistisch mag je soms echt wel zijn! vind het eigenlijk best wel logisch
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 12:22
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ave gecondoleerd! Sterkte!

OT: het moest er gewoon uit. Dus net een goed gesprek met vriendje gehad, nouja, ik sprak en hij gaf toe en beaamde en nou voelt hij zich heel schuldig en terecht. Een ander had het uitgemaakt.

EDIT: en nou belt er iemand van de familie dat z'n nichtje bevallen is, dus moeten we ook nog vrolijk enzo gaan doen.

Laatst gewijzigd op 04-05-2008 om 12:27.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 14:03
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Ave: gecondoleerd.. *knuf* en idd, wat kwast al zegt; het overlijden van iemand komt altijd op 't verkeerde moment, als daardoor jouw plannen in de war raken, mag je daar best van balen.

@ Missy1234567890: wat is er aan de hand dan?

OT: Ik heb geen zin meer om te leren. Bah, het schiet allemaal niet op zoals ik het zou willen.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 15:06
Verwijderd
Heerlijk weer
Maar nu ineens heb ik rare buikpijn Ik hoop dat het snel overgaat en niets blijkt te zijn. Mijn gevoel zegt me dat het alle voorgaande keren toch stress was, want sinds ik me zo goed voel is het weg... Nu dus even afwachten wat het is...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14.