Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2015, 11:33
beterlock
Avatar van beterlock
beterlock is offline
Citaat:
Nog meer
Nou maar hopen dat er dan geen internationals meer bij de topclubs in NL spelen
__________________
Beterlock, interwebsdetective, can I take a look around? oh what a fool I am to ask, of course I can!
Advertentie
Oud 19-02-2015, 11:34
beterlock
Avatar van beterlock
beterlock is offline
Citaat:
Wat denk je vanavond tegen de Russen? Moet te pakken zijn toch.
Ik denk t wel, maar ik dacht ook dat Roda wel te pakken was
__________________
Beterlock, interwebsdetective, can I take a look around? oh what a fool I am to ask, of course I can!
Oud 19-02-2015, 11:38
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Duitsers zijn altijd lastiger.
Oud 19-02-2015, 14:36
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Acht van de opgepakte Feyenoordsupporters hebben van de rechter een stadionverbod gekregen. Ook hebben ze elk een boete van 45.000 euro gekregen, meldt RTL Nieuws-correspondent Pauline Valkenet.

De supporters zijn gisteravond op het plein Campo dei Fiori opgepakt omdat zij dronken waren en flessen naar de politie gooiden. Ook plasten ze tegen monumenten op het plein. Toen de politie ingreep, braken er rellen uit.
Oud 19-02-2015, 14:52
Verwijderd
45.000 euro wtf? bizar zeg. Tsjongejongejonge. Als ik in Maastricht tegen een monument pis krijg ik gewoon 130 euro boete. En ze zijn dus onder andere opgepakt omdat ze dronken waren? Nounounounou. Poe hee.

Ik heb afgelopen carnaval ernstigere dingen gezien dan dit en ik weiger te geloven dat daar boetes hoger dan een paar honderd euro uit voortvloeien. Laat staan een carnavalsverbod.
Oud 19-02-2015, 14:53
Verwijderd
Serieus, wat is het doel van dat soort buitenproportionele boetes? Wie heeft daar wat aan?
Oud 19-02-2015, 15:00
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Misschien de hoop dat ze Italië ontvluchten zonder te betalen en vervolgens nooit meer terug komen? Bizar hoog inderdaad.

Oud 19-02-2015, 15:19
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Het is Feyenoord. Reputatie van een deel van de supporters, eerdere uitsluiting van Europees voetbal door wangedrag en een shitload aan boetes de afgelopen jaren.

Als Turken Enschede onveilig maken gebeurt er niks, als Feyenoorders waar dan ook in het buitenland een scheet laten slaat de politie door
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-02-2015, 15:24
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Waar haal je überhaupt de juridische mogelijkheden vandaan om wat baldadigheid (ja, tuig, mee eens, maar toch) te bestraffen met 45k per persoon?
Oud 19-02-2015, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Waar haal je überhaupt de juridische mogelijkheden vandaan om wat baldadigheid (ja, tuig, mee eens, maar toch) te bestraffen met 45k per persoon?
Uit de wet natuurlijk.

Fucking terecht trouwens.
Oud 19-02-2015, 18:37
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
De italiaanse wet zegt dat dat kan als je de politie aanvalt, diegene die daarvoor zijn opgepakt hebben mogen kiezen, 45000 Euro of 6 maanden cel.
Wat een achterlijke klapmongolen ook allemaal zeg.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 19-02-2015, 18:37
Verwijderd
Als dit in Rotterdam of Amsterdam was gebeurd dan had de minister de Italiaanse ambassadeur op het matje geroepen. En daarnaast; als je drugs smokkelt naar Indonesië weet je dat je geëxecuteerd wordt als je gepakt wordt. Dit is ook geen spoedwet ofzo, dit is gewoon bekend. Niet gaan lopen huilen als je stiekem wist wat de consequenties zijn.

Laatst gewijzigd op 19-02-2015 om 18:54.
Oud 19-02-2015, 18:51
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
De italiaanse wet zegt dat dat kan als je de politie aanvalt, diegene die daarvoor zijn opgepakt hebben mogen kiezen, 45000 Euro of 6 maanden cel.
Wat een achterlijke klapmongolen ook allemaal zeg.
Ah kijk
Extreem hoog, maar voor aanvallen politie helemaal terecht.
Oud 19-02-2015, 18:51
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Oh en: PSV
Oud 19-02-2015, 19:00
df
Avatar van df
df is offline
Gasten die een nationaal monument hebben vernield en vuurwerk zaten af te steken in 't Vaticaan moeten zich kapot schamen maar ik erger me wel weer aan de massale berichtgeving en de hele "oh my god wat erg wat een beesten" sfeer. Een arrestie of 50 op ruim 6K supporters... boehoehoe.

Loop eens door t centrum van zo'n stad als een club uit het Oostblok gezellig op bezoek komt in Italië of als Fenerbahçe CL speelt. Maarja het is Feyenoord dan gaat het altijd mis want dat zijn allemaal mongolen dus politiecharges en het droogleggen van complete pleinen is terecht!!! 11!! 11! Dat ze vannacht maar neergestoken worden door wat Roma boys die varkens!! 1!! 1
Oud 19-02-2015, 19:06
Verwijderd
Dat ruim 0,8%. Vrij veel dus. Ten tweede is de berichtgeving vooral zo spectaculair vanwege de gigantische boetes. Begrijpelijk.

Je tweede alinea is één grote drogreden.
Oud 19-02-2015, 19:12
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Gasten die een nationaal monument hebben vernield en vuurwerk zaten af te steken in 't Vaticaan moeten zich kapot schamen maar ik erger me wel weer aan de massale berichtgeving en de hele "oh my god wat erg wat een beesten" sfeer. Een arrestie of 50 op ruim 6K supporters... boehoehoe.

Loop eens door t centrum van zo'n stad als een club uit het Oostblok gezellig op bezoek komt in Italië of als Fenerbahçe CL speelt. Maarja het is Feyenoord dan gaat het altijd mis want dat zijn allemaal mongolen dus politiecharges en het droogleggen van complete pleinen is terecht!!! 11!! 11! Dat ze vannacht maar neergestoken worden door wat Roma boys die varkens!! 1!! 1
het zal je club maar zijn.



Citaat:
Als het grootste gedeelte van het mediacircus achter de rug is, richt Kievits zich deze week op iets dat hij vele malen interessanter vindt dan praten met de pers. Feyenoord speelt in de knock-outfase van de Europa League het uitduel met AS Roma.

„Ja, natuurlijk ga ik daar naartoe. Of ik hoop dat er iets gebeurt? Ik ben nooit vies van een vechtpartijtje. Maar we zullen ons vooral richten op het beschermen van de ’normale’ Feyenoordsupporters. Italianen vormen namelijk een laf hooliganvolkje. Zij vechten niet met hun handen, maar met messen. Ze steken alles wat beweegt. Dus wij gaan ervoor zorgen dat kinderen, vrouwen en ouderen zich veilig door Rome kunnen bewegen. Zo zijn we dan ook wel weer.”
Wat een held zeg! En wat zullen ze zich veilig gevoeld hebben op campo fiori.
__________________
Welcome to your mom's house!

Laatst gewijzigd op 19-02-2015 om 19:17.
Oud 19-02-2015, 19:13
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Nou hopen dat die italianen er overheen walsen na dat buitenspeldoelpunt.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 19-02-2015, 21:54
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
http://gigapica.geenstijl.nl/2015/02...ans_clash.html !
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Oud 20-02-2015, 07:34
Verwijderd
Citaat:
Uit de wet natuurlijk.

Fucking terecht trouwens.
Citaat:
Ah kijk
Extreem hoog, maar voor aanvallen politie helemaal terecht.
Ik blijf een boete van 45.000 euro per definitie nutteloos vinden. Daar leert geen hooligan iets van, vergroot alleen maar de kans dat mensen in schuldsanering belanden en criminele activiteiten gaan ondernemen.
Oud 20-02-2015, 07:38
Verwijderd
Overigens lijkt het er op dat alle officieel geregistreerde fans in het uitvak zich keurig gedragen hebben en dat dit weer eens klandestien afgereisde stadionverbodjes waren. Dat kun je Feyenoord hoe dan ook niet verwijten.

Hebben ze nu wel of niet een monument gesloopt? Ik lees nu weer alleen maar plassen tegen een monument. Nou nou, poe poe. Terecht dat de politie daar iets aan doet, maar schokkend vind ik het niet.
Citaat:
Woensdagavond werden in totaal 33 Feyenoord-supporters, allen tussen de 20 en 28 jaar oud, in Rome opgepakt na openbare dronkenschap en het gooien van flessen naar de politie. Ook zouden ze tegen monumenten op het plein Campo dei Fiori hebben geplast.

Drie van hen zijn veroordeeld tot een celstraf van zestien maanden. Zes kregen acht maanden cel, en anderen hebben geschikt voor een geldboete.
Dat laatste impliceert overigens dat wellicht die 45.000 euro's door de fans zelf gekozen is in plaats van celstraf, dat wijzigt mijn vorige post een beetje: als die mensen die 45k ook kunnen betalen zonder geruineerd te zijn, dan vind ik het best, eigen keuze. Maar als Harrie Minimumloon zonder spaargeld daar ook voor kan kiezen dan slaat het alsnog nergens op.
Oud 20-02-2015, 07:41
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Hebben ze nu wel of niet een monument gesloopt? Ik lees nu weer alleen maar plassen tegen een monument. Nou nou, poe poe. Terecht dat de politie daar iets aan doet, maar schokkend vind ik het niet.

Dat laatste impliceert overigens dat wellicht die 45.000 euro's door de fans zelf gekozen is in plaats van celstraf, dat wijzigt mijn vorige post een beetje: als die mensen die 45k ook kunnen betalen zonder geruineerd te zijn, dan vind ik het best, eigen keuze.
Volgens de voorzitter van een van de supportersverenigingen is heel Rome een monument, dus kun je daar niet pissen zonder een monument te raken Maar het gaat dus vooral om geweld tegen de politie.

Ik gok er op dat ze de boete nooit betalen en Italië proberen te mijden.
Oud 20-02-2015, 09:02
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik vind het belachelijk hoe makkelijk sommigen hiermee lijken om te gaan. Ik word er moe van dat we maar moeten accepteren dat een relletje hier en een vernielinkje daar er allemaal bijhoort. Hou toch op.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 20-02-2015, 09:08
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Die rellen zijn belachelijk, de mensen die dat doen moeten ze straffen. Ik stoor me vooral over de berichtgeving en het opblazen omdat het bij Feyenoord gebeurt
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 20-02-2015, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het belachelijk hoe makkelijk sommigen hiermee lijken om te gaan. Ik word er moe van dat we maar moeten accepteren dat een relletje hier en een vernielinkje daar er allemaal bijhoort. Hou toch op.
Het hoort er natuurlijk niet bij, we moeten dat ook niet accepteren. Terecht dat mensen die iets slopen of ruzie met de politie (of andere mensen for that matter) zoeken aangepakt worden.

Maar tegelijkertijd komt er berichtgeving langs die de indruk wekt dat de halve binnenstad van Rome gesloopt is, en inmiddels lijkt het er op dat er geen enkel monument gesloopt is. Wel dat er tegen monumenten aangeplast is en dat er strandballen in een fontein zijn gegooid. Dat is nog altijd niet netjes en ik heb al eerder gezegd dat het terecht is dat mensen dan een boete krijgen. Maar ik vind het tegelijkertijd niet schokkend of zo. De berichtgeving is nogal tendentieus en sensatiebelust.

Overigens is één van de oplossingen voor dit probleem vrij simpel en wordt in Engeland al goed uitgevoerd: als je geregistreerd hooligan bent moet je je op de dag dat je club in Europa een wedstrijd speelt melden op het lokale politiebureau. Doe je dat niet, dan heb je een probleem. In Nederland is er nog altijd geen fatsoenlijke juridische basis om dit uit te voeren, al wordt er sinds de jaren negentig over gepraat. Het lijkt er op dat (wederom) de zich misdragende fans, fans waren die bij Feyenoord bekend zijn als hooligans. Maar Feyenoord kan onmogelijk bij de Italiaanse grens gaan staan en mensen met een stadionverbod tegenhouden
Oud 20-02-2015, 09:51
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Ik vind het belachelijk hoe makkelijk sommigen hiermee lijken om te gaan. Ik word er moe van dat we maar moeten accepteren dat een relletje hier en een vernielinkje daar er allemaal bijhoort. Hou toch op.
Het hoort er niet bij maar ik vind de straffen en media aandacht buitenproportioneel en daar irriteer ik me aan. Als je t Ad moet geloven is de halve binnenstad van Rome compleet verwoest terwijl de foto's van na de relletjes die ik heb gezien meer leken op het museumplein na Koningsdag..
Oud 20-02-2015, 09:55
Verwijderd
De straffen waren van tevoren bekend. Niet Wenen.
Oud 20-02-2015, 09:57
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
De straffen waren van tevoren bekend. Niet Wenen.
Wenen was ook bekend
Oud 20-02-2015, 10:12
Verwijderd
Citaat:
De straffen waren van tevoren bekend. Niet Wenen.
Dat is natuurlijk ook geen argument deadlock. Dat in Indonesië de doodstraf staat op drugs smokkelen vind ik ook buitenproportioneel. Waarom mag je een straf niet meer buitenproportioneel vinden als de straf van tevoren bekend was?
Oud 20-02-2015, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Dat is natuurlijk ook geen argument deadlock. Dat in Indonesië de doodstraf staat op drugs smokkelen vind ik ook buitenproportioneel. Waarom mag je een straf niet meer buitenproportioneel vinden als de straf van tevoren bekend was?
Dat mag je wel vinden maar je moet gewoon niet gaan lopen huilen als je de consequenties kent. En dan kan je hele lappen tekst produceren, wat mij betreft gaan ze nog langer dan dit de bak in. Oprotten met die sfeerverziekers.
Oud 20-02-2015, 10:36
df
Avatar van df
df is offline
Buma heeft in ieder geval een fantastische oplossing bedacht jongens! Rond de volgende Europese uitwedstrijd de paspoorten van gekende relschoppers innemen!
Oud 20-02-2015, 10:47
Verwijderd
Ik vind sowieso dat je twee dingen door elkaar haalt. Ik vind de boetes voor snelheidsovertredingen in de auto in Nederland te hoog, vooral voor overtredingen op de autosnelweg waar te hoge snelheid aantoonbaar nauwelijks een factor in ongelukken is. Tegelijkertijd vind ik dat als iemand te hard rijdt en geflitst wordt, hij niet moet janken want dat wist hij vantevoren. Maar toch verandert dat niets aan mijn standpunt dat ik de boetes an sich te hoog vind. Waarom mag ik daar niet over huilen?

En nog langer de bak in? Ik citeer even dit stukje nog een keer:

Citaat:
Woensdagavond werden in totaal 33 Feyenoord-supporters, allen tussen de 20 en 28 jaar oud, in Rome opgepakt na openbare dronkenschap en het gooien van flessen naar de politie. Ook zouden ze tegen monumenten op het plein Campo dei Fiori hebben geplast.

Drie van hen zijn veroordeeld tot een celstraf van zestien maanden. Zes kregen acht maanden cel, en anderen hebben geschikt voor een geldboete.
Zestien maanden voor "het gooien van flessen naar de politie"? (ik veronderstel nu even dat dat de gevangenisstraf oplevert, ik mag hopen dat je sowieso geen voorstander bent van gevangenisstraffen voor wildplassen tegen monumenten of voor openbare dronkenschap) Ik vind mensen die flessen naar de politie gooien echt heel sneu. Hoe kansloos ben je dan? Maar 16 maanden cel? Ik kan het moeilijk vergelijken met andere straffen in Italië want ik ken het Italiaanse rechtssysteem totaal niet. Het lijkt me echter behoorlijk lang, in Nederland krijg je als first time offender (en dat zijn deze mensen voor Italiaans rechtssysteem natuurlijk) voor diefstal met geweld minder. Of voor aanranding minderjarige.
Oud 20-02-2015, 11:11
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Het hoort er niet bij maar ik vind de straffen en media aandacht buitenproportioneel en daar irriteer ik me aan. Als je t Ad moet geloven is de halve binnenstad van Rome compleet verwoest terwijl de foto's van na de relletjes die ik heb gezien meer leken op het museumplein na Koningsdag..
het museumplein inderdaad. Ingericht om een meute dronken feestgangers te kunnen ontvangen, perfecte vergelijkbaar met een plein in een historische binnenstad ingericht op toeristen en dagjesmensen. Ik snap wel dat het moeilijk is dat die lelijke kutstad in de oorlog platgebombardeerd is maar dan hoef je niet alles te slopen wat ouder is dan je eigen stad toch?
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 20-02-2015, 11:13
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Zestien maanden voor "het gooien van flessen naar de politie"? (ik veronderstel nu even dat dat de gevangenisstraf oplevert, ik mag hopen dat je sowieso geen voorstander bent van gevangenisstraffen voor wildplassen tegen monumenten of voor openbare dronkenschap) Ik vind mensen die flessen naar de politie gooien echt heel sneu. Hoe kansloos ben je dan? Maar 16 maanden cel? Ik kan het moeilijk vergelijken met andere straffen in Italië want ik ken het Italiaanse rechtssysteem totaal niet. Het lijkt me echter behoorlijk lang, in Nederland krijg je als first time offender (en dat zijn deze mensen voor Italiaans rechtssysteem natuurlijk) voor diefstal met geweld minder. Of voor aanranding minderjarige.
Hoe vaak moet je dan ongeveer flessen naar de politie gooien om 16 maanden te krijgen? En moeten het dan ook verschillende gelegenheden zijn of is 2 flessen en een verkeersbord tijdens 1 rel ook goed?
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 20-02-2015, 11:15
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Die rellen zijn belachelijk, de mensen die dat doen moeten ze straffen. Ik stoor me vooral over de berichtgeving en het opblazen omdat het bij Feyenoord gebeurt
Net zo opgeblazen als die berichten over corrupte VVD-ers!
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 20-02-2015, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Hoe vaak moet je dan ongeveer flessen naar de politie gooien om 16 maanden te krijgen? En moeten het dan ook verschillende gelegenheden zijn of is 2 flessen en een verkeersbord tijdens 1 rel ook goed?
Twee keer. Ja verschillend, nee is niet ook goed.
Oud 20-02-2015, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Net zo opgeblazen als die berichten over corrupte VVD-ers!
Maar daar hoor je... oh wacht.
Oud 20-02-2015, 12:45
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Nouja ik vind een beetje rellen en een beetje vechten met hooligans van een andere club nog tot daar aan toe, maar dingen slopen en als de pliesie er wat van komt zeggen die ook proberen te slopen, tja dan is 16 maanden wel prima.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 20-02-2015, 14:18
df
Avatar van df
df is offline
Alle straffen schijnen voorwaardelijk te zijn.
Oud 20-02-2015, 14:41
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Gelukkig maar, kunnen ze volgende week weer met hun cluppie mee.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 20-02-2015, 14:42
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Hahaha kijk dat varken liggen
__________________
Welcome to your mom's house!

Laatst gewijzigd op 20-02-2015 om 18:15.
Oud 20-02-2015, 15:48
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
Gekke Dost, ineens weer voetballen!
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Oud 20-02-2015, 16:11
df
Avatar van df
df is offline
Van 9 tot 5 en de speld <3
Oud 21-02-2015, 11:35
Verwijderd
http://www.nu.nl/buitenland/3997183/...roma-fans.html

Had die kievits dus toch gelijk, messteken, knuppels... Ik hoop dat de ambassadeur excuses eist!!!!!1
Oud 21-02-2015, 11:45
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Dat waren helemaal geen fans! Die kwamen niet voor het voetbal! Het was ook helemaal geen echt mes, dat mes verpest het weer voor de normale vlees en smeermessen!


O het was na de wedstrijd. Klasse, hopen dat ze donderdag met veel komen.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 21-02-2015, 11:59
df
Avatar van df
df is offline
Ze komen met 2400.

Maar ik vrees voor je dat het gros lekker gaat zitten blowen in Amsterdam ipv de hofpleinfontein vol te zeiken of stadhuisplein te verbouwen
Oud 22-02-2015, 10:39
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Ach als ze er maar een paar overhoop steken. Zijn er nog kaarten eigenlijk?
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 22-02-2015, 15:55
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
huhuhuuhuh
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Oud 23-02-2015, 08:27
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Pfff als de boer weg wil moet ie dat zeggen en niet dat het een prima wedstrijd was, tering zeg
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 23-02-2015, 09:41
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
BUITENLAND Een medewerker van Feyenoord was betrokken bij de rellen die vorige week plaatsvonden in Rome. Dat heeft algemeen directeur Eric Gudde vandaag bevestigd tegenover RTV Rijnmond. Bij het geweld vielen dertien gewonden en werd onder meer een zeventiende-eeuwse fontein beschadigd.
Gudde liet verder weten dat er hooligans in de bus van de directie van de club hebben gestaan. Zij zijn volgens de directeur herkend. “Er moet een wet komen, waardoor deze mensen echt hard aangepakt kunnen worden”, aldus Gudde.

De algemeen directeur herhaalde echter de woorden die hij eerder deze week uitte. “Ik wil afstand nemen van de achterlijke mensen die de boel vernielen. We zijn ons wel degelijk bewust van het gedrag, maar wij associëren ons er niet mee.”
dan zal meneer gudde die goede man wel voor de lunch ontslaan.
__________________
Welcome to your mom's house!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12.