Oud 08-07-2015, 11:06
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Oud 08-07-2015, 11:11
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Damn, als ik de vorige keer net zo goed had geleerd als deze keer, dan had ik beter het vorige SE gewoon kunnen maken ipv deze herkansing.

wat een kut zin :')
__________________
Time is Illmatic
Oud 08-07-2015, 11:16
hahahahahahaha
hahahahahahaha is offline
Tijd om bij Miekje in te trekken, Wolter
Oud 08-07-2015, 11:19
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hahaha, in mijn studentenkamertje Daar groei ik nu al bijna uit.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 08-07-2015, 11:21
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Morgen
Oud 08-07-2015, 11:23
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Hahaha, in mijn studentenkamertje Daar groei ik nu al bijna uit.
En iets met mijn werk
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-07-2015, 11:23
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Tijd om bij Miekje in te trekken, Wolter
woon jij al bij je smatje?
__________________
Forumdownie
Oud 08-07-2015, 11:26
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
En iets met mijn werk
Ohja. Dat zou ik bijna vergeten
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 08-07-2015, 11:27
Verwijderd
Hoi
Oud 08-07-2015, 11:27
Verwijderd
Regen regen en regen
Oud 08-07-2015, 11:27
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Ik ben zo gruwelijk blij dat ik geen overlast heb van mensen hier . Lijkt me zo verschrikkelijk naar
Oud 08-07-2015, 11:28
Verwijderd
Wat vind je overlast dan? Beetje muziek is toch niet erg ofzo?
Oud 08-07-2015, 11:31
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Neuh. Op zich ben ik een studentenhuis gewend, dus volgens mij vind ik dingen ook niet heel snel overlast. Maar gewoon, dat het je woongenot bederft enzo ?

En ik denk dat het grote verschil wat ik hier bedoel gewoon is dat er niet over te praten valt. Ik vind het vervelend als iemand voor mijn open raam gaat bbq-en en de rook waait naar binnen of zoiets, maar als je dan vraagt of ze een meter kunnen opschuiven zodat het niet naar binnen waait is er natuurlijk ook niet een probleem .
Oud 08-07-2015, 11:34
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
We hebben hier wel een keer gehad dat een of andere chick was vreemd gegaan en toen op straat werd gezet door haar ex / vriend. Die heeft toen echt tot 3 uur 's nachts ofzo lopen schreeuwen en huilen voor de deur :').
Oud 08-07-2015, 11:41
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Game of Thrones theme op de radio
Oud 08-07-2015, 11:44
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
We hebben hier wel een keer gehad dat een of andere chick was vreemd gegaan en toen op straat werd gezet door haar ex / vriend. Die heeft toen echt tot 3 uur 's nachts ofzo lopen schreeuwen en huilen voor de deur :').
__________________
Time is Illmatic
Oud 08-07-2015, 11:57
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
We hebben hier wel een keer gehad dat een of andere chick was vreemd gegaan en toen op straat werd gezet door haar ex / vriend. Die heeft toen echt tot 3 uur 's nachts ofzo lopen schreeuwen en huilen voor de deur :').
Oh wow

Een huisgenootje flipte laatst uit tegen een andere huisgenoot Blijkbaar heeft die jongen al het heel jaar niet voor het internet betaald, ruimt hij zijn zooi niet op en scheidt hij zijn afval niet (in Leuven nemen ze die vuilniszakken gewoon niet mee) enzo. Toen hij laatst dronken thuis kwam en haar eten uit de koelkast had opgegeten was de maat vol
Oud 08-07-2015, 12:03
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik woon hier met mijn buren bijna bovenop elkaar maar ik heb eigenlijk geen overlast. Wel gewoon woongeluiden (stofzuiger, dichtslaan van keukenkastjes die tegen mijn slaapkamermuur aanhangen, wasmachine, muziek, lopen van de bovenburen) maar datzzijn allemaal normale dingen. Mensen zullen vast wel eens iets van mij horen of mijn barbecue maar als het erg rookt en er staat een raam open dan probeer ik wel te verplaatsen of ik bel aan dat ze dat raam beter even dicht kunnen doen. Als ik een feestje geef en herrie verwacht licht ik mijn buren in, zo houd je iedereen te vriend.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Ads door Google
Oud 08-07-2015, 12:06
Kuikie
Avatar van Kuikie
Kuikie is offline
aaargh ik heb een hekel aan nachtlawaai en zeker als ze met de deuren slaan. ik ben een HSP dus krijg alles dubbel zo hard binnen.
__________________
Hier staat niets anders dan onzin.
Oud 08-07-2015, 12:19
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
aaargh ik heb een hekel aan nachtlawaai en zeker als ze met de deuren slaan. ik ben een HSP dus krijg alles dubbel zo hard binnen.
Dat is handig qua inkomen, hoef je maar halve dagen te werken!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 08-07-2015, 12:32
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
zoef, is die buurman een huurder van dezelfde verhuurder als jij hebt? Want dan kan ik wel even doorsturen wat ik net voor Wolter heb geschreven
Oud 08-07-2015, 12:39
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Het enige wat ik hier van de buren hoor is als de naaste buren gaan afwassen (want dezelfde waterleiding ofzo, dus dan hoor je die leiding?) en de bovenbuurman doet dingen met gewichten enzo, dat maakt geluid op de grond. Verder zijn alle muren hier bizar dik beton waar echt niet doorheen te komen is.
Oud 08-07-2015, 12:44
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
We hebben hier wel een keer gehad dat een of andere chick was vreemd gegaan en toen op straat werd gezet door haar ex / vriend. Die heeft toen echt tot 3 uur 's nachts ofzo lopen schreeuwen en huilen voor de deur :').
Moet wel goed voelen voor die vriend.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 08-07-2015, 12:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik hoor altijd de muziek van de buren direct naast mij. Die houdt ook nog eens van drummen, dus dat hoor ik ook. Het jammere is dat hij dat hele dagen doet. Van 's ochtends 10 tot 's avonds laat ofzo.
Als ik in de keuken sta, hoor ik mijn buren aan de andere kant ook koken/afwassen. En verder hoor ik natuurlijk mijn huisgenoten thuis komen en de voordeur hoor ik altijd, want die maakt zoveel herrie dat je die op zolder (vier verdiepingen boven de voordeur) nog hoort
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 08-07-2015, 12:52
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Zo, na twee weken niksen/relaxen is het weer tijd om aan mijn paper te gaan werken. Bwuh, geen zin in
Advertentie
Oud 08-07-2015, 12:53
Verwijderd
Dokter was tevreden, nu maar hopen dat ik snel niet meer kreupel ben.
Oud 08-07-2015, 13:04
hahahahahahaha
hahahahahahaha is offline
Citaat:
woon jij al bij je smatje?
Woensdag.
Oud 08-07-2015, 13:05
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Woensdag.
Leuk!
Oud 08-07-2015, 13:05
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Dokter was tevreden, nu maar hopen dat ik snel niet meer kreupel ben.
Heeft je Baardige Agaam in je poot gebeten?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 08-07-2015, 13:08
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
zoef, is die buurman een huurder van dezelfde verhuurder als jij hebt? Want dan kan ik wel even doorsturen wat ik net voor Wolter heb geschreven
Ik heb gekocht, hij huurt volgens mij nog. En het probleem is origineel begonnen tussen hem en mijn bovenbuurvrouw die sowieso nog huurt van de woningbouw.
We hebben binnenkort een VVE vergadering waarin we hopen eea te kunnen bewerkstelligen wb regels en boetes voor het niet volgen van die regels, en hem zo een beetje kunnen laten inbinden.
Maar mochten we last van hem blijven houden dan geef ik zeker een gil
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 08-07-2015, 13:09
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Woensdag.
Ben je je bovenbuurvrouw zo zat?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 08-07-2015, 13:09
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik heb gekocht, hij huurt volgens mij nog. En het probleem is origineel begonnen tussen hem en mijn bovenbuurvrouw die sowieso nog huurt van de woningbouw.
We hebben binnenkort een VVE vergadering waarin we hopen eea te kunnen bewerkstelligen wb regels en boetes voor het niet volgen van die regels, en hem zo een beetje kunnen laten inbinden.
Maar mochten we last van hem blijven houden dan geef ik zeker een gil
Ah, ok, dat is juridisch ook wel wat ingewikkelder, dus hopelijk komen jullie er in de VVE onderling uit
Oud 08-07-2015, 13:11
df
Avatar van df
df is offline
Iemand die huurt heeft toch niets met jullie VVE te maken?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 08-07-2015, 13:20
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Iemand die huurt heeft toch niets met jullie VVE te maken?
Een huurder heeft geen stemrecht in de VVE, maar is wel gebonden aan het (notariële) splitsingsreglement dat gold toen het huurcontract van de huurder inging.

Wat dus in principe niet geldt voor de huurder:
-latere wijzigingen in het (notariële) splitsingsreglement
-het huishoudelijk reglement van de VVE (tenzij opgenomen in het huurcontract)
-eventuele andere besluiten van de VVE

Laatst gewijzigd op 08-07-2015 om 13:25.
Oud 08-07-2015, 13:20
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Bij het feestje gisteren moest een van ons 80 euro dokken kennelijk vanwege het jatten van een brandblusser
Oud 08-07-2015, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Heeft je Baardige Agaam in je poot gebeten?
Daar is ze veel te lief voor.
Ads door Google
Oud 08-07-2015, 13:23
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Vervolgens kan huurder of vrijwillig besluiten zich te houden aan nieuwe VVE-regels, of de verhuurder moet hem daartoe via de rechter dwingen, of de VVE moet de verhuurder via de rechter dwingen dat die de huurder dwingt. Om het even lastig te maken
Oud 08-07-2015, 13:24
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Volgens mij hebben de huurders hier wel een stem via de woningbouw. Of iig heeft de woningbouw zitting in de VVE. Huurders krijgen ook altijd een uitnodiging voor de vve vergadering.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 08-07-2015, 13:27
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Als de woningbouw de huurders heeft gemachtigd (wellicht doorlopend ofzo), kunnen zij zelf stemmen ja. Hoewel het wat vreemd is dat huurders dan dus mee beslissen over regels waaraan ze zichzelf niet hoeven te houden lol

En verder staat het de VVE natuurlijk vrij om mensen uit te nodigen en het woord te laten voeren.
Oud 08-07-2015, 13:38
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Hmmm voor zover ik de regelementen begrijp gelden de regels in het huishoudelijke regelement voor alle bewoners, dus ook de huurders. Deze worden ook specifiek genoemd
Citaat:
Waar gesproken wordt van ‘bewoners’, worden steeds eigenaar-bewoners en huurders bedoeld,
tenzij nadrukkelijk anders is aangegeven.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 08-07-2015, 13:51
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Dat is wettelijk onvoldoende: tenminste in het huurcontract van de huurder moet zijn opgenomen dat hij zich moet houden aan het huishoudelijk reglement van de VVE (huurder is geen partij bij de VVE, dus ook in beginsel ook niet direct gebonden door VVE-besluiten). Dus ik hoop dat de woningcorporatie zo slim is geweest dat te doen.
Oud 08-07-2015, 13:58
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Ah, de drama's van het moeten stoppen met studeren ivm bsa zijn begonnen op mijn studiefacebook
Oud 08-07-2015, 13:59
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Hoe het zit met de corporatie zelf weet ik niet, maar als je hier huurt van een koper dan dien je ook een huurdersverklaringiets te ondertekenen waarin staat dat de regels van de VVE in acht genomen dienen te worden (dat is een hele kromme zin of niet ).
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 08-07-2015, 14:04
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Hoe het zit met de corporatie zelf weet ik niet, maar als je hier huurt van een koper dan dien je ook een huurdersverklaringiets te ondertekenen waarin staat dat de regels van de VVE in acht genomen dienen te worden (dat is een hele kromme zin of niet ).
Hmm jullie VVE maakt het er niet bepaald makkelijker op door zelf constructies te bedenken in plaats van de wettelijke te volgen
Zolang het goed gaat, is er geen probleem natuurlijk. Maar als je iemand hebt die lak aan alles heeft, dan gaat het nog moeilijk worden als de zaakjes niet goed geregeld zijn
Oud 08-07-2015, 15:05
Verwijderd
Citaat:
aaargh ik heb een hekel aan nachtlawaai en zeker als ze met de deuren slaan. ik ben een HSP dus krijg alles dubbel zo hard binnen.
Hsp is een andere term voor ik stel me aan en wil er niets aan doen.
Oud 08-07-2015, 15:16
Verwijderd
Godverdomme, er is westnijlvirus aangetroffen in muggen in een stad hier vlakbij DONOTWANT
Oud 08-07-2015, 15:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik kreeg net een keurig briefje door de bus van mijn buren dat ze een feestje hadden i.v.m. een verjaardag. Dus alvast excuses voor de eventuele overlast. Super netjes

Ik woon er nog niet, en ze hebben vast meer overlast van mijn geklus, maar het geeft in elk geval wel een fijne indruk van de buren.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-07-2015, 15:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dat is fijn
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-07-2015, 17:29
Verwijderd
Hoihoiiiiiii
Oud 08-07-2015, 17:32
Verwijderd
Fijne buren
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53.