Oud 03-02-2016, 13:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Weer hardgelopen net. Zeker geen snelheidsrecord maar wel goed om in elk geval weer gelopen te hebben
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Advertentie
Oud 03-02-2016, 13:27
Verwijderd
Ik voelde toch mijn pijntjes weer gisteren Veel en intensief rekken zegt mijn fysio, en morgen weer even langs de sportmasseur. Ik baal er wel echt van..
Oud 03-02-2016, 13:32
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Twee weken lang hoesten en keelpijn is toch niet normaal?
Best lang, maar heb het idee dat het momenteel meer voorkomt
Oud 03-02-2016, 13:35
Verwijderd
Ik heb vorige winter echt 2.5 maand gehoest, ik had codeine, zo'n discus inhaler alles. Maar dat was voordat mijn huis geisoleerd werd en we overal goede ventilatieroosters kregen enzo, en nu nergens last van jeej! Maakt echt zoveel verschil!

Alhoewel ik toen ook wel dagelijks in de trein zat dus dan pak je ook wel sneller wat op.
Oud 07-02-2016, 13:50
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het topic viel bijna van de pagina

Donderdag gesport bij de fysio. Kracht ging toen goed maar met cardio was ik flink benauwd. Wel fijn dat ik eindelijk iets op lijk te bouwen qua kracht. Dat is al zolang geleden.

Vanmorgen geergometerd en dat was zwaar maar mijn longen trokken het beter dan donderdag
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-02-2016, 16:47
Verwijderd
Ik heb ook heeerlijk gesport in de fitness vanochtend! Begin het steeds meer door te krijgen, PRs qua gewichten op veel oefeningen! En gisteren 12k hardgelopen, hopelijk kan ik nu doorgaan met opbouwen en gaat die blessure een keer echt weg.
Oud 21-02-2016, 13:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
4000 meter geergometerd in net geen 20 minuten. Ben niet ontevreden een jaar geleden werd ik losgelaten na mijn revalidatie en merk wel dat ik ook zelf kan opbouwen

Afgelopen donderdag ben ik gemarteld door de fysio. Heb al een hele tijd last van mijn heup. Waarschijnlijk staat mijn heupbot scheef door een vastzittende spier in mijn rug maar die losmaken is niet pijnloos. Donderdag mag ik weer. Hopelijk helpt het.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-02-2016, 21:12
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Vanmorgen eerste training in 2 weken niet veel, niet zwaar, helemaal kapot :')
Oud 21-02-2016, 21:39
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Mijn hardloopavontuur is voorlopig gestrand. M'n rug trekt het niet. Woensdag eerste afspraak bij de fysio en op de sportschool een plan opstellen hoe ik m'n spieren zo kan versterken dat ik bijvoorbeeld in juni wel voor de 5km kan gaan.

__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 21-02-2016, 21:48
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Kun je niet beter een andere sport uitzoeken als het zo snel erg mis gaat met hardlopen?
Oud 21-02-2016, 21:55
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Of trainen in een medisch trainingscentrum onder begeleiding van een fysio?

Ik ben wel een beetje blij en trots. Een jaar geleden was ik klaar met mijn revalidatie en nu kan ik alweer zo trainen als nu
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-02-2016, 22:24
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Kun je niet beter een andere sport uitzoeken als het zo snel erg mis gaat met hardlopen?
Citaat:
Of trainen in een medisch trainingscentrum onder begeleiding van een fysio?
Ik heb goede hoop dat wanneer ik me nu eerst ga focussen op versterken van spieren/verbeteren van houding/manier van lopen, dat ik over een paar maanden weer kan gaan lopen.

Mijn fysio is overigens aangesloten bij m'n sportschool, dus zij kan haar adviezen rechtstreeks koppelen aan daar trainen.

Maar eerst maar eens horen wat haar bevindingen zijn. Is misschien ook wel hoog tijd dat ik überhaupt naar de fysio ga voor m'n 'klachten'.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 22-02-2016, 09:38
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
vanavond crossfit
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 22-02-2016, 10:21
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik doe sinds enkele weken strike-fit bij een lokale krav maga-school; 1 uur lang helemaal doodgaan, bevalt prima . Als de boel op orde is eens zien of dn krav wat voor me is.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-02-2016, 10:46
Verwijderd
Goed bezig allemaal Behalve Tigerly, dat is wel balen. Maar als het structurele klachten zijn is het misschien maar goed dat dit een waarschuwing is om er wat mee te doen.

Ik kan ook eindelijk weer pijnvrij trainen!
Oud 22-02-2016, 10:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Goed bezig allemaal Behalve Tigerly,


Ik vind het heel goed van Tigerly juist dat ze naar de fysio gaat

Ik had trouwens onverklaarbaar enorme spierpijn in mijn armen al twee dagen. Nu herinner ik me dat ik eergisteren heel vaak de handstand, radslag en op handen lopen heb geoefend. Dat dat zo zwaar is zeg!
Oud 22-02-2016, 10:55
Verwijderd
Citaat:


Ik vind het heel goed van Tigerly juist dat ze naar de fysio gaat

Ik had trouwens onverklaarbaar enorme spierpijn in mijn armen al twee dagen. Nu herinner ik me dat ik eergisteren heel vaak de handstand, radslag en op handen lopen heb geoefend. Dat dat zo zwaar is zeg!
Dat zeg ik toch ook Maar alsnog wel balen dat je niet door kan gaan met trainen.


En ehh waarom oefen je dat?
Oud 22-02-2016, 10:55
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Ik kan ook eindelijk weer pijnvrij trainen!
Oud 22-02-2016, 10:56
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat zeg ik toch ook Maar alsnog wel balen dat je niet door kan gaan met trainen.


En ehh waarom oefen je dat?
Omdat ik dat leuk vind! Ik moest training geven aan een theatergroep maar iedereen was een half uur laat dus toen had ik een half uur om in een lege danszaal te klooien en toen heb ik daar op mijn handen doorheen gelopen. Dolle pret. En spierpijn.
Oud 22-02-2016, 12:07
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Ik doe sinds enkele weken strike-fit bij een lokale krav maga-school; 1 uur lang helemaal doodgaan, bevalt prima . Als de boel op orde is eens zien of dn krav wat voor me is.
Wat moet ik verstaan onder strike-fit?
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 24-02-2016, 08:16
Verwijderd
Vanavond gymmen in de fitness, wat voor oefeningen/spieren zal ik gaan trainen??
Oud 24-02-2016, 08:31
Verwijderd
Achterkant.
Oud 24-02-2016, 09:09
Verwijderd
Tha booty!
Oud 24-02-2016, 09:09
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
crossfit was lachen maar niet zo OMGDITISAMAZING als iedereen zegt
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 24-02-2016, 09:27
Verwijderd
Citaat:
crossfit was lachen maar niet zo OMGDITISAMAZING als iedereen zegt

Komt dat ook niet pas als je het structureel doet, met dezelfde groep, en dan zo'n interne competitie hebt en zo? Mij lijkt het wel leuk maar het is zo duur
Oud 24-02-2016, 09:35
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Komt dat ook niet pas als je het structureel doet, met dezelfde groep, en dan zo'n interne competitie hebt en zo? Mij lijkt het wel leuk maar het is zo duur
double posting
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]

Laatst gewijzigd op 24-02-2016 om 09:37. Reden: sofhsdas;gkasklghajksdgfoasy7r23890yr5[qonhg
Oud 24-02-2016, 09:36
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Komt dat ook niet pas als je het structureel doet, met dezelfde groep, en dan zo'n interne competitie hebt en zo? Mij lijkt het wel leuk maar het is zo duur
dat ook, fucking duur. 125 voor de (mandatory) 2 lessen houding, daarna 80 voor onbeperkt per maand.
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 24-02-2016, 09:38
Verwijderd
Voor die 80 euro kan je dan natuurlijk wel minstens 10 keer per dag willekeurig het woord crossfit droppen.
Oud 24-02-2016, 09:49
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Voor die 80 euro kan je dan natuurlijk wel minstens 10 keer per dag willekeurig het woord crossfit droppen.
daarnaast nog vegan worden en je bent set for life!
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 24-02-2016, 10:39
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Citaat:
Tha booty!
__________________
You're so cute when you're slurring your speech, but they're closing the bar and they want us to leave.
Oud 24-02-2016, 11:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Pas nu ik weer pijn heb merk ik dat het de afgelopen dagen toch echt beter was na mijn fysio marteling. Morgen mag ik weer
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 24-02-2016, 12:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Weer keurig op drie keer per week hardlopen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 24-02-2016, 13:26
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
Tha booty!
Squatten en deadliften
__________________
Time is Illmatic
Oud 24-02-2016, 13:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik deed eergisteren mee met touwtjespringen met mijn oppaskindjes. Heftig.
Gisteren leverde vooral die kiwi me spierpijn op.
Oud 24-02-2016, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Squatten en deadliften
Ja, die zitten er bij mij eigenlijk altijd wel in. Maar ik denk eigenlijk dat ik mijn benen een beetje ga ontlasten want die hebben het wel zwaar gehad de laatste dagen en ik wil morgen ook weer een pittige training hardlopen. Waarschijnlijk wel DL en frontsquats, maar verder dan rug en armen of zo.
Oud 24-02-2016, 13:55
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Borst armen schouders gedaan.
__________________
Forumnist.
Oud 24-02-2016, 14:16
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Wat moet ik verstaan onder strike-fit?
Veel strijken. Ha HA haaaaaa.

Het is voornamelijk cardiotraining met een je-gokt-het-al, een vechtsport insteek. Een voorbeeldles:

- +- 15 minuten warming up
- 10 (2x 4 minuten + pauzes) a 15 (3x4 minuten plus pauzes) minuten tabata-schema's (naar gelang humeur trainer)
- 15 a 20 minuten stoot/trap combinaties icm een bokszak
- Vaak nog een of andere idiote conditieoefening (per persoon 500 stoten, maar 1 persoon gaat planken totdat deze het niet meer volhoudt en dan wissel je om, totdat je allebei de 500 gehaald hebt, daarna iets soortgelijks maar dan bv wat trapwerk en burpees).
- cooling downtje van 5 minuutjes
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 24-02-2016, 14:52
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
Ja, die zitten er bij mij eigenlijk altijd wel in. Maar ik denk eigenlijk dat ik mijn benen een beetje ga ontlasten want die hebben het wel zwaar gehad de laatste dagen en ik wil morgen ook weer een pittige training hardlopen. Waarschijnlijk wel DL en frontsquats, maar verder dan rug en armen of zo.
Gewoon full squat met barbell
__________________
Time is Illmatic
Oud 24-02-2016, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Gewoon full squat met barbell
Dat doe ik op dagen dat ik de benen zwaar wil trainen, maar die wil ik nu dus ontlasten Vandaar frontsquat, ook met barbell maar dan maximaal 40-50 kg of zo en meer focus op de rompstabilisatie en evenwicht, wat met backsquat minder aangesproken wordt.
Oud 24-02-2016, 16:02
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Strijder
__________________
Time is Illmatic
Oud 24-02-2016, 16:13
Verwijderd
... ok
Oud 24-02-2016, 18:03
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Een strijder is iets positiefs
Oud 24-02-2016, 18:18
Verwijderd
Dat hangt van de context af lijkt me
Oud 24-02-2016, 18:54
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Als ik iemand strijder noem bedoel ik gewoon je werkt hard en dat is goed
__________________
Time is Illmatic
Oud 24-02-2016, 19:02
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Generatieverschil
Oud 24-02-2016, 19:14
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Bijvoorbeeld:
Pietje haalt een 10 en jij een 3. Dan zeg je: Pietje wat ben je toch een vieze strijder. Kutnerd.
Oud 24-02-2016, 19:14
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Dat betekent dat je iets goed hebt gedaan.
Oud 24-02-2016, 19:34
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Nee zo werkt t niet marleen
__________________
Time is Illmatic
Oud 24-02-2016, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Een strijder is iets positiefs
https://nl.wikipedia.org/wiki/Moedjahedien
Oud 24-02-2016, 19:55
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
__________________
Time is Illmatic
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:28.