Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2016, 19:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dus vertel eens wat leuks!
Ik ga morgen op weekend met mijn kring van de vereniging. En dat is leuk, maar betekent ook dat ik hier moet opruimen en mijn tas moet inpakken en nog moet douchen...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Advertentie
Oud 28-04-2016, 19:55
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik ga morgen op weekend met mijn kring van de vereniging. En dat is leuk, maar betekent ook dat ik hier moet opruimen en mijn tas moet inpakken en nog moet douchen...
Opschieten dan!
Oud 28-04-2016, 19:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik verveeeeeeeeeeeeeeel me
Nu je weer 'los' bent weet je niet wat je moet doen?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-04-2016, 19:56
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Nu je weer 'los' bent weet je niet wat je moet doen?
Ben nu ziek (overgeven, duizelig, dikke koorts) van de antibioticapillen dus kan nog niet veel.
Oud 28-04-2016, 19:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Goedzo Ik heb overwogen het 's middags te vieren zodat het voor mij beter vol te houden is maar uiteindelijk besloten voor toch maar 's avonds omdat ik bang ben dat iedereen anders wil blijven eten en dat is nog meer gedoe. Tot nu toe hebben ook maar vier mensen gereageerd dat ze kunnen Veel vrienden zitten in Friesland voor de Elfstedenroeimarathon helaas

Voor familie vier ik het wel 's middags maar dat ging ook niet zonder gezei.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-04-2016, 19:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ben nu ziek (overgeven, duizelig, dikke koorts) van de antibioticapillen dus kan nog niet veel.
Ahw noooo
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-04-2016, 20:00
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Goedzo Ik heb overwogen het 's middags te vieren zodat het voor mij beter vol te houden is maar uiteindelijk besloten voor toch maar 's avonds omdat ik bang ben dat iedereen anders wil blijven eten en dat is nog meer gedoe. Tot nu toe hebben ook maar vier mensen gereageerd dat ze kunnen Veel vrienden zitten in Friesland voor de Elfstedenroeimarathon helaas

Voor familie vier ik het wel 's middags maar dat ging ook niet zonder gezei.
Ja, ik vind het altijd lastig om te zeggen dat ik het niet meer trek en dat ik liever heb dat mensen weg gaan. Een vriendin ziet het altijd wel en zegt dan YO Jongens, we gaan naar huis, maar ik hou daar altijd een heel naar gevoel aan over. Dus nu aan het einde van de middag wat taart eten en drinken en dan 's avonds met z'n allen eten en daarna is het afgelopen. Wordt een soort kinderfeestje. Misschien geef ik ze wel een zakje snoep na!
Oud 28-04-2016, 20:02
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dat klinkt best wel prima hoor Kikaa*! Ik geef binnenkort ook een feestje waarbij ik ook alvast heb afgesproken dat één vriend sowieso blijft om te helpen met opruimen en afwassen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 28-04-2016, 20:03
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Dat klinkt best wel prima hoor Kikaa*! Ik geef binnenkort ook een feestje waarbij ik ook alvast heb afgesproken dat één vriend sowieso blijft om te helpen met opruimen en afwassen.
Dat is ook fijn ja! Al hoewel mijn vrienden dat sowieso altijd wel uit zichzelf doen. Best wel fijn altijd!
Oud 28-04-2016, 20:04
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Laatst kwam een vriendin eten en ik wilde even afwassen, ze hoefde niet te helpen maar kwam uit zichzelf afdrogen en toen vond zij het stom dat m'n vriend op de bank zat dus die had ze erbij geroepen omdat zij niet wist waar alles moest (terwijl ze dat voor een groot deel best weet)
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-04-2016, 20:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat is ook fijn ja! Al hoewel mijn vrienden dat sowieso altijd wel uit zichzelf doen. Best wel fijn altijd!
Hier moeten veel mensen ineens treinen halen enzo, en die jongen bleef maar hinten dat ik een feestje moest geven (hij mist de vriendengroep maar overziet het niet zo zelf iets te organiseren) dus dit leek me een fijne deal
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 28-04-2016, 20:06
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Goeie, ik moest brak een hele ravage opruimen na mijn feestje. Gelukkig had mijn moeder van die feesthoedjes met kartonnen bekers en bordjes voor me gehaald en was de afwas minimaal
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 28-04-2016, 20:08
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vorig jaar was ik ziek met mijn verjaardag maar iedereen helemaal afzeggen vond ik ook niets. Toen heb ik een mail gestuurd dat ik het wel leuk vond als er wat mensen kwamen maar dat ik het niet laat maakte en toen heb ik met veel mensen ook een nieuwe afspraak gemaakt

Dit jaar doet vooral m'n moeder stom. Eerst wilde ze niet komen als mijn schoonouders er waren want 'die zien jullie veel vaker en daar bespreek je andere dingen mee' en ze vindt mijn schoonmoeder dominant en ze wou geen huis vol visite (er zijn dan hooguit vier mensen extra ). Ze vond dat ik dan alleen maar in de keuken stond (mijn huis is piepklein en ik heb een half open keuken dus dan ben ik er alsnog gewoon bij). Naja, prima. Ze kwam nu op de terugweg van mijn oom en tante dan wel even langs. Ik wil graag een airfryer maar die is te duur om aan één iemand te vragen dus mijn vriend had gezegd dat ie wel geld zou iinzamelen en dat ding zou kopen. Had ik tegen m'n moeder gezegd dat ze even contact op moest nemen met m'n vriend. Zegt ze 'ja, ik wacht wel tot ik wat van hem hoor'. Nee mam, dat is niet hetzelfde *zucht* Had ze hem dus van het weekend wel een appje gestuurd, wil ze liever een eigen cadeau. Had hij geappt dat ik mijn lijstje wel zou sturen, had ik dat gedaan, vond ze lijstjes ineens weer stom Maar als ik gewoon een cadeau aan haar vraag is het ook weer niet goed. Aaaaargh.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-04-2016, 20:09
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mensen gaan hier of vroeg naar huis en drinken veel omdat ze met OV zijn, of ze gaan laat weg maar drinken weinig omdat ze met de auto zijn
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-04-2016, 20:33
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik ga dit jaar wel weer voor het eerst sinds een paar jaar mijn verjaardag voor vrienden vieren! Wel in aangepaste stijl, zodat het voor mij te doen is, maar woehoe, nu al zin in.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-04-2016, 20:34
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik kijk de nieuwste Catfish en ik ben flabbergasted, een beter woord is er niet voor
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-04-2016, 20:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik kijk de nieuwste Catfish en ik ben flabbergasted, een beter woord is er niet voor
Ik loop echt 1000 jaar achter wat catfish (terug)kijken betreft
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 28-04-2016, 20:51
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Catfish als in die van MTV?
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 28-04-2016, 20:52
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Of iets van National Geographic? Of zo
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 28-04-2016, 20:53
Verwijderd
Ik HAAT eten met andere mensen.
Oud 28-04-2016, 20:56
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Eten ze te luidruchtig?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 28-04-2016, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Of iets van National Geographic? Of zo
Oud 28-04-2016, 20:59
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Catfish als in die van MTV?
Ja
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-04-2016, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Eten ze te luidruchtig?
Nee ze vinden mij moeilijk.
Oud 28-04-2016, 21:18
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Nee ze vinden mij moeilijk.
Waarom?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 28-04-2016, 21:19
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Citaat:
Ja
Dat is toch hartstikke gestaged, kun je daar echt versteld van staan?
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 28-04-2016, 21:21
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Dat is toch hartstikke gestaged, kun je daar echt versteld van staan?
Ik kan die mtv programmas hierdoor echt niet uitstaan
__________________
Forumdownie
Oud 28-04-2016, 21:28
Verwijderd
Eline, hoe vind je het om bij een studentenvereniging te zitten? kan ook PM. Veel plezier dit weekend!
Oud 28-04-2016, 21:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Eline, hoe vind je het om bij een studentenvereniging te zitten? kan ook PM. Veel plezier dit weekend!
Ik vind het echt heel fijn, heb er veel nieuwe mensen leren kennen en ook echt nieuwe vrienden gemaakt. Omdat ik niet in R'dam woon en de vereniging klein is (en dus geen sociëteit heeft) is het natuurlijk wel anders, maar ik ben sowieso wel positief!

Dankje!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 28-04-2016, 21:45
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Mijn ogen jeuken als de tering godnondejus
__________________
Forumdownie
Oud 28-04-2016, 22:58
Verwijderd
Tot laat getraind en nu kan ik niet slapen. Ik heb teveel energie
Oud 28-04-2016, 22:59
Verwijderd
Meh... Morgen naar de ortho en weer om 16.00 gaan werken tot 23.00
Oud 28-04-2016, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Ik heb teveel energie
Herkenbaar
Oud 28-04-2016, 23:00
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Eline, hoe vind je het om bij een studentenvereniging te zitten? kan ook PM. Veel plezier dit weekend!
Plato lijkt me prima voor jou loop gewoon een keer binnen op een borrelavond (evt via een studiegenoot ofzo).
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 28-04-2016, 23:01
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
Herkenbaar
Ren een paar rondjes, druk 20x op
Oud 28-04-2016, 23:01
df
Avatar van df
df is offline
Dan merk je vanzelf wat je ervan vindt. Wat anderen ervan vinden is in dezen redelijk waardeloze info.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 28-04-2016, 23:01
Verwijderd
Gelukkig nieuwdag mensen
Oud 28-04-2016, 23:02
Verwijderd
Nog 6 uur en ik kan weer opstaan
Oud 28-04-2016, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Ren een paar rondjes, druk 20x op
Daar ben ik te lui voor
Oud 28-04-2016, 23:03
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
Daar ben ik te lui voor
Oud 28-04-2016, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Daar ben ik te lui voor
Hedde oe huiswerk al gemaakt naathje? Heeft ie al mee zn slurfje gefriemeld?
Oud 28-04-2016, 23:10
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Ik ga is een ppotje csgo doen
Oud 28-04-2016, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Ik ga is een ppotje csgo doen
Succes man. Mocht je ene creepermania717 tegenkomen: doe m de groeten van mij. Hij is silver2 en heeft een plaatje van world of tanks
Oud 28-04-2016, 23:12
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Haha zal wel niet maar isgoed
Oud 28-04-2016, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Hedde oe huiswerk al gemaakt naathje? Heeft ie al mee zn slurfje gefriemeld?
Nog niet, was pas half drie thuis
Oud 28-04-2016, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Nog niet, was pas half drie thuis
Als je nu alleen bent, doe gwn ff hand drbij. Kweet zeker da je da kan. Als t lukt doen we de volgende stap wel
Oud 28-04-2016, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Ik ga is een ppotje csgo doen
eens
Oud 28-04-2016, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Als je nu alleen bent, doe gwn ff hand drbij. Kweet zeker da je da kan. Als t lukt doen we de volgende stap wel
Verkeerde topic
Oud 28-04-2016, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Tot laat getraind en nu kan ik niet slapen. Ik heb teveel energie
Natte vinger halen
Oud 28-04-2016, 23:32
Verwijderd
Ik ga slapen. Doei!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:38.