Oud 04-10-2016, 08:03
Verwijderd
Citaat:
Ik praat nu met een Tinderaar die zijn eigen bierbrouwerij heeft. Dikke win!
Hoe serieus is dat? De helft van al mijn 'altovrienden' van vroeger heeft "een eigen bierbrouwerij", maar dat vertrouw ik toch niet genoeg om te proeven haha. Een beetje net als dat doorgeefbrood Herman van vroeger
Advertentie
Oud 04-10-2016, 08:16
Verwijderd
Krista, verpest een goed verhaal nu niet met realistische vragen
Oud 04-10-2016, 08:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoe serieus is dat? De helft van al mijn 'altovrienden' van vroeger heeft "een eigen bierbrouwerij", maar dat vertrouw ik toch niet genoeg om te proeven haha. Een beetje net als dat doorgeefbrood Herman van vroeger
Oh, Herman! Daar had mijn moeder zo'n hekel aan, want verspilling van goede ingrediënten aan zo'n raar viezig vriendschapsbrood
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-10-2016, 08:48
neardo
neardo is offline
Citaat:
Ik praat nu met een Tinderaar die zijn eigen bierbrouwerij heeft. Dikke win! :ertur:
Versier hem en haal hem over om een feestje te geven en dat wij dan allemaal mogen komen :party:
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 04-10-2016, 09:19
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Hoe serieus is dat? De helft van al mijn 'altovrienden' van vroeger heeft "een eigen bierbrouwerij", maar dat vertrouw ik toch niet genoeg om te proeven haha. Een beetje net als dat doorgeefbrood Herman van vroeger
Dat bestaat nog steeds.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 04-10-2016, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Dat bestaat nog steeds.
Oud 04-10-2016, 09:40
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Oh, Herman! Daar had mijn moeder zo'n hekel aan, want verspilling van goede ingrediënten aan zo'n raar viezig vriendschapsbrood
Ik ken dit concept helemaal niet. Doorgeefbrood? Herman? Is dit een grap?!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-10-2016, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Ik ken dit concept helemaal niet. Doorgeefbrood? Herman? Is dit een grap?!
Je kreeg dan zo'n klompje gist/starter van iemand en dat moest dan 'gevoed worden' en als het genoeg gegroeid was dan gaf je weer een klompje door aan iemand en ging je zelf het brood bakken. Heel smerig.
Oud 04-10-2016, 09:47
Verwijderd
Is dat niet een soort van desem? Daar neem je toch ook steeds iets van een vorig brood mee om te laten reizen? Maar idd wel ranzig als er honderduizendenentwintig mensen hun bacillen hebben doorgegeven in het klompje.
Oud 04-10-2016, 09:49
Verwijderd
Citaat:
Is dat niet een soort van desem? Daar neem je toch ook steeds iets van een vorig brood mee om te laten reizen? Maar idd wel ranzig als er honderduizendenentwintig mensen hun bacillen hebben doorgegeven in het klompje.
Ja als je het zelf doet om elke week een brood te bakken is het prima. Maar als je als pubers zo'n plastic boterhamzakje met inderdaad miljoen bacteriën aan elkaar gaat doorgeven Ik heb het iig nooit geaccepteerd of geproefd.. Maar alle mensen die er wel aan meededen die ik ken leven nog
Oud 04-10-2016, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Als het principieel is, is het dus niet om jezelf de drie euro te besparen, maar meer om de wederpartij de drie euro niet te gunnen.

Maar verder gewoon jezelf plezieren inderdaad door te bestellen wat je wilt. Veel leuker.
Hoe kom je daarbij? Er 'lopen echt massa's van dat soort mensen op deze planeet. Hollandse kneuterigheid. En dan met 40k op je lopende rekening dood gaan.
Oud 04-10-2016, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Het is een dingetje wat er eigenlijk gewoon bijhoort. 10 a 15% is volgens mij normaal. Tenzij de bediening echt heel kut is.
Geen fooi geven is gewoon teken dat je gierig en/of slecht opgevoed bent.
Onzin. Iemand die automonteur is of iets als orders pickt verdient niet meer en toch ga je daar geen fooi geven. Of bij de Mc.
Oud 04-10-2016, 10:36
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Oh, Herman! Daar had mijn moeder zo'n hekel aan, want verspilling van goede ingrediënten aan zo'n raar viezig vriendschapsbrood
Ik vond Herman altijd heerlijk
Oud 04-10-2016, 10:50
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Het is een dingetje wat er eigenlijk gewoon bijhoort. 10 a 15% is volgens mij normaal. Tenzij de bediening echt heel kut is.
Geen fooi geven is gewoon teken dat je gierig en/of slecht opgevoed bent.
Dat 'echt heel' kan je wel weglaten hoor. Als de bediening gewoon kut is kunnen ze wat mij betreft ook fluiten naar fooi .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 04-10-2016, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Ik vond Herman altijd heerlijk
Oud 04-10-2016, 11:04
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ook
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-10-2016, 11:08
Verwijderd
Ik mocht geen Herman van mijn mama nouja, ze zei het niet letterlijk maar reageerde er zo op van 'bah Mieke daar doe je toch niet aan mee' dat ik dacht 'ok daar doe ik niet aan mee'
Oud 04-10-2016, 11:09
Verwijderd
Wat was ik toch een voorbeeldige puber
Oud 04-10-2016, 11:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat was ik toch een voorbeeldige puber
Ik ook hoor
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-10-2016, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Ik ook hoor
Oud 04-10-2016, 13:01
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Hoe serieus is dat? De helft van al mijn 'altovrienden' van vroeger heeft "een eigen bierbrouwerij", maar dat vertrouw ik toch niet genoeg om te proeven haha. Een beetje net als dat doorgeefbrood Herman van vroeger
Heel serieus! Hij heeft ook een eigen restaurant en vliegt de hele wereld over met zijn bier.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 04-10-2016, 13:03
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Versier hem en haal hem over om een feestje te geven en dat wij dan allemaal mogen komen arty:
Komt voor de bakker mevrouwtje! Zijn brewpub/restaurant zit ook op een hele toffe plek!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 04-10-2016, 13:10
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Toch niet bij dB's naast Station Zuilen mag ik hopen!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-10-2016, 13:40
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Toch niet bij dB's naast Station Zuilen mag ik hopen!
Das toch geen restaurant mang
Oud 04-10-2016, 14:10
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ze hebben er inderdaad geen vlees, maar verder prima tent . En een brewpub is natuurlijk wat anders van opzet dan een 'restaurant'.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-10-2016, 14:41
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Ze hebben er inderdaad geen vlees, maar verder prima tent . En een brewpub is natuurlijk wat anders van opzet dan een 'restaurant'.
Ja, kweenie, schijnbaar zijn die twee verenigbaar. Wat is een brewpub überhaupt? Gewoon een fancy naam voor een biercafé?
Oud 04-10-2016, 15:26
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Een pub waar ze 1 merk zelfgebrouwen bier verkopen?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-10-2016, 15:27
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Re daten: wat moet ik aaaan? Vorige keer kwam ik net uit werk en heb ik t eerste aangegooid wat geen uniform was, dus ik liep er bij als een 70s skaterboi.
Hebben jullie bepaalde date-outfits? Doen jullie extra moeite?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-10-2016, 15:30
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Ik doe altijd iets stemmigs aan. Pikzwart. Dan komt mijn sprankelende persoonlijkheid nog meer tot uiting.
Oud 04-10-2016, 15:31
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Nee maar gewoon aantrekken waar je je het meest relaxt in voelt en er allemaal niet te zwaar aan wegen, beetje nonchalant en ontspannen overkomen doet wonderen.
Oud 04-10-2016, 15:37
Verwijderd
Het is vooral fijn om je zelfverzekerd te voelen, dus enerzijds is dat kleding waar je je relaxed in voelt, anderzijds kleidng waravna je denkt "wow nu zie ik er awesome uit". Zoek die combinatie
Oud 04-10-2016, 15:37
Verwijderd
Ghoh, dat ligt eraan. Ik doe soms gewoon even snel wat mascara op wat ik normaal niet vaak draag. En soms een jurkje ofzo.
Oud 04-10-2016, 15:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik realiseer me net dat ik eigenlijk nooit date, ik rol altijd vanuit vreemde vriendschapsconstructies in relaties of bijna-relaties. Niet dat dat nu maandelijks gebeurd, maar u snapt het idee
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-10-2016, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Re daten: wat moet ik aaaan? Vorige keer kwam ik net uit werk en heb ik t eerste aangegooid wat geen uniform was, dus ik liep er bij als een 70s skaterboi.
Hebben jullie bepaalde date-outfits? Doen jullie extra moeite?
Uiteraard! Ik wil er wel op mijn best uitzien. Maar ook weer niet teveel make-up want stel het gaat uitlopen of wat dan ook. En wat Koei zegt inderdaad, je wilt ook niet overkomen alsof je totaal overdressed en uncomfy bent.
Maar het belangrijkste vind ik eigenlijk om lekker te ruiken.. ook bij de man in kwestie belangrijk
Oud 04-10-2016, 15:49
Verwijderd
Oh ik vind het ook heel belangrijk dat de beste man lekker ruikt. Maar ik houd niet van vele parfumluchtjes enzo en ik draag zelf ook geen parfum omdat ik me daar oncomfortabel bij voel. Ik heb dan liever dat ik gewoon een beetje zepig en wasmiddelachtig ruik
Oud 04-10-2016, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Ik realiseer me net dat ik eigenlijk nooit date, ik rol altijd vanuit vreemde vriendschapsconstructies in relaties of bijna-relaties. Niet dat dat nu maandelijks gebeurd, maar u snapt het idee
Dat is misschien wel beter dan daten? Dan weet je ook ineens wat je aan elkaar hebt ofzo
Oud 04-10-2016, 16:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat is misschien wel beter dan daten? Dan weet je ook ineens wat je aan elkaar hebt ofzo
Ja, eigenlijk is het wel prima inderdaad. Ook erg vermakelijk en ongemakkelijk wanneer diegene mijn vader voor het eerst tegen het lijf loopt (die komt nog wel eens onaangekondigd langs) en we allemaal nog niet echt weten of die persoon nu "gewoon een vriend" is of niet
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-10-2016, 16:04
Verwijderd
haha ik zie het voor me
Oud 04-10-2016, 16:06
Verwijderd
Ik weet niet of het beter is, de spanning van iemand nog niet kennen is ook wel leuk Maar inderdaad wel lastiger in te schatten..
Oud 04-10-2016, 16:08
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Re daten: wat moet ik aaaan? Vorige keer kwam ik net uit werk en heb ik t eerste aangegooid wat geen uniform was, dus ik liep er bij als een 70s skaterboi.
Hebben jullie bepaalde date-outfits? Doen jullie extra moeite?
Je eerste date was dus een succes? Awesome!

OT: Ik heb een prima scharrel opgeduikeld en ik was even bang dat ie verliefd op me aan het worden was, maar we hebben het er uitgebreid over gehad en hij is ook all for fwb/scharrel dus hoezee
__________________
#JeSuisAldi
Oud 04-10-2016, 16:09
Verwijderd
Ja, maar dan ben je denk ik ook wel een beetje vertroebeld vanwege de spanning. Ik vind die spanning ook wel leuk trouwens
Oud 04-10-2016, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Je eerste date was dus een succes? Awesome!

OT: Ik heb een prima scharrel opgeduikeld en ik was even bang dat ie verliefd op me aan het worden was, maar we hebben het er uitgebreid over gehad en hij is ook all for fwb/scharrel dus hoezee
Ben jij dan niet bang dat je verliefd wordt?
Oud 04-10-2016, 16:11
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Nee! Ik ging met 'm daten omdat ik heel graag heel erg verliefd wil worden en weer een tof vriendje wil en alles, maar ik weet best wel zeker dat ik niet verliefd op hem ga worden Maar het is wel oprecht een superleuke gast en gezellig en we kunnen leuk bier drinken en we hebben het ook enorm naar onze zin als we bij elkaar slapen, dus scharreldingen zijn echt perfect met hem!

Vast niet heel lang, maar voor nu vind ik het fantastisch
__________________
#JeSuisAldi
Oud 04-10-2016, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Nee! Ik ging met 'm daten omdat ik heel graag heel erg verliefd wil worden en weer een tof vriendje wil en alles, maar ik weet best wel zeker dat ik niet verliefd op hem ga worden Maar het is wel oprecht een superleuke gast en gezellig en we kunnen leuk bier drinken en we hebben het ook enorm naar onze zin als we bij elkaar slapen, dus scharreldingen zijn echt perfect met hem!

Vast niet heel lang, maar voor nu vind ik het fantastisch
Haha ahw! Wat leuk! En hoe ben je daar dan zo zeker van?
Oud 04-10-2016, 16:17
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik word meestal binnen de eerste en vierde date verliefd op iemand, maar dat is niet gebeurd!
__________________
#JeSuisAldi
Oud 04-10-2016, 16:18
Verwijderd
Ik vind het soms heel lastig want dan denk ik dat ik verliefd ben en dan ben ik het niet en andersom. Vind gevoelens maar lastige dingen.
Oud 04-10-2016, 16:44
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Ik zou het niet eens echt kunnen onderscheiden, ik vind iemand leuk om bij rond te hangen of niet. Dat is dan wellicht verliefdheid of zo. Wil geen kinderen of trouwen, dus al die onzin kan ik gewoon buiten beschouwing laten. Hoe dan ook, als het leuk is bij/met iemand en diegene tolereer ik bovengemiddeld in mijn Umwelt dan is het gewoon een kwestie van let's go en zien waar het schip strandt.
Oud 04-10-2016, 16:54
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Lijkt me ook veel leuker zo.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-10-2016, 17:09
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Ja toggg
Oud 04-10-2016, 17:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Lijkt me ook veel leuker zo.
Ergens wel, maar ergens is het ook wel fijn om te weten of je ergens naartoe werkt of niet. Maar misschien ben ik ook wel gewoon een saai burgermiepje met een huis en vind ik het ook altijd lastig als mensen uit m'n leven verdwijnen omdat ik toch wel een stukje op ze ga bouwen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36.