Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2014, 22:06
Dutchey
Dutchey is offline
ik vraag me af waarom sommige mensen voor een bepaalde muziek style kiezen...
ik zelf vind alles wel okej maar hou persoonlijk meer van de rock en metal.
ik heb een lastige tijd gehad de afgelopen jaren en kwam via vrienden in het hele metal groepje. de muziek maakte mij rustig en ik voelde me er fijner door. ik herkende mezelf af en toe ook in de teksten. (ja ik hoor inderdaad teksten in al dat 'geschreeuw')
door de muziek voelde ik me wat minder eenzaam en kon ik mezelf een beetje uiten.

waar houden jullie van en waarom?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2014, 00:49
Verwijderd
Ik dig goeie muziek.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2014, 07:57
Stomme Klont
Avatar van Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Hardcorepunk en metalcore. Boze mannen muziek is altijd goed
__________________
"This world won't defeat me, it's my life and I choose to detach"
Met citaat reageren
Oud 06-07-2014, 08:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Pop, rock, punk, indie, van sommige artiesten kan ik rap of juist elektro/ techno achtige elementen ook wel waarderen. Ik luister ook regelmatig soundtracks van toffe films en qua klassiekers vind ik Fleetwood Mac, Queen en Supertramp ook wel fijn.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-07-2014, 09:18
InfinityCipher
InfinityCipher is offline
HardStyle!
Het is pure gekke trip muziek!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2014, 19:38
bjornnrojb
bjornnrojb is offline
Ik houd het meeste van pop en rnb. Pop omdat het gewoon zo lekker en fijn voelt, Rnb omdat het zo'n lekkere beat heeft en de zang erg mooi is. Ik houd ook van hiphop/rap.
Ik weet eerlijk gezegd het verschil niet echt, maar ik houd niet van de emotionele rap. Meer de nummers die over sex geld en drugs gaan, ook al ben ik er niet voor en slaan ze nergens op.
Ik weet niet welk genre dit is, maar nummers zoals van paramore vind ik ook leuk, het is fijn om die te luisteren als je in de stemming er voor bent.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2014, 15:28
Verwijderd
Pop, rock, R&B, country
Met citaat reageren
Oud 09-07-2014, 20:46
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
Hiphop/rap, puur omdat ik me in bepaalde (normale) raps herken in de tekst.

En anders luister ik naar de radio!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2014, 11:41
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Veel, gospel, pop, punk, rap kan ik ook nog wel naar luisteren en alternatieve muziek zoals ze dat noemen. Beetje van alles dus.

Maar gospel blijft mn favo.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2014, 19:05
AutistBoy
AutistBoy is offline
Ik vind pop leuk. Ik leerde via mijn broer de officiële videoclip van thriller van Michael Jackson kennen (die van 15 minuten ja) en ik vond hem een goede artiest en later leerde ik billie jean kennen en zo steeds meer. Toen werd ik ook een fan van hem en na zijn dood ging ik vooral naar zijn muziek toen hij jong was luisteren en ik vond hem best grappig toen hij zo jong was. In 2011 kende ik de liedjes: slave to the rhythm, do you know where your children are en xscape al. Ik heb sinds gisteren ook zijn xscape album . Maar ik vind zijn muziek ook goed omdat hij over goede dingen zingt waar ik het mee eens ben. Denk bijvoorbeeld aan heal the world en earth song. Behalve dat heeft hij niet alleen popmuziek, maar ook andere genres. Thriller, beat it, black or white, bad, shout en misschien nog meer.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2014, 20:10
Scirocco
Avatar van Scirocco
Scirocco is offline
Hangt er net van af waar ik zin in heb. Ik heb momenten dat ik beetje soft rock Phil Collins luister, maar andere momenten hou ik ook nog wel eens van heavy metal en power metal zoals Iced Earth. Dire Straits weet met name op elk moment wel een goed nummer te hebben. Ik vind het allemaal gewoon goede en mooie muziek, en dat luister ik dan ook.
__________________
It's just like life. You just gotta keep telling yourself, no matter how hot it gets, sooner or later there's a cool breeze coming in.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2014, 13:57
proture
proture is offline
Hardstyle, Hardcore, Hiphop 90' (Eminem, 2pac etc)

De hardstyle en hardcore vanwegen de energie.
Hiphop van wegen de emotie, de manier waarop het in elkaar gezet is en de verhalen die er in verwerkt zijn.

Laatst gewijzigd op 15-07-2014 om 14:04.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2014, 23:00
Verwijderd
hardstyle omdat, ik daar rustig van wordt
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 13:23
RWAKK
Avatar van RWAKK
RWAKK is offline
Van alles, maar vooral Metal, Punk, Rock varianten. Met name Trash-Metal, Hardcore Punk en Classic/Southern Rock. Dubstep en Drum n Bass houd ik ook wel van op zijn tijd, maar niet die entry-level newb shit Oh en rap vind ik soms ook wel nice als het goede teksten heeft en een lekker muziekje. Vooral gangstarap vind ik nice, Eazy-E, N.W.A. etc.

Vooral harde bozemannen muziek tho.
__________________
Do Anything You Wanna Do
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 16:49
Verwijderd
Maar Eazy-E en NWA hebben nou juist niet bepaalde goede teksten als je het vergelijkt met een Biggie oid.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2014, 08:27
Stomme Klont
Avatar van Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Citaat:
Van alles, maar vooral Metal, Punk, Rock varianten. Met name Trash-Metal, Hardcore Punk en Classic/Southern Rock. Dubstep en Drum n Bass houd ik ook wel van op zijn tijd, maar niet die entry-level newb shit Oh en rap vind ik soms ook wel nice als het goede teksten heeft en een lekker muziekje. Vooral gangstarap vind ik nice, Eazy-E, N.W.A. etc.

Vooral harde bozemannen muziek tho.
Wat voor boze mannen muziek, als in welke bands?
__________________
"This world won't defeat me, it's my life and I choose to detach"
Met citaat reageren
Oud 28-07-2014, 13:38
RWAKK
Avatar van RWAKK
RWAKK is offline
Citaat:
Wat voor boze mannen muziek, als in welke bands?
Bad Brains, Slayer, Antichrist Hooligans, Exploited en The Misfits wel mijn top 5 denk ik.

Voor de rest nog andere metal, hardrock en (HC) punk zoals Agnostic Front, Sheer Terror, Leeway, Nihilist, Metallica, Sex Pistols, Gewapend Beton, Heideroosjes, Bakfietsboys, The Clash, AC/DC, Rammstein, Amon Amarth, Peter Pan Speedrock, Bloid, Venom, Slipknot, HIM, Iggy Pop (and the stooges) en meer meer meer

Classic Rock word niet onder bozemannen muziek gerekend denk ik?
__________________
Do Anything You Wanna Do
Met citaat reageren
Oud 28-07-2014, 13:38
RWAKK
Avatar van RWAKK
RWAKK is offline
Citaat:
Maar Eazy-E en NWA hebben nou juist niet bepaalde goede teksten als je het vergelijkt met een Biggie oid.
Moah ze hebben wel een paar goeie geloof ik. Heb me in dat genre niet heel erg verdiept hoor trouwens.
__________________
Do Anything You Wanna Do
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-07-2014, 11:34
Stomme Klont
Avatar van Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Citaat:
Bad Brains, Slayer, Antichrist Hooligans, Exploited en The Misfits wel mijn top 5 denk ik.

Voor de rest nog andere metal, hardrock en (HC) punk zoals Agnostic Front, Sheer Terror, Leeway, Nihilist, Metallica, Sex Pistols, Gewapend Beton, Heideroosjes, Bakfietsboys, The Clash, AC/DC, Rammstein, Amon Amarth, Peter Pan Speedrock, Bloid, Venom, Slipknot, HIM, Iggy Pop (and the stooges) en meer meer meer

Classic Rock word niet onder bozemannen muziek gerekend denk ik?


Neuh, niet echt
__________________
"This world won't defeat me, it's my life and I choose to detach"
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 16:57
RWAKK
Avatar van RWAKK
RWAKK is offline
Citaat:


Neuh, niet echt
Ah okay, nouja dan het bovenstaande
__________________
Do Anything You Wanna Do
Met citaat reageren
Oud 30-07-2014, 12:40
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb nooit gekozen voor een bepaalde muziekstijl. Van kleins af aan werd me al geleerd om verschillende soorten muziek te waarderen en wat ik nu goed vind is muziek die om watvoor reden dan ook voor een soort van 'klik' zorgt in m'n hoofd.
Dat kan electronische popmuziek zijn, maar ook bijv. stoner rock of hiphop. Als het goed is is het goed. Het hangt wel van m'n bui af waar ik op dat moment naar wil luisteren.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2014, 20:04
stitch29
stitch29 is offline
Trap en Dubstep/Brostep.
Trap ben ik gaan waarderen omdat ik paar keer ben meegegaan met een vriend naar LNY TNZ en Boaz vd beatz enzo.

Dubstep vind ik zelf al heel lang leuk. Ik ontdekte skrillex, en nu ook vele andere dubstepproducers.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Eitibma
reine claude
56 25-07-2006 21:36
Software & Hardware Welke browser?
Hanneke
31 08-02-2006 07:57
De Kantine [gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II
Machiavelli
500 28-09-2004 20:34
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Muziek >> Tupac - betterdayz << Het nieuwe album komt eraan!!!!
styles J
257 13-12-2002 18:37
ARTistiek Jouw mening over graffiti.
®Observer
18 27-10-2002 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:12.