Oud 20-11-2017, 20:33
Adeez
Adeez is offline
----

Laatst gewijzigd op 30-01-2018 om 18:17. Reden: Closed
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2017, 20:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Heb je deze gevoelens al eens met iemand besproken? Je huisarts of een psycholoog bijvoorbeeld?

Bij de meeste mensen van jouw leeftijd komt die sociale interactie veel vanzelfsprekender, omdat ze leeftijdsgenootjes zien op school of bij hun bijbaantje. Wanneer je het grootste deel van de tijd thuis zit is het niet gek dat die contacten verwateren, die relaties onderhouden gaat niet meer "vanzelf", je moet er echt moeite voor doen omdat het niet vanzelfsprekend is dat je leeftijdsgenootjes ziet.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-11-2017, 21:23
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Hoe zie jij je toekomst voor je? Eventueel ook na school? Wat wil je worden? Wat wil je doen? Hoe wil je leven?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2017, 22:53
Xanoniempjeee
Avatar van Xanoniempjeee
Xanoniempjeee is offline
Ik heb zelf ook zelfmoord neigingen gehad. EEN DING MOET JE ONTHOUDEN: NIET DOEN!!! Ik ben blij dat ik het niet heb gedaan, want nu is mn leven weer beter. Ik heb hulp van een psycholoog, dat help zoooo veel, echt een aanrader! Ook nog even een spreukje dat me heeft geholpen: Alles is oké op het einde, als het niet oké is, is het niet het einde. Ik hoop dat je de spreuk snapt ;-). Maar echt naar een psycholoog gaan, want dat helpt echt heel veel!!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2017, 21:39
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
misschien een idee om werk te zoeken in de supermarkt of iets in die trent
Met citaat reageren
Oud 23-11-2017, 23:38
MissJirapa
Avatar van MissJirapa
MissJirapa is offline
Hoi!

Je lijkt me een zeer intelligent persoon waarmee je goed over zulke dingen kunt praten.
Wellicht kun je het advies opvolgen van Eline, maar dat hoeft niet altijd de eerste beste keus te zijn.

De truc om je daadwerkelijk gelukkiger en gemotiveerder te voelen is eigenlijk om aan jezelf te denken.
Je bent nog hartstikke jong en kan nog verschillende paden lopen. Besef wel dat je op een leeftijd zit waarbij je gaat ontdekken wie je je bent. Als je snap wat ik bedoel. Reflecteer een op je leven waarom jij bepaalde keuzes heb gedaan.

Waarom ben jij eigenlijk gestopt met school? Ach ja, uit jouw verhaal is het wel duidelijk gemaakt dat je geen motivatie had. Maar waarin had jij geen motivatie? Het is belangrijk om je dingen in kwestie te zetten, want dit laat je doordenken over je gedrag en handelingen. Als je keuzes gaat maken bedenk ook eerst eens of dit jou gelukkig maakt en geef daarbij ook een reden. Als jij daarin een conclusie kunt trekken zul je eerder een goed gevoel krijgen dan dat je iets doet zonder het erbij te beseffen.

Het is misschien een lastige periode die je begaat maar dit zou heel goed bij je ontwikkelingsfase horen. Wat wil je later worden?n wat heb je daarbij nodig? Denk vooruit en stay positive!

Peace out!
Jirapa
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Klaar met 15 jaar.
GladiatorHood
2 31-01-2017 08:06
Werk, Geld & Recht SIMPEL bv doet moeilijk met mijn afzegging
Bamienator
29 23-06-2016 21:30
Seksualiteit Vriend wil precies niet met me vrijen
fotj_undercover
12 17-12-2013 18:01
Algemene schoolzaken Klaar met stage
Verwijderd
6 01-03-2006 14:57
Eindexamens 2004 wanneer zijn jullie klaar met de examens?
Fantôme
57 01-06-2004 08:58
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 12 jarige klaar met VWO en naar de universiteit...
Sweet_Hadar
7 28-04-2004 17:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24.