Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2005, 22:05
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Ik had iets op mijn kerfstok,
maar het viel er af.
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2005, 22:07
Hi, I'm Nora
Avatar van Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline


minimal
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 22:15
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 22:20
Verwijderd
ik ben het met bram (x2) eens.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 23:25
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Wat intrigerend.
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 23:52
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
En toch is dit humor
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 19:43
Halogeen
Avatar van Halogeen
Halogeen is offline
Vanaf nu graag ontopic reacties en misschien zou de TS haar intenties met betrekking tot het gedicht kunnen openbaren.
__________________
I know a ghost can walk through a wall, yet, I'm just a man, still learning how to fall
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 20:47
first eror
first eror is offline
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 20:51
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
yo kidz dit is een gedicht uit een hele reeks en ik ga ze bundelen met strutter. dit is slechts een tipje vd sluier. hou de ako in de gaten.
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 20:56
geen dichter
geen dichter is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 10-09-2005 @ 21:51 :
yo kidz dit is een gedicht uit een hele reeks en ik ga ze bundelen met strutter. dit is slechts een tipje vd sluier. hou de ako in de gaten.
denk je echt dat NU nog ook maar iemand je sirries neemt ???

nouja als je nog sirrieus commetaar verwacht: ik vind het idee leuk, echt! je kan er zo veel mee maar je hebt er zo weinig mee gedaan waardoor het miss dan wel kort word laat je de lezer TE vrij in zijn interpretatie waardoor de meeste dit lezen als 2 grappige regels (waaronder ik )
ik zou het nog uitbreiden met een echte boodschap miss van een 'persoonlijk' (verzonnen) verhaal of iets tegen het beleid van de nederlandse regering of verzin iets anders doms

(Ps. maar het is wel humor )
__________________
ik dicht niet, ik leef
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 21:03
FAC51
Avatar van FAC51
FAC51 is offline
OMG forumbaas submissie
steevast, treffend, schot in de roos.
woorden, teksten, poezïe;
genadeloos.

Laatst gewijzigd op 10-09-2005 om 21:19.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 21:09
FAC51
Avatar van FAC51
FAC51 is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 10-09-2005 @ 21:51 :
dit is slechts een tipje vd sluier.
Citaat:
Tom Violence schreef op 10-09-2005 @ 21:51 :
dit is slechts een tipje vd sluier.
Citaat:
Tom Violence schreef op 10-09-2005 @ 21:51 :
dit is slechts een tipje vd sluier.
Citaat:
Tom Violence schreef op 10-09-2005 @ 21:51 :
dit is slechts een tipje vd sluier.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 21:17
FAC51
Avatar van FAC51
FAC51 is offline
partners, colleague, samenwerken,
haiku, proza, buiten de perken
pushing the envelope, iedere dag,
en eindigen met een mokerslag
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 21:20
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Volgens mij valt iets 'eraf' in plaats van 'er af', maar dat zou je na moeten kijken.
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 23:40
first eror
first eror is offline
Ik zit er aan te denken om weer wat art-choq te gaan maken.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 23:46
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
geen dichter schreef op 10-09-2005 @ 21:56 :
ik zou het nog uitbreiden met een echte boodschap miss van een 'persoonlijk' (verzonnen) verhaal of iets tegen het beleid van de nederlandse regering of verzin iets anders doms
wat een ronduit geweldige suggestie, thanks!!1
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 00:43
Flower_4_u
Flower_4_u is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 11-09-2005 @ 00:46 :
wat een ronduit geweldige suggestie, thanks!!1
Ga iemand anders uitlachen.
__________________
...moet u maar bedenken dat Dwaasheid, die ook nog eens een vrouw is, aan het woord was. (EvR)
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 10:34
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Flower_4_u schreef op 11-09-2005 @ 01:43 :
Ga iemand anders uitlachen.
jou vanwege je signature bijvoorbeeld?

anyway, ontopic.
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-09-2005, 11:25
xineof
Avatar van xineof
xineof is offline
Ik kan dit niet serieus nemen hoor.
__________________
eight days a week

Laatst gewijzigd op 11-09-2005 om 11:27.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 13:46
vidaaa
Avatar van vidaaa
vidaaa is offline
waarom geen slotje?
__________________
ich seh dein herz, dein echolot, schlägt wellen in die see
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 14:04
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Ach, laat ze lekker, komt wel weer goed.
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 15:43
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
wat kunnen jullie zeiken, zeg.

ik heb halogeen een betoog gestuurd van 2000 woorden en nog is het niet goed. waarom mag een gedicht niet slechts uit 2 regels bestaan en waarom mag het niet humoristisch zijn? omdat jullie dat niet diggen? flikker toch op.
ik kan dat niet serieus nemen hoor.
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 15:58
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 11-09-2005 @ 16:43 :
waarom mag een gedicht niet slechts uit 2 regels bestaan en waarom mag het niet humoristisch zijn? omdat jullie dat niet diggen? flikker toch op.
ik kan dat niet serieus nemen hoor.
Nee, omdat jij de indruk wekte (bij mij iig) dat je á la Onzinner probeert DoP belachelijk te maken.

Ik vind 'm wel leuk, niet heel origineel, zulke 'grapjes' heb ik al veel te vaak gehoord/bedacht, maar wel humor.

En ik ben wel benieuwd naar je betoog.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 21:49
vidaaa
Avatar van vidaaa
vidaaa is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 11-09-2005 @ 16:43 :
wat kunnen jullie zeiken, zeg.

ik heb halogeen een betoog gestuurd van 2000 woorden en nog is het niet goed. waarom mag een gedicht niet slechts uit 2 regels bestaan en waarom mag het niet humoristisch zijn? omdat jullie dat niet diggen? flikker toch op.
ik kan dat niet serieus nemen hoor.
Het is niet humoristisch, en het slaat nergens op. Maar ok, als je serieuze reacties hierop wil dan heb je hier die van mij.
__________________
ich seh dein herz, dein echolot, schlägt wellen in die see
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 22:39
xineof
Avatar van xineof
xineof is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 11-09-2005 @ 16:43 :
wat kunnen jullie zeiken, zeg.

ik heb halogeen een betoog gestuurd van 2000 woorden en nog is het niet goed. waarom mag een gedicht niet slechts uit 2 regels bestaan en waarom mag het niet humoristisch zijn? omdat jullie dat niet diggen? flikker toch op.
ik kan dat niet serieus nemen hoor.
Ik zal mijn standpunt even verduidelijken. Ik heb niets tegen een gedicht van twee regels, en ik vind het juist leuk als forummers van andere subfora hier posten, maar de opmerking 'ik kan dit niet serieus nemen hoor' was dan ook niet gericht op het gedicht zelf maar op wat er vervolgens van het topic gemaakt wordt. Je wéét dat een dergelijk gedicht wat extra verdediging nodig heeft, neem die uitdaging dan ook aan ipv met yo kidz dit is een gedicht uit een hele reeks en ik ga ze bundelen met strutter. dit is slechts een tipje vd sluier. hou de ako in de gaten. te komen. Blaas je topic lezen in, ga de uitdaging aan om te laten zien hoe interessant dergelijke teksten kunnen zijn en mijn zegen heb je .

De zin zelf is namelijk alles behalve slecht.
__________________
eight days a week
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2005, 23:00
FAC51
Avatar van FAC51
FAC51 is offline
waarom leest iedereen dan over mijn I-rhime heen?

edit door halogeen: houd die ziektes maar voor je. En als je het niet eens bent met de gang van zaken kun je dat aangeven + beargumenteren / erover discussieren, maar gooi aub niet met van die loze one-liners waar niemand wat aan heeft.

Laatst gewijzigd op 12-09-2005 om 06:42.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 07:39
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Ik hoop eigenlijk dat de two-liner tot een groot(s) gedicht verwordt, wanneer de forumvete die het teweeg bracht opgelost wordt en zo de ware betekenis ervan in sublieme vorm blootlegt. Had je dat kunnen voorzien, Tom ?
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 12:38
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
okay als iedereen nou even een lijstje maakt van wat hij/zij precies van mij wil horen, dan is het een stuk overzichtelijker

Halogeen: iedereen smijt met ziektes op dit forum, waar nooit iets over gezegd wordt, maar op dit subforum mag het niet omdat het jou niet aanstaat? het is algemeen bekend dat forumfuhrers de regeltjes te veel naar hun hand zetten, maar hier is het toch wel het toppunt. het begon met het sluiten van dit topic met als dom argument dat ik van Onzin af zou komen. jullie zijn gestoord.

anyway, ik post een gedicht, net als iedereen, en ik ben niet, evenmin als de rest, verplicht om verdere uitleg te geven, in de verdediging te springen, of meer gedichten te posten. en nee, ik ga die 'kans' ook niet aangrijpen omdat een stel pubers hier het niet interessant genoeg vinden. dat is niet mijn probleem.
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 12:58
Verwijderd
Ik vond de regel op zich geniaal.

Wat de hele discussie betreft, ik heb Halogeen aangezet tot het heropenen omdat we ons kunnen vergissen wat betreft de bedoelingen van een ts. Tom Violence is niet de standaard onzinner, dus laten we ook niet zo reageren.

Wat dit topic zelf, als je niet begrijpt dat niet iedereen alles even goed bevat, dan zal dit topic nooit lopen. Je post het gedicht hier om commentaar te krijgen, dat is het nut van dit subforum, ga dan ook in op de commentaar, ipv je druk te maken over de domheid dat men het niet begrijpt. Zoek dan een ander forum waar de mensen wel aan je verwachtingen voldoen.

Wat het idee betreft, dat vind ik leuk. Heb je al veel, hoe veel ga je er maken en ga je ze allemaal ter plekke verzinnen als je iets tegenkomt of heb je al een vastomlijnd thema? Worden het gedichten alleen of werk je ook met je foto's? Ga je het uitgeven of in eigen beheer uitbrengen?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 13:27
Halogeen
Avatar van Halogeen
Halogeen is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 12-09-2005 @ 13:38 :

Halogeen: iedereen smijt met ziektes op dit forum, waar nooit iets over gezegd wordt, maar op dit subforum mag het niet omdat het jou niet aanstaat? het is algemeen bekend dat forumfuhrers de regeltjes te veel naar hun hand zetten, maar hier is het toch wel het toppunt. het begon met het sluiten van dit topic met als dom argument dat ik van Onzin af zou komen. jullie zijn gestoord.
In de eerste plaats worden kinderen al heel vroeg geleerd dat het argument 'iedereen doet het' niet geldig is. Ten tweede, het staat mij inderdaad niet aan. Ik ben geen moraalridder, maar ik snap ook niet dat jij het opneemt voor iemand die zich zo onverfijnd uitdrukt. Ten derde oordeel jij wel heel gemakkelijk dat ik de forumregeltjes naar mijn hand zet. Hoe vaak heb ik nu echt mijn 'macht' laten gelden? Als laatste heb ik nooit beweerd dat jij van onzin af zou komen, slechts dat het een gedicht was dat van een onzinner af had kunnen komen. Ik heb je ook uitgelegd dat we wel vaker door dat soort 'gedichten' worden overspoeld. Voor iemand die pretendeert een hoger IQ te hebben dan de gemiddelde onzinner moet je toch echt even wat beter opletten.
__________________
I know a ghost can walk through a wall, yet, I'm just a man, still learning how to fall
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 13:33
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
eerst vraag je mensen om ontopic te gaan en dan ga je zelf offtopic?
verder heb je op alle punten ongelijk.

het argument 'iedereen doet het' heb je van mij niet gezien. ik geef aan dat het gebruik van die termen op andere subfora wel wordt toegestaan.

ik zie nergens staan dat jij reacties aan mag passen wanneer iemand met ziektes smijt.

ik kan lezen, ik weet hoe het zit met jullie regeltjes, maar ik heb ook al meerdere keren aangegeven dat het bullshit is omdat je niet denkt voordat je doet. je neemt iets aan, zonder bij de TS te informeren.

moet ik echt alles voor je blijven herhalen? jij bent degene die beter moet opletten.
__________________
sup birdie.

Laatst gewijzigd op 12-09-2005 om 13:36.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 13:57
FAC51
Avatar van FAC51
FAC51 is offline
'kkdeelforum' kon van alles betekenen,
maar spotten met ziektes kan je mij niet toerekenen
het spijt me waarachtig, het is niet mijn schuld
dat jij aan twee simpele medeklinkers,
een eigen betekenis invult.

omgz
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 14:55
FAC51
Avatar van FAC51
FAC51 is offline
rremix

anyway, ik post een gedicht, net als iedereen
het niet interessant genoeg vinden. dat is niet mijn probleem.

het is algemeen bekend dat forumfuhrers de regeltjes te veel naar hun hand zetten,
moet ik echt alles voor je blijven herhalen? jij bent degene die beter moet opletten.

waarom mag een gedicht niet slechts uit 2 regels bestaan,
ik geef aan dat het gebruik van die termen op andere subfora wel wordt toegestaan.


jullie zijn gestoord
jullie zijn gestoord
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Ballade van het ouderworden
ZitriN
2 09-03-2006 18:36
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Ballade pour Georg Henig (door -Victor Paskov-)
Poops*
0 10-01-2005 16:38
Verhalen & Gedichten (geen titel)
Reem
5 09-12-2004 15:18
Liefde & Relatie beste move??
jetzt
20 23-07-2004 09:30
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Wat is een ballade?
Lollypopje
4 20-03-2002 13:53
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederland:broeinest voor moslimterroristen.
Fellaci
85 02-02-2002 10:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36.