Oud 09-08-2010, 14:11
Verwijderd
Hai,
ik ben een meisje van 13(voor wie dat nog niet wist)
en ik ben echt mega zelfstandig.
tenminste met de meeste dingen dan,
dingen als huis op slot doen durf ik niet, bang dat ik de schuld krijg als er ingebroken word ofzo.
maareeh ik merk de laatste tijd gwoon dat ik t niet meer leuk vind om zo zelfstandig te zijn,

mijn ouders houden er wel rekening mee en weten het ook wel.
ik hoefde bijvoorbeeld niet mee op vakantie als ik bij andere kon slapen en overdag gwoon thuis was.
volgende zomer mag ik helemaal alleen thuisblijven als ik wil.
ik mag van mijn moeder ook best met vriendinnen met de trein naar de andere kant van nederland om naar festivals te gaan ofzo(heb ik alleen nog maar 1x gedaan)

maar nu merk ik dat ik dr gwoon last van heb dat ik zo zelfstandig ben.
bijvoorbeeld omdat ik dr gwoon zo niet tegen kan als anderen liggen te bemoeien enzo,
en dat ik het huis uit wil gewoon om niet de hele dag te hoeven verantwoorden waar ik ben.
mijn oma is echt de ergste nog wel en mijn vader ook.
als ik bij mijn oma ben bemoeit ze zich zelfs met welke kleren ik aan moet doen.
en mijn vader zegt precies welke weg ik moet fietsen als ik ergens heenga.
terwijl ik dat heus zelf ook wel weet want ik zit al 2 jaar op dezelfde school.

ik vind t gwoon niet meer leuk, ik ben mijn leeftijd qua zelfstandigheid enzo gewoon te ver vooruit.
dat zal wel komen omdat ik altijd bij oudere mensen in de klas heb gezeten.
en mss ook wel gewoon n stukje vanuit mezelf.
ik weet niet goed wat ik dr mee moet.....
op school zeggen de meeste leraren t ook tegen mij, dat ik volwassener reageer als de meeste uit mijn klas terwijl de hele klas ouder is.
zelf merk ik dat ook wel dan denk ik echt zo van ooo wat n kleuters zitten er in de klas.....

kun je hier iets tegen doen??
niets zeker??
en kan dat met pdd-nos te maken hebben? want dat heb ik wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2010, 14:42
Verwijderd