Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2015, 16:24
Verwijderd
Hoi, ik ben een Nederlandse Kpop fan. Je weet wel, Koreaanse Pop? Mijn vriendinnen begrijpen mijn obsessie echt niet, dus ik dacht, ik vraag hier even rond ;)

Zijn er hier nog enthousiaste Kpop-fans? En naar welke band luister je dan vooral? Mijn absolute favorieten zijn BTS, Got7, en BigBang.

:)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2015, 16:31
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Heb wel eens iets gezien op youtube. Echt grappig die taal en die jongens in die boybands zijn wel een beetje gay

Sommige liedjes zijn ook nog best wel grappig, maar het meeste is echt supergayyyyyyy
Met citaat reageren
Oud 09-11-2015, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Heb wel eens iets gezien op youtube. Echt grappig die taal en die jongens in die boybands zijn wel een beetje gay :p

Sommige liedjes zijn ook nog best wel grappig, maar het meeste is echt supergayyyyyyy
Zo denken mijn vriendinnen er ook over, terwijl dat zo'n verkeerd beeld geeft :(

Ik geef toe dat sommige er wat meisjesachtig uitzien, maar dat vind ik juist ontzettend leuk/schattig/aantrekkelijk aan ze. Maar daar zal ik wel een meisje voor zijn ;)

Wat de liedjes betreft, als je de betekenis van de lyrics zou opzoeken, zou je zien dat er in sommige echt een diepe/goede boodschap zit. De liedjes van mijn favo bands zijn in ieder geval niet 'leeg'. Meisjesgroepen weet ik niet precies, die volg ik niet zo.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2015, 17:05
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Zo denken mijn vriendinnen er ook over, terwijl dat zo'n verkeerd beeld geeft

Ik geef toe dat sommige er wat meisjesachtig uitzien, maar dat vind ik juist ontzettend leuk/schattig/aantrekkelijk aan ze. Maar daar zal ik wel een meisje voor zijn

Wat de liedjes betreft, als je de betekenis van de lyrics zou opzoeken, zou je zien dat er in sommige echt een diepe/goede boodschap zit. De liedjes van mijn favo bands zijn in ieder geval niet 'leeg'. Meisjesgroepen weet ik niet precies, die volg ik niet zo.
Prima toch als jij het leuk vindt! Lekker blijven luisteren naar die muziek.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2015, 18:20
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Met citaat reageren
Oud 09-11-2015, 18:29
Verwijderd
Ik volg BEAST niet, had dit nummer ook nog nooit gehoord. Maar, ik moet zeggen, ik zou hem misschien nog wel een keer luisteren. Wat vond jij ervan, dat je hem doorstuurde?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2015, 18:39
Verwijderd
Twee nummers die ik vaak luister:

BTS: I need U


GOT7: If You Do


Allebei wat serieuzere nummers, ik dacht, laat ik die kant van Kpop maar weer even zien.

Maar ik besef heel goed dat je hier van moet houden, en misschien wat 'jonger' voor moet zijn? Ik ken trouwens ook fans van in de twintig, zelfs achter in de twintig, dus op zich zegt 't niks. Maar, dit zijn natuurlijk ook jonge bands. BigBang is een veel 'volwassenere' band. Ik geloof dat het oudste lid een poosje geleden 30 is geworden. De jongens die ik stuurde zijn rond de twintig, begin twintig.

Laatst gewijzigd op 09-11-2015 om 18:58.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2015, 18:28
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Ik snap wel dat je het als meisje leuk kan vinden. Ook met het dansen enzo. Het is niet echt mijn ding. Van die twee clips van jou vind ik die tweede iets beter te pruimen dan de eerste. Ik poste een clip van BEAST, omdat dat eigenlijk de enige groep is die ik een beetje ken. Sommige liedjes vind ik op zich wel aardig.

Ik vind de taal wel mooi en zou best wel een keer naar Zuid-Korea willen gaan om de cultuur te leren kennen. Ben je al lang fan?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2015, 18:30
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline


Deze clip is wel HOT
Met citaat reageren
Oud 10-11-2015, 18:31
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Die jongen is dus ook Koreaans..
Met citaat reageren
Oud 14-11-2015, 08:41
Verwijderd
Citaat:
Ben je al lang fan?
Nee, eigenlijk niet. Sinds een paar maanden denk ik?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2015, 12:16
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline






Met citaat reageren
Oud 14-11-2015, 12:20
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Ben benieuwd of er iets tussen zit wat je leuk vindt..
Met citaat reageren
Oud 21-11-2015, 16:06
Verwijderd
Ik zal ze eens kijken, bedankt voor de suggesties in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 19-12-2015, 01:43
Hannes98
Avatar van Hannes98
Hannes98 is offline
https://youtu.be/RKhsHGfrFmY
__________________
Every 60 seconds, One minute passes...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2015, 16:34
Verwijderd
Daar hadden we GD weer

Ik ben wel fan van BigBang, maar de solo nummer vind ik over het algemeen wat minder. Geef mij maar de nummers 'Loser', 'Sober' en 'let's not fall in love'. Al moet ik zeggen dat deze me zeker niet tegenviel.

Ik ben denk ik te laat bij BB ben gekomen, en neig toch naar de jongere generatie..
Met citaat reageren
Oud 08-01-2016, 20:05
chocotoetje55
chocotoetje55 is offline
Hey , je bent niet de enige. Ooit gehoord van f(x)? Ik zou ff de moeite nemen om die groep op te zoeken want ze zijn echt geweldig! Exo vind ik ook wel leuk maar die make-up vind ik heel erg raar
Met citaat reageren
Oud 14-02-2016, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Hey , je bent niet de enige. Ooit gehoord van f(x)? Ik zou ff de moeite nemen om die groep op te zoeken want ze zijn echt geweldig! Exo vind ik ook wel leuk maar die make-up vind ik heel erg raar
Sorry voor de late reactie! Zie nu pas dat er wat nieuws is in dit topic...

F(x) ken ik wel van naam, en ook wel eens iets van gehoord, maar verder niet eigenlijk... Wat raad je me van hen aan om mee te beginnen?

Exo heb ik gemengde gevoelens tegen... Sommige liedjes zijn wel leuk, maar ze komen niet direct zo op me over dat ik overweeg ze te gaan volgen.. Ook is er volgens mij af en toe ook een redelijk komen en gaan van leden, wat me helemaal niks lijkt..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Kpop en Jpop
Chocolade1357
1 26-08-2016 19:27
Wegwijzen & Voorstellen Hello!!!!! K/Jpoplover < 333
Snuggy
7 10-12-2010 16:52
De Kantine Lelijkste voornaam
degenenaastje
158 14-09-2010 18:01
Wegwijzen & Voorstellen 안녕 (hi)
liquidRain
1 24-06-2010 13:24
Liefde & Relatie Verliefdheid, hoe kom je er vanaf?
Warsocket
46 02-10-2004 11:48
Software & Hardware Poort POP3
TIGEK
5 25-05-2003 21:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12.