Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2002, 11:52
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Weet iemand waar ik info over spoed havo kan vinden? Middelbare school begint mij namelijk echt mijn strot uit te komen
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2002, 12:06
Verwijderd
Volgens mij zit er in Maastricht een school waar je versneld VWO kan doen, misschien kan je daar ook versneld HAVO doen? Anyway, Andijvie gaat versneld VWO doen, dus misschien moet je haar maar ff PM'en
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 12:09
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Mjah ik woon in Friesland... dus da wordt een beetje ver weg dan....
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 13:25
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef:
Mjah ik woon in Friesland... dus da wordt een beetje ver weg dan....
Er was er volgens mij ook zo een in het noorden, maar ik weet niet eens de naam van die scholen meer
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 13:32
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef:
Volgens mij zit er in Maastricht een school waar je versneld VWO kan doen, misschien kan je daar ook versneld HAVO doen? Anyway, Andijvie gaat versneld VWO doen, dus misschien moet je haar maar ff PM'en
Dat hoorde ik

Ik ga niet naar school, doe aan thuisstudie (kan via NTI, LOI en NHA) heb je wel wat zelfdiscipline voor nodig en geen mensen waaraan je je kan gaan ergeren. Zelf zit ik dagelijks in de bibliotheek hier in Maastricht, toch snel zo'n 9 uur bezig per dag, met tussendoor even een half uurtje pauze om wat te eten.

Er zijn natuurlijk ook scholen waar je in 1 jaar je Havo/VWO diploma kan halen. Het ROC doet aan volwassenenopleidingen waar je vanaf je 18de terecht kan (hoewel ze ook uitzonderingen maken). Dan is er nog het Luzac College, maar dat errrug duur en leek me echt niets...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 16:26
Aurelia AutumnRain
Avatar van Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Ik doe nu de Vavo (volwassenen onderwijs). Dat zit in Zwolle. En daar kun je in 1 jaar je diploma halen.
__________________
In Chocolate We Trust.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 20:18
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Mensjuhs ik is niet volwassen...
En het problem is eigenlijk dat ik er nu mee wil beginnen.. maar me nog nergens heb aangemeld...
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 20:26
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Gewoon even op je eigen middelbare school vragen. Er is daar vast wel iemand die dat weet. Bij ons doen er echt heel veel srint havo of vwo nadat ze gezakt zijn en ik woon niet echt in een supergrote stad dus het zal vast wel ergens dicht in de buurt een zitten.
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 20:32
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
alpha schreef:
Gewoon even op je eigen middelbare school vragen. Er is daar vast wel iemand die dat weet. Bij ons doen er echt heel veel srint havo of vwo nadat ze gezakt zijn en ik woon niet echt in een supergrote stad dus het zal vast wel ergens dicht in de buurt een zitten.
Maar het jaar is al begonnen.... enig idee of ik nog een kans heb ergens?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 21:42
maxwell_temp
maxwell_temp is offline
Het jaar is nog niet overal begonnen, hier in Leiden nog niet. Maar kijk ff op http://www.loi.nl/ want daar kan je je havo en vwo en alles halen en je kan beginnen wanneer je wil. Ook kan je er zolang over doen als je wil.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 21:51
maxwell_temp
maxwell_temp is offline
Ander voordeel is dat je gewoon alles via internet kan versturen, dus het maakt niet uit waar je woont. Alvast succes (Ik zit zelf ook te twijfelen of ik het zal gaan doen, ik moet alleen nog 6vwo doen, maar kan de motivatie niet meer opbrengen. Ik denk dat thuisstudie beter voor mij is.)
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 22:53
Verwijderd
Heyz!

ik woon ook in friesland, en ik heb me gisteren(woensdag) net aangemeld voor versneld havo, op het noorderpoort college in Groningen.
Er zitten daar nog twee die het geven namelijk het Luzac en het Alfa college.
Maar ondanks dat je nog geen 18 bent kun je toch wel deelnemen aan het versneld havo programma op het noorderpoort college, dan moet je namelijk bij het intekengesprek zo regelen dat je van iemand van de gemeente geloof ik toestemming krijgt om deze opleiding te volgen, deze toestemming word bijna altijd wel gegeven.
Je kunt je nog tot volgende week dinsdag aanmelden.
De lessen worden gegeven vanaf 2 september.
Kijk hier ook eens: www.noorderpoort.nl

En je kunt mij ook wel even mailen, wil je altijd helpen(middelbare scholen zijn namelijk super erg lolz)

Dit is mijn mail adres: wmbeijert@hotmail.com

groetjes wm
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen eldorado havo antwoorden
CalleJan
0 06-05-2008 14:22
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Help! Duits boekleesverslag, spoed
Shitonya
2 28-10-2004 23:54
Algemene schoolzaken zoekt scholen in goningen met spoed havo
miekmuis
6 25-08-2002 10:55
De Kantine Spoed havo???
miekmuis
1 21-08-2002 11:47
Huiswerkvragen: Exacte vakken Voor de mensen die vaak op het 'exacte vakken forum' komen..
Demon of Fire
42 21-06-2002 12:07
Drugs & Alcohol 4e klassers(MAVO-HAVO-VWO) gezocht die een enquête over softdrugs willen invullen!!
girly_beau
39 09-01-2002 16:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56.