Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2004, 15:20
erwtje
Avatar van erwtje
erwtje is offline
ik vroeg me af of dr ook mensen zijn die niet verliefd op je vriend/vriendin is maar wel een relatie hebben.

want er is dus een jongen naja we gaan naar de bios enzow en ookal een keer gezoend en 'verkering' of een relatie hoe je het ook maar wil noemen zit er wel aan te komen. maar ik ben volgens mij niet verliefd op diegene. maarrr ik vind hem wel leuk en lief en knap enz. maar goed ik weet nu niet precies wat ik moet doen of ik een relatie met hem aan moet gaan als dat dr van komt of niet. misschien kan het ookwel zijn dan verliefdheid nog komt?

oja ik had vandaag pauze van 12 tot 1 (we zijn ook collega's) en ij moest om 1 uur werken en ik weet dat hij altijd wel op tijd komt en het was 20 voor 1 en ik werd vet zenuwachtig en toen hij kwam ging er wel zo'n soort flits door me heen. is dit dan misschien verliefd zijn? ik weet het echt niej.
__________________
ik heb geen signature

Laatst gewijzigd op 12-04-2004 om 15:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2004, 15:36
Gent
Avatar van Gent
Gent is offline
Citaat:
erwtje schreef op 12-04-2004 @ 16:20 :


oja ik had vandaag pauze van 12 tot 1 (we zijn ook collega's) en ij moest om 1 uur werken en ik weet dat hij altijd wel op tijd komt en het was 20 voor 1 en ik werd vet zenuwachtig en toen hij kwam ging er wel zo'n soort flits door me heen. is dit dan misschien verliefd zijn? ik weet het echt niej.
Denk het wel. Enne ik heb een relatie en ben dus echt wel verliefd he, anders begin ik er al niet eens meer aan! (zelfs niet alleen voor de sex!)
__________________
The Gent
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 15:50
Verwijderd
Ik zie nooit zo hard in waarom je uberhaupt een relatie zou willen met iemand op wie je niet verliefd bent... maar jij klinkt alsof je op z'n minst bezig bent om verliefd op 'm te worden, en als de relatie er aan zit te komen én de verliefdheid zit er aan te komen, dan loopt dat mooi synchroon, niet?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 18:09
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Persoonlijk neem ik geen genoegen met iemand waar ik niet echt verliefd op ben. Een relatie zit er zonder verliefdheid bij mij niet in. En verliefd wordt ik niet zo snel, ben beetje kritisch geworden.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 19:02
guitarplayer17
Avatar van guitarplayer17
guitarplayer17 is offline
ja, ook een beetje rot voor die jongen als hij enorm verliefd op jou is en jij eigenlijk "nep" tegen hem doet.
Maar inderdaad misschien wordt je nog verliefd dus ik zou het nog maar even aanzien
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 19:27
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik heb er eentje gehad en ik schaam me er nog steeds voor. Maar hij was echt leuk en knap en hij was stapelgek op me... en ik vond hem ook best leuk. ben ik er dus - tegen beter weten in - toch aan begonnen. Het begin van een lijdensweg, want zo'n relatie is heel ongelijk. Ben er met veel pijn en moeite en schaamtegevoelens vanaf gekomen, maar dat nooit weer...
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 20:03
erwtje
Avatar van erwtje
erwtje is offline
Citaat:
guitarplayer17 schreef op 12-04-2004 @ 20:02 :
ja, ook een beetje rot voor die jongen als hij enorm verliefd op jou is en jij eigenlijk "nep" tegen hem doet.
Maar inderdaad misschien wordt je nog verliefd dus ik zou het nog maar even aanzien
ja dat vind ik ook ik wil hem neit aan het lijntje houden. maar ik heb dit dus heel vaka met jongens dan vind ik iemand leuk en hij mij dan ook en dat begint het meer te worden dan word ik ineens bang en wil ik neit meer en lijkt het alsof ik hem niet meer leuk vind en als ik dan zeg dat het nix word omdat ik nix voor diegen voel en dan paar dagen laten voel ik me daar enorm rot om dat ik dat gezegds heb en dat is het gevoel dr opeens wel weer.
heeel vaag
__________________
ik heb geen signature
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 20:57
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
verliefd zijn is leuk maar ik zie het niet als een must

Als je elkaar goed ziet zitten en je kan het goed vinden waarom dan niet

ik vind dat je het verschil van relatie en geen relatie niet moet laten afhangen van wat extra endorfinen in je bloed
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 21:26
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik geloof dr niet zo in eerlijk gezegd. Bij mij is t echt zo dat de "vonk"er bij de eerste date moet zijn of je kunt t vergeten. Naief misschien, maar ik wil me gelijk helemaal happy voelen bij een jongen, niet zo van "de liefde komt later wel".

Maargoed een vriendin van mij gelooft er wel heilig in en het is haar ook wel ns overkomen dat ze al een relatie had en daarna pas verliefd werd.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 10:01
thabomb1986
Avatar van thabomb1986
thabomb1986 is offline
Zoen dr een keertje mee , misschien brengt dat verandering...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 10:13
duvelke21
Avatar van duvelke21
duvelke21 is offline
ik vind je moet ,mensen niet aan het lijntje houden als je geen liefde voelt
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 10:30
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Ik was niet verliefd op mn ex. Als ik met dr was had ik niet echt het idee van 'wauw, ik ben verliefd op dr / wat vind ik dr leuk'. Dat werkt echt niet ofzo, dus heb et na 2,5 maand uitgemaakt. Een relatie zonder verliefdheid, of in ieder geval de ander heel erg leuk vinden werkt niet volgensmij.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 11:23
ThePinkFlamingo
Avatar van ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:
duvelke21 schreef op 14-04-2004 @ 11:13 :
ik vind je moet ,mensen niet aan het lijntje houden als je geen liefde voelt
Ik zeg amen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 11:23
erwtje
Avatar van erwtje
erwtje is offline
Citaat:
thabomb1986 schreef op 14-04-2004 @ 11:01 :
Zoen dr een keertje mee , misschien brengt dat verandering...
heb ik al gedaan
__________________
ik heb geen signature
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 11:44
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Toch maar oppassen met zo'n dingen.., ik heb ooit mezelf voorgelogen dat ik ook verliefd was op een bepaalde jongen, gewoon omdat het zo "hoorde" .. hij was een heel goede vriend van mij,en hij was dus verliefd op mij.. en ik dacht dat ik ook wel dingen voor hem voelde,
niet dus.. na een maand van twijfel heb ik het uitgemaakt,.. onze vriendschap is nu helemaal gedaan,en ik heb een goede jongen echt héel veel pijn gedaan Goed opletten dus!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 12:12
Verwijderd
Mijn vriendje liep vorig jaar uitgebreid te verkondigen dat hij het niet nodig vond om verliefd te zijn. Iemand leuk vinden vond hij genoeg voor een relatie en hij vond het jammer () dat ik daar anders over dacht. Hij was ook niet echt verliefd op me, vertelde hij. Ik weet niet of dat inmiddels veranderd is, je kunt toch niet in iemands hoofd kijken.

Maar ik ben in ieder geval van mening dat er evenwicht moet zijn in een relatie. Je moet toch op z'n minst evenveel voor elkaar voelen, even zwijmelig zijn over elkaar.. het is toch niets als de 1 de hele tijd loopt te huppelen en te zwijmelen en de ander loopt er maar droog naast.
Of als de 1 over de toekomst nadenkt en de ander vindt het maar belachelijk om daarover te praten.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 13:03
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Ik heb het gevoel dat veel meisjes dat hebben. Meisjes die een vriendje als must zien. Vreselijke onzin: een jongen als statussymbool
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 13:17
erwtje
Avatar van erwtje
erwtje is offline
Citaat:
L1 schreef op 14-04-2004 @ 14:03 :
Ik heb het gevoel dat veel meisjes dat hebben. Meisjes die een vriendje als must zien. Vreselijke onzin: een jongen als statussymbool
ik hoop niet dat je op mij doelt want als dat zo is klopt dr nix van. ik heb zelf nog nooit een'echte' vriend gehad en het kan mij verder ook nix schelen of mijn vriendinnen allemaal wel een vriend hebben en ik niet. echt geloof me dat boeit me geen reet. dus een vriendje voor mij is geen must ik wil alleen weten/uitzoeken of ik echt verliefd ben ja of nee. kan mij dat nou poepen of ik wel of geen vriend heb.

een status heb ik toch niej
__________________
ik heb geen signature
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-04-2004, 13:38
juno
Avatar van juno
juno is offline
Het kan groeien. En je kunt zomaar opeens dat hele verliefdheidsstadium overgeslagen hebben en meteen richting liefde doorstomen. Kan. Kun je het je leven lang op uithouden.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 13:53
Verwijderd
Je moet jezelf de vraag stellen of je een relatie met hem wilt en het daar bij laten.

Wel of niet verliefd is allemaal zo'n gezever.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 15:19
Silvie
Avatar van Silvie
Silvie is offline
Ik was niet echt heel erg verliefd op mijn laatste vriend.. Maar ik vond hem wel heel erg leuk en ik kon lachen met hem enz...Ik zag hem ook als een heel goed maatje van mij. Maar ik dacht dat het misschien wel kon groeien...Hij was ook niet verliefd en hij dacht ook dat het misschien kon groeien, maar dat is dus niet gebeurd en we bleven gewoon vrienden
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 18:40
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
L1 schreef op 14-04-2004 @ 14:03 :
Ik heb het gevoel dat veel meisjes dat hebben. Meisjes die een vriendje als must zien. Vreselijke onzin: een jongen als statussymbool
Ja ik heb dat gevoel ook weleens (al ben ik zelf een meisje dus ). Bij sommige vriendinnen van me vraag ik me echt weleens af of ze wel echt van hun vriendje houden en of ze niet alleen maar doen voor idd de 'status' of de aandacht.
Ik zelf zou dit niet eens kunnen, en snap ook niet waarom je een relatie zou willen met iemand waar je niet verliefd op bent.
En verder denk ik dat de verliefdheid er bij jou mss wel zit aan te komen. Het was niet direct, maar dat maakt verder toch niet uit? Ik zou het allemaal nog ff afwachten.
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 18:48
Verwijderd
ik heb het één keer gehad, en ik wil t nooit meer, het is vreselijk
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 20:08
erwtje
Avatar van erwtje
erwtje is offline
Citaat:
Erbenda schreef op 14-04-2004 @ 19:40 :
Ja ik heb dat gevoel ook weleens (al ben ik zelf een meisje dus ). Bij sommige vriendinnen van me vraag ik me echt weleens af of ze wel echt van hun vriendje houden en of ze niet alleen maar doen voor idd de 'status' of de aandacht.
Ik zelf zou dit niet eens kunnen, en snap ook niet waarom je een relatie zou willen met iemand waar je niet verliefd op bent.
En verder denk ik dat de verliefdheid er bij jou mss wel zit aan te komen. Het was niet direct, maar dat maakt verder toch niet uit? Ik zou het allemaal nog ff afwachten.
Ik zou dit zelf ook echt niet kunnen en een relatie hebben als je niet verliefd bent. daarom wil ik juist weten/uitzoeken of ik nou echt verliefd ben omdat ik diegene niet an het lijntje wil houden... maarrr hij zou me om 8 uur belle voor wanneer we naar de bios gingen en vanaf half 8 ofzow was ik weer mega zenuwachtig dus ik denk dat dat allemaal wel goed zit. we gaan zaterdag naar de bios dus dan kan ik alles wel ff goed uitzoeken.
ik hou jullie op de hoogte...

meer reacties zijn altijd welkom
__________________
ik heb geen signature
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 23:13
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Ik lees allemaal reacties van dat je niet een relatie aan moet gaan als je niet verliefd ben. Toevallig ben ik wel iemand die de relatie is aangegaan zonder verliefd te zijn en het is geweldig afgelopen (als je van een afloop kunt spreken, want de relatie is nog in volle bloei en we zijn nog maar iets minder dan 2 jaar bij elkaar).

Zij vondt mij ontzettend leuk en was helemaal verliefd op mij. Ik vond haar wel leuk, maar ik wist door eerlijk te zijn tegen mezelf dat ik niet verliefd op haar was. Ik zat toen even met hetzelfde dilemma. Maar ik wist gewoon dat zij wel de ware voor mij was, alles was gewoon perfect behalve die verliefdheid. Nou zou je kunnen zeggen dat ik haar aan het lijntje hield, maar dat bedacht ik mij ook en besloot daarom eerlijk te zijn en heb haar verteld hoe de vork in de steel zat.

Pas na een tijd begon het vonkje van mijn kant eindelijk over te slaan. Ik heb tranen gelaten van geluk, vlinders in mijn buik gevoeld. Het was heerlijk. Het mocht alleen niet zo heel lang duren want dat gevoel ging al gauw weer over naar 'houden van'. Heel raar. Maar ik ben nog steeds hardstikke dol op die meid ook al ben ik niet verliefd.

Misschien dat het met jou ook zo goed afloopt. Tenminste, dat hoop ik voor je...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2004, 23:40
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Denk dat het bij jou wel goed zit, als je telkens zo zenuwachtig bent voor je hem ziet... Ikzelf vind het heel lastig, heb nu anderhalf jaar met mijn vriend, en geen van beiden zijn we echt tot over onze oren verliefd (geweest). Ik wil hem niet kwijt, maar merk dat ik me wel vaak aan hem erger. Maar toch hou ik ook veel van hem. Soms weet ik het even niet meer, denk ik dat die verliefdheid toch wel nodig is en vind ik mezelf heel hypocriet. Ik denk dat een relatie in ieder geval een stuk makkelijker is als je wél begint met hotel-de-botel-verliefd-zijn!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 18:39
erwtje
Avatar van erwtje
erwtje is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 15-04-2004 @ 00:13 :
Ik lees allemaal reacties van dat je niet een relatie aan moet gaan als je niet verliefd ben. Toevallig ben ik wel iemand die de relatie is aangegaan zonder verliefd te zijn en het is geweldig afgelopen (als je van een afloop kunt spreken, want de relatie is nog in volle bloei en we zijn nog maar iets minder dan 2 jaar bij elkaar).

Zij vondt mij ontzettend leuk en was helemaal verliefd op mij. Ik vond haar wel leuk, maar ik wist door eerlijk te zijn tegen mezelf dat ik niet verliefd op haar was. Ik zat toen even met hetzelfde dilemma. Maar ik wist gewoon dat zij wel de ware voor mij was, alles was gewoon perfect behalve die verliefdheid. Nou zou je kunnen zeggen dat ik haar aan het lijntje hield, maar dat bedacht ik mij ook en besloot daarom eerlijk te zijn en heb haar verteld hoe de vork in de steel zat.

Pas na een tijd begon het vonkje van mijn kant eindelijk over te slaan. Ik heb tranen gelaten van geluk, vlinders in mijn buik gevoeld. Het was heerlijk. Het mocht alleen niet zo heel lang duren want dat gevoel ging al gauw weer over naar 'houden van'. Heel raar. Maar ik ben nog steeds hardstikke dol op die meid ook al ben ik niet verliefd.

Misschien dat het met jou ook zo goed afloopt. Tenminste, dat hoop ik voor je...
Thanx
__________________
ik heb geen signature
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 19:46
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
ik heb het zelf ook, zit wel in een hele andere situatie, maar toch. Was enkele weken geleden een week in het buitenland met school, ontmoette daar een jongen. Iedereen vond die jongen aardig en lief, en dat was hij ook, en hij was verliefd op mij...

Ik voelde me op dat moment niet geweldig, had behoefte aan een arm om me heen enzo. Tja, en hij was daar en ik hoorde van iedereen in mn omgeving dat ik wel gek zou zijn niks met hem te beginnen. Hoewel ik hem wel leuk en lief en aardig vond was er geen echte vonk.

Maar ik had iets van: ik ben hier nog maar een paar dagen, en voor de rest van de vakantie is het gewoon leuk, en die vonk komt misschien nog wel als we zoenen ofzo.

Dus, laatste dag(en) gingen we veel met elkaar om en de laatste avond daar zoenden we. Hoewel dat goed was, bleef de vonk was, maar ergens was ik toch een beetje verliefd aan het raken. Maar ik was wel van plan hem de volgende dag (dat ik zou vertrekken) te vertellen dat het misschien beter was ermee te stoppen.

Maarja, de volgende dag zagen we elkaar weer, en hij was zo lief, had een lief kaartje en alles geschreven en ik kon het niet zeggen.

Dat is ondertussen 2 weken geleden en we bellen/sms'en regelmatig. En ik mis hem, en wil hem graag weer zien, maar toch weet ik dat ik niet zo verliefd ben als hij...
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 11:58
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Natuurlijk ligt de diffenitie van relatie bij de een ergens anders dan bij de ander.
Alleen bij een echte relatie vind ik dat je verliefd moet zijn op elkaar omdat je de ander dan een beetje zou bedriegen. Je geeft die persoon de indruk dat je gevoelens voor hem/haar hebt en die heb je helemaal niet...

Ik zou best boos zijn als ik erachter zou komen als mn vriend helemaal niet verliefd ofzo is.
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 12:04
juno
Avatar van juno
juno is offline
[zeikmode] definitie [/zeikmode]
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 14:36
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 16-04-2004 @ 12:58 :
Natuurlijk ligt de diffenitie van relatie bij de een ergens anders dan bij de ander.
Alleen bij een echte relatie vind ik dat je verliefd moet zijn op elkaar omdat je de ander dan een beetje zou bedriegen. Je geeft die persoon de indruk dat je gevoelens voor hem/haar hebt en die heb je helemaal niet...

Ik zou best boos zijn als ik erachter zou komen als mn vriend helemaal niet verliefd ofzo is.
Ben ik het niet mee eens
Ik vind verliefdheid en liefde 2 verschillende dingen
ze gaan vaak hand in hand maar het hoeft niet
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 16:06
Liefde & Relatie Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis
Tadaada
8 02-05-2005 15:43
Liefde & Relatie Verliefd op iemand van het forum?
dutch_chick
194 12-09-2004 12:13
Liefde & Relatie Totaal anders zijn en toch een relatie aangaan?
Knutselsmurfie
16 19-07-2003 01:28
Liefde & Relatie Jij bent verliefd, hij niet, maar wel een relatie
Tascha
11 16-07-2003 23:32
Liefde & Relatie Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar)....
Verwijderd
31 20-03-2003 14:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:43.