Oud 20-02-2020, 21:49
truimenz
truimenz is offline
Beste,

Onlangs was ik in een gebouw waar vele mensen wonen. Toen ik naar buiten ging besliste ik nog te plassen op het eerste verdiep. Ik was gehaast en zette mij neer op de wc. Bij het neerzetten raakte de top en plasbuis van mijn penis de binnenkant van de wc bril. Ik plaste maar achteraf zag ik dat ik tegen een smerig goedje had aangewreven (voorvocht, bloed, sperma?) Ik probeerde er niet aan te denken maar begon bij het buitengaan heel angstig te worden. Ik dacht als dat goedje van een persoon is met HIV en het is zo bloot op mijn plasbuis en binnenkant voorhuid gekomen dat ik misschien een risico heb gelopen. Kan dit?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2020, 22:41
Verwijderd
Nee. Nul. Nihil.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2020, 23:10
Verwijderd
Nee, dit kan niet.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2020, 11:14
truimenz
truimenz is offline
Ik las dat het HIV virus via de plasbuis en ook via de voorhuid kan binnendringen bij mannen, vandaar mijn bezorgdheid.*

Laatst gewijzigd op 21-02-2020 om 12:38.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2020, 14:53
Verwijderd
Nou jah, via de plasbuis wel dus, maar niet op deze manier. Daar moet je wel echt penetratie voor hebben verder.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2020, 18:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
HIV kan niet overleven buiten het menselijk lichaam dus nee, het kan niet.

https://www.hivvereniging.nl/hiv-wat...dracht-van-hiv
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 22-02-2020, 13:47
truimenz
truimenz is offline
Beste allen,

Bedankt voor jullie antwoorden. Om even de advocaat van de duivel te spelen, ik las recent dit ook (ook al is dit natuurlijk niet wat in mijn geval is gebeurd) 'als je wordt afgetrokken met andermans sperma als glijmiddel dan loop je een risico' ik snap dan niet goed waarom dat bv is als zoals hierboven wordt gezegd dat het niet kan overleven buiten het menselijk lichaam. Iemand een idee?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2020, 14:12
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Zodra de vloeistof waar het virus in zit (zoals bloed en sperma) opdroogt is het virus dood. Het is dus niet zo dat het virus meteen dood is als het sperma de penis uit is.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 22-02-2020, 14:37
truimenz
truimenz is offline
Het goedje op het toilet was ook zeker nog niet uitgedroogd en was er sowieso nog maar recent, dus daarom doet het mij sterk twijfelen...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2020, 09:36
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
De besmettelijkheid van HIV is sowieso behoorlijk laag voor een enkel contact. Niet zo hypogonderen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2020, 09:47
Verwijderd
Maar als je het graag wil, wil ik je best wel zeggen dat je waarschijnlijk besmet bent hoor!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37.