Oud 13-09-2018, 17:59
Protected22
Protected22 is offline
-

Laatst gewijzigd op 15-11-2018 om 09:27.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-09-2018, 18:04
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Kun je niet gezellig doen zonder alcohol?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 13-09-2018, 18:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als jij niet wil drinken, dan drink je lekker niet. Ook zonder alcohol kan je een hele gezellige avond hebben. De gezelligheid van een borrel hangt niet af van dat drankje in je hand, maar van de mensen, gesprekken, grappen.

Geven andere mensen je het gevoel dat je ongezellig bent omdat je geen alcohol drinkt? Of zit dat idee vooral in je eigen hoofd?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-09-2018, 19:02
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Als jij niet wil drinken, dan drink je lekker niet. Ook zonder alcohol kan je een hele gezellige avond hebben. De gezelligheid van een borrel hangt niet af van dat drankje in je hand, maar van de mensen, gesprekken, grappen.

Geven andere mensen je het gevoel dat je ongezellig bent omdat je geen alcohol drinkt? Of zit dat idee vooral in je eigen hoofd?
Nee het idee zit in m'n eigen hoofd. Meerdere hebben al gezegd dat het hun niks uitmaakt.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2018, 09:26
Verwijderd
Dus zonder alcohol ben je ongezellig, maar met alcohol doe je domme dingen? Denk je in alles zo zwart-wit? Goede manier om jezelf gek te maken. Uiteraard kan iemand in het algemeen prima zonder alcohol gezellig zijn of wél alcohol drinken zonder domme dingen te doen. Relativeer.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2018, 20:04
Verwijderd
Je kan prima zonder alcohol gezellig zijn. Je moet pas alcohol drinken als je dat zélf wil. Op een bepaald punt kunnen mensen dronken worden, als ze dat allemaal worden, kan je misschien niet meer zo goed levelen. Dat niveau ga je niet zomaar inhalen dus kan dat ook gewoon een reden of signaal voor je zijn om naar huis te gaan.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2018, 20:27
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Je kan prima zonder alcohol gezellig zijn. Je moet pas alcohol drinken als je dat zélf wil. Op een bepaald punt kunnen mensen dronken worden, als ze dat allemaal worden, kan je misschien niet meer zo goed levelen. Dat niveau ga je niet zomaar inhalen dus kan dat ook gewoon een reden of signaal voor je zijn om naar huis te gaan.
Citaat:
Dus zonder alcohol ben je ongezellig, maar met alcohol doe je domme dingen? Denk je in alles zo zwart-wit? Goede manier om jezelf gek te maken. Uiteraard kan iemand in het algemeen prima zonder alcohol gezellig zijn of wél alcohol drinken zonder domme dingen te doen. Relativeer.
Ik denk dat jullie beiden wel gelijk hebben. Ik moet niet zoveel over mezelf twijfelen en mezelf gek maken.

slotje.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 13:27
martijntje21
martijntje21 is offline
Zij: "Hey wil je een biertje?"

Jij: "Nee man, dankje, ik drink niet"

Zij: "Ah geen probleem"

Jij, in hoofd: "IS WEL EEN PROBLEEM"

Jij, in hoofd: "IK GA DIT OP SCHOLIEREN.COM POSTEN"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Archieftopic: wie schreef wat wanneer?
Verwijderd
17 01-02-2007 12:59
Algemene schoolzaken studentenverenigingen
Poesket
105 06-07-2005 02:52
Verhalen & Gedichten 2 columns uit de oude doos
Shitonya
21 30-04-2004 01:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10.