Oud 28-08-2002, 14:23
Saraï_h
Saraï_h is offline
afgelopen week had een feestje bij mensen die nogal into drugs zijn.. en ik kreeg een glas passoa aangeboden.
Het glas was eigenlijk bedoeld voor zijn vriendin, maar die vriendin wou meteen naar huis.
Nadat ik het gedronken had voelde ik me steeds duizeliger worden en werd ik een beetje paranoia. Steeds angstiger en misselijk wordend ging ik ook maar naar huis.
en toen ik eenmaal in bed lag kon ik me nauwlijks bewegen, al mn energie was weg, en mn lichaam bleef heel zwak achter.

Nu hoorde ik van een vriend dat het een drug geweest zou kunnen zijn die ze vaak gebruiken om iemand te kunnen verkrachten..

symptonen dus, duizeligheid, hoofdpijn, misselijk, paranoia. .


wie weet meer??
__________________
Ik sta liever voor aap dan dat ik er vanaf stam
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2002, 14:50
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
tlijkt me in ieder geval geen gewone passoa
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 15:55
Zap
Zap is offline
ghb, misschien.



maar dan zijn het wel vreselijke naaiers geweest, als dat het geval is moet je ze echt afschieten (sorry voor het robuuste woordgebruik)

let wel, ALS.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 17:21
Locke
Locke is offline
Zou ghb kunnen zijn .. maar dat proef je wel tis vrij bitter ..
__________________
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 15:21
Saraï_h
Saraï_h is offline
wat is ghb? (kga t wel ff opzoeken op inet) k proefte t niet geloof k. en t was niet extreem sterk spul.. maarja kan in lage dosis.. en tzijn ook echte teringlijers
__________________
Ik sta liever voor aap dan dat ik er vanaf stam
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 15:24
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
GHB (gamma hydroxy butyraat) is een narcosemiddel dat vroeger gebruikt werd bij operaties. GHB wordt meestal verkocht als kleurloos drankje. Soms ook als poeder. GHB is geen vloeibare XTC, al wordt het soms wel als XTC verkocht.

De sterkte van GHB loopt enorm uiteen. De ene keer zit er meer GHB in een flesje of poeder dan de andere.De ene keer is een slokje net voldoende om het gewenste effect te bereiken. De andere keer krijg je bij zo’n zelfde slokje teveel.

Let op: als beginner met GHB kun je niet dezelfde dosis nemen als iemand die dat vaker doet. De reden hiervan is dat je na regelmatig gebruik van GHB aan het middel gewend raakt en iets meer nodig hebt om hetzelfde effect te ervaren
(= tolerantieontwikkeling). Een beginnende gebruiker krijgt bij een dergelijke hogere dosis een overdosering.

De meeste mensen nemen maar weinig GHB voor het gewenste effect. Gebruikers noemen een dosis van 0,5 tot 1,5 gram (poeder). Ervaren gebruikers nemen soms 2 gram poeder.

Het doseren van GHB is erg moeilijk en gaat regelmatig mis.

Bij een lage dosis krijg je het gewenste effect. Bij een klein beetje teveel kun je al in een diepe slaap vallen. Bij nog meer krijg je een overdosis, raak je bewusteloos en kun je ernstige ademhalingsproblemen krijgen. Dus: het verschil tussen een dosering met aangename en een dosering met nare effecten is maar heel klein.

Het grootste risico bij een overdosis is dat je bewusteloos raakt en in je braaksel of tong stikt . Het combineren van alcohol en GHB kan je je leven kosten. Vaak gaat het nét goed, maar er zijn nare ongelukken mee gebeurd. Kleine hoeveelheden GHB kunnen gevaarlijk zijn als je alcohol drinkt of kalmeringsmiddelen gebruikt.

Als je alcohol gedronken hebt voordat je GHB wilt nemen, bedenk dan dat je lichaam anderhalf uur nodig heeft om een glas alcohol af te breken ( 2 glazen: 3 uur; 5 glazen:
7,5 uur).

Na het innemen van GHB moet je ook minstens 5 uur wachten voordat je alcohol drinkt






Tips

neem GHB op een lege maag. Dan heb je minder kans om over te geven.
neem nooit meer dan een heel klein slokje uit een flesje (of 0,75 gram poeder) en wacht dan tenminste 30 minuten. Als je wilt bijnemen omdat het niet genoeg is, neem dan in ieder geval minder dan je de eerste keer nam.
voel je je plezierig neem dan niet nog een keer want dan ga je geheid knockout
de ene persoon kan door tolerantieopbouw meer hebben dan de ander. Houd hier rekening mee als je met elkaar gebruikt.
ga niet eten als je in slaap dreigt te vallen. Als je te moe wordt, zorg dan dat je in beweging blijft.
gebruik GHB nooit als je alleen bent, vertel het aan anderen en zorg dat ze op je letten.
als iemand bewusteloos raakt, leg hem dan op zijn zij met het hoofd iets achterover. Dat vermindert de kans op stikken. Probeer hem/haar wakker te houden. Haal direct medische hulp (alarm 112) als iemand niet bijkomt, niet goed ademt of als je het het niet vertrouwt. Je kunt zonder justitiële gevolgen hulp halen want het gebruik van GHB is niet verboden.
Laat anoniem de sterkte van de GHB testen bij de Brijder of bij de Jellinek.
GHB in het verkeer is gevaarlijk! Je reactie en coördinatievermogen blijft na inname nog enige uren verstoord.


Goede sites over GHB: www.jellinek.nl, www.dancesafe.org, www.erowid.org, www.lycaeum.org/drugs, www.drugsbase.nl
(Bron: drugsinfoteam.nl)
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 16:08
psilo
Avatar van psilo
psilo is offline
GHB is zout, niet bitter en dat zou je toch wel ff heftiger merken als er een normale dosis door je drinken zat... 't kan natuurlijk zijn dat er een heel klein beetje in zat, maar kan ik me haast niet voorstellen..
ik denk dus dat je gewoon passoa hebt gedronken
__________________
rustig aan
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 21:52
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
ze kunnen er ook een of ander slaapmiddel in hebben gedaan voor de gein ofzo, daar is makkelijk aan te komen. Of Rohypnol, dat is net als GHB een drug die ze wel eens gebruiken om mensen te verkrachten... Heel erg triest natuurlijk. Maar ik geloof dat het in Nederland niet makkelijk is om aan Rohypnol te komen (dat is ook smaakloos voor zover ik weet) maar in België kun je er geloof ik gewoon via de apotheek aankomen.

Ik mag hopen dat die "vrienden" dat niet hebben gedaan, en dat je gewoon van jezelf niet lekker bent geworden zullen we maar zeggen. Zoiets is ook gen grapje, je kunt er (psychisch) heel veel schade mee aanrichten.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 19:17
Feestbeest nummer 1
Avatar van Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
ZAl wel GHB geweest kunnen zijn...en dat proef je dus echt neit in mierzoete Passoa Jus he!
__________________
Please...refrain from the taking of flash photography, as the lesbians may attack you!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 13:13
pinhead
pinhead is offline
voortaan dus je eigen glaasje inschenken...

Citaat:
nirvana_girl schreef:
afgelopen week had een feestje bij mensen die nogal into drugs zijn.. en ik kreeg een glas passoa aangeboden.
Het glas was eigenlijk bedoeld voor zijn vriendin, maar die vriendin wou meteen naar huis.
Nadat ik het gedronken had voelde ik me steeds duizeliger worden en werd ik een beetje paranoia. Steeds angstiger en misselijk wordend ging ik ook maar naar huis.
en toen ik eenmaal in bed lag kon ik me nauwlijks bewegen, al mn energie was weg, en mn lichaam bleef heel zwak achter.

Nu hoorde ik van een vriend dat het een drug geweest zou kunnen zijn die ze vaak gebruiken om iemand te kunnen verkrachten..

symptonen dus, duizeligheid, hoofdpijn, misselijk, paranoia. .


wie weet meer??
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 16:10
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
Het glas was eigenlijk bedoeld voor zijn vriendin
fijne relatie hebben die twee. Heb je al met je vriendin gesproken, wellicht wist ze ook niet van deze aktie af.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 10:07
Daughter of Darkness
Avatar van Daughter of Darkness
Daughter of Darkness is offline
Rouphy's denk ik...
__________________
Mijn opa heeft zijn been gebroken en mag niet traplopen. Je moest hem eens tekeer horen gaan aan de regenpijp!!! I love Stephan. White witches rule!!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 16:07
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef:
[i]Het combineren van alcohol en GHB kan je je leven kosten. Vaak gaat het nét goed, maar er zijn nare ongelukken mee gebeurd.
Heb je daarna, als je de combinatie GHB en alcohol overleeft, er nog last van? (Permanente) hersenbeschadiging of zo?



Ben zoiets in een verhaaltje aan het verwerken, kun je straks lezen op K & L.

Krummeltje
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 12:01
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Daughter of Darkness schreef:
Rouphy's denk ik...
goh en wat zit daar in???

GHB

onzin dat je het zou proeven want je let er niet op en zoet is een overheersende smaak dus vandaar.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 19:17
a new noise
a new noise is offline
vraag het ze....
gezellig avondje
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 17:30
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
vriendinnetje van me heeft ook een keer zoiets meegemaakt... was tijdens uitgaan, had gewoon iemand iets in dr drankje gegooid, weet niet meer hoe het heette (is wel uitgezocht toen) maar die ging ook helemaal van dr stokkie
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 05:43
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
nirvana_girl schreef:
afgelopen week had een feestje bij mensen die nogal into drugs zijn.. en ik kreeg een glas passoa aangeboden.
Het glas was eigenlijk bedoeld voor zijn vriendin, maar die vriendin wou meteen naar huis.
Nadat ik het gedronken had voelde ik me steeds duizeliger worden en werd ik een beetje paranoia. Steeds angstiger en misselijk wordend ging ik ook maar naar huis.
en toen ik eenmaal in bed lag kon ik me nauwlijks bewegen, al mn energie was weg, en mn lichaam bleef heel zwak achter.

Nu hoorde ik van een vriend dat het een drug geweest zou kunnen zijn die ze vaak gebruiken om iemand te kunnen verkrachten..

symptonen dus, duizeligheid, hoofdpijn, misselijk, paranoia. .


wie weet meer??
idd dat is de drug boterzuur, je symptomen komen overeen, je weet als de dosis precies goed/net te veel is, niet meer wat er in die paar uur is gebeurd nadat je je duizelig en zwak voelde, je mist een stukje in je geheugen
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 19:00
MM
MM is offline
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:


idd dat is de drug boterzuur, je symptomen komen overeen, je weet als de dosis precies goed/net te veel is, niet meer wat er in die paar uur is gebeurd nadat je je duizelig en zwak voelde, je mist een stukje in je geheugen
boterzuur, nu ook als 'kleinbulk' verkrijgbaar: http://www.brenntag.be/prd/product/b...erzuurnl.shtml

nofi & grapje natuurlijk (kijk maar eens in welk land dat is...)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-09-2002, 11:53
Bor
Avatar van Bor
Bor is offline
ik heb deze topic met versteltenis gelezen, wat ongelooflijk bizar..

Zou je niet eens om opheldering gaan vragen bij die jongens en je bloed laten testen i.v.m. aanklagen van die gasten. Dit kan namelijk echt niet!


__________________
Tering, dat kriebelt
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 14:31
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Bor schreef:
ik heb deze topic met versteltenis gelezen, wat ongelooflijk bizar..

Zou je niet eens om opheldering gaan vragen bij die jongens en je bloed laten testen i.v.m. aanklagen van die gasten. Dit kan namelijk echt niet!


was t hun bedoeling dan om haar te laten flippen dan?...ik weet niet in welke staat die lui zelf verkeerden, en misschien dat ze er totaal niet meer over na dachten toen dat glas naar de topicschrijfster ging ipv naar degene die t eigelijk zou drinken....

aanklagen vind ik wat voorbarig; opheldering zou ik wel willen van die gasten
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 12:43
Saraï_h
Saraï_h is offline
ze ontkennen het.. en het is van het weekend weer gebeurd bij dat meisje waarvoor het drankje eignelijk was.. maarja ze weet niet wie het gaf.
ze heeft een paar uur lopen trippen en voelde zich erg misselijk en duizelig.. dan dronk ze wat passoa en voelde ze zich ineens weer beter, en dan begon het weer.. waarschijnlijk was het iets anders wat erin zat. maar t gaat om t idee.

Ik klaag ze niet aan, en heb geen bloedtest meer gedaan, het is gewoon duidelijk dat het een stel eikels zijn en kga r niet meer mee om maar zij dus wel maarja.. eigen verantwoordlijkheid denk k ook maar.. wel zonde..

thnks iig.
liefs, moi
__________________
Ik sta liever voor aap dan dat ik er vanaf stam
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 17:39
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Citaat:
nirvana_girl schreef:
wat is ghb? (kga t wel ff opzoeken op inet) k proefte t niet geloof k. en t was niet extreem sterk spul.. maarja kan in lage dosis.. en tzijn ook echte teringlijers

GHB is ook geurloos, smaakloos en kleurloos.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 17:48
psilo
Avatar van psilo
psilo is offline
volgens mij is GHB heel erg zout hoor.. maar goed, weet het ook niet 100% zeker
__________________
rustig aan
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 23:48
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
psilo schreef:
volgens mij is GHB heel erg zout hoor.. maar goed, weet het ook niet 100% zeker
klopt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Rape drugs?
Marloesjoe
20 16-06-2012 17:44
Drugs & Alcohol Zelf GHB maken
Aragorn
11 08-03-2010 20:46
Drugs & Alcohol Iets in me drankje
Lima
25 28-05-2007 17:51
Drugs & Alcohol rohypnol
freak on a leash
26 07-03-2005 18:04
Drugs & Alcohol Ghb
Tuinkabouter9
29 18-11-2004 19:03
Drugs & Alcohol Ghb!?
megas
66 06-10-2003 15:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23.