Oud 19-07-2004, 00:29
dvdtje
dvdtje is offline
Ik heb hier een vreemd probleem. Ik ben laatst met mijn vriendin naar bed gegaan en het ging er een beetje wild aan toen en toen schoot mijn penis er uit met als gevolg dat hij dubbel sloeg. Op dat moment had ik er niet zo veel last van maar de dag er na kreeg ik een spierkramp achtig gevoel in mijn penis. Het probleem is nu alleen dat ik dit al ruim 4 dagen heb. Weet iemand wat dit is of zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 00:43
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Oei klinkt als beschadiging aan het zwellichaam. Niet gebroken ofzo anders had je extreem veel pijn gehad en was het ook wel zichtbaar geweest ( dikke bloeduitstortingen ) maar een kneuzing lijkt het wel.

Kijk het nog een dagje aan en ga dan even langs de huisarts.
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 00:45
dvdtje
dvdtje is offline
zichtbaar is het in iedergeval niet nee maar ik kan je vertellen dat het echt gruwelijk veel pijn doet. Vind het alleen nogal vreemd om er mee naar de huisarts te gaan. Uhm ja dokter ik denk dat mijn penis beschadigd is want ik heb even te wild gedaan"
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 00:49
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Haha gruwelijk dit lijkt me tof bij ed dokter ja haha zou ik zeker niet doen!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 01:14
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Kun je nog wel een stijve krijgen ? Als je leuter echt "breekt" dan hoor je dat schijnbaar ook knappen, een soort van *PANG* en dan krepeer je echt ( schijnt het hehe ) Dan wil je wel even naar de dokter met je bloeddoorlopen staaf.

Als die zwellichamen scheuren word je staaf mooi blauw. Dus kijk het nog maar even aan en anders toch naar de dokter. Zul je net zien dat hij die dag een vrouwelijke vervangster heeft
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 02:47
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Auw.

Ik zou er inderdaad even mee langs de dokter gaan als het niet binnen een dag of 2 over is. Dat dat raar voelt, kan ik me voorstellen.. maar goed.. toch maar doen he.

En dat ik hier geen ervaring mee heb, zal je waarschijnlijk niet verbazen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 03:38
WillKillForSex
Avatar van WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Ik ga nooit meer wilde dingen doen met mijn edele deel en laat er gelijk een blok cement om bouwen zodat niks ernstigs kan gebeuren

het zou je maar gebeuren.. ik zou gek worden.. mijn mooie staaf
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 09:55
dvdtje
dvdtje is offline
hij doet vandaag wel wat minder pijn gelukkig en hij kan nog een erectie krijgen. Heb vanochtend even gevoelt of hij niet op een rare plaats op zwelt ofzo maar volgens mij zijn het allemaal bloedvaten die zwellen dus zal hij niet gebroken zijn hoop ik. Jezus weet je hoe bang ik ben dat ie stuk is
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 09:58
dvdtje
dvdtje is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 19-07-2004 @ 01:14 :
Kun je nog wel een stijve krijgen ? Als je leuter echt "breekt" dan hoor je dat schijnbaar ook knappen, een soort van *PANG* en dan krepeer je echt ( schijnt het hehe ) Dan wil je wel even naar de dokter met je bloeddoorlopen staaf.

Als die zwellichamen scheuren word je staaf mooi blauw. Dus kijk het nog maar even aan en anders toch naar de dokter. Zul je net zien dat hij die dag een vrouwelijke vervangster heeft
Als hij woensdag nog steeds pijn doet ga ik naar de dokter . Jezus wist ik veel dat ie ook stuk kon met biologie werd mij altijd verteld dat een penis niet kon breken wat een motherfucker die leraar
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 10:00
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Ach, de dokter is wel wat gewend hoor. Waarschijnlijk heeft hij wel de Beste Oplossing voor je "probleempje".
In de tussentijd zou je er goed aan doen iig geen erectie meer te krijgen.
__________________
Recht voor je raapje!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 11:21
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Of misschien juist wel een stijve krijgen, voor de doorbloeding

Natuurlijk kan hij niet breken, maar die zweldingen kunnen wel knappen/scheuren, breken kan alleen met bot
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 05:52
Verwijderd
Citaat:
MightyDuck schreef op 19-07-2004 @ 11:21 :
Of misschien juist wel een stijve krijgen, voor de doorbloeding

Natuurlijk kan hij niet breken, maar die zweldingen kunnen wel knappen/scheuren, breken kan alleen met bot
Hij kan dus wel breken. Nou zal 'ie niet in twee delen uit een vallen, maar dat doet een arm ook niet als je 'n arm breekt. Ik ben ook vergeten wat er precies breekt, maar ik weet wel dat je 'm daarna net zo goed kunt laten amputeren.

..maar het komt niet bijster vaak voor dat een penis breekt . Gok ook niet dat ons topicstartertje daarmee te maken heeft gehad, anders kon 'ie 'm nu echt niet meer overeind krijgen. En rende hij zodra 't gebeurde naar de dokter, want de pijn die je daarbij hebt schijnt echt verschrikkelijk te zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 13:07
Cootje
Avatar van Cootje
Cootje is offline
ik heb het ook gehad, alleen voelde ik het in mn spermaleiders

tis wel over gegaan na 2 dagen ... maar in jou geval zou ik toch echt wel ff langs de GGD gaan, is nog anoniem ook

en daar zien ze elke dag 5 lullen en 8 kutjes dussuh niet bang zijn
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 13:08
Cootje
Avatar van Cootje
Cootje is offline
en nee, een penis kan niet BREKEN dat is een fabeltje ... het kan scheuren / afknellen / zwellen. Meer niet.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 19:19
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 20-07-2004 @ 05:52 :
Hij kan dus wel breken. Nou zal 'ie niet in twee delen uit een vallen, maar dat doet een arm ook niet als je 'n arm breekt. Ik ben ook vergeten wat er precies breekt, maar ik weet wel dat je 'm daarna net zo goed kunt laten amputeren.

..maar het komt niet bijster vaak voor dat een penis breekt . Gok ook niet dat ons topicstartertje daarmee te maken heeft gehad, anders kon 'ie 'm nu echt niet meer overeind krijgen. En rende hij zodra 't gebeurde naar de dokter, want de pijn die je daarbij hebt schijnt echt verschrikkelijk te zijn.
Hij breekt niet ! De zwellichamen knappen/scheuren ! hehe ff gemierenneukt

Een bot kan breken, dat heeft een vaste structuur, een zwellichaam niet.

Maar men noemt het idd een penisbreuk. Knakpik klinkt namelijk niet deftig
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 19:59
WillKillForSex
Avatar van WillKillForSex
WillKillForSex is offline
*moet ineens denken aan die reclame met 100% knak garantie bij de worsies*
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 14:41
361899
361899 is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 19-07-2004 @ 01:14 :
Zul je net zien dat hij die dag een vrouwelijke vervangster heeft
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit hoe masturbeer jij + heb (of wil) je nog tips m.b.t. masturberen
frieslandboy
39 05-10-2011 20:55
Seksualiteit Afwijking penis, daardoor sex moeilijk.
Alistar
10 01-10-2009 01:59
Seksualiteit Pijn tijdens de sex
00Mistery00
22 12-04-2005 20:57
Seksualiteit Ik krijg 'm er niet in..
Activator
32 06-10-2003 19:35
Seksualiteit Beffen
The_Vampire
15 04-03-2003 21:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23.