Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2016, 21:11
Acework
Avatar van Acework
Acework is offline
Hallo allemaal,

Momenteel heb ik een bedrijfswebsite welke gebaseerd is op Wordpress, en ben ik op zoek naar een plugin (of andere oplossing) welke mijn wensen kan voldoen.

Graag wil ik mijn klanten maandelijks een factuur kunnen sturen welke via iDeal betaald dienen te worden, deze facturen dienen de klanten via hun dashboard op mijn website terug te vinden.

Nu bestaan er al "Billing" plugins op Wordpress, alleen zijn deze niet compatibel met iDeal aangezien dit internationale systemen zijn welke merendeels werken met creditcards en Paypal.

Weet iemand hoe ik dit dien aan te pakken? Ik heb gehoord over Payment Service Providers (PSP) als alternatief maar heb hier nog geen ervaring mee. Graag hoor ik jullie meningen en ideeën.

Laatst gewijzigd op 22-07-2016 om 23:04.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-07-2016, 22:58
Acework
Avatar van Acework
Acework is offline
Iemand enig idee?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2016, 18:01
Verwijderd
Gewoon niet met een plugin doen maar doorverwijzen naar je payment intermediair.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2016, 11:18
x1m
Avatar van x1m
x1m is offline
Zelf zou ik het niet zo snel via een dashboard doen, maar via een automatisch verstuurde e-mail.

Daarin een linkje naar de factuur + betaalknop iDeal.

Je zou deze plugin kunnen bekijken mocht je het via je site willen doen: https://nl.wordpress.org/plugins/wp-invoice/
Met citaat reageren
Oud 31-01-2017, 13:08
jiujitsuman
jiujitsuman is offline
Veel bedrijven gebruiken mollie payments. Klanten kunnen dan kiezen tussen verschillende betaalmiddelen. Jij krijgt het dan volgens mij een dag later steeds op je rekening gestort.
Is goed te gebruiken icm. Wordpress
Met citaat reageren
Oud 31-01-2017, 22:33
JustMeMyselfAnd
JustMeMyselfAnd is offline
Het feit is wel dat je sinds een paar jaar bij welke payment service provider dan ook een KvK + zakelijke rekening nodig heb. Mollie is idd wel een goede psp met een makkelijke API. Heb zelf ook al verschillende projecten gedaan met Mollie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26.