Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2016, 15:19
Vinbaga
Avatar van Vinbaga
Vinbaga is offline
Hoi,
Binnenkort gaan een meisje dat ik al lang ken en ik afspreken. Ik denk dat ze stiekem wel sex wil maar ben niet zeker van mijn zaak. Iemand tips voor de 1e keer en wat er supergeil is voor haar?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2016, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Iemand tips voor de 1e keer en wat er supergeil is voor haar?
Ja! Die heeft zij!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2016, 15:30
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Zorg voor goede communicatie en respecteer haar grenzen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-11-2016, 17:22
Winniedp
Avatar van Winniedp
Winniedp is offline
Hoe moeilijk het ook lijkt, maar blijf rustig en niet te snel verder willen gaan (goede communicatie dus). Als ze iets niet wil (of jij), moet je dat tegen elkaar kunnen zeggen. Verder denk ik vooral: Geniet ervan!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2016, 18:42
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Letten op lichaamstaal. En niet te snel gaan, zodat je kleine signalen kunt oppikken.

Hoe reageert ze als je je hand op haar been legt? Doet ze haar benen ietsjes uit elkaar of spant ze juist spieren aan? Leunt ze met een ontspannen zucht naar achteren? Kruipt ze in elkaar? Legt ze haar hand ook op jouw been? Hoe is het oogcontact? Zulk soort dingen vertellen je veel over hoe iemand zich voelt.

Bij twijfel: "Vind je dit wel fijn?" Of zelfs gewoon: "Je lijkt een beetje gespannen, is alles oké?"

En verder niet vergeten dat je 't samen doet. Dus niet te veel willen presteren, niet bezig zijn met indruk maken, niet aandringen of pushen, maar gewoon lekker samen zijn en doen wat goed voelt. Dan zie je vanzelf wel of je keihard gaat neuken op de keukentafel, braaf een film gaat kijken, of halfnaakt Netflix gaat kijken en chillen in bed.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2016, 18:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Zorg ook dat je het veilig doet
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-11-2016, 18:56
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Oh, ja, dat natuurlijk ook!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2016, 21:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Bij de laatste paar meisjes heb ik altijd gewoon gevraagd of ze seks wilden, en dan vanaf daar gewerkt. Maar ik snap ook dat dat best eng kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2017, 21:19
xVandaag
xVandaag is offline
Citaat:
Bij de laatste paar meisjes heb ik altijd gewoon gevraagd of ze seks wilden, en dan vanaf daar gewerkt. Maar ik snap ook dat dat best eng kan zijn.
Das toch juist akward als je dat zou vragen...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2017, 20:38
Magno
Magno is offline
Toestemming vragen voor seks dat is echt weird en een complete turn-off voor een dame.

Als jullie al hebben gekust en dat gaat vlot, dan kan je gerust een stap verder gaan, daarom niet dezelfde dag natuurlijk. Maar meestal wil ze dan ook een stap verder wanneer het goed klikt. Het kan zijn dat dit te snel is voor een bepaald meisje. Respecteer dit maar laat je niet uit je lood slaan: dit betekent niet dat ze geen interesse heeft. Als zij gewoon verder kust dan probeer je later gewoon nog eens. Een vrouw is gewoon als de dood om 'easy' gevonden te worden. Je zal dus echt je best moeten doen, en haar echt veroveren

Wat Dekaloog zegt klopt. Eens vragen ca va, alles ok? is iets helemaal anders dan toestemming vragen. Dit is wel ok. Haar lichaamstaal in de gaten houden is ok, al moet je je niet dood analyseren, dat is ook geen pretje.

Soms moet je gewoon doen en dan zie je wel de reactie. Nog te snel? Neem paar stappen terug en later kan nog. Succes.

Laatst gewijzigd op 04-06-2017 om 20:44.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2017, 09:09
Verwijderd
Citaat:
Toestemming vragen voor seks dat is echt weird en een complete turn-off voor een dame.

Als jullie al hebben gekust en dat gaat vlot, dan kan je gerust een stap verder gaan, daarom niet dezelfde dag natuurlijk. Maar meestal wil ze dan ook een stap verder wanneer het goed klikt. Het kan zijn dat dit te snel is voor een bepaald meisje. Respecteer dit maar laat je niet uit je lood slaan: dit betekent niet dat ze geen interesse heeft. Als zij gewoon verder kust dan probeer je later gewoon nog eens. Een vrouw is gewoon als de dood om 'easy' gevonden te worden. Je zal dus echt je best moeten doen, en haar echt veroveren

Wat Dekaloog zegt klopt. Eens vragen ca va, alles ok? is iets helemaal anders dan toestemming vragen. Dit is wel ok. Haar lichaamstaal in de gaten houden is ok, al moet je je niet dood analyseren, dat is ook geen pretje.

Soms moet je gewoon doen en dan zie je wel de reactie. Nog te snel? Neem paar stappen terug en later kan nog. Succes.
Vind jij dat bij verkrachting de vrouw deels schuld kan hebben?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2017, 14:37
Magno
Magno is offline
??? Hoezo? Waar haal je dat allemaal.

Herlees mijn post.

Volgens jou moet je "Seks aub?" vragen. Ik deed dit vroeger ook en ik kan je zeggen: dan worden er geen kindjes meer gemaakt hoor. Ik spreek dus helaas uit ervaring. Soms wil een vrouw het erg maar wil ze dat jij het voortouw neemt. Dat moet in de meeste gevallen van de man komen hoor.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2017, 14:49
Verwijderd
Citaat:
??? Hoezo? Waar haal je dat allemaal.
Je schrijfstijl en je ouderwetse manier van denken over vrouwen deed me denken aan een voormalig forumer. Deze forumer vond dat vrouwen ook schuld hebben als ze verkracht zijn. Vandaar mijn vraag.

Citaat:
Herlees mijn post.
Nee.

Citaat:
Volgens jou moet je "Seks aub?" vragen.
Dat zeg ik nergens.

Citaat:
Ik deed dit vroeger ook en ik kan je zeggen: dan worden er geen kindjes meer gemaakt hoor. Ik spreek dus helaas uit ervaring. Soms wil een vrouw het erg maar wil ze dat jij het voortouw neemt. Dat moet in de meeste gevallen van de man komen hoor.
Ik spreek ook uit ervaring, vaak genoeg werkt het prima om gewoon te vragen "wil je seks met mij?". Je beroepen op ervaring is overigens een drogreden.

Je hebt ouderwetse wereldbeelden, dat blijkt uit al je berichten. Ja, ik heb ze allemaal doorgelezen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2017, 15:16
Magno
Magno is offline
Niet enkel ervaring van mezelf, maar ook van de grootste datingcoaches ter wereld. Maar misschien kennen zij er ook niks van, en heb jij alle kennis in pacht, dat kan ook.

Succes nog.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2017, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Niet enkel ervaring van mezelf, maar ook van de grootste datingcoaches ter wereld. Maar misschien kennen zij er ook niks van, en heb jij alle kennis in pacht, dat kan ook.
Je beroept je op autoriteit, dat is een drogreden. Houd daar eens mee op. Je beweert een coach te zijn maar als een coach met drogredenen aan zou komen bij mij zou ik hem in zijn gezicht uitlachen.


Citaat:
Succes nog.
Waarmee?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2017, 15:25
Magno
Magno is offline
Met je toestemmingsformulieren en je cursus begrijpend lezen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2017, 15:25
Chocoladekoek
Chocoladekoek is offline
Ik ben een vrouw en ik ben het toch wel eens wat Magno zegt..
Met citaat reageren
Oud 07-06-2017, 15:26
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Mijn eerste vriendje vroeg voor de seks of ik dat ook wilde, en dat vond ik heel lief en helemaal niet raar. Je hebt prima tijd om dat even te vragen op het moment dat je toch even moet stoppen om een condoom te pakken.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 07-06-2017, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Met je toestemmingsformulieren en je cursus begrijpend lezen.
Ook dit zijn weer drogredenen, ad hominem in dit geval. Je gaat niet inhoudelijk in op de zaak maar probeert de boodschapper onderuit te halen. Heeft dat veel succes bij vrouwen, drogredenen gebruiken?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2017, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een vrouw en ik ben het toch wel eens wat Magno zegt..
Goh, iemand met vrijwel geen posts benieuwd of jullie IP-adressen overeen komen.

Maar ik ben het niet eens heel erg oneens met wat hij in dit geval zegt - al zet hij te sterk aan. Ik dacht de schrijfstijl en denkbeelden te herkennen, daar reageerde ik op. Dus tegen wie reageer je nu precies?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2017, 16:02
Magno
Magno is offline
Kijk, in alle eerlijkheid: ik ken chocoladekoek niet en hou me niet bezig met steun te zoeken online. Ik ken ook niks van IP-adressen. Er zullen voorstanders zijn over wat ik zeg, en tegenstanders. Ik besef dit heel goed.

Ik wil gewoon mensen helpen die vroeger ook veel te lief waren voor een vrouw, en steeds goedkeuring zochten. Net als ik dus vroeger. Dit is echt niet aantrekkelijk voor een vrouw. Ik heb zo talloze vrouwen weggejaagd...
Een vrouw verwacht dat jij slim genoeg bent om op te pikken of het moment juist is om verder te gaan, zonder dat je dit moet verbaliseren.

Ik ben nieuw op dit forum, dus vgl. me aub niet met voorgangers. Voor de rest wens ik iedereen veel succes met zijn of haar aanpak.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2017, 06:56
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben een vrouw en ik ben het toch wel eens wat Magno zegt..
Ik ben een vrouw en ik voel me niet prettig bij wat Magno verkondigt.

En nu?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."

Laatst gewijzigd op 08-06-2017 om 10:37.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2017, 07:55
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat grappig, het lijkt wel of niet alle vrouwen precies hetzelfde willen omdat er zoveel verschil zit binnen die groep.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 12:59
Chocoladekoek
Chocoladekoek is offline
Sorry, het was niet mijn bedoeling om mensen boos of geirriteert te maken. Ik gaf mijn mening.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Flirting
KingKong
18 31-05-2011 20:32
Liefde & Relatie Tips en manieren over hoe je een meisje versiert!!!!
dio
59 05-10-2006 17:59
Lifestyle je dag
Back Door Man
500 04-10-2005 10:43
Verhalen & Gedichten De weg naar een nieuwe toekomst
MissyGeduld
2 21-09-2004 14:06
Verhalen & Gedichten mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje
Verwijderd
15 17-05-2003 22:55
Verhalen & Gedichten (Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.'
Rhinus
5 01-08-2002 11:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20.