Oud 05-11-2011, 08:33
ja-duh
ja-duh is offline
De tt zeg het eigenlijk al wat vinden meisjes leuk aan een jongen. Moet hij er goed uitzien of aardig zijn? Disscuseer maar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-11-2011, 09:09
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
intelligent, grappig, knap, sociaal, lief, attent, positief zelfbeeld, zelfspot, goed gebouwd, langer dan ik, mooi haar, lekker kontje, goed formaat (en goed werkende!) piemel, goed verzorgd, lekker ruiken, leuke familie

dat zou ik allemaal wel leuk vinden aan een jongen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 10:12
x_Liselotte
Avatar van x_Liselotte
x_Liselotte is offline
Hehe Qimm? Heb je diegene al gevonden? Of moet je daarvoor jongens gaan combineren/samenvoegen? ^^
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 10:46
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Heel veel dingen kunnen leuk zijn aan een jongen:
Mooie ogen, fijn lichaam (niet per se gespierd of zo, maar niet te groot of te klein of te dik of te dun.), kapsel maakt me geloof ik niet zo heel veel uit zolang het maar niet vol zit met plakkerigheid.
Persoonlijkheid: redelijk sociaal, intelligent, gevoel voor humor, sympathiek, enthousiast. Ik vind het zelf fijn als ik weet dat een jongen me leuk vindt hij niet te bang of verlegen is om dat te laten merken. Als je dan een date of twee gehad hebt, dat hij initiatief neemt om een volgende date in te plannen en dat je weet dat hij je graag nog eens wil zien en ook graag spreekt. Ik hou er niet zo van als ik lang moet afwachten en maar zit te gissen wat hij nou eigenlijk van me wil. Het is wel fijn als de jongen ook een beetje duidelijk kan zijn.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 11:52
wudong
wudong is offline
pffff hahahah, het kan van alles zijn
karakter, kleding, gedrag, uiterlijk, uniekheid, ieder voor zich xD
slim maar ook sterk zouden de meeste denken xd
mja veel plezier xd
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 18:44
RienoBieno
Avatar van RienoBieno
RienoBieno is offline
meiden zouden jullie snel op zoon jongen vallen

Laatst gewijzigd op 06-11-2011 om 08:45.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 18:50
Verwijderd
Nee.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 19:03
RienoBieno
Avatar van RienoBieno
RienoBieno is offline
waarom niet
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 19:38
Verwijderd
Nou, ten eerste omdat je er uitziet alsof je 10 bent en dat zou mij nogal een pedo maken. Ten tweede omdat je blond bent. Ten derde om je heel klein bent, lijkt het in ieder geval. En die dingen zijn nog ondergeschikt aan het beeld dat ik van je heb gekregen hier op het forum. Je komt nogal onzeker over en niet al te intelligent en dat zijn zo'n beetje de grootste afknappers die er bestaan.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 19:51
RienoBieno
Avatar van RienoBieno
RienoBieno is offline
na ja ik zit op havo
ik ben 15
en deze foto's zijn van een jaar geleden.
En ben al meer dan 20 cm gegroeid dus ben niet meer zo klein als daar
Ben soms wel onzeker

Maar waarom lijk ik 10
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 19:58
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Waarom post je deze foto's dan als je alweer veel veranderd bent ten opzichte van daar?

Ik had je op die foto ook een jaar of 11 geschat. Je hebt nogal een babyface daar.
__________________
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 20:53
Verwijderd
Helaas, nee, ik val op jonger, maar niet zoveel ^^.

Waar ik van hou: opvallende kenmerken: lang haar, hanekam, piercings, tatoeages.

Maar dat wil niet zeggen dat een meisje van jouw leeftijd niet op jou zal vallen...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 23:01
RienoBieno
Avatar van RienoBieno
RienoBieno is offline
Foto van deze vakantie.

Laatst gewijzigd op 06-11-2011 om 08:45.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2011, 00:23
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik zou het fijn vinden als je hier geen foto's zou plaatsen om complimentjes te vissen. Er zijn fototopics op diverse fora en misschien kun je beter eerst wat zelfvertrouwen kweken, zodat wij je niet omhoog hoeven te praten. Je bent nog jong en in de puberteit dus natuurlijk ben je onzeker. Er zullen heus meisjes zijn die op je vallen, maar die vind je vanzelf. Heb wat geduld en alles komt goed!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 06-11-2011, 08:46
RienoBieno
Avatar van RienoBieno
RienoBieno is offline
okay heb ze al weggehaald
Met citaat reageren
Oud 16-11-2011, 03:20
Verwijderd
Ik vind het leuk als een jongen het interessant vindt wat ik te vertellen heb en zelf ook interessante dingen weet te vertellen. Me aan het lachen kan maken. Niet te snel op zijn teentjes getrapt is maar zich wel druk kan maken over dingen. Een leuk hoofd heeft. Wel zijn best wil doen om dingen te bereiken maar geen streber is. Lekker ruikt van nature. Graag dingen met mij onderneemt, maar ook in staat is zichzelf te vermaken. Niet vasthoudt aan stereotypes, zowel in zijn oordeel over anderen als over zichzelf. Me niet behandelt als een klein kind maar ook niet als zijn moeder, maar als zijn vriendin
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 00:31
SayWhat
SayWhat is offline
Ik denk dat dit voor elke dame persoonlijk andere eisen zijn voor haar prins op het witte paard. De een wil sowieso een gespierde jongen, de andere een wat lievere tedere jongen, enz..... @Ja-duh dit zou dus voor iedereen weer anders zijn.

mensen komen hier nu met cliche dingen, zoals knap, mooi, lekker, lief, ....

Elke jongen is weer anders heeft zn toppunten..

Beter topic zou zijn, wat zijn de minpunten die je vriend sowieso niet zou moeten hebben!

Laatst gewijzigd op 17-11-2011 om 00:32. Reden: verkeerd geformuleerd
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 20:46
Bird.
Avatar van Bird.
Bird. is offline
Citaat:
Ik denk dat dit voor elke dame persoonlijk andere eisen zijn voor haar prins op het witte paard. De een wil sowieso een gespierde jongen, de andere een wat lievere tedere jongen, enz..... @Ja-duh dit zou dus voor iedereen weer anders zijn.

mensen komen hier nu met cliche dingen, zoals knap, mooi, lekker, lief, ....

Elke jongen is weer anders heeft zn toppunten..

Beter topic zou zijn, wat zijn de minpunten die je vriend sowieso niet zou moeten hebben!
Ben het er mee eens, maar dat laatste verschilt ook per persoon.
Wat de een een minpunt vindt, zou de ander misschien juist aantrekkelijk kunnen vinden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-11-2011, 20:04
Knaagdier
Avatar van Knaagdier
Knaagdier is offline
Ik ben jongen en weet zelf wat meiden leuk aan mij vinden =)
Met citaat reageren
Oud 26-11-2011, 20:38
Mimuna
Avatar van Mimuna
Mimuna is offline
Zacht haar. Oh my God ik hou echt van zacht haar.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2011, 20:59
DmCraanen
Avatar van DmCraanen
DmCraanen is offline
@ knaagdier ik denk dat de topicstarter het zou waarderen als je dan ook vertelt wat dat is ....

OT: Als ik toch al aan het reageren ben: gewoon lekker jezelf zijn is cool. Elk meisje vindt weer wat anders leuk! Natuurlijk verkleinen bepaalde dingen je reikwijdte wel een beetje.
__________________
"I never thought you could do it''
''Funny, I never thought I couldn't do it!''
Met citaat reageren
Oud 26-11-2011, 21:01
Knaagdier
Avatar van Knaagdier
Knaagdier is offline
Sorry inderdaad DmCraanen.

Wel, ik heb lichtblauwe ogen en bruin haar
Met citaat reageren
Oud 26-11-2011, 21:08
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Want vrouwen zijn natuurlijk o zo geïnteresseerd in je oog- en haarkleur.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2011, 21:09
Knaagdier
Avatar van Knaagdier
Knaagdier is offline
Citaat:
Want vrouwen zijn natuurlijk o zo geïnteresseerd in je oog- en haarkleur.

Gekoppeld aan een bovenmatige omtrek en dikte qua penis en een sixpack?

Ja, ik ga naar de sportschool..
Met citaat reageren
Oud 26-11-2011, 21:12
Bird.
Avatar van Bird.
Bird. is offline
Citaat:
Gekoppeld aan een bovenmatige omtrek en dikte qua penis en een sixpack?

Ja, ik ga naar de sportschool..
Ik heb liever een volwassen jongen zonder sixpack dan een jongen zoals jij, sorry baby maar er zijn meisjes die ontzettend afknappen op arrogantie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2011, 21:13
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik heb liever een volwassen jongen zonder sixpack dan een jongen zoals jij, sorry baby maar er zijn meisjes die ontzettend afknappen op arrogantie.
Vooral ongefundeerde arrogantie.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2011, 21:15
Knaagdier
Avatar van Knaagdier
Knaagdier is offline
Citaat:
Ik heb liever een volwassen jongen zonder sixpack dan een jongen zoals jij, sorry baby maar er zijn meisjes die ontzettend afknappen op arrogantie.

Ik ben bescheiden hoor, ik laat nooit merken dat ik mezelf knap vind...

Maar het is een geruststelling dat je gewoon op elke meid kunt afstappen
Met citaat reageren
Oud 26-11-2011, 21:15
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik heb liever een volwassen jongen zonder sixpack dan een jongen zoals jij, sorry baby maar er zijn meisjes die ontzettend afknappen op arrogantie.
Die meisjes zijn er heel weinig, is mijn ervaring. Misplaatste arrogantie, daarentegen...
Met citaat reageren
Oud 27-11-2011, 01:48
Leomaybe
Avatar van Leomaybe
Leomaybe is offline
aah nou ik kies voor intelligent, lief , eerlijk , iemand waarmee je lekker kan kletsen.. uuh en mooie tanden
Met citaat reageren
Oud 27-11-2011, 02:07
sodamnflossy
Avatar van sodamnflossy
sodamnflossy is offline
Humor en goede muzieksmaak...
Uiterlijk boeit me niet zo heel veel. Kuiltjes en hoge jukbeenderen zijn wel sexy, evenals zichtbare sleutelbeenderen.
Zolang de jongen maar wel blank is. En geen (licht)blond haar heeft.
__________________
{paranoia is in bloom, the PR transmissions will resume}
Met citaat reageren
Oud 27-11-2011, 02:09
NoID87
Avatar van NoID87
NoID87 is offline
Citaat:
Humor en goede muzieksmaak...
Uiterlijk boeit me niet zo heel veel. Kuiltjes en hoge jukbeenderen zijn wel sexy, evenals zichtbare sleutelbeenderen.
Zolang de jongen maar wel blank is. En geen (licht)blond haar heeft.
ik voldoe hieraan

ik heb hier nog wel een rontgefoto van mijn sleutelbeen liggen.. kun je die ook meteen zien
__________________
Een oester maakt van haar probleem een parel.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2011, 02:10
sodamnflossy
Avatar van sodamnflossy
sodamnflossy is offline
Citaat:
ik voldoe hieraan

ik heb hier nog wel een rontgefoto van mijn sleutelbeen liggen.. kun je die ook meteen zien
jij maakt sowieso een kans, schatje.
en laat zien ;o!
__________________
{paranoia is in bloom, the PR transmissions will resume}
Met citaat reageren
Oud 27-11-2011, 02:53
xlovesong
Avatar van xlovesong
xlovesong is offline
Hetzelfde als wat ik aan wiskunde leuk vind: Niets.
__________________
"Maura, what do you see?" "A reddish brown stain." "In other words: blood." "No, a reddish brown stain."
Met citaat reageren
Oud 27-11-2011, 03:01
sodamnflossy
Avatar van sodamnflossy
sodamnflossy is offline
Citaat:
Hetzelfde als wat ik aan wiskunde leuk vind: Niets.
+1 :')
__________________
{paranoia is in bloom, the PR transmissions will resume}
Met citaat reageren
Oud 27-11-2011, 13:47
Verwijderd
Citaat:
intelligent, grappig, knap, sociaal, lief, attent, positief zelfbeeld, zelfspot, goed gebouwd, langer dan ik, mooi haar, lekker kontje, goed formaat (en goed werkende!) piemel, goed verzorgd, lekker ruiken, leuke familie

dat zou ik allemaal wel leuk vinden aan een jongen
Heuj dat is mijn vriendje!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2011, 14:22
art4live
Avatar van art4live
art4live is offline
Citaat:
intelligent, grappig, knap, sociaal, lief, attent, positief zelfbeeld, zelfspot, goed gebouwd, langer dan ik, mooi haar, lekker kontje, goed formaat (en goed werkende!) piemel, goed verzorgd, lekker ruiken, leuke familie

dat zou ik allemaal wel leuk vinden aan een jongen
Als ik jonger was zou ik me hebben aangemeld maar helaas

en nee je hoeft geen jongens samen te voegen om zo iemand te krijgen ik weet zeker dat er op dit forum genoeg jongens zijn die hier aan voldoen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-11-2011, 15:13
Knaagdier
Avatar van Knaagdier
Knaagdier is offline
Citaat:
Humor en goede muzieksmaak...
Uiterlijk boeit me niet zo heel veel. Kuiltjes en hoge jukbeenderen zijn wel sexy, evenals zichtbare sleutelbeenderen.
Zolang de jongen maar wel blank is. En geen (licht)blond haar heeft.


Mijne zijn superzichtbaar, komt doordat ik lang competitie zwemmen deed
Met citaat reageren
Oud 27-11-2011, 17:38
bambambam
bambambam is offline
Citaat:
Mijne zijn superzichtbaar, komt doordat ik lang competitie zwemmen deed
Kun je ook wat anders doen dan over jezelf praten?
Het enige wat jij zegt is dat je een sixpack hebt naar de sportschool gaat zus zo dit dat,.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2011, 20:30
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Als ik jonger was zou ik me hebben aangemeld maar helaas
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 20:46
daphneforyou
Avatar van daphneforyou
daphneforyou is offline
artje niet ;o (A)
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 23:04
art4live
Avatar van art4live
art4live is offline
xD ik bedoelde ouder haha XD

Wat niet? daffy?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2011, 17:07
Moosje
Avatar van Moosje
Moosje is offline
Hij hoeft niet knap te zijn,
maar zijn uitstraling moet leuk,
spontaan en open zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2011, 19:41
lisa1996
Avatar van lisa1996
lisa1996 is offline
1. gaaf gezicht
2. lekker luchtje
3. coole outfit met bousje
4. geen arrogante jongens
5. niet al teveel tijd aan zn uiterlijk
6. veel vrienden vooral jongens
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 22:31
Aether
Aether is offline
Citaat:
1. gaaf gezicht
2. lekker luchtje
3. coole outfit met bousje
4. geen arrogante jongens
5. niet al teveel tijd aan zn uiterlijk
6. veel vrienden vooral jongens
3: Wat is een bousje?
4: Definieer arrogantie
5:Is een beetje tegenstrijdig met puntje #3
6: Dus je vind leuk aan een jongen dat hij vrienden heeft die ook vooral jongens zijn.

Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 08:42
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Een coole outfit kun je in een paar minuten aan hebben. Daarmee besteed je echt niet teveel aandacht aan je uiterlijk hoor
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het leuk als een jongen het interessant vindt wat ik te vertellen heb en zelf ook interessante dingen weet te vertellen. Me aan het lachen kan maken. Niet te snel op zijn teentjes getrapt is maar zich wel druk kan maken over dingen. Een leuk hoofd heeft. Wel zijn best wil doen om dingen te bereiken maar geen streber is. Lekker ruikt van nature. Graag dingen met mij onderneemt, maar ook in staat is zichzelf te vermaken. Niet vasthoudt aan stereotypes, zowel in zijn oordeel over anderen als over zichzelf. Me niet behandelt als een klein kind maar ook niet als zijn moeder, maar als zijn vriendin
Huu goed omschreven
Citaat:
Gekoppeld aan een bovenmatige omtrek en dikte qua penis en een sixpack?

Ja, ik ga naar de sportschool..
Goed moment om te bedenken of je iemand aantrekkelijk vindt: het moment dat je zijn penis bestudeert.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 20:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dit is echt zo'n topic waar niemand iets aan heeft
Ik vind het aan mijn vriendje het leukst dat we elkaar zo goed begrijpen en zo goed samen kunnen lachen. Doordat we elkaar zo goed kennen en begrijpen kunnen we elkaar ook scherpe kritiek geven zonder dat iemand zich beledigd voelt of het op een discussie uitloopt. Bovendien heeft hij een knap gezicht en een nette stijl en is hij veel georganiseerder en opgeruimder dan ik. Dat vond ik ook heel leuk aan mijn ex trouwens, dat hij zo opgeruimd was.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2017, 23:50
Verwijderd
Ik val zelf op bruinharige jongens, en soms ook blond. Ik vind het belangrijk dat een jongen vriendelijk is tegen iedereen maar niet over zich heen laat lopen. Het is ook wel erg fijn als een jongen langer en breder dan jij is. Hetgene waar ik op afknap is jongens die alijd serieus zijn en geen humor hebben. Kijken en lachen naar je werkt echt supergoed, maar niet gaan staren, dan lijk je net -A van pll, no thnx. Toon interesse, bijvoorbeeld deze dingen werken bij mij goed: Wat is je cijfer voor je toets? Moet ik dit kiezen of deze? (bijv een foto voor insta ofzo gwn een random iets is al ok) (en zeg dankje als ze antwoord) Misschien denk je dat er verzorgd uitzien voor jongens niet belangrijk is maar het is een flinke afknapper als je er niet verzorgd uitziet en stinkt.

Laatst gewijzigd op 17-06-2017 om 23:52. Reden: Ik was een belangrijk ding vergeten toe te voegen.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2017, 00:25
emmawinter
emmawinter is offline
Ik val op jongens met bruin haar, met het liefst een lichte slag erin. Kleur ogen doet er verder niet toe voor mij. Niet te dik of te dun lichaam. Verder vindt ik het fijn als een jongen me bijzonder laat voelen, veel welgemeende complimenten geeft enzo. Ook is het belangrijk dat een jongen dicht bij zichzelf blijft en zich niet teveel laat meeslepen met anderen. Het allerfijnste vind ik als ik over alles met een jongen kan praten, dus dat hij goede humor moet hebben maar ook een beetje kan filosoferen
Met citaat reageren
Oud 21-06-2017, 15:51
gwnrandommm
gwnrandommm is offline
beetje laat maar he boeiend....
dit kan een beetje (heel erg) cliche overkomen, maar innerlijk is toch echt t belangrijkste! Ik zelf vind t belangrijkste bij n jongen humor, want je moet wel n beetje met elkaar kunnen lachen. Dan vind ik ook lief/zorgzaam heel belangrijk, maar wel ook n beetje stoer niet zo wattepatat. Ik vind het zelf best wel belangrijk dat de jongen ook aan sport doet, maar dat kan ook komen omdat ik zelf best een fanatiek sporter ben. Tsja en dan uiterlijk... Ik kan wel gaan zeggen dat ik daar helemaal niet op let, maar iedereen moet denk ik wel toegeven dat uiterlijk toch ook wel n klein beetje meetelt. (maar innerlijk blijft natuurlijk t belangrijkste ) Dus qua uiterlijk liever wel wat langer en geen maatje obese, maar een sixpack hoeft ook zeker niet. Haarkleur maakt me niet echt uit, alhoewel ik meer vriendjes heb gehad met bruin haar, maar ik ken ook gewoon knappe blonde jongens. Blauwe ogen vind ik wel echt heel mooi en dan wel echt blauw en niet grijs ofzo, maar blauwe ogen zijn niet verplicht. Verder een jongen zonder tatoeages en piercings, daar knap ik echt op af. nouja dat was t wel weer doeeeei.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ik wil vriedin
teddybro
2 11-08-2015 14:22
Liefde & Relatie Hoe versier je een meisje?
tm4u
8 31-01-2015 23:03
Liefde & Relatie Wat vinden jullie jongens nou leuk?
katnisseverdeen
10 24-03-2013 17:38
Liefde & Relatie fuif
Azerty1994
26 22-02-2010 16:13
Seksualiteit Wat vinden meisjes leuk?
Tim Robbenga
10 02-06-2006 20:25
Seksualiteit Aantrekkelijk aan een jongen
kaatje in da house
125 20-09-2004 20:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19.