Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2017, 17:44
Verwijderd
Wat ik niet zo goed snap is dat je stellig kan beweren dat hij aan marteling overleden is terwijl je weigert om autopsie te doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2017, 17:45
Verwijderd
Dat vroeg ik me ook af! Waarom willen ze geen autopsie laten doen?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2017, 17:58
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
in dat artikel wat je me laatst stuurde over die verloren kinderen in Argentinië, trok een van die vrouwen het zo slecht om te horen hoe haar ouders gemarteld waren, dat ze er zelf een einde aan maakte. Desondanks dat ze het zelf heel graag wilde horen. Dus misschien zijn Otto's ouders in sommige opzichten ergens ook een beetje bang voor de uitkomst van de autopsie?
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2017, 18:12
Verwijderd
Citaat:
in dat artikel wat je me laatst stuurde over die verloren kinderen in Argentinië, trok een van die vrouwen het zo slecht om te horen hoe haar ouders gemarteld waren, dat ze er zelf een einde aan maakte. Desondanks dat ze het zelf heel graag wilde horen. Dus misschien zijn Otto's ouders in sommige opzichten ergens ook een beetje bang voor de uitkomst van de autopsie?
Ja okay, maar dan kan het alleen zijn omdat de kans bestaat dat hij niet gemarteld is denk ik, want ze roepen zelf dat hij wél gemarteld is en dus zijn ze bang dat het wel botulisme is dan?

Wat ik ook niet snap is dat er zoveel rotzooi over geschopt wordt terwijl je in Californië voor 30 jaar achter de tralies verdwijnt als je dit (wat hij gedaan heeft) drie keer doet. Geen parole, niets. Gewoon weg.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2017, 18:17
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Nee meer dat het martelen heel erg geweest is, ofzo.

Ja maar, Noord-Korea.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2017, 18:23
Verwijderd
Ja, Noord Korea.. dan ben je toch juist extra voorzichtig lijkt me
Met citaat reageren
Oud 23-06-2017, 18:23
Verwijderd
Wordt het resultaat dan ook openlijk in de media geworpen? Kunnen zijn ouders er ook voor kiezen het zelf niet te weten/horen?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2017, 19:06
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Kunnen we het even over zijn naam hebben?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2017, 19:29
Verwijderd
Ja gave naam
Met citaat reageren
Oud 23-06-2017, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Kunnen we het even over zijn naam hebben?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2017, 21:12
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Kunnen we het even over zijn naam hebben?
Je was me voor
Met citaat reageren
Oud 25-06-2017, 14:31
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja, Noord Korea.. dan ben je toch juist extra voorzichtig lijkt me
Lijkt mij ook maar volgens mij is men er nog steeds niet uit wat hij nou precies gedaan had, aangezien de bekentenis mogelijk onder dwang was, toch?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 25-06-2017, 15:28
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
En wat ik ook niet begrijp, dat je ook de andere kant op kan redeneren. De uitkomst van de autopsie is iets tastbaars waar je misschien op een dag nog in kan berusten. juist als je het niet weet wordt je toch gek?

Wel goed trouwens dat familie daar over beschikt en niet de staat.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2017, 19:51
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Lijkt mij ook maar volgens mij is men er nog steeds niet uit wat hij nou precies gedaan had, aangezien de bekentenis mogelijk onder dwang was, toch?
Niet echt, het staat op de bewakingsvideo van z'n hotel dat ie een vlag meeneemt, vrij dik bewijs. Alleen nogal een forse straf voor wat kattenkwaad.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2017, 00:23
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Niet echt, het staat op de bewakingsvideo van z'n hotel dat ie een vlag meeneemt, vrij dik bewijs. Alleen nogal een forse straf voor wat kattenkwaad.
In Noord-Korea kun je opgepakt worden en in een strafkamp gestopt worden, omdat je oom naar Zuid-Korea is gevlucht. Ik vraag mij af of die jongen zich er niet van bewust was welk risico hij nam om naar dat land te gaan of dat hij bewust het risico nam. In ieder geval is de uitkomst nogal tragisch.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2017, 06:42
Verwijderd
Iemand van 20/21/22 realiseert zich dat denk ik niet volledig
Met citaat reageren
Oud 26-06-2017, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Iemand van 20/21/22 realiseert zich dat denk ik niet volledig
Precies dit. Ik had het er toevallig dit weekend met een vriend over. Ik zou dit ook gedaan kunnen hebben. En met mij drie kwart van mijn vriendengroep destijds.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2017, 22:07
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Maar on topic: Misschien waren tekenen van marteling duidelijk op het lichaam te zien? I don't know. Het staat vast dat martelingen plaatsvinden in de kampen, maar ook dat de hygiëne er bizar slecht is. Dus het kan alllebei denk ik.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-06-2017, 07:32
Verwijderd
Het is totaal nutteloos om er over te speculeren op een ander niveau dan "waarom zouden z'n ouders die autopsie geweigerd hebben", aangezien een autopsie echt het enige is dat duidelijkheid kan verschaffen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:43.