Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2016, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de 'kwaliteit' van het meeste eten in de VS gelijk aan Nederland, het is met name de porties die ik in sommige tenten erg ruim vond (soms ook weer niet) en de prijs is doorgaans wat lager (alhoewel een stad als NYC natuurlijk uitblinkt in dure broodjes/koffiezaken). Je kan natuurlijk de 'Amerikaanse keuken' of gewoontes associëren met ongezond eten, maar dat laat niet weg dat het in mijn ervaring doorgaans de producten zelf gewoon in orde zijn.

Maar zoals NfS al zegt; leftovers meenemen is wel vrij normaal . In het kader daarvan tip ik Kuma's Corner in Chicago; alwaar ik een van de beste hamburgers ooit op heb. Het is wat uit de richting en ook wel een rock/metal-tent maar ik zag er ook gezinnen en "mensen in pak". Wel erg populair dus wachten aan de bar, maar ze hebben heel veel streekbieren op de tap
Die schrijf ik op voor de volgende keer dat ik er ben! Ben jij wel eens bij de Burger Boys geweest? Is een kleine keten maar ooh wat goed <3

"Would you like a box?" is een van mijn favoriete Amerikaanse standaardzinnen om te horen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2016, 12:31
Verwijderd
Verder wil ik graag tips voor DC en Bangalore en Mysore.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Madrid ga ik volgende week weer heen dus ja plz.
Oke, nou een goede wandeling door het Retiropark mag je sowieso niet overslaan, het is waarschijnlijk nog prachtig weer met herfstkleuren!

Voor lunch is het leuk om een keer naar 100 montaditos te gaan, is een soort keten van Spaans fastfood, het zijn allemaal mini stokbroodjes van 5cm of zo en dan krijg je een lijst en kun je die aankruisen met allemaal soorten beleg, garnalen, chorizo, maar ook nutella met gesmolten m&ms of weet ik veel wat allemaal.
Vaak hebben ze overdag, op woensdag uit mijn hoofd een deal dat je 5 broodjes en een caña (in Madrid bestel je nooit cerveza maar altijd caña, een pilsje) voor een paar euro krijgt of zo. https://www.tripadvisor.nl/Restauran...os-Madrid.html

Chocolate y churros bij San Gines is vooral toeristisch bekend maar wel heel erg lekker en gezellig. https://www.tripadvisor.nl/Restauran...es-Madrid.html

Qua musea zou ik vooral het Reina Sofia aanraden, maar ik ben zelf meer van de moderne kunst. Op zondag is het gratis voor studenten.

Je kan bij de kiosken (die zijn letterlijk overal) een Guia de Ocio kopen, dat is een soort uitgids waarin alle concerten tentoonstellingen etc. voor die week staan en vaak ook veel gratis activiteiten!

Chueca is een leuke hippe buurt voor uitgaan, maar wel de homobuurt dus wees niet verbaasd van wat je daar allemaal ziet rondlopen

Nou dat was even wat me nu te binnen schiet! Zou best kunnen dat sommige tips nu niet meer actueel zijn, was alweer een tijdje geleden dat ik er voor het laatst was.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Khinkali heeft een Georgische couchsurfer hier ooit voor me gemaakt! Dat vond ik echt ontzettend lekker <3

Kachapuri ziet er zo ranzig uit dat het misschien wel lekker kan zijn
Hmmja dat dachten wij dus ook, perfect brakheidsvoer, maar nee Maar misschien verschilt het waar je het eet..
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 12:38
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Je verlaat een subtropisch klimaat voor Nederland in december? mijn tip: DOE HET NIET


Het is hier een half jaar lekker warm geweest en begint net onder de 25 te zakken. Ik verbaas mezelf door het te zeggen, maar ik kan denk ik wel voor eventjes tegen wat frisser
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 12:40
Verwijderd
Citaat:


Het is hier een half jaar lekker warm geweest en begint net onder de 25 te zakken. Ik verbaas mezelf door het te zeggen, maar ik kan denk ik wel voor eventjes tegen wat frisser
Ok nou als je in Maastricht gaat zijn en een biertje wil doen (of tips om te eten) dan laat maar weten
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 12:41
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Thanks Kristaco! Die 100 montaditos is idd een goeie, afgelopen zomer ook geweest. en het Retiro, prr.

Vriend van me waarbij ik op bezoek ga woont in Getafe, wat volgens hem het Almere van Madrid is. Ken jij het daar ook een beetje?
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Thanks Kristaco! Die 100 montaditos is idd een goeie, afgelopen zomer ook geweest. en het Retiro, prr.

Vriend van me waarbij ik op bezoek ga woont in Getafe, wat volgens hem het Almere van Madrid is. Ken jij het daar ook een beetje?
Oja daar ben ik ook een keertje op een feestje geweest, vooral veel appartementgebouwen inderdaad en volgens mij valt er verder niet echt iets te beleven..
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 12:47
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
tips voor DC
Ik vond DC behoorlijk 'tegenvallen', maar ben er ook maar 2,5 dag geweest. Naast musea bestaat het 'centrum' voornamelijk uit overheidsgebouwen en bedrijven; vond het vrij sfeerloos verder, vooral savonds. Je hebt dan nog wel Georgetown, dan moet zogenaamd 'authentiek en gezellig' zijn maar het is voornamelijk eten / uitgaan voor mensen met een goede baan (overigens zitten er wel een paar normale kroegen). Er zal overigens genoeg te doen zijn in de buitenwijken, daar twijfel ik niet aan. Maar je kan flink wat tijd vullen met het bezoeken van varia Smithsonians (die van Natural History is tof en die van Air & Space; let op, daar zijn er 2 van); natuurlijk een bezoekje aan de Mall (kan je een hoop afvinken) en even koekeloeren bij het witte huis; Arlington Cemetary vond ik ook indrukwekkend.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 12:51
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Athene is heel tof, maar ben te lui nu tips uit te typen
__________________
Heden ben ik somber
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 12:52
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Officina do Duque in Lissabon
Het quoten waard
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 12:55
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
IHOP <3
Citaat:
We've got breakfast down to a "T" with a mouthwatering T-Bone steak, three eggs just how you like them and three of our signature buttermilk pancakes.
Ik moet er niet aan denken als ontbijt maar 'murricaaa'
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:01
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
oh Abs weet jij nog hoe dat tentje in Rome heet? Kan 'm niet meer vinden :/
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Ik vond DC behoorlijk 'tegenvallen', maar ben er ook maar 2,5 dag geweest. Naast musea bestaat het 'centrum' voornamelijk uit overheidsgebouwen en bedrijven; vond het vrij sfeerloos verder, vooral savonds. Je hebt dan nog wel Georgetown, dan moet zogenaamd 'authentiek en gezellig' zijn maar het is voornamelijk eten / uitgaan voor mensen met een goede baan (overigens zitten er wel een paar normale kroegen). Er zal overigens genoeg te doen zijn in de buitenwijken, daar twijfel ik niet aan. Maar je kan flink wat tijd vullen met het bezoeken van varia Smithsonians (die van Natural History is tof en die van Air & Space; let op, daar zijn er 2 van); natuurlijk een bezoekje aan de Mall (kan je een hoop afvinken) en even koekeloeren bij het witte huis; Arlington Cemetary vond ik ook indrukwekkend.
Wat vond je van de Smithsonians? Is dat op één dag te doen? Twee van de drie zeg maar? We hebben één avond van de week al in een van de Air & Space units gepland. Conference party.

Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Ik moet er niet aan denken als ontbijt maar 'murricaaa'
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Ik moet er niet aan denken als ontbijt maar 'murricaaa'
Ik heb vanochtend een half uur nadat ik wakker was een thaise curry gegeten, ik eet meestal waar ik zin in heb en dat is soms een T-bone voor ontbijt
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:07
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Verder wil ik graag tips voor DC en Bangalore en Mysore.
Woodley park, rondom metronstation Woodley Park Zoo is leuk, zitten veel leuke eettentjes. Wij gingen vaak ontbijten/lunchen bij Open City en we hebben daar ergens ook een keer 's avonds gegeten. We hebben daar ook een gave muurschildering gezien van alle presidenten. De dierentuin is ook gratis en daar hebben ze reuzenpanda's
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:13
Verwijderd
Ik ben in China naar een reuzenpandareservaat geweest en kan dat iedereen afraden, wat een saaie kutbeesten die niets doen, of domme dingen. Dat beest verdient het om uit te sterven.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:15
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Wat vond je van de Smithsonians? Is dat op één dag te doen? Twee van de drie zeg maar? We hebben één avond van de week al in een van de Air & Space units gepland. Conference party.

Bedankt!
Ik heb toen Air & Space en Natural History in 1 middag gedaan, maar heb ik wel 'stevig doorgelopen' zeg maar. Maar ik vond ze allebei tof. Ik wilde eigenlijk naar de Air & Space Udvar Hazy centre maar dat ligt buiten te stad; daar staat wel het grotere spul (waaronder de Discovery shuttle).

In NYC ben ik ook naar de Intrepid geweest, daar staat nu de Enterprise (toen ik er was helaas nog niet )
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:16
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ohya in de omgeving New Orleans: Ga een swamp tour doen (dus met een bootje varen en niet met zo'n suffe ventilatorboot) Erg tof, mooie natuur en gave dieren. Op zo'n ventilatorboot zie je daar praktisch niets van en is het voornameliujk leuk dat je even hard gaat.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Ik ben in China naar een reuzenpandareservaat geweest en kan dat iedereen afraden, wat een saaie kutbeesten die niets doen, of domme dingen. Dat beest verdient het om uit te sterven.
Alles wat geen seks heeft maar zich wel op die manier voortplant verdient dat.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:24
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
oh Abs weet jij nog hoe dat tentje in Rome heet? Kan 'm niet meer vinden :/
Ik ook niet. Vraag Joris
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:26
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Dit jaar nog een paar dagen geweest.

Aanraders:
Ale House, live beer met een tap aan tafel en goed eten.
Skaptobara Erg goede burgers, zowel vlees als vega.
Hambara bar. Gave afgeragde bar met alleen kaarsen als verlichting.
Prohodna grot. Erg gaaf. Wel een stukje rijden vanaf Sofia.
Huur een auto (kost geen klap) en schamp de Vitosha berg naast Sofia op. Prachtige uitzichten. Huurauto is sowieso wel een aanrader. Ik vond het erg gaaf om het platteland door te crossen.
Beera bierwinkel. Enthousiaste Engelsman die een bierzaak is begonnen met veel lekkere lokale biertjes.
En voor de gein gewoon een 2.3 L fles zwerverpils kopen voor €1,20, gewoon omdat het kan


Vermijden:
Rock'nRolla, verschrikkelijke toko.
Let op met taxi's want daar zitten een boel boevenbedrijven tussen (de meter niet laten lopen, achteraf gekke prijzen vragen). Google even naar de betrouwbare taxibedrijven.
Dank!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 16:08
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Ik ben in China naar een reuzenpandareservaat geweest en kan dat iedereen afraden, wat een saaie kutbeesten die niets doen, of domme dingen. Dat beest verdient het om uit te sterven.
Wist je stiekem van tevoren ook best. De meeste dieren in een dierentuin liggen ook de ganse dag op hun hol. Dieren zijn ook niet gemaakt ter vermaak natuurlijk. Lekker laten liggen, die panda's.
__________________
Heden ben ik somber
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 16:10
Verwijderd
Als je leeft van dingen die om je heen groeien heb je op zich ook geen reden om heel druk rond te gaan rennen, zou ik ook niet doen.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 16:14
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Precies!
__________________
Heden ben ik somber
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 16:22
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
In december kom ik voor het eerst in anderhalf jaar weer naar Nederland jungs, dus kom maar op met de oerhollandse off the beaten track tips
Citaat:
Je verlaat een subtropisch klimaat voor Nederland in december? mijn tip: DOE HET NIET
Ik ga in december juist naar de VS toe, een klein beetje voor het klimaat, maar meer voor een vriendin van de familie die in Florida woont.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Wist je stiekem van tevoren ook best. De meeste dieren in een dierentuin liggen ook de ganse dag op hun hol. Dieren zijn ook niet gemaakt ter vermaak natuurlijk. Lekker laten liggen, die panda's.
Ik wist dat niet van te voren. Ik wist dat de reuzenpanda zelden seks heeft maar verder eigenlijk niet zo veel over hun gedrag. Gezien de manie van Chinezen met dat beest had ik iets veel actievers verwacht, het is ten slotte een beer en Chinezen houden normaal gezien niet van slappe symbolen. Ik was niet in een dierentuin dus ik snap niet wat die vergelijking er mee te maken heeft, het is een reservaat van een paar vierkante kilometer waar die panda's vrij mogen (en "moeten", is voorbereiding op volledige vrijheid/terugplaatsing in het wild) voortbewegen. Ik was oprecht teleurgesteld dat het zo'n domme beesten waren.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 16:36
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Ik wist dat niet van te voren. Ik wist dat de reuzenpanda zelden seks heeft maar verder eigenlijk niet zo veel over hun gedrag. Gezien de manie van Chinezen met dat beest had ik iets veel actievers verwacht, het is ten slotte een beer en Chinezen houden normaal gezien niet van slappe symbolen. Ik was niet in een dierentuin dus ik snap niet wat die vergelijking er mee te maken heeft, het is een reservaat van een paar vierkante kilometer waar die panda's vrij mogen (en "moeten", is voorbereiding op volledige vrijheid/terugplaatsing in het wild) voortbewegen. Ik was oprecht teleurgesteld dat het zo'n domme beesten waren.
Ah oké, dan begrijp ik het, ik dacht dat het wel algemeen bekend was dat panda's geen ene moer uitvoeren anders dan een beetje op blaadjes kauwen. De dierentuin analogie komt voort uit het idee dat mensen dieren gaan bekijken om actie of zo te zien, maar dat dat in de praktijk welhaast altijd tegen valt, of het nu in de natuur, een park of dierentuin is.
__________________
Heden ben ik somber
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 16:44
Verwijderd
Echt niet eens met die analogie, op safari vond ik hartstikke gaaf en heb ik veel gezien, bijvoorbeeld. Of in het regenwoud.

Spoiler


Of snorkelen in tropisch water.

En dat zijn dan mijn ervaringen, maar ik ken ook bijna niemand die bij dat soort activiteiten vond dat het tegenviel. Ik vind het best een rare opmerking van je als ik het nu zo opschrijf

Ik verwachtte dus ongeveer hetzelfde maar dan met panda's.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 16:46
Verwijderd
Een vogel op mijn hoofd lijkt mij persoonlijk echt kut, en als een panda hetzelfde zou doen al helemaal!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 16:48
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Haha, akkoord, ik heb dieren in hun natuurlijke habitat zelden spectaculaire capriolen uit zien halen, anders dan een paar langs zwemmende vissen of inderdaad een vogel op je hoofd, maar goed, dit is natuurlijk allemaal waardeloos anekdotisch dus ik ben vooral blij dat je andere ervaringen hebt.
__________________
Heden ben ik somber
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 16:48
Verwijderd
De eerste keer schrok ik me dood en was hij meteen weg, maar hij bleef in de buurt en kwam even later weer terug. Superleuk juist

Ach een klein pandaatje op mijn hoofd had me ook wel wat geleken
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Haha, akkoord, ik heb dieren in hun natuurlijke habitat zelden spectaculaire capriolen uit zien halen, anders dan een paar langs zwemmende vissen of inderdaad een vogel op je hoofd, maar goed, dit is natuurlijk allemaal waardeloos anekdotisch dus ik ben vooral blij dat je andere ervaringen hebt.
Ja maar met alle respect,
Citaat:
dat dat in de praktijk welhaast altijd tegen valt
wekt bij mij de indruk, en misschien zit ik daar verkeerd, dat je dit ook van andere mensen hoort. Als ik mensen spreek over vakantieplannen komen vaak juist dit soort dingen aan de orde. Als mensen me tips voor Australië zouden vragen zou het regenwoud waar die vogel op me zit, of snorkelen bij Great Barrier Reef, de eerste tip zijn, en beiden vanwege de fauna (en flora). Ik herken gewoon echt totaal niet wat je zegt, en heb het dus niet alleen over mezelf, ook over andere mensen. Juist het tegenovergestelde.

Maar goed laat maar zitten verder niet boeiende discussie dit.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 16:52
Verwijderd
In dat regenwoud kruiste ook een hele dikke slang mijn pad. Ik had bijna een hartstilstand maar vond het tegelijkertijd supergaaf. En ga zo maar door en die kutpanda's kunnen niet eens even rechtop staan als ik langskom?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 16:53
Verwijderd
a/s/l je hebt het niet tegen truus van de overkant die op het glas staat te rammen bij de ratelslangen "waarom doen die kutdingen nix"-roepend, het is Ertur. Das geen mongool. Hooguit een verrekte mongol jongen.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 16:57
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Nee ja, schijnbaar hebben we andere anekdotes te overleggen, van een vriend die laatst in Afrika was hoorde ik dat hij ergens in een verte een gorilla had gezien maar hij net zo goed had willen geloven dat het een vent in pak was. Dat de leeuwen en op hun dooie akkertje bij lagen, etc.

Maar inderdaad, who cares. Panda's zijn apathisch daar naar kijken weinig verheffend!
__________________
Heden ben ik somber
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 16:58
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
a/s/l je hebt het niet tegen truus van de overkant die op het glas staat te rammen bij de ratelslangen "waarom doen die kutdingen nix"-roepend, het is Ertur. Das geen mongool. Hooguit een verrekte mongol jongen.
Nee, dat begrijp ik ook wel, in mijn opmerking zat ook het woord 'mensen' verwerkt, waarmee ik Ertur spijtig genoeg op een grote hoop infantielen gooi, sorry!
__________________
Heden ben ik somber
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 23:30
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik word een beetje reislustig van dit topic
Dit ja, al zie ik mezelf binnenkort niet erg ver weg gaan
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-10-2016, 02:18
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Nee ja, schijnbaar hebben we andere anekdotes te overleggen, van een vriend die laatst in Afrika was hoorde ik dat hij ergens in een verte een gorilla had gezien
Huh waar was ie? Van alle Afrikaanse grote bekende dieren is de gorilla denk ik toch wel een van de onwaarschijnlijkste om in het wild te zien. Na de okapi maybe.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2016, 09:36
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Huh waar was ie? Van alle Afrikaanse grote bekende dieren is de gorilla denk ik toch wel een van de onwaarschijnlijkste om in het wild te zien. Na de okapi maybe.
Oeganda
__________________
Heden ben ik somber
Met citaat reageren
Oud 21-10-2016, 09:41
Verwijderd
Ik heb ergens een foto met 2 schaduwen. Volgens de lokale bewoners die naast me op het uitkijkpunt stonden waren het beren (één van de schaduwen was ook echt groot en het was berengebied), maar zelfs de 40x optische zoom op m'n camera kon er niet heel veel van maken Ze bewogen wel en de bomen bewogen ook.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2016, 09:45
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Klinkt dan wel waarschijnlijk. Waar was dat? Hij heeft overigens ook vrij evidente foto's.
__________________
Heden ben ik somber
Met citaat reageren
Oud 21-10-2016, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Klinkt dan wel waarschijnlijk. Waar was dat? Hij heeft overigens ook vrij evidente foto's.
Ergens in bumfuck nowhere tussen Jamestown en sequoia national park in de bergen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2016, 14:11
Abby.
Abby. is offline
Zo, wij zitten in Leuven
Met citaat reageren
Oud 22-10-2016, 14:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Leuven
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2016, 17:55
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Als iemand insider tips voor Bremen heeft...
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 22-10-2016, 18:10
Verwijderd
Goed station om een paar uur treinen te kijken!

Zit er in Bremen geen Hanzemuseum van 't een of ander?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2016, 21:22
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
In december kom ik voor het eerst in anderhalf jaar weer naar Nederland jungs, dus kom maar op met de oerhollandse off the beaten track tips
Café Parck aan de Overtoom maakt heel lekkere hamburgers maar die zullen echte Yanks wel niet door hun strot kunnen krijgen wegens te klein en de 9/11 associatie: Twinburgers. En dan een bakje truffelfriet er bij.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 22-10-2016, 23:08
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Hmm truffelfriet, I'm sold!
Yanks houden we overigens niet van hier in the Old South

Ik was gisteren in een meatballs & whiskey restaurant. Mocht iemand hier ooit in Carrboro NC zijn; aanrader!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32.