Oud 16-02-2017, 09:11
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Gefelicteerd Krista
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Oud 16-02-2017, 10:26
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
goed zo krista
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 16-02-2017, 15:19
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Een hele mooie outfit, geen jurk, ik stuur je later wel een foto. Paranimfen beiden een zwarte jurk, die hebben ze gewoon zelf betaald omdat we alledrie vlak na elkaar promoveren en dus ook gewoon ons eigen bonnetje bij de belastingdienst kunnen indienen 😉
Haha ja dat scheelt ik vind dat kledinggedoe maar lastig. Deze zomer ben ik paranimf bij een vriendin van mij maar durf er niet echt om te vragen en zij vermijdt het onderwerp angstvallig haha😂
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 16-02-2017, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Haha ja dat scheelt ik vind dat kledinggedoe maar lastig. Deze zomer ben ik paranimf bij een vriendin van mij maar durf er niet echt om te vragen en zij vermijdt het onderwerp angstvallig haha��
Oke, bij ons betaalt eigenlijk iedereen zijn kleding zelf.. Maar als ze hele specifieke eisen heeft voor wat je aanmoet is het niet gek om te vragen misschien
Oud 16-02-2017, 15:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben ook wel eens bij een promotie geweest waar de promovenda en paranimfen alledrie een smoking gehuurd hadden.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-02-2017, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook wel eens bij een promotie geweest waar de promovenda en paranimfen alledrie een smoking gehuurd hadden.
Ja maar bij vrouwen is dat toch wat minder gebruikelijk Een zwarte of pantalon kun je ook nog op zat andere gelegenheden aan natuurlijk.
Oud 16-02-2017, 19:32
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Week verlof en nu begin ik toch 'n beetje stress te krijgen voor 't aantal mails volgende week.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 16-02-2017, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Week verlof en nu begin ik toch 'n beetje stress te krijgen voor 't aantal mails volgende week.
Dat zie je dan wel weer toch? Als je je er nu druk om gaat maken is het nut van verlof een beetje weg.
Oud 16-02-2017, 20:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ja maar bij vrouwen is dat toch wat minder gebruikelijk Een zwarte of pantalon kun je ook nog op zat andere gelegenheden aan natuurlijk.
Een smoking of iets huren? Dit waren ook vrouwen trouwens.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-02-2017, 20:19
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Dat zie je dan wel weer toch? Als je je er nu druk om gaat maken is het nut van verlof een beetje weg.
Bwoah, 't is maar een beetje stress hoor.

Of ik nu 150 of 250 mails extra heb, ça va nog wel. Hoop vooral dat de rest geen fouten heeft gemaakt in m'n dossiers. Twee nieuwelingetjes doen nu m'n openingen van dossiers, dus ik zou alles willen nakijken eigenlijk.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 16-02-2017, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Een smoking of iets huren? Dit waren ook vrouwen trouwens.
Een smoking huren. Vrouwen in een smoking? Wait whut?
Oud 16-02-2017, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Bwoah, 't is maar een beetje stress hoor.

Of ik nu 150 of 250 mails extra heb, ça va nog wel. Hoop vooral dat de rest geen fouten heeft gemaakt in m'n dossiers. Twee nieuwelingetjes doen nu m'n openingen van dossiers, dus ik zou alles willen nakijken eigenlijk.
Let it gooooo, let it gooooo! Mensen groeien naar de verantwoordelijkheid die je ze geeft
Oud 16-02-2017, 20:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik had het ook nog nooit meegemaakt maar ik vond het wel bijzonder.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-02-2017, 20:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Let it gooooo, let it gooooo! Mensen groeien naar de verantwoordelijkheid die je ze geeft
Dat is een goede om te onthouden
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-02-2017, 20:36
Verwijderd
Een smoking huren is zo ongeveer even duur als een smoking kopen. Je hebt een prima smoking met hemd en vlinderdasje voor een eurootje of honderd.
Oud 16-02-2017, 20:47
Verwijderd
Ik vind een rokkostuum mooier bij mannen voor zo'n ceremonie
Oud 16-02-2017, 20:53
Verwijderd
Zelfde verhaal
Oud 16-02-2017, 21:00
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Let it gooooo, let it gooooo! Mensen groeien naar de verantwoordelijkheid die je ze geeft
Ook waar, maar aan mensen die hun eerste week doen?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 16-02-2017, 23:37
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Gefeliciteerd Krista!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 17-02-2017, 11:07
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Wow Kristaco, wat een prestatie! Gefeliciteerd!
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 17-02-2017, 20:52
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ah, immunologie is zoo gaaf!

Ik ben bezig een protocol op te zetten voor diagnostiek van lymfomen geassocieerd met borstimplantaten. Jammer dat ik tussendoor even weg moest bij de lunchbespreking maar ze vonden dat ik het erg goed doe
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-02-2017, 10:17
Verwijderd
Ik heb een contract van 24 uur en een collega heeft 20 uur. Zij wil meer uren en vindt het oneerlijk dat ik meer uren werk dsn zij, want zij werkt langer (welgeteld vier maanden, waarvan ze r twee zek is geweest ) op de groep dan ik en dus heeft zij meer recht op die uren. Daarnaast woont ze nog thuis en wil ze uit huis en kan dat niet met 20 uur. Ik woon al samen, dus ik heb het niet meer zo hare nodig. Aan de andere kant heeft ze de mogelijkheid om een paar keer per maand korte diensten van vier uur te draaien op een andere afdeling, maar dat wil ze dan weer niet.

Laatst gewijzigd op 18-02-2017 om 10:45.
Oud 18-02-2017, 12:49
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Lijkt me lekker haar probleem
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 18-02-2017, 13:15
Verwijderd
Nogal ja.
Oud 18-02-2017, 13:36
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Wat 'n zeur.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 18-02-2017, 15:08
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Lijkt me lekker haar probleem
Dit.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 18-02-2017, 15:37
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ja inderdaad, lekker bij haar laten!

Ik snap wel waarom de systemen in het weekend worden geüpdatet, maar dat betekent ook dat je niemand kunt bereiken als t daarna niet werkt. Lekker handig.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 18-02-2017, 15:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij ons is er dan vaak wel extra helpdesk bereikbaar gelukkig.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-02-2017, 17:23
Verwijderd
Het is ook lekker haar probleem, maar ik ben verbaasd over hoe moeilijk mensen het zichzelf kunnen maken. Tering zeg.
Oud 18-02-2017, 17:25
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ze wil uit huis? Is ze 19 ofzo?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 18-02-2017, 19:04
Verwijderd
24.
Oud 18-02-2017, 22:53
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Bij ons is er dan vaak wel extra helpdesk bereikbaar gelukkig.
Collega heeft uiteindelijk toch een noodnummer gevonden, maar was niet heel goed vindbaar. Gelukkig konden we af en toe ineens wel inloggen. Probleem was nog niet verholpen maar we hebben alle rapportages en registraties (en die van de vroege dienst) gelukkig kunnen invoeren.

Verder een toffe dienst gehad. Leuk om te merken als mensen me ineens meer gaan vertrouwen en open vertellen wat hun dwars zit. En de man die s middags nog behoorlijk op me aan het schelden was (eigenlijk doet ie dat bijna altijd bij iedereen) was vanavond best wel lief en gaf me een hand en bedankte me voor de limonade. Ik begin een beetje door te krijgen hoe ik het beste kan omgaan met hem en dat voelt goed. En nu een weekje vakantie
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 18-02-2017, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Ja inderdaad, lekker bij haar laten!

Ik snap wel waarom de systemen in het weekend worden geüpdatet, maar dat betekent ook dat je niemand kunt bereiken als t daarna niet werkt. Lekker handig.
Dat is bij ons ondenkbaar. Je kan bij ons altijd via je teamleider een ICT'er bereiken als het echt belangrijk is en de techneuten moeten verplicht direct na werkzaamheden bereikbaar blijven.
Oud 18-02-2017, 23:38
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Dat is bij ons ondenkbaar. Je kan bij ons altijd via je teamleider een ICT'er bereiken als het echt belangrijk is en de techneuten moeten verplicht direct na werkzaamheden bereikbaar blijven.
Teamleider werkt niet in het weekend. Maar goed, noodnummer dus wel gevonden en er werd snel teruggebeld na het inspreken van de voicemail, hij ging er ook direct mee aan de slag.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 18-02-2017, 23:44
Verwijderd
Werkt niet in het weekend? Er heeft áltijd iemand dienst.
Oud 19-02-2017, 00:54
Verwijderd
Bij ons zijn teamleiders/coaches ook onbereikbaar in het weekend. Er zijn er ook een aantal die braaf van negen tot vijf werken en dan hun telefoon uitzetten.
Oud 19-02-2017, 01:02
Verwijderd
Oh die mensen moeten bij ons hun telefoon inleveren want daar hebben ze overduidelijk niets aan.
Oud 19-02-2017, 09:41
Verwijderd
Buiten kantooruren zijn de ondersteunende diensten sowieso heel slecht te bereiken bij ons. We hebben een noodnummer van de arts, maar dan krijg je eerst de praktijkverpleegkundige aan de telefoon en sinds een aantal weken is er ook buiten kantooruren ook een gedragskundige bereikbaar. En de calamiteitendienst, maar die is dan voor als het brandalarm af gaat (en als het dan vals alarm is, moet je het nog zelf uitzoeken ) of als er iemand wegloopt of zo. Maar als bijvoorbeeld de tillift besluit er mee op te houden, of het water besluit niet meer warm te worden hebben we mooi een probleem en mogen we het zelf uitzoeken. Super handig.
Oud 19-02-2017, 09:47
Verwijderd
Sowieso ben ik echt heel erg geïrriteerd dat de fysio en tandarts en ergo en dat soort shit alleen maar met kantooruren werkt. En dat de activiteitendiensten op bijvoorbeeld feestdagen ook geen fuck doen. Het is voor ons soms echt bijna onmogelijk om binnen kantoor uren naar de afspraken te gaan/dingen te overleggen/whatever met die disciplines. En toch moeten we ons de benen uit het lijf rennen. Daarnaast zijn er cliënten die er bijvoorbeeld best baat bij zouden hebben om op zaterdagochtend fysio te hebben, of om 's avonds te zwemmen met BA. Nu is het zo'n geren van hot naar her voor hen dat het soms niet meer bij te houden is.

Daarnaast zijn feestdagen ook bedoeld om speciaal te zijn - op de woning is iedereen dan thuis maar we hebben dan minder begeleiding op de groep. Met als gevolg dat er nog niks extra's gedaan kan worden. Best stom. Ik ben voorstander van om de AB ook minstens één dagdeel te laten werken met feestdagen zodat er ook nog iets extra's gedaan kan worden. Maar aangezien sommige mensen daar nog te vies zijn om iemand naar het toilet te helpen, zal dat er wel niet in zitten.
Oud 19-02-2017, 15:18
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik vind het wel opvallend dat het inderdaad totaal stil kan vallen in het weekend. In het ziekenhuis mocht ik toen niet eens mensen uit bed halen.
Jullie zijn gewoon met te weinig. Het zelf zien op stage is wel goed want er wordt denk ik makkelijk op neergekeken terwijl het zo hard nodig is.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-02-2017, 22:50
Abby.
Abby. is offline
Ik gaf vandaag m'n laatste gastlessen aan groep 4 in Tiel en toen ik de les afsloot, stormde het jongetje dat in les 1 het hardste riep dat ie toneel vast heel saai zou vinden, als een dolle op mijn horloge af "om de tijd terug te zetten" zodat ie nog wat langer les kon krijgen
*Schaamteloos schouderklopje voor mezelf*
Oud 21-02-2017, 22:53
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik gaf vandaag m'n laatste gastlessen aan groep 4 in Tiel en toen ik de les afsloot, stormde het jongetje dat in les 1 het hardste riep dat ie toneel vast heel saai zou vinden, als een dolle op mijn horloge af "om de tijd terug te zetten" zodat ie nog wat langer les kon krijgen
*Schaamteloos schouderklopje voor mezelf*
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 21-02-2017, 22:55
Abby.
Abby. is offline
Hij bleef daarna ook nog als een soort kikker met plakkende zwemvliezen op de grond zitten en de juf moest hem meesleuren
Oud 22-02-2017, 08:12
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Citaat:
Hij bleef daarna ook nog als een soort kikker met plakkende zwemvliezen op de grond zitten en de juf moest hem meesleuren
Aw zo schattig.
Oud 22-02-2017, 17:04
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ik gaf vandaag m'n laatste gastlessen aan groep 4 in Tiel en toen ik de les afsloot, stormde het jongetje dat in les 1 het hardste riep dat ie toneel vast heel saai zou vinden, als een dolle op mijn horloge af "om de tijd terug te zetten" zodat ie nog wat langer les kon krijgen
*Schaamteloos schouderklopje voor mezelf*
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 22-02-2017, 17:06
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Mijn laatste werkdag hier zit erop tijd voor de periferie! Eerste jaar Is voorbij gevlogen
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 22-02-2017, 17:10
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Tijd vliegt als je plezier hebt.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 22-02-2017, 17:10
Verwijderd
Woei!
Oud 22-02-2017, 17:11
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Deze week adviesgesprekken gehad en vandaag carnaval gevierd met school. IK BEN KAPOT!!!

Nog 1 dagje werken en dan verhuizen, dus weinig bijkomen in m'n vakantie
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 27-02-2017, 20:01
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
ARGH KUTDAG op 't werk.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36.