Oud 05-02-2017, 11:37
Verwijderd
Hallo,

Ik ben Sam en ben 16 jaar oud! Ik heb een juridische vraag?! Ik wil graag weten wat jullie er van vinden!

Ik ben gister (4 Feb 2017) naar een feest (van een voetbalclub) bij mij in de buurt geweest met het idee om een leuke avond te hebben met vrienden van mij die 15 en 16 jaar oud zijn! Na afloop ging ik met mijn vrienden onze jassen pakken, het was er nogal rommelig ik had mijn jas gevonden maar 1 vriend van mij nog niet dus toen moesten we wachtten op hem! Tijdens het wachtte stond ik en 2 vrienden van mij bij een bord waar 2 skies aan zaten (wat voor de lol daar stond) wij probeerde te kijken of onze voeten er in pasten dat was niet het geval en het was voor de grap! Dat hadden we 1 keer geprobeerd we hebben daarbij niks gesloopt en stopte gelijk! Toen uit het niet kwam er een man (leeftijd 24 jaar 1 kop groter dan mij en ik ben 1.81 m) die tegen ons vooral tegen mijn vriend zei als je niet tegen drank kan donder dan op anders kanker ik je van de trap af (hij zat niet in de organisatie gewoon iemand die daar ook was)! (Ik had zelf niks gedronken) heb 1 ice tea die avond op! En toen zei die tegen mijn vriend dat hij niet kanker stoer moest praten maar hij zei weinig tot bijna niks die vriend. Toen zei ik tegen die man u probeerd nu stoer te praten u zegt kanker! En toen pakte hij me bij me keel en begon te schreeuwen "ik kanker je van de trap af" en toen zei ik laat me eens los want hij had me keel nog steeds goed vast bij me vest! Ik voelde me erg ongemakkelijk en ik zei dat die los moest laten ( wat hij weer niet deed). En toen heb ik actie ondernomen omdat niemand helpte en hij niet losliet, ik heb zelf op judo gezeten een verdedigingsport en heb me arm om heen geslagen zodat ik hem naar de grond kon krijgen wat na veel moeite lukte! Toen wilde ik hem stil laten liggen zodat ik snel weg kon want ik wil niet vechten met iemand van 24 en ik was zowiezow niet van plan om te gaan vechten dit was heel plotselling! En toen stond hij toch op en kneep hij in me gezicht toen heb ik hem weer geprobeerd neer te leggen wat weer lukte ik heb hem alleen vastgehouden en voorderest niet geslagen enzevoort! Toen wou ik weer snel weggaan maar hij pakte vervolgens mijn jas en toen stond ik recht tegen over hem en schreeuwde hij en gaf die plotselling een stoot op me neus! Ik viel neer en toen lag ik en vervolgens trapte hij mij nog toen ik op de grond lag! Ik heb nu een hele dikke neus en wat krassen op mijn gezicht en veel hoofdpijnen ik heb die avond gelijk foto's gemaakt en er waren meer dan 4 a 5 getuigen! En ik weet niet wat ik moet doen nu! Toen heb ik gegoogled en kwam ik julliee tegen! Ik hoop dat u/jullie me kunnen helpen! Of kunnen zeggen wat ik nu moet doen? en wat jullie er van vinden ik weet het niet want in ieder geval

Groetjes Sam,

Laatst gewijzigd op 05-02-2017 om 18:44.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2017, 15:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Aangifte doen!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2017, 17:34
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Aangifte doen!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2017, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Aangifte doen!
Bedankt ik heb morgen een gesprek bij de lokale politie!�� en wat vind je van wat er gebeurd is ik weet op dit moment echt niet wat ik er van moet vinden?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Stel je vraag aan de politie (deel 2)
Simon
500 26-08-2018 21:53
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Verwijderd
500 07-10-2005 01:33
Werk, Geld & Recht Juridische vraag
Martha*
15 16-05-2005 21:08
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie politiek-juridische factoren
thugz-angel
1 05-03-2004 17:05
Werk, Geld & Recht Juridische vraag: Koolmonoxide, aanklagen
Sailor
6 16-02-2004 21:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01.