Oud 21-03-2017, 10:50
DJTjerk17
DJTjerk17 is offline
Heyy forummers

Ik ben gewoon benieuwd hoe ging bij jullie de eerste zoen? en hoe oud waren jullie toen? was het lekker of niet te doen?

Mijn eerste zoen was toen ik 17 was in een discotheek een van haar vriendinnen sleurde me naar de bar toen heb ik even met haar gepraat en daarop volgde een goeie lange tongzoen het leek alsof de wereld stil stond. zeker voor herhaling vatbaar.

Ik hoor graag jullie verhalen

groetjes...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2017, 16:32
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
De eerste keer was ik 14 jaar en hij 15 jaar. Hij gebruikte iets te veel tong en dat vond ik helemaal niet fijn. Uiteindelijk was er 1 seconde die ik echt heel fijn vond. Dat heb ik ook in gedachten gehouden de 2e keer (ik had gezegd dat ik liever iets minder tong heb) en toen was het echt geweldig!!
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Oud 20-05-2017, 11:03
xkeek
xkeek is offline
PAS OP LANG VERHAAL MAAR WEL GEWELDIGIk was 13, hij ook. Hij was 2 maanden jonger dan ik. Hij nodigde me uit om bij hem thuis te komen gamen. Hij zei altijd dat hij mij speciaal vond omdat ik het eerste meisje was die hij kende die kon gamen dus hij moest en zou met mij gamen. Eenmaal bij hem thuis, zijn ouders waren niet thuis (werken). Na dat ik een paar potjes hem volledig had ingemaakt bij cod black ups 3 zei hij tegen mij "ik wil niet alleen met je gamen" ik zo "wat wil je nog doen dan?" Nou hij wouw dus een film kijken het was al donker en zijn ouders waren uit eten dus nog steeds niet thuis. We lagen onder een dekentje en hij had zijn arm om mij heen. Met zijn linker hand ging hij op mijn been met zijn duim op en neer wrijven daar ging hij onder mijn shirt mijn borsten aanraken en mij strelen. Hij deed mijn shirt uit En ik die van hem hij had een Sixpack (OMGG) eerst gaf hij mij kusjes langzaam naar boven op mijn buik en toen in mijn nek en ja hoor toen begon het de tongzoen ik stopte even en ging op zijn schoot zitten hij zat dus op de bank en ik op hem en we gingen verder ik beweerde soms mijn heupen naar boven en weer tegen hem aan om hem fijn te laten voelen en we gingen maar door het duurde intotaal 28 minuten die tongzoen en we bleven maar elkaar strelen en ook tussendoor kusjes in de nek geven. Ik kuste soms ook zijn sixpack. En hij zat aan mijn bh en hij was een beetje aan het knijpen. Ik ging elke keer met mijn heupen van hem Af en daarna schuurde ik die weer langzaam langs zijn intieme zone. Ik voelde zijn pik harder worden en toen ging k van hem af (we waren tenslotte pas 13 en seks was gewoon nog veelste vroeg) Ik ging met mijn hoofd op zijn buik liggen en tot onze verbazing was de film afgelopen voor de eerste keer was het echt geweldig!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie zoenen
kanon002
4 09-05-2014 23:33
Liefde & Relatie eerste zoen
LizardKing
29 14-11-2010 01:14
Liefde & Relatie Is een kusje al een eerste zoen? Of is een tongzoen dat pas?
Guinie
11 06-07-2010 19:18
Liefde & Relatie Eerste Zoen
Sade
94 03-05-2006 22:58
Liefde & Relatie Hoe was die eerste zoen??????
jamaifan15
12 10-05-2003 22:45
Liefde & Relatie Was jou eerste zoen een GROTE BLUNDER of GEWELDIG!
sweetx16x
78 28-07-2002 11:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55.