Oud 23-05-2017, 07:38
Verwijderd
Citaat:
Wow, vet romantisch.
Verkeerde topic
Advertentie
Oud 23-05-2017, 07:41
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ik laat echt knalscheten van de dönerbox en panosbroodjes van gisteren.
Citaat:
Wow, vet romantisch.
Citaat:
Verkeerde topic
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 23-05-2017, 10:19
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Nu ju ik had dus weer afgesproken morgen. Wilde ze vandaag al wat drinken. Zegt ze letterlijk dat iets een hint was en is ze niet meer zo subtiel. Durf ik nog niet :')
Owwwwwwww knurft!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 23-05-2017, 10:25
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Nu ju ik had dus weer afgesproken morgen. Wilde ze vandaag al wat drinken. Zegt ze letterlijk dat iets een hint was en is ze niet meer zo subtiel. Durf ik nog niet :')
Aaawww! Gewoon zeggen hoor, niet durven mag!
Oud 23-05-2017, 11:03
neardo
neardo is offline
Citaat:
Nu ju ik had dus weer afgesproken morgen. Wilde ze vandaag al wat drinken. Zegt ze letterlijk dat iets een hint was en is ze niet meer zo subtiel. Durf ik nog niet :')
Ik word daar ook juist zenuwachtig van. Van die "oké, het is super duidelijk dat we zo gaan zoenen" momenten en dat ik dan opeens over de kwaliteit van mijn fietsslot begin of over de beste manier om een tosti te maken
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 23-05-2017, 11:04
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik word daar ook juist zenuwachtig van. Van die "oké, het is super duidelijk dat we zo gaan zoenen" momenten en dat ik dan opeens over de kwaliteit van mijn fietsslot begin of over de beste manier om een tosti te maken
Wat is de beste manier? Ik blijf dat moeilijk vinden
__________________
Forumdownie
Oud 23-05-2017, 11:09
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Wat is de beste manier? Ik blijf dat moeilijk vinden
Ik denk altijd (en dit klinkt misschien corny): gewoon zelf echt blijven. Zo reageren als je altijd zou doen. Niets voor de ander invullen en jezelf niet gaan gedragen zoals je denkt dat er verwacht wordt dat je je gedraagt. Dan heb je uiteindelijk de minste ruis.

En dat is echt lastig ja! Veel mensen denken toch dat je je macho moet gaan gedragen of juist meisjesachtig in dit soort situaties.

Ik wordt dus altijd een beetje een kerel, omdat je dan minder makkelijk te raken/kwetsten bent. Of ik denk dat ik dat daarom doe.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 23-05-2017, 11:20
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik denk altijd (en dit klinkt misschien corny): gewoon zelf echt blijven. Zo reageren als je altijd zou doen. Niets voor de ander invullen en jezelf niet gaan gedragen zoals je denkt dat er verwacht wordt dat je je gedraagt. Dan heb je uiteindelijk de minste ruis.

En dat is echt lastig ja! Veel mensen denken toch dat je je macho moet gaan gedragen of juist meisjesachtig in dit soort situaties.

Ik wordt dus altijd een beetje een kerel, omdat je dan minder makkelijk te raken/kwetsten bent. Of ik denk dat ik dat daarom doe.
Ik bedoelde eigenlijk meer de tosti maken maar dit antwoord is minstens net zo nuttig
__________________
Forumdownie
Oud 23-05-2017, 11:28
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik bedoelde eigenlijk meer de tosti maken maar dit antwoord is minstens net zo nuttig
Oud 23-05-2017, 13:01
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
O jemig, ik let weer eens niet goed op.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 23-05-2017, 13:10
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Hardop lachen om deze tosti / zoenconversatie
Oud 23-05-2017, 13:29
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Nouuuuu
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 23-05-2017, 13:46
Verwijderd
Ik mis Ertur, want die had een tosti-uitleg gegeven
Oud 23-05-2017, 14:09
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ertur is zich aan het voorbereiden op de clash met Aken-West
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 23-05-2017, 14:15
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
@Korrel & Tigerly
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 23-05-2017, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Ertur is zich aan het voorbereiden op de clash met Aken-West
Ik heb hem zondag gezien en hij heeft me er alles over verteld ja.
Oud 23-05-2017, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoelde eigenlijk meer de tosti maken maar dit antwoord is minstens net zo nuttig
Oud 23-05-2017, 18:33
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Ertur is zich aan het voorbereiden op de clash met Aken-West
Heerlijke finale van de play-offs zeg. NEC-NAC ook een interessant tweeluik.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 23-05-2017, 19:28
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Even een drankje gedaan moet ze nu vergaderen en daarna weer verder . Het is alleszins een goeie mattie aan het worden.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 23-05-2017, 20:46
BasBasLol
BasBasLol is offline
wat de F is dit XD
Oud 23-05-2017, 20:54
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Even een drankje gedaan moet ze nu vergaderen en daarna weer verder . Het is alleszins een goeie mattie aan het worden.
Mattie??? Het moet toch je lover worden??
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 23-05-2017, 21:05
BasBasLol
BasBasLol is offline
hey allemaal
Oud 25-05-2017, 17:03
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Mattie??? Het moet toch je lover worden??
Ik moet er nu 2 weken missen ze is naar huis (Eindhoven).
Ga haar nog missen. Zag ze de laatste 3 weken 2-3 keer per week.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 26-05-2017, 14:10
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik heb een date met een meisje
Oud 26-05-2017, 19:18
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik heb een date met een meisje
Wat leuk! Waar ken je haar van?
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 26-05-2017, 23:18
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ze is een studiegenootje.
Oud 26-05-2017, 23:26
Verwijderd
Wordt het rugmunchen?
Oud 26-05-2017, 23:42
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Niet vandaag
Oud 01-06-2017, 15:20
neardo
neardo is offline
Citaat:
Wat is de beste manier? Ik blijf dat moeilijk vinden
Ik denk toch in de pan. En dan van te voren wat boter zacht maken en daar de buitenkant van de boterhammen mee insmeren. Oh en voor Tigerly.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 02-06-2017, 10:41
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Omg, heel m'n dag goed. van neardo!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 09-06-2017, 21:23
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik moet echt eens gaan zoenen. Gisteren stond ze ineens voor mijn deur, vandaag weer bier en morgen sushi.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 09-06-2017, 21:45
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ja jong, ga eens muilen! Als jullie allebei naar sushi meuren is't niet erg.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 12-06-2017, 10:04
Verwijderd
Ik denk dat ik maar weer terugverhuis naar Utrecht, ik werd daar gisterenavond in 200m 2x versierd! Eén keer heel straightforward, 'ik fietste voorbij en ik ben omgedraaid want ik zou spijt krijgen als ik je niet aansprak blabla mag ik je nummer' en een andere die vroeg wat een goed restaurant was en daarna nog een beetje door bleef dralen.. Wel echt dapper als een man dat gewoon doet, je midden op straat aanspreken en om je nummer vragen. Helaas niet echt een type waar ik iets in zou kunnen zien..
Oud 12-06-2017, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Wel echt dapper als een man dat gewoon doet,
Ballen zijn aantrekkelijk .

Ik moet wel zeggen; hoewel ik heb best veel spannende shit in mn leven gedaan, een onbekende mooie vrouw zonder aanleiding aanspreken op straat blijft best een adrenalinekick
Oud 12-06-2017, 14:30
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik vind het juist vervelend. Vooral omdat dergelijke mannen vaak drammerig zijn.
Oud 12-06-2017, 15:43
Verwijderd
Nouja hangt heel erg af van de manier waarop natuurlijk. Deze stelde zich best kwetsbaar op en zeer charmant. En inderdaad door die 'ballen' ging ik nog bijna twijfelen.
Oud 12-06-2017, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik maar weer terugverhuis naar Utrecht, ik werd daar gisterenavond in 200m 2x versierd! Eén keer heel straightforward, 'ik fietste voorbij en ik ben omgedraaid want ik zou spijt krijgen als ik je niet aansprak blabla mag ik je nummer' en een andere die vroeg wat een goed restaurant was en daarna nog een beetje door bleef dralen.. Wel echt dapper als een man dat gewoon doet, je midden op straat aanspreken en om je nummer vragen. Helaas niet echt een type waar ik iets in zou kunnen zien..
Haha gaaf
Oud 12-06-2017, 19:01
Verwijderd
Het verhaal van mijn collega met die vent en het taartje? Ik zag z'n zus en die zei 'kom je ook weer naar de opendeurdag?' en toen dacht ik, waarom niet. Dus ik daarheen, vraagtie me mee naar de bbq van z'n buren dus ik daar op een dakterras met uitzicht op de kathedraal en hij een beetje gitaarspelen enzo
Oud 12-06-2017, 19:03
Verwijderd
Mijn scharrel heeft hier bijna geen vrienden dus nu ben ik aan het bedenken hoe ik hem aan vrienden kan helpen
Oud 13-06-2017, 10:59
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik denk dat ik maar weer terugverhuis naar Utrecht, ik werd daar gisterenavond in 200m 2x versierd! Eén keer heel straightforward, 'ik fietste voorbij en ik ben omgedraaid want ik zou spijt krijgen als ik je niet aansprak blabla mag ik je nummer' en een andere die vroeg wat een goed restaurant was en daarna nog een beetje door bleef dralen.. Wel echt dapper als een man dat gewoon doet, je midden op straat aanspreken en om je nummer vragen. Helaas niet echt een type waar ik iets in zou kunnen zien..
Ik pas soms zelf wel de "hoi, ik kom bij je slapen"- tactiek toe. Maar ik denk toch dat het net iets anders is als een vrouw dat tegen een man zegt ipv een man tegen een vrouw.

Ik had het gisteren bij de AH ook. Ik liep naar binnen en hij naar buiten en we hadden een miscommunicatie wie wie aan welke kant zou passeren, waardoor we bijna tegen elkaar opbotsten.

Dus we keken elkaar lachend aan en liepen weer door. Toen ik naar buiten kwam stond hij voor de deur met zijn fiets. En hij zei "En ik wilde nog even zeggen dat ik je heel mooi vind" en toen fietste hij weg!

Ik hou daar echt van.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 13-06-2017, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Ik pas soms zelf wel de "hoi, ik kom bij je slapen"- tactiek toe. Maar ik denk toch dat het net iets anders is als een vrouw dat tegen een man zegt ipv een man tegen een vrouw.

Ik had het gisteren bij de AH ook. Ik liep naar binnen en hij naar buiten en we hadden een miscommunicatie wie wie aan welke kant zou passeren, waardoor we bijna tegen elkaar opbotsten.

Dus we keken elkaar lachend aan en liepen weer door. Toen ik naar buiten kwam stond hij voor de deur met zijn fiets. En hij zei "En ik wilde nog even zeggen dat ik je heel mooi vind" en toen fietste hij weg!

Ik hou daar echt van.
Oh dat is wel heel lief!
Oud 13-06-2017, 12:53
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Vorige keer hadden we elkaar 3 weken niet gezien en dat vond hij kut, dus we hebben meteen geregeld dat we allebei vrij hebben en vrijdag gaan we door de duinen fietsen/wandelen/picnicken. Nog effe en we dragen matchende fleecetruien.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 13-06-2017, 12:56
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Nounounou, daar zitten toch nog wel zo'n 250 stappen tussen
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-06-2017, 13:32
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Nounounou, daar zitten toch nog wel zo'n 250 stappen tussen
Shit, zo weinig?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 13-06-2017, 13:35
Verwijderd
In dit tempo zijn jullie er over een week of twee wel

Grapjekusjeschatje.
Oud 13-06-2017, 13:39
Verwijderd
Citaat:
In dit tempo zijn jullie er over een week of twee wel
Over vier weken praten ze in de "wij"-vorm.

"Wij vinden dat geen leuk restaurant".
Oud 13-06-2017, 13:40
Verwijderd
"Wij houden niet van tomaten."
Oud 13-06-2017, 13:42
Verwijderd
Oooh ik moet er nu al een beetje van overgeven
Oud 13-06-2017, 13:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Vorige keer hadden we elkaar 3 weken niet gezien en dat vond hij kut, dus we hebben meteen geregeld dat we allebei vrij hebben en vrijdag gaan we door de duinen fietsen/wandelen/picnicken. Nog effe en we dragen matchende fleecetruien.
Dat klinkt best wel fijn. Laatste keer dat ik met mijn vriend naar het strand ging had ik vooral oog voor mijn camera
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 13-06-2017, 13:47
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Wij zijn zwanger
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37.