Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2017, 13:31
Weetgeennaam
Weetgeennaam is offline
Hoi allemaal, na een tijdje heb ik besloten om dit naar een meisje te sturen wat ik heel erg leuk vindt. Wat vinden jullie ervan?

Lieve ********

Misschien is dit voor jou wel heel onverwacht en heb jij het nooit zo gezien zoals ik het zie. Maar het werd toch echt tijd dat ik dit even wil zeggen.

Nu ongeveer een maand nadat wij elkaar hebben ontmoet wordt ik gek. Ik heb jou veeel beter leren kennen en ben erachter gekomen dat ik jou echt heel leuk vind. Je bent echt de eerste die mijn hart echt heeft geraakt. Elke keer als ik jou zie springt mijn hart weer een stukje omhoog. En ik denk oprecht elke dag vanaf toen aan jou. Vanaf het begin dacht ik een tijdje dat dit gevoel wederzijds was. Je vertelde me dingen die je niet snel aan iemand vertelt, we praatte veel en ik had het idee dat wij elkaar wel zagen zitten. Maar het gevoel dat het wederzijds is, schommelt inmiddels met de dag op en neer. Als wij een gezellig avondje met elkaar chillen dan voelt het voor mij allemaal heel goed. Maar als jij de dag daarna weer met iemand afspreekt met iemand waarvan jij hebt gezegd dat het echt je vriendje niet is, maar vervolgens wel de hele dag met hem bent (hier ben je wel open in wat mij ook weer laat denken dat je hem misschien wel echt als vriend beschouwt) dan gaat mijn mind weer helemaal huppeldepup door de war😂😫. Het liefste zou ik elke dag bij jou willen zijn maar dat kan natuurlijk niet, dat snap ik ook wel want jij hebt ook gewoon een leven. En het is ook helemaal geen punt dat jij met andere mensen afspreekt want dat is volledig terecht en normaal en dat zijn ook niet mijn zaakjes, maar toch wordt gek van het steeds denken van jij mij wel of jij mij niet. Wat ik wil zeggen. Ik vind jou hartstikke leuk, ik wil er altijd voor je zijn, ik vindt het super om bij jou te zijn en jij bent gewoon helemaal fantastisch.

Ga vooral niet teveel piekeren en denken hierover. Ik kan er nou ook eenmaal niks aan doen dat het zo is. En jij kan daar al helemaaaal niks aan doen. Misschien lijk ik wel een beetje op ****** zo😂. Maar ik doe het zo omdat ik het samen met jou veel te leuk vindt om dit even zomaar te zeggen😊. Maak hier vooral helemaaal geen probleem van, het is namelijk volledig m'n eigen probleem. Het is volledig aan jou wat je hiermee doet en wat mij betreft spreken wij snel weer even af.

Xxxxxxxxxxx mij,


(********** zijn namen die anoniem blijven)
Graag zou ik willen weten wat jullie (vooral meiden) zouden doen als ze dit gestuurd zouden krijgen.

Gr mij,

Laatst gewijzigd op 19-05-2017 om 13:45.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2017, 17:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Spreek gewoon eerst nog eens met haar af voor je zulke liefdesverklaringen stuurt. Ik denk dat dit wel eens te veel van het goede kan zijn
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-05-2017, 17:12
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Wat is je doel met dit bericht?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2017, 18:07
Weetgeennaam
Weetgeennaam is offline
Citaat:
Wat is je doel met dit bericht?
Ik wil weten of ik het moet sturen of niet. En ik zou graag willen weten hoe andere meiden hierop zouden reageren als ze dit toegestuurd zouden krijgen.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2017, 18:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik wil weten of ik het moet sturen of niet. En ik zou graag willen weten hoe andere meiden hierop zouden reageren als ze dit toegestuurd zouden krijgen.
Ik denk dat ik niet zo goed zou weten wat ik hiermee moet. Als ik niet zo tegenover die jongen sta, dan zou ik mogelijk doen of ik het nooit ontvangen heb. Vind ik hem wel leuk, dan zou ik misschien ook wel te verlegen zijn geweest om te reageren

Afspreken, tijd samen doorbrengen, dat vind ik persoonlijk prettiger dan gelijk zo'n liefdesverklaring voor je neus.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-05-2017, 01:57
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Ik wil weten of ik het moet sturen of niet. En ik zou graag willen weten hoe andere meiden hierop zouden reageren als ze dit toegestuurd zouden krijgen.
Dat ligt eraan wat je ermee wilt bereiken. Ik ben geen meisje, maar ik denk niet dat ze je door dit bericht leuk gaat vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Veel liefde nodig
Birgitstylezz
8 07-06-2016 13:23
Liefde & Relatie Het gevoel dat ik niet meer belangrijk voor hem ben.
RedRibbon
31 26-11-2009 15:50
Liefde & Relatie SMS sturen: Wie weet er een leuke liefdes bericht dat ik kan sturen
Playerboy_1986
4 18-06-2004 00:11
Liefde & Relatie Liefde, verliefd zijn en relaties onderhouden met vrienden is nog niet zo makkelijk..
blueeyes_jochie
16 17-01-2004 12:14
Liefde & Relatie sms'en met je vriend/vriendin
fruitvliegje
29 10-12-2002 16:08
Lifestyle [oldtimer] analyseer je mede forummer deel veel
Bor
359 27-09-2002 17:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00.