Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2017, 22:14
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
hallo,

Ik heb dus een chronische aandoending sinds mijn 4e.
Stel ik heb een meisje ontmoet en ga op date en nog een date enz.

Wat denken jullie dan dat het beste moment is om zo iets te zeggen. of moet je dit helemaal niet tijdens dates doen maar juist pas erna?

Hoop van jullie te horen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2017, 23:16
E2001
E2001 is offline
Ik denk dat het het slimste is om later pas te zeggen als je een relatie met haar hebt. Het lijkt me een beetje raar om dat meteen op de eerste date te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2017, 06:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik denk dat het het slimste is om later pas te zeggen als je een relatie met haar hebt. Het lijkt me een beetje raar om dat meteen op de eerste date te zeggen.
Op de eerste date is wat snel, maar het pas zeggen als je al een relatie hebt is ook niet helemaal "eerlijk".

Uiteraard kan de reactie heel sterk verschillen afhankelijk van jouw aandoening en de mate waarin dat je leven beïnvloed, en de persoon waarmee je date. Maar persoonlijk zou ik het wel graag vroeg willen weten. Het kan toch meespelen in de keuze of je een relatie wil met die persoon.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-05-2017, 18:47
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Ik zou het gewoon vertellen als het toevallig ter sprake komt. Dus niet bewust denken van "nu ga ik het vertellen", maar ook niet het onderwerp mijden.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2017, 19:28
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Ik zou het gewoon vertellen als het toevallig ter sprake komt. Dus niet bewust denken van "nu ga ik het vertellen", maar ook niet het onderwerp mijden.
Nee oke. kan ook toevallig als ik pillen moet nemen tijdens de 1e date. al zal dat misschien best raar zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2017, 14:37
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik zou er niet gewichtig over doen, maar het wel vroeg vertellen. Anders lijkt het alsof je het expres verbergt.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2017, 22:13
Ben Strik
Ben Strik is offline
Ik zout het zien als een 'normaal' onderwerp om over te praten, net zoals bijvoorbeeld voetbal ofzo.
Als het ter sprake komt, komt het ter sprake. Zo niet, dan niet, misschien de volgende keer wel.

Als je het gelijk vertelt kan je bij wijze van spreken net zo goed een bord om je nek hangen met dat je een chronische ziekte hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie euthanasie in de psychiatrie
Verwijderd
39 16-08-2009 13:13
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Kabinet: eigen zorgrisico van 150 euro
ijscoman
111 30-04-2007 04:28
Levensbeschouwing & Filosofie >>>Islam:Roken<<<
S.I.V.A.S
103 15-01-2004 23:01
Psychologie homosexualiteit is een geestelijke ziekte
Verwijderd
266 11-04-2003 13:46
Drugs & Alcohol Het gebruik van middelen
Internationalist
6 20-04-2002 10:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29.