Oud 12-06-2017, 20:23
LoveChocolate
LoveChocolate is offline
Hallo lieve mensjes ^^

Ik zit al een tijdje met iets en ik vraag het mezelf dan ook echt af....vind hij me wel echt leuk??

Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben een meisje van 16 jaar. Hij is niet zo veel ouder dan wat ik ben.
Maar goed...Ik zal wel wat meer vertellen over de situatie zelf, zodat jullie het ook allemaal begrijpen.

Ik zelf vind die jongen erg leuk. Ik kan er gewoon niks aan doen. Liefde he..maar ik twijfel dus of hij me leuk vind. Hij is (na mijn mening) erg bezorgd om me. Laatst ging hij ook nog met me mee reizen. We hadden het best gezellig...Hij raakte me wel heel de tijd aan, maar dat was plagend bedoeld. Hij plaagde me en gaf me knuffels. Een vriend van me kwam aan. De jongen liep snel weg. Hij zei: "Veel plezier met je vriendje." Maar ik weet gewoon dat zijn glimlach toen niet gemeend was toen hij dat zei, terwijl het daarvoor wel heel de tijd zo was,...ik heb hem duidelijk gezegd dat mijn vriend niet mijn vriendje is en dat we gewoon vrienden zijn.

Hij plaagde me ook heel erg vaak. Ook verzint hij de gekste bijnamen. Ik ben nog best klein en daar plaagt hij me ook vooral mee.

Toen hij me de vorige keer gezien had met een jongen, keek hij eerst verbaasd, maar daarna "blij"...toen ik hem verteld had dat die jongen mij niet zag zitten en me meer als one night stand wilde hebben, had hij duidelijk medelijden met me, maar er verscheen ook weer een glimlach op zijn gezicht....begrijp me niet verkeerd. Ik voelde niks voor die jongen waarmee ik "uitging"...ik dacht dat we alleen vrienden waren.

Ik weet niet zo goed wat ik met deze situatie aan moet...
Hij is wispelturig. De ene keer ben ik er van overtuigd dat hij me leuk vind, maar op andere momenten gedraagd hij zich weird en betwijfel ik het...

Er is alleen 1 maar....we zijn collega's...ik wil dingen niet ongemakkelijk maken..

Ik heb niet zo veel verstand van jongens en ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2017, 00:19
Darrell
Darrell is offline
Dat je collega's bent hoeft niet in de weg te zitten als je het goed aanpakt. En als jij hem leuk vindt, kun je het toch gewoon proberen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vind hij mij wel leuk???
lalala13
12 31-03-2013 14:14
Liefde & Relatie Vind hij me leuk?:$
xwebelieve
7 10-12-2012 21:02
Liefde & Relatie vind hij me leuk..?
foreveryoung16
7 13-09-2012 23:51
Liefde & Relatie Vind hij me leuk of Niet?!?
lovedreams
4 11-11-2009 20:10
Liefde & Relatie Vind Hij Me Nou Leuk Of Niet?
nightwish!
90 21-01-2008 13:24
Liefde & Relatie Vind hij me leuk of niet? wil graag andere mening van iemand
girl198520
24 14-03-2007 14:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19.