Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2002, 19:54
Verwijderd
je zult je afvragen, wat dit te maken heeft met lifestyle?

nou , ik emrk dat bepaalde groepering [hokjes] er wel iets tegen hebben, en andere niet..

Kan iemand mij uitleggen waarom bepaalde levenstijlen dat hebben?
Advertentie
Oud 02-04-2002, 19:57
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Bepaalde mensen kunnen er geen begrip voor opbrengen, door hun opvoeding, geloof of gewoon hun bekrompen geest.
__________________
when i rock..
Oud 02-04-2002, 20:04
Sjied No Clue
Avatar van Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Het enige wat er mis is met homo's is dat homo als scheldwoord wordt gebruikt. Net zoals er niks mis is met turk of neger, maar als je iets fout doet wordt je meteen uitgescholden voor vieze turk(ook al ben je er geen).
__________________
inaction is a weapon of mass destruction - faithless
Oud 02-04-2002, 20:05
Ninnoc
Ninnoc is offline
er is nix met homo's (nou ja met de meeste dan, niet zo generaliseren ninnoc). Maar ik denk dat het woord homo vaak wordt gebruikt met een andere betekenis dan homosexueel--> homo is een beetje een hokje geworden voor jody bernal-types, 3kwart broekjes, instappers en geschoren beentjes
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Oud 02-04-2002, 20:08
euro
Avatar van euro
euro is offline
Citaat:
McLaren schreef:
Kan iemand mij uitleggen waarom bepaalde levenstijlen dat hebben?
Omdat ze geen andere levenstijlen accepteren en een gesloten mensbeeld hebben !! Met hen is eerder iets mis dan met homo's!!! Ik vind het gewoon ***luitjes die allemaal andere die anders zijn dan hen in hokjes stoppen!

groetjes,
Myrthe


------------------
EI EI EI, en we zijn zoooo blij !!!

[Dit bericht is aangepast door euro (02-04-2002).]
__________________
nein
Oud 02-04-2002, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Ninnoc schreef:
er is nix met homo's (nou ja met de meeste dan, niet zo generaliseren ninnoc). Maar ik denk dat het woord homo vaak wordt gebruikt met een andere betekenis dan homosexueel--> homo is een beetje een hokje geworden voor jody bernal-types, 3kwart broekjes, instappers en geschoren beentjes

schijnbaar zijn mensne die dus iest rose aan hebben [al zijn het skaters] ook al homo
Oud 02-04-2002, 20:20
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
ik ben volgens cursus alto dus ik vind ieder mens cool enz

ik wassut nie
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 02-04-2002, 20:26
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Alsof nu iemand hier gaat vertellen wat er wel niet mis is met homo's

Beetje loos toch?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 02-04-2002, 20:26
Verwijderd
er is niks mis met homo's
er is iets mis met de mensen die denken dat er iets mis is met homo's
Oud 02-04-2002, 20:45
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
er is niks mis met homo's
er is iets mis met de mensen die denken dat er iets mis is met homo's

__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Oud 02-04-2002, 20:49
Verwijderd
Wat er mis is met homo's?
Ze houden van mannen SLASH vrouwen ipv vrouw SLASH mannen als ze respectievelijk mannen SLASH vrouwen zijn

en ze scheren hun benen SLASH ze scheren niet hun benen
Oud 02-04-2002, 20:50
Verwijderd
Citaat:
beuk schreef:
Bepaalde mensen kunnen er geen begrip voor opbrengen, door hun opvoeding, geloof of gewoon hun bekrompen geest.
Idd.
Oud 02-04-2002, 20:53
dystopia
dystopia is offline
Kan mij het nou boeien wat iemand daarvan vind? Laat hun lekker zeiken als ze dat willen.. niks vaan aantrekken!
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 02-04-2002, 20:55
~julie~
~julie~ is offline
Jongens voelen zich vaak bedreigd door homo's denk ik!! En omdat ze toch vaak een beetje macho willen overkomen kraken ze homo's af..omdat ze er stiekem een beetje bang voor zijn?
Oud 02-04-2002, 20:56
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
er is niets mis met homo's.
Als je homo bent wilt niet gelijk zeggen, dat je voldoet aan bepaalde eisen,d at je bepaalde dingen eet en drinkt, bepaalde kleding draagt. Homo zijn zegt alleen wat over je seksuele voorkeur, verder niets..

De ene persoon is de ander niet vergeet dat niet
__________________
Freak me baby
Oud 02-04-2002, 20:59
Verwijderd
ik vind het alleen jammer dat sommige mannen/jonges homo zijn niet lullig bedoelt ofzo....maar het geslacht waar ze op vallen vallen ze nou eenmaal op...en als dit niet gerespecteerd word vind ik het best wel discriminerend ofzo
Oud 02-04-2002, 21:02
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
er is niks met homo's


ik ga altijd uit van als iemand mij normaal behandeld dan behandel ik diegene ook normaal. Is dat niet het geval dan ben ik een eikel. Dan maakt het me niet of t hetero's, homo's binnenlanders, buitenlanders zijn..

Ik denk wel ns als ik een erg verwijfde homo in een glad pakje zie van ughh, blegh nee vies. Omdat het gewoon niet mijn "stijl" is. Net als ik goths ook soms verschrikkelijk vind om te zien..

ik moet wel toegeven dat t woord homo wel steeds vaker negatief wordt gebruikt. Je ziet eruit als een homo. Dat vind je lekker hè, homootje.
Maar dat komt toch voort uit bevindeingen van mensen ten opzichte van homofielen. Al generaliseer ik wel nu. Maar het is zoals bij elke levensgroep; een klein aantal springt eruit en die vallen op en de mensen vormen een niet reeel beeld van een groep, omdat ze maar dat kleine gedeelte(maar volgens mij wel steeds groter wordend deel) van de groep onthouden die zich in de kijker speelt.
Het zal nog lang duren voordat homo's helemaal geaccepteerd worden. Ik denk dat vrouwelijk gedrag van sommige homofielen de acceptatie niet bevorderd. Als mannen onder elkaar wordt er vaak stoer gedaan en dan is dara geen plaats voor vrouwelijk gedrag en wordt t niet geaccepteerd.

Dit is de zwakte van de meeste hetero mannen, ze kunnen/willen zich niet aanpassen daan de situatie dat er mannen zijn die op mannen vallen. Wij als hetero's zijn de allergrootste sukkels van allemaal. Knopje om?

Ik denk niet dat ik t meemaak dat t helemaal goed zal komen met de acceptatie van homo's, hoelang bestaat racisme al????



[Dit bericht is aangepast door italianboy (02-04-2002).]
Oud 02-04-2002, 21:04
Verwijderd
Citaat:
italianboy schreef:
er is niks met homo's


ik ga altijd uit van als iemand mij normaal behandeld dan behandel ik diegene ook normaal. Is dat niet het geval dan ben ik een eikel. Dan maakt het me niet of t hetero's, homo's binnenlanders, buitenlanders zijn..

Ik denk wel ns als ik een erg verwijfde homo in een glad pakje zie van ughh, blegh nee vies. Omdat het gewoon niet mijn "stijl" is. Net als ik goths ook soms verschrikkelijk vind om te zien..

ik moet wel toegeven dat t woord homo wel steeds vaker negatief wordt gebruikt. Je ziet eruit als een homo. Dat vind je lekker hè, homootje.
Maar dat komt toch voort uit bevindeingen van mensen ten opzichte van homofielen. Al generaliseer ik wel nu. Maar het is zoals bij elke levensgroep; een klein aantal springt eruit en die vallen op en de mensen vormen een niet reeel beeld van een groep, omdat ze maar dat kleine gedeelte van de groep onthouden die zich in de kijker speelt..

Het zal nog lang duren voordat homo's helemaal geaccepteerd worden. Ik denk dat vrouwelijk gedrag van sommige homofielen de acceptatie niet bevorderd. Als mannen onder elkaar wordt er vaak stoer gedaan en dan is dara geen plaats voor vrouwelijk gedrag en wordt t niet geaccepteerd.

Dit is de zwakte van de meeste hetero mannen, ze kunnen/willen zich niet aanpassen daan de situatie dat er mannen zijn die op mannen vallen. Wij als hetero's zijn de allergrootste sukkels van allemaal. Knopje om?

Ik denk niet dat ik t meemaak dat t helemaal goed zal komen met de acceptatie van homo's, hoelang bestaat racisme al????
Zoals je naam betaamt, je hebt helemaal gelijk
Ads door Google
Oud 02-04-2002, 21:06
Verwijderd
http://www.jiskefet.vuurwerk.nl/wav/241200_homootje.wav ff offtopic

sowwy, moest gewoon ff

Ik ben het trouwens helemaal eens met italianboy.
Oud 02-04-2002, 21:40
liesje 19
Avatar van liesje 19
liesje 19 is offline
niets!
__________________
de vogeltjes zijn weer op lengte vandaag ;)
Oud 03-04-2002, 09:49
Prada
Prada is offline
behalve dan ze menselijk van aard zijn is er niks mis mee...

Slotje naar mijn mening...
__________________
Timeo Danaos et dona ferentes...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Het zoveelste topic over wat je niet saaien kunt #1585
Martiño
500 31-12-2011 09:20
Muziek Dit is toch zo'n geweldig nummer!
Verwijderd
11 23-09-2009 11:28
ARTistiek [picture]Words that Could have moved mountains
asilvermtzion
66 08-03-2004 20:16
Psychologie Het tekort aan zelfvertrouwen bij meisjes is de schuld van de maatschappij en jongens
Gothic
51 29-06-2002 09:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53.