Oud 18-06-2005, 16:55
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik heb een herexamen economie, maar toen ik vanochtend bij de post mijn cijferlijst kreeg hebben ze economie bij het vrije deel gezet en aardrijkskunde in het profiel deel. Een lijst waarmee ik eigenlijk geslaagd zou zijn.

Beetje lullige fout.. En nou krijg ik mijn coordinator ook nogeens niet bereikt.

Meer mensen bij wie er met de cijferlijst iets is misgegaan en die me kunnen vertellen wat er dan gebeurd?
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Advertentie
Oud 18-06-2005, 17:03
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
huh
je weet toch wel wat er wel en niet in je profieldeel zit?
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 18-06-2005, 17:03
biep
Avatar van biep
biep is offline
ik zou mooi kijken of je het zo kan laten, hoe relaxt is dat
__________________
na emo komt zonneschijn
Oud 18-06-2005, 17:05
Verwijderd
Ik zou je mentor of iemand anders van school bellen (rector, directeur of wat dan ook) om het te vragen...als je een telefoonnummer hebt gewoon vanavond al. (Ik lees nu dat je dat al geprobeerd hebt: blijven proberen dan.)
Oud 18-06-2005, 17:06
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
kuik schreef op 18-06-2005 @ 18:03 :
huh
je weet toch wel wat er wel en niet in je profieldeel zit?
Uiteraard, is ook niet mijn fout maar een fout van school. Op de cijferlijst is onderscheid gemaakt tussen de verschillende delen, maar op de een of andere manier is Aardrijkskunde in mijn profieldeel beland en economie in mijn vrije deel. Ik had een 5 voor economie, en een 5 voor geschiedenis. Dat mag niet samen in je profieldeel, maar zoals het nu op mijn cijferlijst staat dus wel.

__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 18-06-2005, 17:08
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
lame
ik wens je iig alvast veel succes en als het kan zo laten haha
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 18-06-2005, 17:09
jet
Avatar van jet
jet is offline
een vriend van mij heeft een verkeerd SE cijfer er op staan
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 18-06-2005, 17:09
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 18-06-2005 @ 18:05 :
Ik zou je mentor of iemand anders van school bellen (rector, directeur of wat dan ook) om het te vragen...als je een telefoonnummer hebt gewoon vanavond al. (Ik lees nu dat je dat al geprobeerd hebt: blijven proberen dan.)
Mijn coordinator is niet thuis en zijn dochtertje weet niet wanneer hij thuiskomt. De rector mag ik niet bellen van mijn ouders want dat vinden ze nou ook weer te ver gaan. *zucht*
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 18-06-2005, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 18-06-2005 @ 18:09 :
Mijn coordinator is niet thuis en zijn dochtertje weet niet wanneer hij thuiskomt. De rector mag ik niet bellen van mijn ouders want dat vinden ze nou ook weer te ver gaan. *zucht*
Ik zou het toch doen...het gaat toch echt ergens over...?
Oud 18-06-2005, 17:13
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 18-06-2005 @ 18:11 :
Ik zou het toch doen...het gaat toch echt ergens over...?
Ja.. das waar.. Ik bel anders zometeen wel met mijn mobiele telefoon.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 18-06-2005, 17:14
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 18-06-2005 @ 18:09 :
mag ik niet bellen van mijn ouders want dat vinden ze nou ook weer te ver gaan. *zucht*
ik vind ouders die bepalen wat hun kinderen wel en niet mogen doen, zeker in dit geval, ook weer te ver gaan.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 18-06-2005, 18:05
Sneaksie Thief
Avatar van Sneaksie Thief
Sneaksie Thief is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 18-06-2005 @ 18:06 :
Uiteraard, is ook niet mijn fout maar een fout van school. Op de cijferlijst is onderscheid gemaakt tussen de verschillende delen, maar op de een of andere manier is Aardrijkskunde in mijn profieldeel beland en economie in mijn vrije deel. Ik had een 5 voor economie, en een 5 voor geschiedenis. Dat mag niet samen in je profieldeel, maar zoals het nu op mijn cijferlijst staat dus wel.

Wauw, wat een vaagheid zeg was het maar bij mij ook zo.. heb ook Eco (5) en Gs (5) en die zitten dus in je profiel ja. Hmmm, nou ja, ik hoop voor je dat het allemaal goed komt .
__________________
''Yous stinksie human! Go washies yousselves...''
Oud 18-06-2005, 22:37
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Is dit niet met opzet gedaan?
Bij ons op school doen ze dat namelijk ook, vakken eruit (uit je profiel) gooien en andere (uit je vrije deel) erin zodat iemand slaagt en dus geen twee onvoldoendes meer in zn profiel heeft.
Alleen zit ik op een roc waar ze als je c&m hebt ook geen ckv aanbieden of een ander vak als muziek/tekenen en als iemand zakt voor een van de drie andere profielen maken ze er dus een mooi c&m profiel van als dat mogelijk is
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 18-06-2005, 23:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Liss schreef op 18-06-2005 @ 23:37 :
Is dit niet met opzet gedaan?
Bij ons op school doen ze dat namelijk ook, vakken eruit (uit je profiel) gooien en andere (uit je vrije deel) erin zodat iemand slaagt en dus geen twee onvoldoendes meer in zn profiel heeft.
ik denk dat dat niet kan, omdat ze dan geen geldig profiel heeft. Je moet natuurlijk met je vakken wel voldoen aan de eisen die aan een profiel gesteld worden.
Bovendien zou ze dan niet te horen hebben gekregen dat ze een herexamen heeft.

@TS: blijven bellen (vanavond niet meer natuurlijk ) en ook gewoon die rector proberen te bellen. Je examen is belangrijk genoeg.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 20-06-2005, 09:36
American*Dream
Avatar van American*Dream
American*Dream is offline
Citaat:
Liss schreef op 18-06-2005 @ 23:37 :
Is dit niet met opzet gedaan?
Bij ons op school doen ze dat namelijk ook, vakken eruit (uit je profiel) gooien en andere (uit je vrije deel) erin zodat iemand slaagt en dus geen twee onvoldoendes meer in zn profiel heeft.
Alleen zit ik op een roc waar ze als je c&m hebt ook geen ckv aanbieden of een ander vak als muziek/tekenen en als iemand zakt voor een van de drie andere profielen maken ze er dus een mooi c&m profiel van als dat mogelijk is
áls dit om deze reden met opzet gedaan zou zijn, zou de topicstarter geslaagd zijn. ze suggereert echter dat ze nu nog niet geslaagd is want ze heeft een herexamen economie. Daarom probeert ze ook te bellen, omdat ze met deze lijst dus wél geslaagd zou moeten zijn

OT Idd, gewoon iedereen platbellen rector, coordinator, mentor etc, ze lossen t maar op hoor. Enne niet naar je ouders luisteren, gewoon bellen.
__________________
If there was no hate, there would never have been love
Oud 20-06-2005, 12:52
Verwijderd
Ik ben nieuwsgierig: weet je al meer?
Oud 20-06-2005, 14:41
Curunir
Avatar van Curunir
Curunir is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 18-06-2005 @ 17:55 :
Ik heb een herexamen economie, maar toen ik vanochtend bij de post mijn cijferlijst kreeg hebben ze economie bij het vrije deel gezet en aardrijkskunde in het profiel deel. Een lijst waarmee ik eigenlijk geslaagd zou zijn.

Beetje lullige fout.. En nou krijg ik mijn coordinator ook nogeens niet bereikt.

Meer mensen bij wie er met de cijferlijst iets is misgegaan en die me kunnen vertellen wat er dan gebeurd?
Het enige profiel waarbij economie in je profieldeel zit is EM. Maar als je EM doet zit aardrijkskunde ook in je profiel.

Wat klopt hier niet?
__________________
x
Oud 20-06-2005, 15:06
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Citaat:
Curunir schreef op 20-06-2005 @ 15:41 :
Het enige profiel waarbij economie in je profieldeel zit is EM. Maar als je EM doet zit aardrijkskunde ook in je profiel.

Wat klopt hier niet?
ja dat vroeg ik me ook af, E&M is het enige profiel met zowel economie en geschiedenis erin, maar hier zit ook ak in het profiel.
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Ads door Google
Oud 20-06-2005, 15:11
Alkyone
Avatar van Alkyone
Alkyone is offline
volgens mij zit op de havo bij C&M zowel eco als gs in je profiel..dus..
__________________
IjsVogel ... Geliefde van Keyx, dochter van Aiolos, God van de Winden, Deed zich voor als Hera, werd veranderd in Ijsvogel. Punt.
Oud 20-06-2005, 15:58
Sneaksie Thief
Avatar van Sneaksie Thief
Sneaksie Thief is offline
Citaat:
Alkyone schreef op 20-06-2005 @ 16:11 :
volgens mij zit op de havo bij C&M zowel eco als gs in je profiel..dus..
Ja klopt, ik zit in C&M, en heb eco 1 en gs samen in één profiel zitten... tot mijn nadeel.
__________________
''Yous stinksie human! Go washies yousselves...''
Oud 20-06-2005, 17:43
Curunir
Avatar van Curunir
Curunir is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 18-06-2005 @ 18:13 :
Ja.. das waar.. Ik bel anders zometeen wel met mijn mobiele telefoon.
Doe je HAVO of VWO?
__________________
x
Oud 20-06-2005, 20:22
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Havo.

Dit jaar zat bij C en M ook Eco1 nog in het profiel en geschiedenis sowieso (die gaat bij E en M eruit dacht ik).

Vorig jaar heb ik door een opname mijn schooljaar niet af kunnen maken maar toen kon je Aardrijkskunde in het vrije deel kiezen. Vandaar dat Aardrijkskunde dit jaar gewoon nog mijn examenvak in het vrije deel was.

Maar heb intussen gebeld, wordt in orde gemaakt. Althans, de fout op de cijferlijst dan. Maar ik heb al veel geleerd voor mijn herkansing, dus dat komt wel goed denk ik.

Dank voor jullie reacties,

Liefs,

Laura.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 21-06-2005, 10:17
MMariska
MMariska is offline
Ik had ook zoiets,
maar bij mij was het zo dat Scheikunde1 opeens in het vrije deel stond, terwijl ik N&G (VWO) deed.
Werd ik gister opgebeld door het CBAP dat ik geen volledig profiel had, moest ik gauw een nieuwe cijferlijst regelen
is wel goed gekomen gelukkig
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36.