Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2009, 17:44
Doupiee
Doupiee is offline
Wie heeft hier wat voor dieren!
Ikzelf heb: Een hond, kruising tussen een mechelse herder en een labrador ; Een heule lieve witte kat, en tot voor kort een rosy-boa.
Groetjess.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2009, 21:53
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Ik heb er nogal wat.
Ik heb 2 honden, een flatcoated retriever van 3,5 en een blonde labrador van bijna 2. Verder 4 katten, een blauwe (grijs dus), een cyperse, een rode en een witte met cyperse vlekjes. Die laatste is scheel. Hij heet dan ook Schele Joop. Of gewoon Joop. Joop is gaaf.
Verder heb ik 6 fretten, 4 mannetjes, 2 vrouwtjes. 1 albino, 1 sandycolor en 4 wildkleur.
En 2 konijnen in de tuin, die ik liefkozend Jon en Simon heb genoemd.
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 10:12
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Wij hebben een kooikerhondje. Hij is heel erg lief. Hij heet Snoopy Ik geloof dat hij nu al zo'n zeven jaar is en je merkt echt dat hij ouder wordt, grijs en zo
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 10:49
FlapW
Avatar van FlapW
FlapW is offline
Wij hebben 3 cavia's (papa-mama-dochter, no worries, paps is gecastreerd ondertussen. )
ze heten ehh... Billy, TinTin en Lucky. (broertje bedacht. )
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 19:33
PV
PV is offline
Ikzelf niks, maar mijn ouders hebben 4 katten, een kanarie, een parkiet, een bourke, een konijn en een paar goudvissen.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 19:45
niqui
niqui is offline
Ik heb 11 cavia's. Dit is er eentje...
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg _DSC7478klein.jpg (58.0 KB, 7x gelezen)
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 13:48
Verwijderd
Citaat:
En 2 konijnen in de tuin, die ik liefkozend Jon en Simon heb genoemd.
Omfg Jij oldfag <3


Ik heb twee poezen! Ha(d/z)es en Stoffer en er logeert er nog eentje bij ons genaamd Juno.

Kronos is mijn Rottweilerpuppy en ik heb nog 7 vissen

Hiervoor heb ik nog slangen, hagedissen, gerbils, ratten, muizen (voor de slangen), eenden en kippen gehad.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 14:47
Silverwolf
Silverwolf is offline
Ik heb slangen, landschildpadden, baardagamen, gekko's, konijnen en een kat, en regelmatig ook muizen en ratten
__________________
Losin'rhythm, crouching along the track. The moon is full, melody comes back. A wolf with rough paws, but wise. The reflection of the moon in his eyes
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 20:54
deno
deno is offline
mijn hond is een beagle - karaktervol maar lief
Met citaat reageren
Oud 29-01-2009, 14:13
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
een hond, kruising flatcoat retriever met een Tsjechische herder
verder nog een 120l aquarium met - neon tetras, goudkarpertjes, diamantgoerami, guppen en wat bodemvisjes
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2009, 20:16
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik heb een konijntje, dat woont bij mijn ouders. Een eigenwijs ding dat aanvalt als ze zich bedreigd voelt en zich door maar heel weinig mensen niet bedreigd voelt. Maar wel heel lief en knuffelig.
En mijn vriend en ik hebben twee katten, bij hem thuis. Casper, een kerel die zijn eerste jaar (ongeveer, denken we) op straat geleefd heeft en die we geleidelijk aan zover hebben gekregen dat hij binnen kwam en bij ons kwam wonen. Op het moment vindt hij niets leuker dan op schoot liggen en slapen, hoewel hij ook graag op een stoel ligt, of op bed. Hoe dan ook, liggen kan hij goed.
Dasca hebben we kort geleden uit een pleeggezin opgehaald. Ook zij is van straat geplukt, maar toen was ze (waarschijnlijk) pas een maand oud. Ze was erg mensenschuw, maar was ook altijd bij andere katten. Zodra ze die even niet zag (Casper vond haar maar eng) werd ze al snel veel aanhankelijker, vorig weekend toen ik er was kwam ze ook op bed slapen. Dat mogen de katten bij ons ook rustig.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 30-01-2009, 10:16
Verwijderd
Een hond, een vuilinsbakkenras uit het asiel. Hij is een jaar of 14, dus begint aardig af te takelen. Hij kan nog steeds heel enthousiast zijn, maar slaapt veel. Hij is lief (L)
Verder hebben we ongeveer zes kippen die allemaal namen hebben, maar die weet alleen mijn zusje. En twee hanen, waarvan de jongste er niet meer was geweest, maar hij kan hard rennen dus heeft geluk
Met citaat reageren
Oud 30-01-2009, 11:48
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ik heb een Zilvervisje, maar die heeft geen naam. Hij woont in mijn internet-contact doos.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 30-01-2009, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een Zilvervisje, maar die heeft geen naam. Hij woont in mijn internet-contact doos.
Geef het arme beest eens een naam dan
Met citaat reageren
Oud 30-01-2009, 12:34
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb een kat van bijna 10 maanden die Donder heet.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2009, 12:41
Doupiee
Doupiee is offline
Citaat:
Een hond, een vuilinsbakkenras uit het asiel. Hij is een jaar of 14, dus begint aardig af te takelen. Hij kan nog steeds heel enthousiast zijn, maar slaapt veel. Hij is lief (L)
Verder hebben we ongeveer zes kippen die allemaal namen hebben, maar die weet alleen mijn zusje. En twee hanen, waarvan de jongste er niet meer was geweest, maar hij kan hard rennen dus heeft geluk
Wat was er gebeurt met die haan dan? ^^
Met citaat reageren
Oud 30-01-2009, 12:42
Doupiee
Doupiee is offline
Citaat:
Ik heb een konijntje, dat woont bij mijn ouders. Een eigenwijs ding dat aanvalt als ze zich bedreigd voelt en zich door maar heel weinig mensen niet bedreigd voelt. Maar wel heel lief en knuffelig.
En mijn vriend en ik hebben twee katten, bij hem thuis. Casper, een kerel die zijn eerste jaar (ongeveer, denken we) op straat geleefd heeft en die we geleidelijk aan zover hebben gekregen dat hij binnen kwam en bij ons kwam wonen. Op het moment vindt hij niets leuker dan op schoot liggen en slapen, hoewel hij ook graag op een stoel ligt, of op bed. Hoe dan ook, liggen kan hij goed.
Dasca hebben we kort geleden uit een pleeggezin opgehaald. Ook zij is van straat geplukt, maar toen was ze (waarschijnlijk) pas een maand oud. Ze was erg mensenschuw, maar was ook altijd bij andere katten. Zodra ze die even niet zag (Casper vond haar maar eng) werd ze al snel veel aanhankelijker, vorig weekend toen ik er was kwam ze ook op bed slapen. Dat mogen de katten bij ons ook rustig.
Leuk dat jullie die 2 katten een tweede kans wilden geven!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2009, 12:43
Doupiee
Doupiee is offline
Citaat:
mijn hond is een beagle - karaktervol maar lief
Beagles zijn mooi.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-01-2009, 19:45
Verwijderd
Ik heb een kat, Japie, twee jaar geleden uit het asiel gehaald.
Hij was heel erg bang en zat bijna alleen maar onder de bank. Toen in ons oude huis kon hij naar buiten, maar we zijn verhuisd en nu kan hij alleen nog maar binnen en dat vindt hij niet leuk. Maar inmiddels is hij weer een beetje gewend en nu is hij heel lief en knuffelig naar mij maar hij heeft nog steeds een hekel aan mijn vriend zegt hij (mijn vriend dus, Japie niet).
Achteraf hadden ze in het asiel ons beter een andere kat mee kunnen geven, want Japie is nogal een kat met problemen. Maar nu is hij heel lief <3.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2009, 12:23
Doupiee
Doupiee is offline
Citaat:
Ik heb een kat, Japie, twee jaar geleden uit het asiel gehaald.
Hij was heel erg bang en zat bijna alleen maar onder de bank. Toen in ons oude huis kon hij naar buiten, maar we zijn verhuisd en nu kan hij alleen nog maar binnen en dat vindt hij niet leuk. Maar inmiddels is hij weer een beetje gewend en nu is hij heel lief en knuffelig naar mij maar hij heeft nog steeds een hekel aan mijn vriend zegt hij (mijn vriend dus, Japie niet).
Achteraf hadden ze in het asiel ons beter een andere kat mee kunnen geven, want Japie is nogal een kat met problemen. Maar nu is hij heel lief <3.
Gelukkig maar. Waarom mag 'ie nu niet naar buiten dan?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2009, 21:54
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik heb een lapjes-poezebeest (2 jaar) en een cavia (5 jaar).
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Wat was er gebeurt met die haan dan? ^^
De jongste kan hard rennen, dus mijn vader kan hem niet vangen, dus hij kan m ook niet de nek omdraaien. Meestal gaan twee hanen niet goed samen, maar deze doen het redelijk met z'n tweeën.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 15:57
Doupiee
Doupiee is offline
Citaat:
De jongste kan hard rennen, dus mijn vader kan hem niet vangen, dus hij kan m ook niet de nek omdraaien. Meestal gaan twee hanen niet goed samen, maar deze doen het redelijk met z'n tweeën.
Haha oké! nou mooi dan.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 11:47
justice4animals
Avatar van justice4animals
justice4animals is offline
1hond: Golden Retriever
1kat : Huis en tuin kat
4 tropische vissen.
1 miljard huisstofmijt...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie de islam en het omgaan met dieren en milieu
CraigDavid
22 14-08-2005 10:38
Flora & Fauna muis/hamster, wat kost t?
Verwijderd
6 11-04-2005 19:10
De Kantine goeie lollen
piepkuiken
21 05-02-2003 15:45
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Software & Hardware lelijkste,lompste en saaiste site op het web?
H@nk
18 21-01-2003 19:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28.