Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2014, 15:31
loveyou1997
loveyou1997 is offline
Ik vindt een stagiair bij mij op school leuk ze is de gymdocente en
Zij is echt heel leuk wat kan ik doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2014, 15:48
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Praat met haar. En vraag haar uit.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2014, 21:15
Max99
Max99 is offline
Hoe oud is ze? Gaat nu weer een staigair voor 90 dagen vast omdat ze met twee jongens van vijftiem heeft gesext
Vind het persoonlijk nergens op slaan maarja
Met citaat reageren
Oud 23-05-2014, 04:26
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Hoe oud is ze? Gaat nu weer een staigair voor 90 dagen vast omdat ze met twee jongens van vijftiem heeft gesext
90 waarvnan 87 voorwaardelijk
En niet twee jongens, maar een jongen en een meisje van 15.

http://nos.nl/artikel/651303-stagiai...eerlingen.html

Vraag me af wat de straf was geweest als het een mannelijke stagiair was geweest.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2014, 06:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je kunt aardig doen, maar volgens mij mag een stagair niks met een leerling krijgen totdat de stage afgerond is.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-05-2014, 12:06
Lover2212
Avatar van Lover2212
Lover2212 is offline
Een leraar/lerares mag geen relatie hebben met een leerling. Daarvoor kan hij/zij een straf krijgen en het werk verliezen. Praat met je stagair dat kan nooit kwaad laat ook een beetje zien dat je der leuk vind extra goed je best doen als ze kijkt of je helemaal uit sloven miss vind ze dat wel leuk... geniet van de tijd dat ze bij jullie is en geniet ervan als ze je aandacht geeft... dat is het enige wat ik kan zeggen.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2014, 09:50
Verwijderd
Citaat:

Vraag me af wat de straf was geweest als het een mannelijke stagiair was geweest.
Een heel stuk hoger..
Met citaat reageren
Oud 02-06-2014, 20:58
loveyou1997
loveyou1997 is offline
Zij is 19 of 20
Met citaat reageren
Oud 03-06-2014, 11:16
Verwijderd
Lijkt me lastig als een stagiaire en leerling iets hadden, voordat de stagiaire stage ging lopen

Ontopic: vergeet de stagiaire het is strafbaar.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2014, 12:24
JustTalk
JustTalk is offline
- Was dit seks met wederzijdse toestemming ? Er staat in het vonnis: "Beide slachtoffers zijn kwetsbare en labiele leerlingen". Dus ik vermoed dat hier machtsmisbruik werd gepleegd. Veel meer kan ik daar zelf niet uit opmaken.

- Gezien de verhouding stagiaire/leerling is het ook niet echt aan te bevelen, daarin een verhouding met elkaar aan te gaan. Als stagiaire (leraar) vervul je een vertrouwensrol. Je mag daar geen misbruik van maken. Van die 'macht' positie. Je dient neutraal te blijven. Binnen je (grenzen en) functie.

- Nu komt loveyou1997, hier echter verkondigen dart hij (als leerling, 15 jarige ?) die stagiaire (+- 20 jaar) wel ziet zitten.

Citaat:
Een leraar/lerares mag geen relatie hebben met een leerling. Daarvoor kan hij/zij een straf krijgen en het werk verliezen. Praat met je stagair dat kan nooit kwaad laat ook een beetje zien dat je der leuk vind extra goed je best doen als ze kijkt of je helemaal uit sloven miss vind ze dat wel leuk... geniet van de tijd dat ze bij jullie is en geniet ervan als ze je aandacht geeft... dat is het enige wat ik kan zeggen.
Ik vind je antwoord hierin vrij dubbel(zinnig). Die lerares mag geen relatie met je hebben, daardoor kan ze haar werk verliezen (een straf krijgen). Akkoord. Maar dan zou ik geen dergelijke onzin erbij vermelden als: "Praat met je stagair dat kan nooit kwaad laat ook een beetje zien dat je der leuk vind extra goed je best doen als ze kijkt of je helemaal uit sloven miss vind ze dat wel leuk... geniet van de tijd dat ze bij jullie is en geniet ervan als ze je aandacht geeft"

Want dit is dubbelzinnig. Als je weet dat je die stagair kunt schaden, door kenbaar te maken dat je iets voor haar voelt. En haar daarmee in een lastig parket kan brengen. Dan geef je best zo weinig mogelijk aandacht of ruchtbaarheid hieraan. Daag die stagair daar ook niet verder in uit. Door aandacht te lokken en zo lief te lachen en wat nog allemaal naar haar. Straks is het dan de stagair haar "schuld", waar jij de onschuld zelve bleef.

In welke mate denk je dat die stagiaire iets voor jou voelt ? In welke mate denk je dat dit een kalverliefde is. Wie weet heeft ze wel een vriend, is er een kindje op komst (in haar dromen). Leidt ze daarin een heel ander leven, dan jij nu over haar zit te fantaseren. Keer terug met je beide voeten in de werkelijkheid. Op planeet Aarde...

Stel (ik zeg wel, puur hypothetisch stel), dat jullie niet teveel van leeftijd verschillen en zij jou ook ziet zitten en jij haar. Dan toch zul je moeten wachten tot ze stagair af is. Daarin later met haar contact opnemen.

Je kan het ook nu al stiekem doen (soort Romeo & Juliet relatie). Echter, dat moeten jullie dan beide uitmaken en bereid zijn hiervoor (voor deze "verboden" liefde) te gaan. Is deze liefde (mits ze wederzijds is en dus geen dwaalspoor langs jouw kant) dit waard ? Zij kan haar beroep daardoor verliezen. Hiervoor een sanctie oplopen. Jij kunt ook allerlei bagger over je heen krijgen. Hoe groot is daarin bv het leeftijdsverschil ? Als je daarin BEWUST en BEIDE voor elkaar kiest, dan zul je de rest (die wereld die met argusogen, naar jullie relatie kijkt) ook moeten zien te overleven. Ben je zeker dat je zoiets ZELF wilt ? Dit (samen) ook aankan ?

Waarom het zo moeilijk maken. Er zijn zoveel andere leuke meisjes (rond jouw leeftijd) die wel vrij en gemakkelijker beschikbaar voor je zijn. Dan zo een 'bijna onmogelijke' kalver-liefde.

Misschien deze laatste (typische 'JustTalk') tip. Als je die stagiaire zo leuk vindt. Probeer eens stil te staan, waarom je haar zo leuk vindt. Wat trekt je precies in haar aan. En spiegel (projecteer) deze gedachten eens terug op jezelf. Hoe ben jij (in vergelijking met haar). Ik doel hiermee ergens op de Individuatie theorie van Carl Gustav Jung.

Shit, hoor ik je al denken. Ik ben gewoon een beetje verliefd op die stagiaire. Ik vind haar leuk. En jij (JustTalk) komt daar een Individuatie theorie van Jung bij sleuren. Zo ja, sorry. Maar Jung was een genie. Net zoals Gene dat was. Ik som graag eens bepaalde geniën op. Een 'slecht' karakter trekje van me. Maar dit geheel terzijde...

Laat ik met een (flauw) grapje afsluiten.
Wie Jung wil blijven, moet veel Freud eten

P.S. Jung is veel beter dan Freud om te lezen (maar dat is mijn persoonlijke mening).

Succes!

Groetjes,
JustTalk

Laatst gewijzigd op 03-06-2014 om 12:30.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2014, 14:56
loveyou1997
loveyou1997 is offline
Oke bedankt
Met citaat reageren
Oud 08-06-2014, 02:44
Verwijderd
Ik heb in ander topic gelezen dat jij 16 bent, dus op zich zou ze wat met je mogen hebben/doen. Alleen je/zij zet dan wel haar baan op het spel als iemand erachter komt. Want lijkt me niet de bedoeling dat stagiars/docenten seks met hun leerlingen hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Hoi lamlendig likken #1870
Tigerly
500 25-05-2016 22:08
Algemene schoolzaken gymlessen zijn niet leuk meer op maandagochtend
kim berge
9 09-02-2011 21:51
Psychologie Faalangst
Dott
46 03-11-2010 22:12
De Kantine waar moest je vandaag om lachen? #3
Verwijderd
500 22-01-2009 00:30
Studeren jouw studiestad? waar studeer je en hoe vind je de stad?
Verwijderd
203 11-05-2007 14:08
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: te simpel
Ieke
0 31-01-2004 14:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51.