Oud 05-05-2002, 23:37
Squall
Avatar van Squall
Squall is offline
Yooo ik heb een vraagje ik heb nog nooit een vriendin gehad en zou er graag een willen. Het enige wat ik doe is naar school gaan, fitnessen en op me pc zitten. Mense zegge tegen me dat ik is moet uitgaan maar ik heb daar gewoon een hekel aan. Heeft er iemand nog tips ======-
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2002, 23:41
maksietje
maksietje is offline
Mmmm, je kunt ze niet per post bestellen. Bij de sportschool kun je contact met een meisje proberen te krijgen (al gaat dat wat moeilijker).

Nee, ik denk toch echt dat dat onder het genot van een biertje (lees met een soepelere tong) toch echt wat makklijker gaat.
Dus vraag je vrienden mee en ga ergens stappen, probeer contacten te leggen en misschien kom je wel een leuke meid tegen.

Maar het zal in ieder geval niet vanzelf gaan, je moet wat doen.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 23:53
Squall
Avatar van Squall
Squall is offline
Ja maar ik ben nogal op mezelf en heb niet zo veel vrienden en ook geen meiden als vriend
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 00:01
maksietje
maksietje is offline
Ja, zorg dan eerst dat je vrienden krijgt, zoek werk waar je veel sociale contacten krijgt (of als je dat al hebt, ga dan met die collega's een keer uit).
Misschien vrienden van je school ofzo...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 00:25
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Vrienden maak je niet zomaar inderdaad.
Zelfs als je bij een vereniging zit maak je niet zomaar vrienden.
Er is eigenlijk weinig aan te doen.
Tja en je bent 17 jaar zie ik en als je nog nooit uitgeweest bent is alleen uitgaan ook geen optie.
't Moet gewoon toevallig gebeuren dat je mensen leert kennen met wie je goed kan opschieten en ook wel eens willen stappen.
Maarja, dat moet dan maar ook gewoon gebeuren he?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 00:31
Squall
Avatar van Squall
Squall is offline
life suckss i will be forever alone
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 00:33
maksietje
maksietje is offline
Nee, dat niet, maar ik denk dat het tijd is om nu moeite er voor te gaan doen. Onthoud: Waar men zaait zal men oogsten...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 00:50
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Squall schreef:
life suckss i will be forever alone
Als je zo denkt wel ja. Als je het wilt en het nastreeft zoals jij nu-> forget it.
Als je gewoon relax doet en je er niet druk om maakt-> wie wil nou niet een gast die 24/7 in de sportschool zit? Snap je t idee? Ga anders gewoon met een vriend, paar vrienden ergens een cafe opzoeken waar het niet zo druk is en waar je gewoon relax een bierje kan drinken.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 01:51
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:

Als je zo denkt wel ja. Als je het wilt en het nastreeft zoals jij nu-> forget it.
Als je gewoon relax doet en je er niet druk om maakt-> wie wil nou niet een gast die 24/7 in de sportschool zit? Snap je t idee? Ga anders gewoon met een vriend, paar vrienden ergens een cafe opzoeken waar het niet zo druk is en waar je gewoon relax een bierje kan drinken.
Hij heeft geen vrienden.
En waarschijnlijk woont hij ook in een klein rotdorpje.
Ik kan me voorstellen dat het dan erg moeilijk is.
en op school heb je klasgenoten, maar ik had daar op de middelbare school niet echt iets mee.
Maar zoals al gezegd is, je zult echt moeite moeten doen, stap desnoods je dorpscafe alleen binnen. Boeien als je de hele avond alleen staat.
Als je elke week komt leer je wel mensen kennen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 10:26
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Niet iedereen heeft geluk in de liefde, en sommigen hebben bijvoorbeeld ook onverdiende liefde (kijk maar naar mij, ik heb met de zus van m'n beste vriend, ontzettend lieve meid die veel beter kan krijgen dan ik, mar toch kiest ze mij )

naja, Squall, je moet iig gewoon een paar keer uitgaan, uiteindelijk komt er wel iemand

Desnoods kom je naar Purmerend en pik je mijn vriendin of m'n zus in, ofzow
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!

Laatst gewijzigd op 08-05-2002 om 13:48.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 10:35
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
als je te wanhopig ben lukt het ook (vaak) niet hoor.

Trouwens op school heb je toch ookwel verscheidene mensen met wie je praat?
Dan kun je toch met hen uitgaan, tenminste, ik neem aan dat zij uitgaan.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 17:06
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
heeey,
ik weet niet hoeveel vrienden je hebt.. En miss heb je een beste vriend ofzo? Naja, zoek een baantje ofzo waar idd veel mensen werken.. Bijv. in een cafe ofzo, ga je serveren. Altijd erg gezellig Offuuh, ga op een teamsport, kun je een xtje met hun uitgaan. En als toevallig een keertje iemand uit je klas ofzo het over uitgaan heeft, dan lul je gewoon een keertje mee en vraag je subtiel of je een keertje mee kan??
Ik weet verder niet wat voor typ je bent.... maar miss. moet je je wat spontaner opstellen? Uitstraling geeft ook veel effect meestal.

Maareh, als je niets onderneemt.. ja dan gebeurd er ook niks he.
Althans.. Ik was eerst ook vet hopeloos enzo, alleen ik was toen 14 Maar, ik ging toen gewoon met vriendinnen mee uit (toen was ik 15) en naar feestjes enzo, gezellig wat drinken....
Allemaal goed gekomen
Duusss, geen zorgen... gewoon lekker uitgaan. Beetje vrienden maken, beetje gezellig doen. Komt heus allemaal goed!!!

SUCCES
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 17:12
Brooklynn
Brooklynn is offline
Hai!
Ik ben zelf ook heel lang zo geweest hoor! Toen ben ik heeel lang verliefd geweest op een jongen, en die kreeg toen een vriendin. Nu kom ik er ineens achter dat er 2 jongens verliefd op me zijn. En echt niet dat ik nou zo'n leuk meisje ben hoor! Ik hou zelf ook niet van uitgaan, denk ook niet dat je daarvan echt een serieuze relatie kan opbouwen. Die van mij ken ik van mijn werk en van internet. Dus je ziet: blijf je zelf, ontspan, en dan komt het vanzelf wel naar je toe.
Brooklynn
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 17:25
xxx_anouk_xxx
Avatar van xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Je komt ze meestal op de raarste plaatsen tegen, dus wanhoop nie....

Kus
__________________
Ik weet, hoe onvoorstelbaar wreed je verscheurd wordt, als liefde wordt gescheiden door zee
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 17:26
Squall
Avatar van Squall
Squall is offline
Thanks voor de reacties !
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 17:43
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
ontopic: kun je niet proberen aan een meissie te kome via familie? Misschien met broer of zus mee uitgaan? Of met jongens/meiden bij de fitness?

Succes in ieder geval
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P

Laatst gewijzigd op 08-05-2002 om 13:48.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 17:54
ToosTyploos
ToosTyploos is offline
Hoe harder je op zoek gaat hoe minder snel het lukt..

(kijkt naar zichzelf )

Toen ik iemand 'wilde' vond ik er geen, toen ik niemand wilde had ik er een, en nu ben ik weer gzellig alleen (en tevreden hoor!)
(mooi rijmpie mét waarheid )
__________________
...RaaR -- is zo gek nog niet ..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 00:53
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Luister niet naar Desecrator!
Wat wil je later?
Alleen op vakantie? Of met een leuke vrouw en 2 kinderen?
Stel je kerst voor. Iedereen heeft een vriend/vriendin en jij zit er altijd maar alleen bij. Iedereen gaat zijn eigen weg, en jij bent alleen. Als je geen vrienden hebt is dat helemaal vervelend.

De eenzaamheid kan je zo depressief maken dat je eigenlijk liever de pijp aan Maarten wil geven.

Ja, en dan heb je misschien een goede baan en redelijk wat geld.
Maar wat moet je er mee zonder vrouw. Het is toch feel fijner om te zien dat je gezin gelukkig wordt, dan elke dag doodop van het werk alleen op de bank neer te ploffen, alleen naar bed te gaan en weer de sleur van het werk in te stappen?
Wil je dat? Je leven dient in principe al nergens voor, maar zonder vrouw al HELEMAAL niet.

Waarom denk je anders dat rond kerst de meeste zelfmoorden gepleegd worden? Eenzaamheid.

Doe er alles voor dat je een vriendin krijgt. Niet op de wanhopige manier, maar blijf ook niet als een kluizenaar thuis zitten, want dan gebeurt er sowieso niks.

Socialiteit kun je leren. Doe het maar gewoon, ik ben van mezelf ook niet sociaal, maar je zult het leren als je veel met andere mensen omgaat. En het is heel goed mogelijk dat jij een meid tegenkomt die juist op dat NIET-patserige populaire gedrag valt.

Kijk maar op dit forum, de meeste meiden vinden die populaire gozers helemaal niet leuk. Want daar heb je in feite niet zoveel aan, die zijn ze zo weer kwijt.

Wat meiden willen is een serieuze jongen zoals JIJ. Ook al ben je stil, dat doet er niet toe. Als je een lieve jongen bent voor haar dan is het al voldoende.

Ik ken genoeg voorbeelden van jongens die net zo zijn als jij bent, en toch een leuke vriendin hebben, terwijl ze niet eens zelf knap zijn.

Maar je moet wel ONDER DE MENSEN komen, hoe dan ook, regel iets, neem stappen, maar dat is de enige voorwaarde.
En je social skills zullen vanzelf groeien.

- Dotcom
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-05-2002, 01:05
apart persoontje
apart persoontje is offline
ik denk da je het te makkelijk wil krijgen, je wilt nie uit, en je niet onder de mensen begeven, maar je wilt ze wel leren kennen.
Als je het een wil moet je er wel wat moeite voormoeten doen, door het andere wat je liever niet doet, te doen....

succes en probeer spontana te zijn, door er hele veel over na te denken forceer je het alleen maar....
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 12:22
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Tja als je niet van uitgaan houd heeft het weinig zin om in een kroeg/disco naar een meid te zoeken.. kom je waarschijnlijk zo'n feestbeest tegen die niet bij je past. Stop iig met dat wanhopige gedoe, dan krijg je er nooit één.. verder gewoon wat vaker naar buiten.. keer met wat vrienden de stad in, terrasje pakken, en relax doen, komt het wel goed.
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 13:46
Doc
Avatar van Doc
Doc is offline
Flamen mag niet
__________________
Ik ontken met kracht dat ik erkenning geef aan mensen die onkennen te erkennen onkennend miskend te zijn...:p
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 15:01
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Precies.. Met zo'n denkbeeld kom je ook niet verder Squall.. Ik woon ook in een *** dorp waar ik maar één beste vriend heb, maar van school heb ik vrienden genoeg Enneuh, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er geen leuke mensen bij je op school zitten!

Btw, hoe komen jullie aan die plaatjes onder je nickname Stel je dat in bij 'mijn profiel'?


GreetZ
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 18:02
rubidoll
rubidoll is offline
hallo , hee is niet zo erg hoor
ik heb bijvoorbeeld ook nooit een vriendje gehad
als je een schatje wilt
moet je misschien wel iets opener worden
meer met mensen praten en zo
mail me dan zie ik als ik meer tips heb
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 09:48
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
denk dat internet wel goeie optie is
deed me zus ok en die hebbe nu ok al bijna 2 jaar
__________________
SMOEL HOUWE!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 11:39
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
En blijf nu ontopic aub.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2002, 12:05
miss_sexy
miss_sexy is offline
tja missi nie zoveel achter je pc zitten en gewoon wat vrolijker zijn en op meiden afstappen
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 12:25
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
misschien moet je eens rondkijken in de bibliotheek,

want als je niet van uitgaan houdt, dan is zo`n meisje ook niet echt geschikt voor je want als zij elk weekend op stap wil, en jij niet.

Of laat een t`shirt bedrukken met 'ik ben vrijgezel' misschien dat daar iemand op afkomt, want het is ook hoe je jezelf openstelt tegen een meisje, en dan bedoel ik flirten en praatje maken enzo.

en nog een tip GA VOORAl NIET OP ZOEK!!!! want dat werkt averechts.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 14:36
miss_virus
Avatar van miss_virus
miss_virus is offline
Citaat:

en nog een tip GA VOORAl NIET OP ZOEK!!!! want dat werkt averechts. [/B]
mja
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 15:03
wesley
wesley is offline
whahahahahhahahaahahahahahahhahhaah jij bent ook zielig jonge doe niet zo nerd-ig en ga op de versiertoer... ik weet cker dat er genoeg meisjes zijn die jou leuk gaan vinden. maar als jij nix doet gebeurt er ook nix. dus ga eerst mooie kleren kopen, en dan nog ff een chicky zoeken en je bent klaar!!

come on,
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 15:53
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
Citaat:
wesley schreef:
whahahahahhahahaahahahahahahhahhaah jij bent ook zielig jonge doe niet zo nerd-ig en ga op de versiertoer... ik weet cker dat er genoeg meisjes zijn die jou leuk gaan vinden. maar als jij nix doet gebeurt er ook nix. dus ga eerst mooie kleren kopen, en dan nog ff een chicky zoeken en je bent klaar!!

come on,
net of jij zo geweldig bent blaaaaa
vrezelijk
mooie kleren kopen pppppfff net of jij weet wat hij draagt
__________________
SMOEL HOUWE!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 15:57
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
gods en dat figuur komt nog uit enkhuizen ook bbleeeeeeee
__________________
SMOEL HOUWE!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 16:18
louis84
Avatar van louis84
louis84 is offline
Citaat:
Squall schreef:
Yooo ik heb een vraagje ik heb nog nooit een vriendin gehad en zou er graag een willen. Het enige wat ik doe is naar school gaan, fitnessen en op me pc zitten. Mense zegge tegen me dat ik is moet uitgaan maar ik heb daar gewoon een hekel aan. Heeft er iemand nog tips ======-
Tjaaa, dat heb ik ook jongen. Je moet contact gaan leggen met dames. Ik werk zelf bij de McDonalds, en ga af en toe wat drinken met die dames, en heb een scooter, dus, die dames bij mij achterop
Maare je moet misschien gewoon ff wat drinken met een paar vrienden of gewoon uitgaan ofzo? bv. naar een discotheek. Vooral op zaterdag. Meeste mensen gaan naar discotheek om te zuipen of om een vriendin/vriend te zoeken. Misschien dat je dat ff kan proberen. Ik ga zelf niet vaak uit. Want heb daar indd een hekel aan. Maar als het op zuipen komt, ga ik zker wel met de dames mee. Je moet gewoon beetje goed met dames overweg kunnen. Beetje vriendelijk, lief en zacht zijn tegen meisjes

Groetjes louis

nog meer vragen? voeg me maar toe op ICQ of MSN, kijk bij mijn info voor ICQ of MSN
__________________
Shoutless, perform, like water. You put water into a cup,it becomes the cup. Water can crash or can flow, Be water my Friend :)
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 16:53
NoWorldOrder
NoWorldOrder is offline
__________________
www.f1clips.nl
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 09:17
Kore
Avatar van Kore
Kore is offline
ach, ik vier binnenkort mijn 19e lente. en ik ben ook alleen (en ook altijd geweest). komt omdat ik niet vaak uit ga, niet aan sport doe, eigenlijk geen reet doe alleen achter de computer hangen. eigen schuld. maar ik heb me erbij neergelegd dat ik alleen blijf (schijnt dat wanhoop niet werkt, naja dan maar neerleggen bij het overduidelijke feit)
ik ben trouwens geen goed voorbeeld. zoek een kennisje op, en ga eens de kroeg in.
mag ik je wel even waarschuwen voor loze sex? daar is dus echt niks aan. en je krijgt er spijt van.
__________________
benader de liefde net als koken, met dezelfde onvoorzichtige overgave
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 16:00
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
Citaat:
Kore schreef:
ach, ik vier binnenkort mijn 19e lente. en ik ben ook alleen (en ook altijd geweest). komt omdat ik niet vaak uit ga, niet aan sport doe, eigenlijk geen reet doe alleen achter de computer hangen. eigen schuld. maar ik heb me erbij neergelegd dat ik alleen blijf (schijnt dat wanhoop niet werkt, naja dan maar neerleggen bij het overduidelijke feit)
ik ben trouwens geen goed voorbeeld. zoek een kennisje op, en ga eens de kroeg in.
mag ik je wel even waarschuwen voor loze sex? daar is dus echt niks aan. en je krijgt er spijt van.
Ligt het aan mij?? maar wat is 'loze seks' ???
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 00:17
Pletterprater
Pletterprater is offline
1. Alle mensen die zeggen dat hij toch moet uitgaan... LEES!!! hij wilt niet uitgaan, laat hem dan ook niet uitgaan. Als uitstraling schijnt te tellen, dan stuur je iemand niet naar een plaats waar hij zich niet op zijn gemak voelt...

2. Het schijnt inderdaad zo te zijn dat je niet op zoek moet gaan, zodat de liefde naar je toe komt... toch niet altijd waar. Ik zou in ieder geval eens wat meer om me heen kijken als ik jou was en dan bedoel ik op straat, op school en op fitness... kijk meisjes aan, in de ogen... Lachen ze, lach terug... dat soort geval... nee, betekend niet dat je meteen een vriendin daaraan overhoud, maar misschien wel iemand om mee te praten, eens ergens anders heen te gaan/ leuke dingen mee te doen.

3. Probeer wel vrienden te zoeken... des noods vrienden die houden van computeren en ga een paar keer met hun LAN-party's houden... op zich zul je op zo'n LAN geen meid ontmoeten. Maar vrienden erbij hebben is toch ook goed? Besides, wie weet weten zij wel leuke plekjes die jij ook leuk vind. (internetcafe??? Laserschieten? Misschien dat zij meiden kennen)

4. Sorry dat ik het zeg DOTCOM, maar zoals jij het hebt over zelfmoord lijk je hem het zowat in de schoenen te schuiven. This duidelijk dat je niet zo sociaal aangelegd bent ... neem wel aan dat je het natuurlijk anders bedoeld.

5. Zoek vrienden... weet het, heb ik al gezegd, maar is toch best belangrijk. Als je de juiste mensen weet te vinden (zelfde hobbies, interesses) dan zul jij het ook naar je zin hebben. Je zult je er zekerder door voelen en dat zul je ook uitstralen. Denk dat je eerst op zoek moet gaan naar goede vrienden... op de een of andere manier, zullen die meiden dan wel vanzelf komen. (je zoekt dan immers niet naar ze )

6. Mensen, hier zit iemand die geen alcoholische dranken nuttigt... is drank tegenwoordig een middel geworden om mensen te kunnen versieren omdat jullie het anders niet durven/ kunnen? (met hier bedoel ik dus mezelf.. mocht dat niet duidelijk zijn)
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-05-2002, 20:19
Jessica K.
Jessica K. is offline
Citaat:
Squall schreef:
Yooo ik heb een vraagje ik heb nog nooit een vriendin gehad en zou er graag een willen. Het enige wat ik doe is naar school gaan, fitnessen en op me pc zitten. Mense zegge tegen me dat ik is moet uitgaan maar ik heb daar gewoon een hekel aan. Heeft er iemand nog tips ======-
weetje: Je moet gewoon jezelf blijven en doen wat je leuk vind. De ware is er voor iedereen en iedereen komt die op een dag ooit wel tegen!!!

Veel liefs -XXX- Jessica
__________________
Liefs en dikke kus-XXX- Jessica
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 20:30
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
mm ik denk dat je vooral moet nadenken over wat je zelf wilt doen.. want als je je bezighoudt met dingen die je interesseren ben je zowieso wel blij denk ik.. en dat straal je ook wel uit denk ik, en ik heb ook niet t idee dat je zo'n vreselijke kerel bent, dus die vriendin komt wel..
__________________
I'm in the forest
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Squall schreef:


Heeft er iemand nog tips ======-

weg van die pc,dat zowiezo ...


Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 21:11
cyb@gurl
cyb@gurl is offline
Ver weg van de pc

En ga naar de kapper koop nieuwe kleren en je voelt je een nieuw mens en dat straal je uit (haha echt waar)
Ach weetje, het wordt weer zomer en je ligt lekker aan het strand en het is gezellig en het gebeurd gewoon vanzelf.

hmm heb zo gevoel dat ik nix zinnigs heb gezegd
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 17:24
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Het ligt er in principe ook aan hoe je eruit ziet, je uiterlijk enzo. Vooral als je ooit nog eens op stap gaat (wat je dus niet wilt, maar is wel de beste manier om iemand te versieren) dan moet je er wel voor zorgen dat je er erg goed uit ziet. Het is wel waar dat veel meiden vallen op het innerlijk maar op een soort plaats als een discotheek gaat iedereen het eerst op het uiterlijk af... Als je een meisje wilt die om je geeft om je innerlijk kun je beter ergens anders gaan zoeken. Misschien kun je een foto van jezelf plaatsen ofzo???

Greetz
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:33
Pletterprater
Pletterprater is offline
Waarom lezen die mensen die hierop reageren niet wat er allemaal staat voordat ze een post plaatsen? Bedoel, de tips die zijn gekomen nadat ik mijn post heb geplaatst, waren allemaal al aan bod gekomen en dan nog... ik heb ook getracht ze onderuit te halen omdat ze (volgens mij) niet echt ergens op slaan... tenminste, sommige van hen (dat van "wees jezelf" is uiteraard goed)

Oftewel, oproep aan de mensen die hier nog willen posten


Lees eerst de andere posts!!!
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 21:31
MeJulie
Avatar van MeJulie
MeJulie is offline
TRUE LOVE IS NOT TE BE FOUND, TRUE LOVE FINDS YOU WHEN THE TIME IS RIGHT

XXXMeJulie
__________________
*Heal the world make it a better place for everyone*
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 22:07
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Sommige reacties hier zijn echt idioot, maargoed .
Wees gewoon jezelf, ja!

En trouwens.. Squall..coole naam
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 22:41
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Ja euh als je niet uitgaat enzo en geen 'andere' mensen ontmoet zal et ook wel moeilijk worden om 'n vriendin te 'vinden', en als je niet uit wilt zoek dan andere plaatsen waar je veel mensen ontmoet, wat je dan denk ook niet erg 'fijn' zal vinden, maarja...
Beetje nieuwe mensen zien te leren kennen enzo en dan komt het best goed.. maar dan moet je het wel doen..

XxX
__________________
"Een doel is slechts belangrijk als idee. Het gaat om het werk dat tot het doel leidt. Dat vervult het leven met zin."
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 15:23
AlmereGirl
Avatar van AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Ga naar het datingforum....kan je op je pc spelen EN nog eens een vriendinnetje zoeken....
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 18:00
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
Sta een beetje er voor open....

dus ga wel eens een keer iets drinken kroeg of discotheek

en zoeken heeft trouwens helemaal geen zin... je komt ze vanzelf wel tegen als het goed is
__________________
Green eyes, you're the sparklight
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 20:33
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
je komt van zelf iemand tegen... je moet denk ik juist niet op zoek gaan, want dat pakt altijd verkeerd uit (bij mij dan)... de vriendjes die ik gehad hebben, kwam ik altijd per toeval tegen!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 17:26
Blister
Blister is offline
Citaat:
Dotcom schreef:
Kijk maar op dit forum, de meeste meiden vinden die populaire gozers helemaal niet leuk. Want daar heb je in feite niet zoveel aan, die zijn ze zo weer kwijt.

Wat meiden willen is een serieuze jongen zoals JIJ. Ook al ben je stil, dat doet er niet toe. Als je een lieve jongen bent voor haar dan is het al voldoende.

Ik ken genoeg voorbeelden van jongens die net zo zijn als jij bent, en toch een leuke vriendin hebben, terwijl ze niet eens zelf knap zijn.

Maar je moet wel ONDER DE MENSEN komen, hoe dan ook, regel iets, neem stappen, maar dat is de enige voorwaarde.
En je social skills zullen vanzelf groeien.

- Dotcom
Jah das waar.Ik ben meestal ook stil rond meiskes en vooral rond het meiske da ik graag heb (en nooit zal vast krijgen).Ma je moet maar es gewoon uitgaan.Ik had ook eerst nie veel vrienden en kijk nu ik ken er al een pak meer.Ik was ook ene die naar school ging en wa moutainbike alleen en de god ganse dag op de pc.Maar nu ga ik ook meer buiten en nu zit iemand die ik ken godganse dag op de pc en gaat naar school.Ga es Fun make met 1 a 2 vrienden !!!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 12:27
FB
Avatar van FB
FB is offline
Je moet in elk geval niet gaan handelen vanuit het oogpunt: Ik wil een vriendin...

Je moet gaan denken: Ik wil graag wat meisjes beter leren kennen, en dan op een gegeven moment denk je: Ik wil wel wat met haar.

Grtz,
F
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vriendin
Seb1234
4 26-10-2016 00:17
Liefde & Relatie hoe krijg je een vriendin?
levi1510
3 18-11-2013 20:47
Liefde & Relatie Hoe krijg ik een vriendin?
MikeJuh
13 20-03-2013 18:40
Liefde & Relatie hoe krijg ik een relatie met een meisje??? ben jongen van 14 jaar
anoniemeruben
31 16-04-2012 18:15
Liefde & Relatie Hoe krijg ik een vriendin!!!
Lolz12345
62 20-01-2012 10:53
Liefde & Relatie Hoe krijg ik mijn vriendin terug?
Oldfag
22 13-02-2011 18:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57.