Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2002, 17:19
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
ik heb nou sinds het uit is met me ex twee maanden, een nieuwe vriend, alles gaat goed enzo...
maar het probleem is al volgt, ik ben nog supergevoelig als het over me ex gaat, als ik maar een nummer hoor van ons ( toen) of iets zie wat ik van hem gekregen hebt dan ga ik al huilen dan voel ik die klote pijn in me hart, omdat ik hem niety kwijt wou maar hij mij wel, ik denk elke dag aan hem, overal zie ik hem lopen, en ik ben ook naar bed gegaa met hem al snel nadat we wat hadden, het is nu zo dat ik me me nieuwe vriend nog vaak geen zin heb en het niet lekker vind, omdat dan steeds die gevoelend opkomen en herinneringen van me ex, we hadden een hele serieuze relatie,,
ik wordt er echt gek van het is toch niet normaal ,het is nou drie amanden uit en nog steeds voel ik al die dingen die ik hier boven noemde..dat is toch niet normaal
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2002, 17:22
guesst
guesst is offline
Denk wel dat het normaal is dat je nog aan je ex denkt. Je hebt veel om hem gegeven en vond het duidelijk KL*TE dat het uit ging tussen jullie 2..wat ook begrijpelijk is...je hebt nl. verkering gehad met iemand die je leuk/ lekker/ lief e.d. vond (en misschien stiekem nog vindt...)

Misschien is het verstandiger voor je om eerst alles m.b.t. je ex op een rijtje te zetten, en als je bij jezelf merkt dat het minder pijn doet als je aan hem denkt, je weer eens aan een nieuwe vriend kunt denken!

Suc6 er mee iig..ik weer hoe klote je je kunt voelen als je nog veel aan je ex moet denken..

En 1 laatste tip: houd niet alleen je vriend, maar zeker niet jezelf voor de gek....
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 18:32
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Dat je al die gevoelens nog steeds hebt en dat je het er moeilijk mee hebt is denk ik niet meer dan normaal.. maar ik denk wel dat het je huidige relatie in de weg staat, zo te horen..
Ik denk dat het verstandiger is om eerst je vorige relatie en je ex te verwerken en daarna pas verder te gaan met een ander..
Je denkt nu nog veel te veel aan je ex, en alles herinnert je aan hem.. Als je bijvoorbeeld nu met je vriend zoent denk jij gelijk aan hoe het was met je ex.. Door alles wordt je gewoon weer duidelijk dat het uit is tussen jou en hem en dat er nu een anders...

Het komt op mij nu over dat je nog te veel geeft om je ex, om genoeg aan je nieuwe vriend te kunnen geven..

Ik denk dat het dus verstandig is, om even afstand te nemen van je relatie om je vorige relatie te verwerken en pas daarna verder te gaan met een ander, zodat je gewoon met hem kunt zoenen, vrijen, zonder dat je aan je ex moet denken en je het niet meer fijn vindt met je huidige vriend (zoals je zei) en dat je niet gelijk hoeft te huilen als je een liedje van jou en je ex hoort...

Want ik denk dat het ook niet leuk is voor je vriend dat je nog zoveel met je ex in je hoofd zit..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 08:23
Tactic
Tactic is offline
Ik ben het eens met PardonMe.
Pas als je goed over je ex bent moet je een nieuwe vriend nemen. Je gebruikt je vriend nu als vervanger en da's niet goed
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 11:25
silla02
silla02 is offline
Ik ben het ook met de andere mensen eens...
Het is duidelijk dat je nog steeds ook met je ex in je hoofd zit..
En nee het is niet vreemd hoor...K zit ook nog steeds met mijn ex in me hoofd, daarom begin ik ook (nog) niet aan een nieuwe vriend want ik wil eerst alles voor mezelf op een rijtje hebben gezet. Ik weet gewoon zeker dat als ik nu een nieuwe vriend krijg, dat ik hem ga vergelijken met me ex.
Ik denk zelf dat je te snel aan een nieuwe vriend ben begonnen..
Probeer een keer ff alles op een rijtje voor jezelf te zetten...
Ik denk nie dat je echt veel aan me berichtje heb, maarja in ieder geval heel veel sterkte..(ik weet hoe kut het is!)

kuzz sil
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 11:59
Verwijderd
Sommige dingen gaan m.i. nooit weg. Als je écht gek bent geweest op iemand, en je bent op goede voet met die persoon uit elkaar gegaan, dan roept het toch altijd weer een apart gevoel op als je bijvoorbeeld hoort dat hij/zij een nieuwe vriend(in) heeft, hoe lang het ook geleden is.

Wanneer je natuurlijk dikke ruzie hebt gehad en je hebt een schijthekel aan hem/haar, dan doet het je waarschijnlijk weinig.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 13:39
I'ts Moi
Avatar van I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Je moet pas aan een nieuwe vent beginnen, als je de ander echt niet meer terug wil....Ik zeg niet 'vergeten' want dat doe je waarschijnlijk toch nooit. Ik heb ook t idee dat als ik nu een nieuwe vriend zou krijgen dat ik hem continu vergelijk met mijn ex... Daarom begin ik er nog maar niet aan...In ieder geval succes!

Kuzzje IK
__________________
*Ik zoek alles zelf uit!*Geluk is het enige wat zich verdubbelt als je het deelt*Ik loop lekker met m'n neus in de lucht, ben blond en dat bevalt me!*
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 16:27
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
ja dat klopt idd, ik vergelijk hem constant met me ex, hmm ik dacht dat het zo raar was, maar zo te lezen is dat duz niet zo..
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 16:57
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Nare man schreef: Sommige dingen gaan m.i. nooit weg. Als je écht gek bent geweest op iemand, en je bent op goede voet met die persoon uit elkaar gegaan, dan roept het toch altijd weer een apart gevoel op als je bijvoorbeeld hoort dat hij/zij een nieuwe vriend(in) heeft, hoe lang het ook geleden is .
'Dat ben ik met je eens. Maar zoals jij nu terugdenkt aan je ex, is de tijd naar mijn idee nog niet rijp om aan een nieuwe relatie te beginnen. Het is niet eerlijk tegenover je nieuwe vriend. Ik denk ook niet dat die relatie lang stand zal houden. Je zult echt eerst je ex moeten verwerken (dat je iig niet meer gaat huilen en dat je hele dag kut is als je hem weer gezien hebt), voordat je aan een nieuwe relatie kunt beginnen.
Je vindt het vrijen met je nieuwe vriend niet fijn, omdat je aan je ex denkt. Ik denk dat je altijd zult vinden als je je verdriet niet verwerkt en als een kip zonder kop door blijft gaan met het gewone leven.
Neem de tijd, neem de rust... dat zal helpen. En dat zal dan ook echt eerlijk zijn tegenover je vriend.
Sterkte!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 19:35
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
bedankt voor de tips..
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 19:36
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
**~yvie~** schreef:
bedankt voor de tips..
hopelijk heb je er wat aan, en lukt het je om een goede beslissing te nemen en je ex te vergeten, zodat je verder kunt met je huidige vriend..

Ben wel eerlijk tegen hem, vertel waar je mee zit..
Als hij je begrijpt dan zal hij je ook de tijd en ruimte geven om het op jouw manier en in jouw tempo te verwerken
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Leven na de dood
**
74 16-03-2009 09:27
Liefde & Relatie Ineens het besef: dit IS het.
Optima
83 17-02-2006 14:11
Liefde & Relatie Vrienden gebleven met ex maar tis zo moeilijk want hij heeft een vriendin :( auw
meisje833
5 07-07-2004 19:16
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37
Psychologie te dik?
Bella_De_Koe
21 17-02-2003 16:41
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Coma (drama)
Anne
13 11-11-2002 12:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36.