Oud 23-12-2001, 21:29
arvid_18
arvid_18 is offline
"Harde cijfers over zedenzaken met minderjarigen ontbreken, omdat dergelijke strafzaken zoveel mogelijk buiten de publiciteit worden gehouden. Maar uit gesprekken met deskundigen op dit gebied, bij de rechtbank het OM en de advocatuur in Rotterdam, blijkt dat de daders en slachtoffers van groepsverkrachtingen steeds jonger worden.

Zowel kinderrechter S. de Pauw Gerlings, officier van justitie L. Bonsel (belast met jeugdzaken) en advocaten in Rotterdam zien steeds vaker daders van 14 jaar of nog jonger. In de havenstad spelen verschillende zaken waarbij meisjes van 12 jaar slachtoffer zijn geworden van groepsverkrachting of aanranding. In zeker één geval zijn alle 10 verdachten minderjarig. In een ander recente zaak was een van de daders een 11-jarig jongentje

daders

De daders zijn in bijna alle gevallen allochtone jongens uit achterstandswijken. Bijna alle slachtoffers zijn autochtone meisjes. Blanke jongens die een meisje verkrachten zijn soloverkrachters. Vrijwel altijd gaat het dan om een trieste sukkel.

Jeugdige zedendelinquenten kunnen slechts beperkt door het strafrecht worden aangepakt. Verkrachters tot 16 jaar kunnen veroordeeld worden tot één jaar. Verkrachters onder de 12 vallen buiten het strafrecht in Nederland."


Kijk eens aan, ik kan dus aannemen dat het vaak groepjes islamitische jongens zijn die samen 1 christelijk meisje verkrachten.
Ontkennen kun je dit niet! het gaat hier om KEIHARDE feiten!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2001, 21:37
The Wanderer
Avatar van The Wanderer
The Wanderer is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
......blâaaat Kijk eens aan, ik kan dus aannemen dat het vaak groepjes islamitische jongens zijn die samen 1 christelijk meisje verkrachten.
Ontkennen kun je dit niet! het gaat hier om KEIHARDE feiten!!!

zucht, laat me raden, nu ga je me zeker weer vertellen dat het de schuld is van die 'buitenlanders' en dat ze allemaal uit het land gezet moeten worden, etc, etc, scheren over 1 kam. Deze discussies hebben we al 1000x gehad en de conclusie daaruit was dat er nog steeds mensen zijn die in hun hersenen het deel missen dat mensen als individu kan onderscheiden.
__________________
SpoonBoy:Do not try to bend the spoon. That's impossible. Instead, only try to realize the truth. Neo:What truth? SpoonBoy:A spoon is for eating only.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 21:43
Maffie
Maffie is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
"Kijk eens aan, ik kan dus aannemen dat het vaak groepjes islamitische jongens zijn die samen 1 christelijk meisje verkrachten.
Ontkennen kun je dit niet! het gaat hier om KEIHARDE feiten!!!
1) Niet elke allochtoon is islamitisch.
2) Niet elke autochtoon is christelijk.

Jou keiharde feiten zijn zo hard als diaree.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 21:49
arvid_18
arvid_18 is offline
ik heb ook niet gezegd 'alle' maar het woordje 'vaak' en dat is wel een keiharde feit. Dat jij analfabeet bent kan ik niks aan doen.
als ruim 98% van de verkrachters buitenlands is, DAN IS ER TOCH WAT MIS???
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 21:59
Maffie
Maffie is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
ik heb ook niet gezegd 'alle' maar het woordje 'vaak' en dat is wel een keiharde feit. Dat jij analfabeet bent kan ik niks aan doen.
als ruim 98% van de verkrachters buitenlands is, DAN IS ER TOCH WAT MIS???
98%, maak dat de kat maar wijs. Al kan het natuurlijk wel waar zijn als je alle verkrachtigen in het buitenland ook meerekend maar laten we daar maar niet over beginnen.

Het zou mij niets verbazen als er in vergelijking meer allochtonen dit soort dingen doen dan autochtonen, het verbaast mij niets omdat verkrachters meestal mensen zijn die weinig tot geen respect voor anderen hebben, en als je maar vaak genoeg voor zwartjoekel of buitenlander wordt uitgemaakt, en wordt gediscrimineerd als de pest, dan zie ik niet in hoe je respect voor anderen kan krijgen. Is dit echt zo verwonderlijk?, och het zal wel zijn omdat ze buitenlander zijn he.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 22:03
arvid_18
arvid_18 is offline
Maffie jij bent nog dommer dan mijn bierviltje wat hier op mijn tafel ligt!!
Jij wil beweren dat een buitenlander een nederlands meisje (van BENEDEN DE 14) gaat verkrachten omdat hij gepest wordt in het leven?
!!!!?????

Niet in zijn eentje, maar ook nog met een hele groep??

Bovendien 98% is zeker een waar percentage. Het zijn keiharde cijfers van de politie.
HET ZIJN GEEN ONDERZOEKSCIJFERS, HET ZIJN CIJFERS RECHTSTREEKS UIT DE REALITEIT VAN DE STRAAT.

Onbegrijpelijk dat jij dit durft goed te praten, volgens mij heb jij boter op je hoofd.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 22:03
RuffThugg
Avatar van RuffThugg
RuffThugg is offline
1)Over jouw aannames wil ik het niet hebben, deze beschouw ik namelijk helemaal niet als een bron of feit(en zeker geen keiharde feiten)

2) Waar haal jij het getal van 98% vandaan, uit je grote duim?

3)Je stellingname ontgaat me, behalve dat je de mensen van buitenlandse afkomst ergens de schuld van wilt geven.
En je motivering is helemaal waardeloos, ik heb nl. geen enkele bronvermelding gezien van jouw stukje tekst en de cijfers die je laat zien kloppen al helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 22:12
Maffie
Maffie is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
Maffie jij bent nog dommer dan mijn bierviltje wat hier op mijn tafel ligt!!
Jij wil beweren dat een buitenlander een nederlands meisje (van BENEDEN DE 14) gaat verkrachten omdat hij gepest wordt in het leven?
!!!!?????

Niet in zijn eentje, maar ook nog met een hele groep??

Bovendien 98% is zeker een waar percentage. Het zijn keiharde cijfers van de politie.
HET ZIJN GEEN ONDERZOEKSCIJFERS, HET ZIJN CIJFERS RECHTSTREEKS UIT DE REALITEIT VAN DE STRAAT.

Onbegrijpelijk dat jij dit durft goed te praten, volgens mij heb jij boter op je hoofd.
Wat ik onbegrijpelijk vind is dat je zonder enige vorm van gezond nadenken een modekreet klakkeloos overneemt. Die keiharde cijfers die zo vaak worden gegeven zijn al vaak genoeg zo keihard geweest als een zachte drol. En wat ik beweer is dat als je iemand inderdaad maar vaak genoeg laat voelen hoe "minderwaardig" hij wel niet is, dat dat inderdaad het resultaat kan zijn.

Daarbij,.... hoe kan je beweren dat het keiharde cijfers zijn als er ook zo keihard wordt beweerd dat: "Harde cijfers over zedenzaken met minderjarigen ontbreken" (zie je eerste post)

[Dit bericht is aangepast door Maffie (23-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 23:06
smelley
smelley is offline
ik vind het onzin als jij-arvid_18 zegt dat 98% allochtonen zijn want dat is bullshit


maar dat er steeds meer jonge slachtoffers zijn dat is waar
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 11:38
Verwijderd
Er zijn inderdaad veel jeugdige allochtone crimineeltjes, daar zijn we het ondertussen wel over eens (nouja, er blijven er een paar hardnekkig de ogen sluiten voor de realiteit maar dat zullen we maar terzijde leggen). Het gaat mij alleen te ver om te zeggen dat 98% van de verkrachters van buitenlandse afkomst is. Ik denk dat er ook veel (dronken) Nederlandse jongeren zijn die meisjes tijdens het uitgaan lastigvallen, uiteindelijk resulterend in verkrachting. Toegegeven, het wordt inderdaad ook wel veel gedaan door allochtonen maar niet in de verhoudingen die jij nu schetst.

En inderdaad, het is te gek voor woorden, dat een jongetje van 11 een verkrachtig begaat. Daarom pleit ik ook voor een verlaging van de grens van strafbaarheid van jeugdige dader van 12 naar 10 jaar. Kinderen van 10-11 weten donders goed waar ze mee bezig zijn, helemaal als ze uit één of andere verpauperde achterstandswijk komen en al heel jong streetwise worden.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 11:52
KIXd3
KIXd3 is offline
Moesten ze jullie in turkije zetten .. wat zou jij dan doen ? Denk toch is na ..
__________________
iedereen is gek
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 11:52
Maffie
Maffie is offline
Citaat:
nare man schreef:

En inderdaad, het is te gek voor woorden, dat een jongetje van 11 een verkrachtig begaat. Daarom pleit ik ook voor een verlaging van de grens van strafbaarheid van jeugdige dader van 12 naar 10 jaar.
Een 11 jarige jongetje is door een groep oudere kinderen aangezet om een verkrachting te begaan. Is een 11 jarige jongen in staat om nee te zeggen tegen een hele groep van ouderen???

Buiten dat denk ik ook wel dat jongere kinderen in staat zijn om in te zien wat wel en wat niet kan, ik denk echter ook dat de gevangenis geen oplossing is. We hebben al duizenden jaren zoiets als een gevangenis en al duizenden jaren heeft het nooit echt gewerkt.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 11:59
Fessuoy
Fessuoy is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
Kijk eens aan, ik kan dus aannemen dat het vaak groepjes islamitische jongens zijn die samen 1 christelijk meisje verkrachten.
Ontkennen kun je dit niet! het gaat hier om KEIHARDE feiten!!!
Jij moet een je gore kanker bek dichthouden als je me niet nu meteen kunt vertellen dat er ergens staat dat het om islamitische en christense mensen gaat.

Ik snap niet dat er hier niet meteen een slot op is gegooid want wat hier wordt gezegd kan gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 12:23
Ianto
Avatar van Ianto
Ianto is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
"Harde cijfers over zedenzaken met minderjarigen ontbreken, omdat dergelijke strafzaken zoveel mogelijk buiten de publiciteit worden gehouden.

Harde cijfers ONTBREKEN Einstein.. Wie is hier de analfabeet vraag ik me dan af?

Maar uit gesprekken met deskundigen op dit gebied, bij de rechtbank het OM en de advocatuur in Rotterdam, blijkt dat de daders en slachtoffers van groepsverkrachtingen steeds jonger worden.
Zowel kinderrechter S. de Pauw Gerlings, officier van justitie L. Bonsel (belast met jeugdzaken) en advocaten in Rotterdam zien steeds vaker daders van 14 jaar of nog jonger. In de havenstad spelen verschillende zaken waarbij meisjes van 12 jaar slachtoffer zijn geworden van groepsverkrachting of aanranding. In zeker één geval zijn alle 10 verdachten minderjarig. In een ander recente zaak was een van de daders een 11-jarig jongentje

Ja is inderdaad zorgwekkend, maar waar heb je dit vandaan? *bron*

daders

De daders zijn in bijna alle gevallen allochtone jongens uit achterstandswijken. Bijna alle slachtoffers zijn autochtone meisjes.

bron graag

Blanke jongens die een meisje verkrachten zijn soloverkrachters. Vrijwel altijd gaat het dan om een trieste sukkel.

'Een trieste sukkel'. Zelf het berichtje getyped Arvid?

Jeugdige zedendelinquenten kunnen slechts beperkt door het strafrecht worden aangepakt.

Tja, jeugdige moordenaars, overvallers, autodieven, dealers, helers, hooligans etc etc etc ook

Verkrachters tot 16 jaar kunnen veroordeeld worden tot één jaar. Verkrachters onder de 12 vallen buiten het strafrecht in Nederland."


Kijk eens aan, ik kan dus aannemen dat het vaak groepjes islamitische jongens zijn die samen 1 christelijk meisje verkrachten.
Ontkennen kun je dit niet! het gaat hier om KEIHARDE feiten!!!

Zoals al meerdere malen gezegd, dit is wel een hele 'trigger happy' conclusie. Je kunt helemaal niets aannemen. Het kunnen ook christenen, hindoestanen, joden of atheisten zijn for all you know.
Die percentages waar jij later mee smijt zijn al helemaal dubieus.
Om hoeveel gevallen gaat het dan?
Stel er is 1 verkrachting in nederland in 2002, deze is toe te schrijven aan een allochtoon, dan is het percentage verkrachtingen door allochtonen in nederland in 2002 100%.. ja dan moet er wel iets mis zijn ja.. (zijn rolleyes hier nog nodig of snap je het zelf ook wel?)

Kom eerst eens met een bron en met echte cijfers.
[Dit bericht is aangepast door Ianto (24-12-2001).]
__________________
Angst is de moordenaar van het verstand
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 12:51
Fessuoy
Fessuoy is offline
Het stond in de VOlkskrant Ianto.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 13:00
Maffie
Maffie is offline
Citaat:
Fessuoy schreef:
Het stond in de VOlkskrant Ianto.
Volkskrant? Hmmmmm...... Als het nou de Telegraaf was geweest, dan had ik er gelijk mijn reet mee afgeveegt.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 13:34
Fessuoy
Fessuoy is offline
En de spits dan, wat moet je daar dan wel niet mee doen? Volkskrant is nog wel een betrouwbare brond denk ik.

En nog een ontopic reactie: Jongeren worden op steeds jongere leeftijd seksueel actief, niet gek dat ze dan ook eerder gaan verkrachten.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Maffie schreef:
Een 11 jarige jongetje is door een groep oudere kinderen aangezet om een verkrachting te begaan. Is een 11 jarige jongen in staat om nee te zeggen tegen een hele groep van ouderen???
Je weet niet of die jongen in dit geval ook was aangezet door een grotere groep. Zoals ik al zei, je zult er verbaasd om staan hoe sterk, brutaal en streetwise sommige 11-jarigen al zijn. Dat is allang geen uitzondering meer, het cliché van groepsdruk is allang verlaten.

Citaat:
Buiten dat denk ik ook wel dat jongere kinderen in staat zijn om in te zien wat wel en wat niet kan, ik denk echter ook dat de gevangenis geen oplossing is. We hebben al duizenden jaren zoiets als een gevangenis en al duizenden jaren heeft het nooit echt gewerkt.
Maar dan heb je het maar over één van de doelstellingen van de gevangenis. De gevangenis is er ook niet voor om mensen te verbeteren...daar zijn taak- en leerstraffen en -maatregelen voor. Je moet de gevangenisstraf zien als ultimum remedium, dus als laatste redmiddel...de gevangenis is primair bedoeld om mensen uit de maatschappij te houden omdat ze te gevaarlijk zijn om erin terug te keren.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-12-2001, 14:38
Mugshot
Mugshot is offline
Citaat:
nare man schreef:

Je weet niet of die jongen in dit geval ook was aangezet door een grotere groep. Zoals ik al zei, je zult er verbaasd om staan hoe sterk, brutaal en streetwise sommige 11-jarigen al zijn. Dat is allang geen uitzondering meer, het cliché van groepsdruk is allang verlaten.
Dat klopt.
Maar dat heeft met de omgeving te maken.
Als een kind (makkelijk beinvloedbaar) in een wijk als de schilderswijk opgroeit, is het geen wonder als hij zich zo gaat gedragen als de mensen in zijn omgeving.

Ik zie ook wel dat er meer criminele allochtonen zijn, mensen die het daarbij laten en zich vijandig tegen allochtonen opstellen zijn vreselijk kortzichtig.
Als we dit probleem willen oplossen, moeten we ons eerst eens gaan afvragen waarom nu juist allochtonen crimineler worden, wat zet een elf jarig jochie ertoe aan iemand te verkrachten, slappe verhalen over de godsdienst zijn hier niet op zijn plaats omdat verkrachting in vrijwel alle religies verboden is.

De kortzichtige houding van mensen (zoals nu arvid_18) is vreselijk dom en irritant.
Het is net als een situatie te creeren of te behouden en je over de gevolgen op te winden, zelfs andere mensen de schuld ervan te geven.
__________________
Mathematic strikes back
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 15:02
Verwijderd
nou zegt ie nix meer
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 15:29
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Waarom ze dat doen?

Wat denk je dat de straf voor verkrachting is in Islamitische landen? De Shariah is niet echt te vergelijken met onze zachte straffen.

Logisch dat ze dat hier doen: er staat hier geen, of nauwelijks geen straf op. In eigen land zouden ze, minderjarig of niet, de doodstraf krijgen of levenslang.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 15:39
Bekkie
Bekkie is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:

Kijk eens aan, ik kan dus aannemen dat het vaak groepjes islamitische jongens zijn die samen 1 christelijk meisje verkrachten.
Ontkennen kun je dit niet! het gaat hier om KEIHARDE feiten!!!
alsof alle blanke meisjes cristelijk zijn
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 15:50
Mugshot
Mugshot is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Waarom ze dat doen?

>>> precies, waarom

Wat denk je dat de straf voor verkrachting is in Islamitische landen? De Shariah is niet echt te vergelijken met onze zachte straffen.

>>> Daarom is de religie geen reden, meer een dom exuus voor mensen die niet te ver willen kijken

Logisch dat ze dat hier doen: er staat hier geen, of nauwelijks geen straf op. In eigen land zouden ze, minderjarig of niet, de doodstraf krijgen of levenslang.

>>> Wat een grote onzin.
Ik wil iemand verkrachten maar hier wordt ik er zwaar voor bestraft dus ga ik naar een europees land?
Het is typisch dat veel van de allochtone criminelen jong zijn en dat ze uit achterstandswijken komen, hier liggen de oorzaken, niet in de religie of cultuur.

__________________
Mathematic strikes back
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 15:56
Maffie
Maffie is offline
Citaat:
nare man schreef:
de gevangenis is primair bedoeld om mensen uit de maatschappij te houden omdat ze te gevaarlijk zijn om erin terug te keren.
Dat is natuurlijk lariekoek want niet iedereen die in de gevangenis terecht komt is een gevaar voor de samenleving. De gevangenis is niets anders dan een afschrikmiddel dat mensen ervan moet weerhouden om bepaalde dingen te doen die de maatschappij als crimineel heeft bestempelt. Het is een vorm van geestelijk terreur, gebaseerd op het idee dat wraakneming en het aanjagen van angst de middel is om mensen in het gareel te houden.

[Dit bericht is aangepast door Maffie (24-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 16:10
Regalk
Regalk is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
De daders zijn in bijna alle gevallen allochtone jongens uit achterstandswijken. Bijna alle slachtoffers zijn autochtone meisjes. Blanke jongens die een meisje verkrachten zijn soloverkrachters. Vrijwel altijd gaat het dan om een trieste sukkel.

En wat is jouw bron??
Dit stukje heb je zelf geschreven

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2001, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Maffie schreef:
Dat is natuurlijk lariekoek want niet iedereen die in de gevangenis terecht komt is een gevaar voor de samenleving. De gevangenis is niets anders dan een afschrikmiddel dat mensen ervan moet weerhouden om bepaalde dingen te doen die de maatschappij als crimineel heeft bestempelt. Het is een vorm van geestelijk terreur, gebaseerd op het idee dat wraakneming en het aanjagen van angst de middel is om mensen in het gareel te houden.
Ik zei ook: primair

En sla alsjeblieft niet zo'n betuttelend toontje aan tegen mij, ik denk dat ik als rechtenstudent wel iets beter op de hoogte ben van de filosofie achter straffen dan jij. Maar dat terzijde.

De gevangenis is dus wél bedoeld om gevaarlijke mensen op te bergen. Dat is één motief (de zogeheten speciale preventie). Het tweede motief is generale preventie, dat wil zeggen dat het mensen moet afschrikken. Ik zou dat niet direct 'geestelijke terreur' willen noemen. Het is niet meer dan logisch dat er een voorbeeld in de maatschappij te vinden is van de sanctie die op een bepaald delict staat.

En het is inderdaad wel zo dat er ook mensen in de gevangenis zitten die níet direct een gevaar voor de maatschappij zijn, maar dat is niet de oorspronkelijke doelstelling. Het hangt er trouwens sowieso vanaf wat voor stroming mbt rechtvaardiging van straffen je aanhangt, maar het gaat nogal ver om daar hier inhoudelijk op in te gaan. Open maar een andere topic en ik zal graag mijn mening uiteen zetten.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 16:33
Fessuoy
Fessuoy is offline
Citaat:
Regalk schreef:
En wat is jouw bron??
Dit stukje heb je zelf geschreven

Ga je schamen, jij bezorgd zelf de volkskrant.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 16:44
arvid_18
arvid_18 is offline
Wat zitten alle kneuzen hier dom te lullen over een bron, het is nu wel duidelijk dat het uit de volkskrant komt. Dit stukje heb ik niet uit mijn duim gezogen en ik heb het ook niet ge-edit, dus daar gaat je slappe excuus om hier niet serieus op in te hoeven gaan.

Verder valt het me op dat veel sukkels hier impliciet opnemen voor de verkrachters.
Blijkbaar vinden ze het goed dat veel buitenlanders hier komen en groepsgewijs nederlandse meisjes vekrachten....

Zulke extreem linkse houdingen die vaak op dit forum te spotten zijn, zijn funest voor een maatschappij.

Gezien de reacties van Maffie en Ianto etc mag je je afvragen hoeveel meisjes zij *****
(ja laat ik dat maar censureren)

[Dit bericht is aangepast door arvid_18 (24-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 16:47
drama
Avatar van drama
drama is offline
Oppakken die gasten en vastzetten.

Geen onderscheid tussen autochtoon en allochtoon.

Hmmz, verkrachting vind ik een van de meest vreselijke misdaden, misschien nog wel erger dan moord.

__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 16:51
drama
Avatar van drama
drama is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:

Kijk eens aan, ik kan dus aannemen dat het vaak groepjes islamitische jongens zijn die samen 1 christelijk meisje verkrachten.
Ontkennen kun je dit niet! het gaat hier om KEIHARDE feiten!!!

..en hie rkomt de ware aard van deze topic naar boven: Islam vs Christendom.

ROT NOU GEWOON MAAR EVEN OP

Wie zegt dat het om een christelijk meisje gaat? Echt grote bullshit. Natuurlijk is het vreselijk. Verkrachting is een van de meest vreselijke misdaden imo maar wat maakt het uit wie het doet? Allochtoon, autochtoon: boeie, aanpakken die klootzakken.


__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 16:56
Ianto
Avatar van Ianto
Ianto is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
Wat zitten alle kneuzen hier dom te lullen over een bron, het is nu wel duidelijk dat het uit de volkskrant komt. Dit stukje heb ik niet uit mijn duim gezogen en ik heb het ook niet ge-edit, dus daar gaat je slappe excuus om hier niet serieus op in te hoeven gaan.

Verder valt het me op dat veel sukkels hier impliciet opnemen voor de verkrachters.
Blijkbaar vinden ze het goed dat veel buitenlanders hier komen en groepsgewijs nederlandse meisjes vekrachten....

Zulke extreem linkse houdingen die vaak op dit forum te spotten zijn, zijn funest voor een maatschappij.

Gezien de reacties van Maffie en Ianto etc mag je je afvragen hoeveel meisjes zij *****
(ja laat ik dat maar censureren)

[Dit bericht is aangepast door arvid_18 (24-12-2001).]

LEZEN Sherlock...

als je dat had gedaan had je gezien dat ik die ontwikkeling zorgwekkend vind.
Waar ik over val is het klakkeloos neerzetten van ongefundeerde onzin als 'zie je wel het zijn die moslims weer'. Daarbij gaat het stuk over Rotterdam, niet over Gemert, Den Ham, Blokker of Harlingen.
Je moet wel iets in een bepaalde context kunnen zien. En niemand neemt het op voor verkrachters, ook niet impliciet.

Gelukkig spel je 'sukkel' nog goed, ken jezelf zou ik zeggen.
__________________
Angst is de moordenaar van het verstand
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 17:47
Edwin uit Kaasstad
Edwin uit Kaasstad is offline
Arvid_18,

Je gebruikt Hitler taal.
Waarom ?
Je punt is goed je conclusie verneukt, waarom zouden het christelijke meisjes zijn en islamitische jongeren.
achterbuurt rotterdam ben je vast nooit geweest ?
Dom, denk na een klein gedeelte van de allochtone jeugd is extreem crimineel.
Dan nog waarom wil jij dan Hitler spelen door te verkondigen dat ALLE allochtonen slecht zijn.
Ziek
Ben jij wel eens opgewacht ?
heb jij wel eens een mes onder je neus gehad ?

Ik wel en dat waren ook allochtonen(marrokanen) denk je dat ik nu iedere allochtoon zwartmaak generaliseer ect. ?
Tuurlijk niet man wordt godverdommees een keer wakker.
Criminaliteit kan je alleen voorkomen door de bron te stoppen.
Dat zijn geen allochtonen.
dat is armoede, verveling, onbegrip ect.
Respect voor jezelf en een ander is niet moelijk toch ?.

Groeten

Edwin
__________________
Http://www.edjuh.nl -->> mijn Site Http://f4rum.tk --> HET forum ..Edjuh de rapper..
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 17:59
arvid_18
arvid_18 is offline
ik heb niet gezegd dat alle allochtonen slecht zijn. Dat heeft Hitler ook niet gedaan. Hitler heeft misselijke dingen gedaan maar je hoeft niet alles in zijn schoenen te schuiven. Ik kan het weten, want ik heb een deel van mein kampf gelezen en een boek van 1000 bladzijden over de opkomst en ondergang van het Derde Rijk.

Maar genoeg daarover, anywayz...het zou ook niet logisch zijn dat ik zeg dat alle allochtonen slecht zijn want dan zou ik mezelf ook uitschelden

Edwin jij zegt dat alle misdaden voortkomen uit verveling, armoede???
dus als iemand zich verveelt gaat ie maar groepsgewijs een meisje verkrachten. Dat is namelijk wat jij zegt. Oh wacht ik heb geen geld, och weet je wat, ik ga maar een meisje verkrachten. Hoe ziek kun je zijn Edwin?

Waarom moet dat trouwens altijd een blank meisje zijn? Dat is toch opmerkelijk?
Verder wonen in dit land 90% autochtonen dus 10% (allochtoon, groot deel dus buitenlands) is verantwoordelijk voor 98% van de verkrachtingen!!! Zelfs al zou dat maar 60% bijv. zijn dan is dat al hoogst merkwaardig!!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 18:14
Maffie
Maffie is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:

Gezien de reacties van Maffie en Ianto etc mag je je afvragen hoeveel meisjes zij *****
(ja laat ik dat maar censureren)
Komisch, ik neem het op voor zogenaamde buitenlanders en wordt gelijk beschuldig dat ik verkrachters zou verdedigen. En dan durf jij me nog extreem te noemen? Man, kijk eerst eens naar jezelf met dat generaliserende gedoe van je. Je reactie is trouwens behoorlijk extreem-rechts, die reargeren ook zo als ze het gevoel krijgen dat ze in het hoekje worden gedrukt door hun eigen illogica.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 18:31
RuffThugg
Avatar van RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
Wat zitten alle kneuzen hier dom te lullen over een bron, het is nu wel duidelijk dat het uit de volkskrant komt. Dit stukje heb ik niet uit mijn duim gezogen en ik heb het ook niet ge-edit, dus daar gaat je slappe excuus om hier niet serieus op in te hoeven gaan.

Verder valt het me op dat veel sukkels hier impliciet opnemen voor de verkrachters.
Blijkbaar vinden ze het goed dat veel buitenlanders hier komen en groepsgewijs nederlandse meisjes vekrachten....

Zulke extreem linkse houdingen die vaak op dit forum te spotten zijn, zijn funest voor een maatschappij.

Gezien de reacties van Maffie en Ianto etc mag je je afvragen hoeveel meisjes zij *****
(ja laat ik dat maar censureren)

[Dit bericht is aangepast door arvid_18 (24-12-2001).]
1. Bron is volkskrant, zet het er gewoon volgende keer bij a.u.b. veel mensen gaan anders niet serieus op je in.

2.Ik heb hier nog niemand voor verkrachters horen pleitten en ik denk dat we het erover eens zijn dat het gewoon afschuwelijk is.
Ik weet niet precies hoe dat precies in de Nederlandse Wet is vastegelegd maar ik vind het een halsmisdaad.

3. Ik wil nog steeds zien waar jij het getal 98% vandaan haalt.
Want met:"HET ZIJN GEEN ONDERZOEKSCIJFERS, HET ZIJN CIJFERS RECHTSTREEKS UIT DE REALITEIT VAN DE STRAAT." haal je het natuurlijk niet.

3. Ik ben het nog steeds oneens met je, maar dat "mag je je afvragen hoeveel meisjes zij *****" vind ik dus echt misselijk zwak.
Het is gecensureerd, en dat is denk ik maar goed ook.

Edit:Het is denk ik maar beter ook voor mij dat ik niet weet wat je bedoeld.



[Dit bericht is aangepast door RuffThugg (24-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 18:33
arvid_18
arvid_18 is offline
ja gecensureerd door mij (staat er ook onder)
das maar goed ook, straks krijg ik boze moeders op mijn dak
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-12-2001, 20:05
dutch lion
dutch lion is offline
laat ze maar lullen hoor arvid_18

artikel uit NRC-handelsblad van Wubby Luyendijk begin dit jaar.

de politie in Delft had 8 jongens van 14 tot 16 jaar opgepakt.
ze werden verdacht van diefstal met geweld en afpersing,5 jongens worden ook verantwoordelijk gehouden voor het tienmaal verkrachten van 2 meisjes van 13 en 14 jaar.
de jongens zijn van Somalische,Marokkaanse en Liberiaanse afkomst.
ze hebben de pee in dat ze vastzitten maar spijt hebben ze niet,vertelt een woordvoerder.
en van verkrachting willen ze niet spreken,want beide meisjes waren in hun ogen niet zedig meer.
deze jongens hebben een ander vrouwenbeeld meegenomen uit hun land.
daar zijn vrouwen bedekt en onthouden vrouwen zich tot aan een huwelijk van zoenen en sex,doet een vrouw dat niet dan is ze van iedereen.
neuken met een meisje is dat strafbaar?
ze droeg een rokje en haar benen waren bloot.
het was geen net meisje meneer begrijpt u wel?

de Hollandse vrouwen zijn hoeren.
en wij zijn ongelovigen dus we moeten branden in de hel.
word gewoon op de NMO vertoond op de dag dat we de aanslag herdenken.
en dan hoor je op straat als twee van die turken aan het praten zijn dat ze trots zijn dat ze niet hebben meegedaan aan de 3 minuten stilte.

maar toch moeten we blijven roepen:LEVE DE MULTICULTURELE SAMENLEVING.

want anders zijn we volgens die linkse ratten hier hitler-aanhangers en dat wil toch niemand zijn?

laat ze maar lullen arvid_18

onze kijk op de waarheid kunnen ze niet veranderen.

Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 21:47
Verwijderd
zulke gasten moeten wegblijven of kapot geschoten worden.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 01:03
Edwin uit Kaasstad
Edwin uit Kaasstad is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
Edwin jij zegt dat alle misdaden voortkomen uit verveling, armoede???
dus als iemand zich verveelt gaat ie maar groepsgewijs een meisje verkrachten. Dat is namelijk wat jij zegt. Oh wacht ik heb geen geld, och weet je wat, ik ga maar een meisje verkrachten. Hoe ziek kun je zijn Edwin?
IK ZEG NIET dat alle misdaden uit verveling onstaan: dat is armoede, verveling, onbegrip ect. daar staan ook de afkorting ETC. Achter dat betekent dat er dus nog veel meer redenen voor zijn.
LEES VOOR JE PRAAT (dan lijk je slimmer.)
Waarom moet dat trouwens altijd een blank meisje zijn? Dat is toch opmerkelijk?
Verder wonen in dit land 90% autochtonen dus 10% (allochtoon, groot deel dus buitenlands) is verantwoordelijk voor 98% van de verkrachtingen!!! Zelfs al zou dat maar 60% bijv. zijn dan is dat al hoogst merkwaardig!!


Je krabbelt nu dus terug op je eigen "KEIHARDE FEITEN"


ik heb ook niet gezegd 'alle' maar het woordje 'vaak' en dat is wel een keiharde feit. Dat jij analfabeet bent kan ik niks aan doen.
als ruim 98% van de verkrachters buitenlands is, DAN IS ER TOCH WAT MIS???


Dit zijn jou woorden je komt toch vrij vaak op 98% uit.
Knap
Dat je zulke scherpe cijfers hebt gek dat er dan in die verhouding zo weinig gebeurt.

Groeten

Edwin




__________________
Http://www.edjuh.nl -->> mijn Site Http://f4rum.tk --> HET forum ..Edjuh de rapper..
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 11:47
Mugshot
Mugshot is offline
Citaat:
dutch lion schreef:
*nationaalsocialistische standaardpopulistische argumenten in een ontroerend verhaal (snik) verpakt*
Eerst even één ding:

Citaat:

volgens die linkse ratten hier hitler-aanhangers en dat wil toch niemand zijn?
Als je geen hitler aanhanger genoemd wilt worden is het misschien slim zijn letterlijke taal niet over te nemen...

Citaat:

en wij zijn ongelovigen dus we moeten branden in de hel.
Juist.. en wat zeggen de christenen als je je niet laat bekeren?
De joden als je je niet kosjer genoeg gedraagt?
Bovendien staat dat nergens in het geloof, het is gewoon een reactie van iemand die zich niet in zijn denken gerespecteerd voelt.

Citaat:
en dan hoor je op straat als twee van die turken aan het praten zijn dat ze trots zijn dat ze niet hebben meegedaan aan de 3 minuten stilte.
Ach wat weet je mijn hart te raken, ik ben al helemaal ontroerd.
Ik, een nederlander heb ook "trots" niet aan die 3 belachelijke minuten stilte meegedaan, wil je me daarvoor bestraffen?

Citaat:
deze jongens hebben een ander vrouwenbeeld meegenomen uit hun land
Hoe wil je dat zulke mensen zich aanpassen als je tegen een beter integratiebeleid bent?

Je verhaal is natuurlijk het perfecte argument voor hoogopgleide idioten als jij.
Wat me opvalt is dat niemand van jullie extreem rechtsen ook maar op een van mijn vorige berichten gereageerd heeft.

Citaat:
onze kijk op de waarheid kunnen ze niet veranderen.
Je kortzichtige houding heeft je tot een onnadenkend persoon gemaakt die met een bord voor zijn kop de wereld doorgaat.
Ook al kan de hele wereld bewijzen dat je theorieen kortzichtig zijn en op onzin berusten, jij blijft heilig aan je extreem-rechtse ideen geloven.

En waarom?
Omdat de extreem rechtse politiek de hele politiek zo simpel laat lijken, zelfs een onnadenkend persoon als jij kunt het daardoor begrijpen.

De wereld lijkt alleen maar te weten hoe je van het ene extreem in het andere terechtkomt, de linkse politiek van nu werkt niet dus worden we maar extreem rechts.
__________________
Mathematic strikes back
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 02:54
Onzekere Derk
Onzekere Derk is offline
Citaat:
Mugshot schreef:
Je kortzichtige houding heeft je tot een onnadenkend persoon gemaakt die met een bord voor zijn kop de wereld doorgaat.
Ook al kan de hele wereld bewijzen dat je theorieen kortzichtig zijn en op onzin berusten, jij blijft heilig aan je extreem-rechtse ideen geloven.

En waarom?
Omdat de extreem rechtse politiek de hele politiek zo simpel laat lijken, zelfs een onnadenkend persoon als jij kunt het daardoor begrijpen.

De wereld lijkt alleen maar te weten hoe je van het ene extreem in het andere terechtkomt, de linkse politiek van nu werkt niet dus worden we maar extreem rechts.

Ik ben nieuw hier op dit deel van het scholieren.com forum, dus misschien staat het wel ergens anders.

Ik ben benieuwd hoe jij het zou willen verbeteren?

Want tegen een extreem rechts iemand in praten, is in mijn ogen (bijna) net zo makkelijk als buitelanders de schuld geven (uitdaging ).
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 18:34
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
1. Weer een bron die mijn 'vermoeden' bevestigd;
2. Ik snap nog telkens niet waarom, heel vaak bij dit soort topics, Hitler om de hoek komt kijken.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 19:18
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:
1. Weer een bron die mijn 'vermoeden' bevestigd;
Jij past dan ook graag de feiten aan aan je theorieën.

Citaat:
2. Ik snap nog telkens niet waarom, heel vaak bij dit soort topics, Hitler om de hoek komt kijken.
Godwin's Law verbiedt dit cliché dan ook. Ik gebruik die analogie iig nooit.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 12:29
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:
1. Weer een bron die mijn 'vermoeden' bevestigd;
2. Ik snap nog telkens niet waarom, heel vaak bij dit soort topics, Hitler om de hoek komt kijken.
1.Ach, mij maakt het niet uit hoeveel % er nou allochtoon is, maar degenen die het doen mogen wat mij betreft het land uit gekickt worden. zeker types die als excuus gebruiken dat het de schuld van de meisjes zelf is omdat ze er 'hoerig' bijlopen :rolleyes;
mogen rotten in een marokkaanse cel, zodat er
hier ruimte is voor onschuldige asielzoekers en allochtonen.
2.omdat hij rechtse denkbeelden heeft misschien? net als arvid geloof ik.

Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 12:30
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:

Zulke extreem linkse houdingen die vaak op dit forum te spotten zijn, zijn funest voor een maatschappij.

Gezien de reacties van Maffie en Ianto etc mag je je afvragen hoeveel meisjes zij *****
(ja laat ik dat maar censureren)

[Dit bericht is aangepast door arvid_18 (24-12-2001).]
1.ik ben het met je eens over de verkrachters.
2.ik ben links.
hoe kan dat?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 15:38
KIXd3
KIXd3 is offline
Toen ze in Westeuropa zo'n 2000 jaar geleden nog geen enkele straat verhard was , lag het in Istanboel al vol kasseien.. Moslims stonden ver voor op cultuur vlak , nu gaan enkele kranten artikels schrijven die geloofd worden door naive en makkelijk te beinvloeden mensen.. Helaas is deze hoop mensen wel de meerderheid
__________________
iedereen is gek
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 16:00
Light
Light is offline
Citaat:
dutch lion schreef:
laat ze maar lullen hoor arvid_18

artikel uit NRC-handelsblad van Wubby Luyendijk begin dit jaar.

mee eens.

de politie in Delft had 8 jongens van 14 tot 16 jaar opgepakt.

14 jaar al...

ze werden verdacht van diefstal met geweld en afpersing,5 jongens worden ook verantwoordelijk gehouden voor het tienmaal verkrachten van 2 meisjes van 13 en 14 jaar.

Jezus ende Christus , en die achterlijke vieze vuile strontballen denken zeker dat ze naar de hemel gaan?

de jongens zijn van Somalische,Marokkaanse en Liberiaanse afkomst.
ze hebben de pee in dat ze vastzitten maar spijt hebben ze niet,vertelt een woordvoerder.

nee, God's woord is bindend voor eidereen behalve hun.

en van verkrachting willen ze niet spreken,want beide meisjes waren in hun ogen niet zedig meer.

nou,zijzelf zijn ook behoorlijk onzedig bezig anders!

deze jongens hebben een ander vrouwenbeeld meegenomen uit hun land.

geen excuus. laat ze dan ook maar teruggaan naar dat andere land om daar te rotten op stinkend vocht en brood.

daar zijn vrouwen bedekt en onthouden vrouwen zich tot aan een huwelijk van zoenen en sex,doet een vrouw dat niet dan is ze van iedereen.

ik dacht dat lust een zonde was, waarom geld dat alleen voor vrouwen?

neuken met een meisje is dat strafbaar?
ze droeg een rokje en haar benen waren bloot.
het was geen net meisje meneer begrijpt u wel?

nee,zij zijn net bezig zeker. diefstal en afpersing is goed en hemels.

de Hollandse vrouwen zijn hoeren.

en wat doe je met een hoer?
je betaalt haar voor de seks en zij stemt toe. dat gebeurt hier niet.

en wij zijn ongelovigen dus we moeten branden in de hel.

eh,is dit het einde van het artikel?
[/b]
word gewoon op de NMO vertoond op de dag dat we de aanslag herdenken.
en dan hoor je op straat als twee van die turken aan het praten zijn dat ze trots zijn dat ze niet hebben meegedaan aan de 3 minuten stilte.
[/b]
maandje cel. ik heb zelf ook niet meegedaan maar expres praten op zo'n dag en er trots op zijn, dat moet bestraft worden!

maar toch moeten we blijven roepen:LEVE DE MULTICULTURELE SAMENLEVING.

ik wil een multiculturele samenleving, niet multi-crimineel, stuur die jongeren naar de isoleercel in afghanistan. ze hebben toch duidelijk gemaakt dat ze geen spijt hebben dus een 2de kans kun je ze beter niet geven.

want anders zijn we volgens die linkse ratten hier hitler-aanhangers en dat wil toch niemand zijn?
laat ze maar lullen arvid_18
onze kijk op de waarheid kunnen ze niet veranderen.
he, ik ben geen rat.

__________________
Voor iedereen die het nog niet weet:Ik ben mannelijk.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 00:18
Maffie
Maffie is offline
Citaat:
KIXd3 schreef:
Toen ze in Westeuropa zo'n 2000 jaar geleden nog geen enkele straat verhard was , lag het in Istanboel al vol kasseien.. Moslims stonden ver voor op cultuur vlak , nu gaan enkele kranten artikels schrijven die geloofd worden door naive en makkelijk te beinvloeden mensen.. Helaas is deze hoop mensen wel de meerderheid
2000 jaar geleden waren er nog geen moslims.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 00:21
Maffie
Maffie is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:

1.ik ben het met je eens over de verkrachters.
2.ik ben links.
hoe kan dat?
Mischien ben je links in de politiek, maar rechts waar het asielzoekers betreft
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 16:35
anti-social
anti-social is offline
En waarom denk je dat ze een Nederlands meisje pakken ? voor een nederlands meisje hoef je niet bang te zijn, want geen Nederlander zal op allochtonenjacht gaan. Pakken ze een allochtoon meisje, dan zullen ze denk ik snel ruzie krijgen in eigen kring. Maar voor Nederlanders vrezen ze niet. Die doen toch niks.


Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap terbeschikkingstelling(TBS)
Thaksie
139 13-03-2007 18:45
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Donner wil onderzoek naar groepsverkrachtingen
juno
37 05-12-2005 11:42
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Media en de islam
juno
20 25-11-2005 10:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap legaliseren XTC
little nemo
83 22-10-2003 14:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21.