Oud 04-04-2002, 20:30
Verwijderd
Ik open dit topic, omdat er nogal veel onduidelijkheid bestaat over de meeting.
Wie gaat er nou wel komen, wie niet... Wie weet het nog niet zeker???

In de meeting manager is volgens mij nog niet alles goed zoals het er staat..

Van sommige mensen (oa. Piccola) weet ik al zeker dat ze komen, maar deze staan nog steeds in de lijst van "misschien"

Verder is er de afgelopen weken weinig veranderd in de meeting manager en ik vraag me dus af of alles nog klopt...

Dus ik heb even een vraag:

Willen alle mensen die zich nog niet in hebben geschreven, maar die WEL willen komen, zich nog even inschrijven bij de meeting manager ??

Willen alle mensen die toch hebben besloten om niet te komen zich even afmelden...

En willen alle mensen die het zeker weten, en die zich eerst op misschien hadden gezet, dit even veranderen..?

Zo komt er meer duidelijkheid!!

Nog even alles op een rijtje:

Meeting Seksualiteit en Liefde&Relatie

Zondag 7 April (aanstaande zondag dus)

14:00 uur

Utrecht Centraal, bij de blauwe vlaggetjes


Alvast bedankt en ik hoop dat ik veel van jullie zal zien zondag!!!

Ps: Voor de mensen die alles niet helemaal hebben gevolgd, het gaat dus om Dit Topic
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2002, 20:31
Verwijderd
99% kans dat ik er ben

Note: ik ben dus Marc S.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 20:34
Verwijderd
Ja ik kom gewoon!

Wie weet waar zo'n meeting nog goed voor is

En nog even een huishoudelijke mededeling: ik kom niet precies om twee uur, maar om ongeveer kwart over twee. Kan ik net een halfuurtje langer in m'n bed blijven liggen.

Mensen die uit de richting Arnhem/Nijmegen komen: ik heb een kortingskaart.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 20:39
Verwijderd
Nog een mededeling: mijn zusje, sas_andrea, heeft besloten niet te komen. Dit omdat ze die dag liever met haar vriendje verbrengt en die niet weet wat 'ie op een meeting van s.com te zoeken heeft

Ikzelf ben als het goed is gewoon om 2 uur in Utrecht. Mocht er iets tussen komen (verwacht ik niet), dan meld ik het van tevoren.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 20:44
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Ja ik kom gewoon!
Je staat nog op misschien in de meeting manager
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 20:44
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
99% kans dat ik er ben

Note: ik ben dus Marc S.
yesssssss

95% kans dat ik er ben
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
yesssssss
Ik ben benieuwd of je op zondag nog steeds zo enthousiast bent .. .. dadelijk denk je "ieuw, wat een engerd" en ren je weer hard weg

Lijkt me wel om je te ontmoeten hoor ben alleen een tikkeltje nerveus, maar dat komt wel goed denk ik
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 20:50
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Ik ben er ook.
En ik sleur Matthijs mee.

Eventueel heb ik nog twee plaatsjes op de achterbank beschikbaar vanuit Rotterdam..
(wie het eerst een mail stuurt mag meerijden)

Laatst gewijzigd op 04-04-2002 om 23:23.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 20:51
Verwijderd
99,9% kans >>> het 1ige waar ik voor moet zorgen is dat ik ergens geld vandaan leen
Maar voor de rest niks aan de hand
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 21:12
Verwijderd
Piccola en MeCute moeten komen!

/me is benieuwd
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 00:46
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Iotje en ik komen zeker
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 08:31
chanel
chanel is offline
HEY!! nou ik en BOO komen zeker weten, dus ons mag je erbij zetten. het lastige van die meeting manager is dat ik eerst schreef : ik denk het wel, en toen ik wist dat is zéker kwam, kon ik dat er niet meer bij zetten want je mag maar 1 x iets posten
snappie

Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 09:53
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
ik kom ook neem wel een vriend mee maar die blijft maar effe. olga durft niet

alleen nog effe geld regelen.

en waaaar zijn ooooit de vlaggetjes? heb ik nog nooit gezien. gewoon bij die bankjes ofzo?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 09:55
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
chanel schreef:
HEY!! nou ik en BOO komen zeker weten, dus ons mag je erbij zetten. het lastige van die meeting manager is dat ik eerst schreef : ik denk het wel, en toen ik wist dat is zéker kwam, kon ik dat er niet meer bij zetten want je mag maar 1 x iets posten
snappie

Chanel
maar daar zit wel een wijzig icoontje waar je je bericht opnieuw in kan vullen
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 10:08
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef:
en waaaar zijn ooooit de vlaggetjes? heb ik nog nooit gezien. gewoon bij die bankjes ofzo?
Domme blauwe vlaggetjes, bedoeld als meetingpoint, letterlijk middenin de stationshal van Utrecht C. Je kunt ze niet missen.

Persoonlijk vind ik afspreken bij de Burger King altijd makkelijker, daar is het ook rustiger.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 10:11
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
voor zover ik weet kom ik ook wel
is weles leuk nieuwe gezichten te zien
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Internationalist schreef:
maar daar zit wel een wijzig icoontje waar je je bericht opnieuw in kan vullen
Het zou mooi zijn als zulke opties uit dit forum verwijderd worden.

Yuck, koeieletters
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 13:35
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef:

Persoonlijk vind ik afspreken bij de Burger King altijd makkelijker, daar is het ook rustiger.
IMHO ook wel een idee. Soms is het echt ongelovelijk druk bij het meeting point. Maar als Pim er nu gewoon om 13:45 al is, dan is dat verder geen probleem. Pim is echt een 'landmark'
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-04-2002, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:
Maar als Pim er nu gewoon om 13:45 al is, dan is dat verder geen probleem. Pim is echt een 'landmark'
Jullie zijn ook echt aardig voor elkaar

De hal zelf is prima, die weet ik tenminste nog te vinden
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 16:14
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Ik ben er ook.
En ik sleur Matthijs mee.

Eventueel heb ik nog twee plaatsjes op de achterbank beschikbaar vanuit Rotterdam..
(wie het eerst een mail stuurt mag meerijden)

Sssssttt......

Niet iedereen hoeft te weten dat ik MATTHIJS heet......
__________________
Ik heb trek in wat lekkers
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 16:20
Verwijderd
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Sssssttt......

Niet iedereen hoeft te weten dat ik MATTHIJS heet......
Hoi MATTHIJS

Ik zie je zondag ik was bijna met Pim mee gereden, maar ga toch liever alleen .. weet ik tenminste dat ik op tijd aankom
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 18:40
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik zie je zondag ik was bijna met Pim mee gereden, maar ga toch liever alleen .. weet ik tenminste dat ik op tijd aankom
Je kunt duidelijk merken dat jij niet zoveel met de NS reist. Dan had je namelijk meer vertrouwen in mijn koekblik dan in de NS.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
Je kunt duidelijk merken dat jij niet zoveel met de NS reist. Dan had je namelijk meer vertrouwen in mijn koekblik dan in de NS.
Ik plan ook niet op het laatste moment

Mij boeit het weinig als ik te vroeg ben en jij stond ook nog nooit echt in de file zeker? A12/A20 is een ramp op het weekend
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 23:21
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
******** schreef:


Hoi MATTHIJS

Ik zie je zondag ik was bijna met Pim mee gereden, maar ga toch liever alleen .. weet ik tenminste dat ik op tijd aankom

Zie je nu wel..... Nu weet iedereen het..
__________________
Ik heb trek in wat lekkers
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 11:30
Verwijderd
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Zie je nu wel..... Nu weet iedereen het..
Ja, 't is een drama..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2002, 12:21
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:


Ja, 't is een drama..
*SMILE*
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 12:28
Piccola
Piccola is offline
Whaaaa wat is er met het forum gebeurd????????

Ja, sorry! Ben hier al zeker een week niet meer geweest, dus dit is ff schrikken!

Maar ik heb een hele erge grote verschrikkelijke shit mededeling!

Ik mag/kan niet naar de meeting komen... Ik ben namelijk al ruim een week ziek thuis. Het gaat sinds gister al wel weer beter en vandaag voel ik me eigenlijk wel weer gewoon normaal. Maarrrr dan heb je nog zoiets als ouders!!! Ik ben nu dus al 2 dagen aan het zeiken of ik toch weer mag gaan, omdat ik me weer beter voel, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik ga a.s. maandag op werkweek naar Berlijn en mijn ouders willen dus dat ik heel goed uitgerust ben en al m'n krachten voor die week bewaar. Zij vinden dat er nog genoeg meetings komen dus dat ik deze dan nog wel ff aan m'n neus voorbij kan laten gaan! Dus Sander & ik komen helaas niet, denk ik. Ik blijf natuurlijk nog even zeuren, maar aangezien Sander ookal niet echt goed in z'n vel zit op het moment, is de kans héél klein dat we wel komen. En ik mag sowieso niet in m'n eentje met de trein naar Utrecht van m'n pa.

Wheeee!!! Ik kan wel heel hard janken, want ik zit me er al heel lang op te verheugen. En ik zat steeds te zeiken dat bepaalde mensen wel moesten komen enzo en nu ben ik de kneus die niet komt! Sorry... Najah, zoals ik al zei: Ik blijf vandaag gewoon door drammen en laat zien dat ik echt weer beter ben. En dan hoop ik vanavond te kunnen zeggen dat ik toch wel kom, samen met m'n vriend natuurlijk.

Maar goed, als ik niet kom: Jullie allemaal heeeeel veel plezier!!! En we moeten snel maar weer een nieuwe meeting afspreken.. /

xxx Piccola!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Piccola schreef:
*verhaal*
Kvind dat niet leuheuk En Tim waarschijnlijk ook niet echt, die wilde je ook al zo graag zien

Maar je kunt er weinig aan doen en ik denk niet dat veel mensen je iets kwalijk zullen nemen hoor
Ikke niet iig...

Maar ik hoor net dat het misschien wel gaat lukken ?!! Nou maar goed ook, dan ga ik je helpen hopen!! Kwil jou graag zien meissie, en Tim ook, en nog veel meer mensen!!

Citaat:
Maar goed, als ik niet kom: Jullie allemaal heeeeel veel plezier!!! En we moeten snel maar weer een nieuwe meeting afspreken.. /
Kzal der vast weer eentje organiseren
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 13:16
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Kzal der vast weer eentje organiseren
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 13:41
chanel
chanel is offline
komen:

********
Alicia Silverstone
Marc S
Bazz
Iotje
Internationalist
red_hot_chilli_pieper
amaru
ikku!!!
me vriend BOO
chimera
koen
nare man
unexplained
dark voice
Soullar


nou, en wie er nu nog mee wil, of die ik perongeluk ben vergeten , zet je jezelf erbij!
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 16:02
Verwijderd
Citaat:
chanel schreef:
*komen*
******** = Marc S
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 16:20
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
******** schreef:


******** = Marc S
*grin*

Nja. Tot morgen allemaal! 14:00 Utrecht CS!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 16:52
Piccola
Piccola is offline
Nou, ik had mijn moeder helemaal omgepraat dus van haar mocht ik wel gaan!! En ze zei dat zij mijn vader wel zou omlullen dus dat ik morgen gewoon kon gaan. Wij net naar mijn vader, hij helemaal boos! Ik kreeg een vette preek en mijn moeder begon ineens helemaal met hem mee te kletsen! Had ik het zowat voor elkaar en nu ben ik weer terug bij af! Nou, het is dus hopeloos... Ik kom niet! Jullie allemaal veel plezier en denk nog es aan me!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 20:14
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
chanel schreef:
komen:

********
Alicia Silverstone
Marc S
Bazz
Iotje
Internationalist
red_hot_chilli_pieper
amaru
ikku!!!
me vriend BOO
chimera
koen
nare man
unexplained
dark voice
Soullar


nou, en wie er nu nog mee wil, of die ik perongeluk ben vergeten , zet je jezelf erbij!
ik
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 07:32
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
*een der laatsten schoppen omhoog*
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 09:09
Doc
Avatar van Doc
Doc is offline
*moest van Pim ook komen*

*dus komt ook*
__________________
Ik ontken met kracht dat ik erkenning geef aan mensen die onkennen te erkennen onkennend miskend te zijn...:p
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-04-2002, 09:12
Verwijderd
Citaat:
Doc schreef:
*dus komt ook*
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 10:13
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef:


ik
Jeuj

Ik kan er trouwens ook rond kwart over twee zijn, hangt van m'n trein af. Ik kom iig, 100% zeker, so don't go anywhere
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 10:53
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik kan er trouwens ook rond kwart over twee zijn, hangt van m'n trein af. Ik kom iig, 100% zeker, so don't go anywhere
Je hebt m'n nummer.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 11:03
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Ik kan er trouwens ook rond kwart over twee zijn, hangt van m'n trein af. Ik kom iig, 100% zeker, so don't go anywhere
Ik ben er waarschijnlijk te vroeg

Zoals altijd als ik ergens alleen heen ga dus als iemand een vage gozer in de hal aantreft die in z'n uppie een beetje vragend om zich heen kijkt, dan ben ik het waarschijnlijk
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 11:42
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik ben er waarschijnlijk te vroeg

Zoals altijd als ik ergens alleen heen ga dus als iemand een vage gozer in de hal aantreft die in z'n uppie een beetje vragend om zich heen kijkt, dan ben ik het waarschijnlijk
Ik herken je wel, denk ik

Ik stap over een half uurtje in de auto, dan ga ik Paul (Doc) even ophalen uit Eemnes en dan naar Utrecht!
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
Ik herken je wel, denk ik
Ach, zo niet herken ik jou wel

Citaat:
Ik stap over een half uurtje in de auto, dan ga ik Paul (Doc) even ophalen uit Eemnes en dan naar Utrecht!
ik ga ook over een half uurtje er vandoor dan heb ik lekker de tijd alles uit te pluizen, als ik onverhoopt erg vroeg aanwezig ben (bij mij is alles mogelijk ) dan vermaak ik me wel in het winkelcentrum (mensjes stalken en kijken wie er na mij het eerste is )

Laatst gewijzigd op 07-04-2002 om 11:52.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 12:23
Doc
Avatar van Doc
Doc is offline
*w8 op Pimmie*
__________________
Ik ontken met kracht dat ik erkenning geef aan mensen die onkennen te erkennen onkennend miskend te zijn...:p
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 15:13
Piccola
Piccola is offline
Jullie zijn nu allemaal gezellig aan het meeten en ik zit hier! Chagrijnig als de pest omdat ik er niet bij kan zijn! Het is niet eerlijk!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 20:16
Verwijderd
Dat is idd jammer.

Nou ja, ik ben weer thuis ik vond het wel gezellig, is een keer wat anders het blijft toch grappig om de mensen achter al die nicknames te zien!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 21:25
[SAS]Q
Avatar van [SAS]Q
[SAS]Q is offline
verslag:

eerst ginge we dus op mensen wachten, en toen gingen we naar de stairway, en onderweg hadde we opeens piepende eendjes en toen ginge we weer weg en ging duh beveiligingsbeambte onder ons duh waterpistoolspuitert proberen te handboejen maar diej waterpistoolspuitert was te sterk dus toen bleef hij vrij en daarna gingen we op terrasje aant water naar bootjes zwaaien en na een tijdje snacken en toen ging ik mirjam naar dr zilvere fiets brenge en dr knuffel van mitros geve en toen ging ikke nog ff snacke bij de smullers (nie nadoen ) en op mijn trein wachten en stiekem opt station al naar duh wc in duh trein gaan (*moest heel nodig* ) en toen ging duh trein rijde
__________________
Melis duh gextuh + liefstuh :o|kvM=hot|Chris iz wiert|Mir=vliendintjuh|Signy=mama|Loon LD|Thirs=kjoet|Fruc, MIJN Ms Rouge|Ming: monopoly?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 21:31
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Jullie zijn nu allemaal gezellig aan het meeten en ik zit hier! Chagrijnig als de pest omdat ik er niet bij kan zijn! Het is niet eerlijk!
jaaa waar was jij? het was hartstikke gezellig en er waren lekker veel mensen, miste jou dus nog (jij belangrijk) en een aantal anderen die mij niet zoveel boeien

wij hebben gegeten en gedronken, bijna gezwommen en ik heb bijna een glas water over 'ikhebtrekinwatlekkers' gegooid, maar ik spaarde hem HADES niet, die heeft hem met de rest van het glas nat gegooid 'hulde'

en tja.. verders zijn der anderen die mijn verhaal kunnen afmaken, voor de een was het leuk, voor de ander wat minder... al om al, reden genoeg om het nog een keer te doen
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 21:34
[SAS]Q
Avatar van [SAS]Q
[SAS]Q is offline
mijn verhaal is tog wel mooi gnoeg soullar ?
__________________
Melis duh gextuh + liefstuh :o|kvM=hot|Chris iz wiert|Mir=vliendintjuh|Signy=mama|Loon LD|Thirs=kjoet|Fruc, MIJN Ms Rouge|Ming: monopoly?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef:
voor de een was het leuk, voor de ander wat minder... al om al, reden genoeg om het nog een keer te doen
Ach ja, waarom niet?

Ik verveelde me soms wel, maar ik loop altijd nog liever als een halve zool door Utrecht in het zonnetje dan dat ik weer mijn zondag achter de PC verbreng

Bestwel triest eigenlijk, maar ja
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 22:10
Masked Mage
Avatar van Masked Mage
Masked Mage is offline
werd ik gemist? vast niet he
__________________
[We are the People of the Night] * [Vroeger hadden kinderen snotneuzen, nu hebben snotneuzen kinderen!] * [Gothic-God]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!!
IGRA
1 15-01-2004 17:53
Games Waarheid over de XBOX, PS2 is krachtiger!
Diablos
274 20-09-2003 04:34
Games waarheid over de x-box ? ps2 is krachtiger.
GpMaStEr
7 13-07-2002 02:54
Psychologie Belangrijk: duidelijkheid over de meeting!
Verwijderd
46 08-07-2002 00:10
Seksualiteit Duidelijkheid over de MEETING!!!
Verwijderd
31 08-04-2002 15:11
Verhalen & Gedichten Aankomende Meeting
Verwijderd
79 23-02-2002 23:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13.