Oud 12-06-2008, 21:28
Verwijderd
iedereen bedankt voor jullie knuffels Vind ik dan toch wel fijn.

Sja, volwassenonderwijs, daar twijfel ik nog over. Ik weet niet hoe de aansluiting is met de stof die ik gehad heb, maar het zou wel fijn zijn als ik van een paar vakken was.

@Lentekriebel: Mijn vader heeft een enorme terugslag gekregen door een aantal chronische ziekten. Ik had gehoopt dat hij eindelijk weer erbovenop was, maar vandaag ging het weer mis. Maar hij is een vechter, hij slaat zich erdoorheen. Dat weet ik zeker.

ow, en ik wil niet lullig zijn:
Nijn, Roosje, Flyaway, Nienna, Rasmusje, Missy en alle anderen. SUPER GEDAAN
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2008, 21:42
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Nijn: supergoed! Wat had je nou uiteindelijk voor wiskunde?
@ Nienna en Roosje: gefeliciteerd! Jezus, een 8,9 gemiddeld...dan moet je wel gewoon heel goed zijn, ik denk dat je op je cijfers in elk geval wel wordt toegelaten hoor.

@ Regendruppel: kun je ook niet nog wat herren en dan alsnog slagen of is het echt definitief gezakt? Volwassenenonderwijs is een optie, dan hoef je in elk geval niet alles opnieuw te doen. Maar heel erg natuurlijk, kwam het erg onverwacht?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Echt precies hetzelfde hier. Ik wilde ook hoge cijfers, maar er hard voor werken, nah (En toen wílde ik wel dat ik wilde dat ik er hard voor zou werken Als ik hoorde dat een vriendinnetje die telkens hoge cijfers haalde 's middags meteen haar huiswerk ging maken, was ik stiekem jaloers, want ik deed dat zelf nooit.)
Ja achteraf vind ik mezelf ook een sufkut dat ik het niet gewoon heb gedaan, en ook dat ik niet N&G ben blijven doen ookal vond ik scheikunde en wiskunde geen zak aan, want achteraf had ik eigenlijk toch wel graag diergeneeskunde willen doen en ik had bést een 8 gemiddeld kunnen hebben. Maar toen ik zestien was gíng het gewoon niet, dat is het enige waar ik puberaal in ben geweest, ik kon me er gewoon níet toe zetten om te leren voor vakken die ik geen bal aan vond. (Vanaf de vierde dus alleen negens voor muziek en Engels En lees- en luistertoetsen van alle talen trouwens, want meerkeuze ).

Ahem. Ik ga SatC kijken met een vriendinnetje, duidelijk beter voor mensen van mijn intellect
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 22:08
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
@Regendruppel; Sterkte hoor! Ik heb nooit een diploma gehaald, dus weet min of meer hoe je je nu voelt. En mijn moeder ligt in het ziekenhuis. *knuf*

OT:
Vandaag een gaatwel dagje gehad. Ben best pissed op de verpleging. Vertel ik met moeite dat de hond van mn ex is ingeslapen, zeggen ze: "Ach, kop op, verspil er geen energie aan. Zo gaat dat nou eenmaal met honden." Ik ben naar mijn kamer gelopen en heb keihard gejankt. Voelde me zo onbegrepen Wilde dat de vroege dienst ging blijven en dat de late dienst, die die opmerking maakte, weer naar huis ging.
Heb de hele dag zowat op bed gelegen. Af en toe gesocialized met de verpleging, maar that's it. Oja, ik heb Frans nog bedreigd. Maar die vent vraagt gewoon om de harde aanpak, anders leert ie nooit zijn kop houden. Gelukkig stuurde de verpleging hem terug naar zijn eigen kant. Ik kan gewoon niet duidelijk maken hoe irritant die vent is. Hij loopt er als een dure zwerver bij. Vuile grote broek, nette blouse met stropdas en daarover één of ander sloeberig trainingsjasje. En dan loopt ie op zijn JezusNikes te vertellen dat ie de intelligentste man van heel de wereld is met een balbreuk, liesbreuk, trombosebeen, gebroken vingerkootje, lintworm en darmkanker. Hij heeft niks, behalve dat ie een hypochonder is...

Oja, dan ben ik nog zijn beeneter vergeten
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 22:14
Verwijderd
Citaat:
iedereen bedankt voor jullie knuffels Vind ik dan toch wel fijn.

Sja, volwassenonderwijs, daar twijfel ik nog over. Ik weet niet hoe de aansluiting is met de stof die ik gehad heb, maar het zou wel fijn zijn als ik van een paar vakken was.

@Lentekriebel: Mijn vader heeft een enorme terugslag gekregen door een aantal chronische ziekten. Ik had gehoopt dat hij eindelijk weer erbovenop was, maar vandaag ging het weer mis. Maar hij is een vechter, hij slaat zich erdoorheen. Dat weet ik zeker.

ow, en ik wil niet lullig zijn:
Nijn, Roosje, Flyaway, Nienna, Rasmusje, Missy en alle anderen. SUPER GEDAAN
Het is niet overal hetzelfde, maa rik heb volwassenenonderwijs gedaan en was er erg blij mee! Ik kreeg gewoon exact de stof die voor het eindexamen nodig was, alles was duidelijk gestructureerd. Aan het begin van het jaar wist je al wat je het hele jaar moest doen, wanneer de toetsen zouden zijn en wat de stof daarvoor zou zijn enz. Ik ben dankzij het volwassenenonderwijs cum laude geslaagd! (Nou moet ik wel eerlijk zijn dat het niet voor iedereen zo goed uitpakt. Ik zat in een klas met een stel ongemotiveerde klojo's die zelfs de 80% aanwezigheidsplicht niet haalden terwijl je op het volwassenenonderwijs zelfs minder lessen hebt dan op een "normale" middelbare school)
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Ja achteraf vind ik mezelf ook een sufkut dat ik het niet gewoon heb gedaan, en ook dat ik niet N&G ben blijven doen ookal vond ik scheikunde en wiskunde geen zak aan, want achteraf had ik eigenlijk toch wel graag diergeneeskunde willen doen en ik had bést een 8 gemiddeld kunnen hebben. Maar toen ik zestien was gíng het gewoon niet, dat is het enige waar ik puberaal in ben geweest, ik kon me er gewoon níet toe zetten om te leren voor vakken die ik geen bal aan vond. (Vanaf de vierde dus alleen negens voor muziek en Engels En lees- en luistertoetsen van alle talen trouwens, want meerkeuze ).

Ahem. Ik ga SatC kijken met een vriendinnetje, duidelijk beter voor mensen van mijn intellect
Ik was op m'n 14de zo'n puber dat ik koos voor 't profiel met de minste vakken, ook al vond ik geen van die vakken echt interessant Ik heb scheikunde en biologie altijd interessant gevonden, maar was er gewoon te lui voor. Echt dom, maar ja, pech Ik hoor weer al die toespraken van docenten over 'je werkt niet voor anderen, je doet 't voor jezelf' en 'haal er uit wat er in zit, anders krijg je later spijt', nou, ze hadden gelijk, joepie Nah, ik weet natuurlijk niet hoe dingen geweest zouden zijn wanneer ik een brave stuud was geweest met een natuur-profiel, ik moet mezelf niet wijs maken dat ik dan hersenchirurg was geworden
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 00:16
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik maak het weer redelijk laat vandaag, maar niet zo laat als de afgelopen dagen. Ik moet nog eventjes wat regelen dan dan ga ik slapen, wss rond 1 uur ofzo. =/
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 00:26
punkstar
Avatar van punkstar
punkstar is offline
voel me echt zo verrot, maar kan mijn vinger er niet op leggen waar het nou door komt
__________________
Rated R for strong grisly violence and gore, sequences of terror and torture, nudity and language.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 01:13
Redhair
Redhair is offline
Regendruppel en Eend, hele dikke knuffel!

Geslaagden, van harte!

Ik ben alweer ruim twee maanden met K., wow. Naast J. heb ik het nooit langer dan anderhalve maand met vriendjes volgehouden. Scharrels lukte wel langer, maar meer dan anderhalve maand echt gebonden zijn is nog maar een keer gelukt. Het is echt beter sinds ik bij hem geslapen heb. De afstand die ik tussen ons hield is kleiner geworden. Ik ben spontaner, laat me meer gaan, er komt meer van mijn kant, en dat merkt hij duidelijk. Vannacht is hij weg en dat vind ik jammer want ik wilde weer bij hem slapen. Maar nog genoeg nachten die komen, deze relatie gaat niet snel meer stuk als het aan mij ligt. Ik ben zo verliefd. <3

En yeaah, over een week komt mijn lieve huisgenootje eindelijk terug na zes weken. We trokken elke dag met elkaar op, als we niets anders te doen hadden zaten we bij elkaar. Het was wel lekker dat ze even weg was, ik besefte dat ik D. een beetje verwaarloost heb, terwijl dat toch mijn vriendinnetje is. Maar het is hoog tijd dat ze terug komt, en ik zal mijn aandacht beter verdelen tussen haar, D. en vriendje.

Nog niets gehoord over die sollicitatie, morgen maar even bij het cwi langs.
Maandag keek ik met mijn broer, een huisgenoot en twee vrienden voetbal in de kroeg. Mijn moeder had voor het eerst uit zichzelf een voetbalwedstrijd thuis gekeken, in haar eentje. De dag erna had ze zelfs oranje tompouchen gehaald om de overwinning en het feit dat ze had gekeken te vieren. Zij en ik hebben afgesproken om morgen samen in de kroeg naar de wedstrijd te gaan kijken. Te vet.

Ik voel me goed. Ik ben verliefd op mijn vriendje, ik hou van mijn moeder, heb lieve vrienden, ik voel me gelukkig.

En ergens vind ik het fijn dat ik dit weekend weer pep gebruikt heb. Het heeft me wakker geschud, ik weet weer wat het waard is om ervan te blijven, dat ik me clean veel beter voel.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 01:54
kroot
kroot is offline
Ben net pas terug uit Brabant, hoera voor de NS! Ik wilde meteen m'n bed induiken maar ik was wel erg benieuwd naar de examens van jullie.

@iedereen: heel erg gefeliciteerd, geniet er maar lekker van!
@ regendruppel: kut joh, knuffel!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 02:44
Verwijderd
ugh
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 08:45
Verwijderd
Gisteravond in bed al paniek en liggen huilen en nu barst ik weer bijna in tranen uit. What's wrong with me?
Het voelt allemaal heel naar en eenzaam en te veel. Ik loop mezelf voorbij en overschreeuw me hier thuis. Het is niet oké, het voelt heel verkeerd, maar wat kan ik er aan doen? Uit huis gaan durf ik niet (dat kan ik toch niet) dus maar thuis blijven, ook al gaat dat tegen alles in.
Ik zou wel even willen verdwijnen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 11:16
Verwijderd
Alle geslaagden: feli! en een knuffel voor regendruppel.

Ik ben ook geslaaaaagd, yeah. En toch zit ik nog een beetje met andere dingen in m'n maag..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 12:03
Verwijderd
shit dus, wil ik informatie over de vavo, blijkt het dat je je in mei al had moeten aanmelden ja, toen wist ik al dat ik zou zakken? Dus dat loopt ook alweer fijn, jeej

morgen met de hond naar dierenarts, bloed testen. Ik hoop dat het deze keer nog beter is, want dan weet ik zeker dat de medicijnen aanslaan. Maar ze gaat vooruit, dus ik verwacht geen slecht bloedbeeld
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 12:24
Verwijderd
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ik ben op internet en digitale televisie te zien!!!!!!
http://opvoedendoejezo.kro.nl/uitzen...25_spelen.aspx
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 12:38
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ik ben op internet en digitale televisie te zien!!!!!!
http://opvoedendoejezo.kro.nl/uitzen...25_spelen.aspx
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Leuk!!
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Leuk!!
Inderdaad!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 12:53
Verwijderd
Wat sta je er relaxt bij sonho! Ik vind het erg leuk om te zien hoe je met dat kindje en de moeder omgaat . Lijkt met nuttig werk!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 14:27
Verwijderd
sonho: wat leuk
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 14:32
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Sonho: wat leuk! Je gaat er inderdaad heel relaxt mee om en je gaat zo goed met dat kindje om! Leuk hoor!!
@ Missy1234567890: Ik had uiteindelijk een 5,2 voor m'n wiskunde CE

Bedankt allemaal voor de felicitaties!!
Mijn god, wat was het heerlijk gisteren! Heel veel mensen die me belden en feliciteerden, heel veel smsjes en kaartjes echt superleuk om te zien hoeveel mensen er dan met je meeleven. Door de regen naar school gefietst met L. en toen op school iedereen zoenen en omhelzen en geweldig om alle docenten ook zo door het dolle heen te zien. Ze waren zo trots en zeiden allemaal dat ze er nooit aan twijfelden of ik het zou halen en dat ik me voor niets heb druk gemaakt enzo, zo lief!
En m'n cijfers zijn ook gewoon supergoed eigenlijk Ik had een 8,2 voor m'n kunstgeschiedenis CE, een van de hoogste cijfers en zelfs voor m'n CPE een 7!! En een 7,1 voor Duits 3 en een 7,2 voor aardrijkskunde! Echt te relaxt, de rest van m'n cijfers zijn wel redelijk goed, niet echt superhoog ofzo maar wel chill. En nu heb ik een eindlijst met zevens, achten en zessen Ben zooo blij!
Thuis kwam er nog wat visite en later naar J. gegaan waar ik C. heb gesproken (sinds een jaar ofzo) en waar nog wat vriendinnetjes naartoe kwamen. Om kwart over 1 besloten we naar de Tivoli te gaan en dat was ook supergezellig met allemaal vrienden die we tegenkwamen. En de terugreis heeft geloof ik langer dan een uur geduurt, zo ontzettend aangeschoten ben ik echt in geen tijden meer geweest, echt 'takkeveel gelachen'.. Bij J. blijven slapen en dat was ook te relaxt. Net even wat boodschappen gedaan en zo naar therapie, dat heb ik ook nooit meer nodig.. ik ben geslaagd, ik voel me fantastisch!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 14:38
Verwijderd
@Nijn: Nu dat gevoel de rest van je leven vasthouden.

OT: Ik ben weer zo moe...en allerlei andere dingen lijken ook terug te komen... Vanmorgen bloed laten prikken, hopelijk weet ik dan begin volgende week of het inderdaad (weer) die klier is die kliert...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 14:41
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
@Nijn: Ik ben trots op je!

OT: Wow, ik ben verliefd op m'n fysiologie-boek. Hij is mooi en goed te begrijpen en alles wat erin staat is leuk. Whoej, ik zit mijn nieuwsgierigheid te prikkelen. Ik wil alleen nu niet naar huis, naar m'n ouders. Het liefste zat ik het hele weekend lekker alleen hier, beetje slapen, beetje werken, heerlijk. Vanochtend was ik namelijk zo moe.. Stiekem had ik vannacht wel teveel gedronken en te hard gefeest en had ik hoofdpijn vanochtend, maar ach, dat is alweer over. Wel was alles wat treurig vannacht, want mijn bestuur is weg. Het bestuur waardoor ik ontzettend veel plezier in m'n studie heb gekregen en nu zoveel vaardigheden heb geleerd en ook zoveel vrienden heb gemaakt. Het nieuwe bestuur zal toch anders zijn, maar die zijn ook superlief en leuk, dus het komt allemaal goed.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 15:25
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
pff ik ben zo moe... lag gister om half 3 in bed (vannacht dus) en hoorde alleen maar gegons in mn hoofd dus sliep pas tegen 5en.. om half 9 moest ik er weer uitkruipen
blegh maar het was een geslaagd feest...


*knuffel voor regendruppel*
en gefeliciteerd voor de geslaagde
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 15:57
Verwijderd
Wat leuk dat jullie gekeken hebben en dank jullie wel.

Ik ben héél hyper sinds het filmpje. Aaargh. Deze stemmin is ook niet heel fijn...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 16:34
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Ik heb het eigenlijk wel gehad. Voor wat, hoort wat. Het is het niet waard om er zo veel moeite voor te doen. Die tijd kan ik beter ergens anders in steken
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 17:22
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
shit dus, wil ik informatie over de vavo, blijkt het dat je je in mei al had moeten aanmelden ja, toen wist ik al dat ik zou zakken? Dus dat loopt ook alweer fijn, jeej
Huh dat kan toch niet , misschien even bellen of zo?

OT: Mooi shirtje <3 en fijn dat ik geslaagd ben, iedereen feliciteren en iedereen blij, vanavond weer lekker feesten en het leven is fijn <3. Nu de zon nog
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Alle geslaagden: feli! en een knuffel voor regendruppel.

Ik ben ook geslaaaaagd, yeah. En toch zit ik nog een beetje met andere dingen in m'n maag..
Een beetje?! Jemig dit gaat echt ver. Come on, leef! Het is graag of niet hoor!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 18:53
Verwijderd
een dikke zoen voor alle geslaagden! Gefeliciteerd!!

ontopic: ik ben aan het eind van mijn latijn. Zo moe. Gelukkig mag ik vanaf juli een dagje minder werken, heb ik volgende week late dienst en de week erna nachtdienst. In ieder geval niet na 3 uur slaap werken. En ik kan weer afspraken maken.
Gisteren bij een vriendinnetje geslapen omdat we een Peruaanse vriend van ons van het vliegveld gingen halen, die avond daarvoor bij een andere vriendin geslapen, omdat dat gewoon gezellig was en toch redelijk dicht bij mijn werk. En vanavond zou ik naar Zwolle racen voor een toneelstuk van een ander vriendinnetje, maar dat ging niet lukken, hoewel ik al onderweg was. Zo klote allemaal. En dit weekend, joechei joechei, twee dagen werken. Ik vind het wel mooi. Maar ik had wel een leuke dag vandaag.Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 19:21
Verwijderd
wat heb ik gedaan? ik wil haar bellen, neemt haar vader op. Zegt hij superboos dat ze weg is met vriendinnen. En of ik niet meer wil bellen want dat wil ze niet. WTF Ik krijg van niemand reacties als ik een mail stuur, ben ik nou afgedankt ofzo?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 19:52
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik voel me leeg en ook wel schuldig. Ik had het zo graag anders gezien...

Hopelijk kan ik wat uitrusten dit weekend.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 20:06
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
wat heb ik gedaan? ik wil haar bellen, neemt haar vader op. Zegt hij superboos dat ze weg is met vriendinnen. En of ik niet meer wil bellen want dat wil ze niet. WTF Ik krijg van niemand reacties als ik een mail stuur, ben ik nou afgedankt ofzo?
*knuffel* Probeer het later nog een keertje, het valt vast mee.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 22:54
Verwijderd
hahah wtf ze wilde gewoon seks eh. nee die signalen pik ik wel op, maar zodra ze aangeschoten is schakel ik over op de 'eh, nee' vent. haha hoe raar is dat. wel verstandig ^^. ze moet maar blij met me zijn zeg
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 10:51
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gisteren was ik naar de dierentuin en maandag ga ik naar Toscane. Ik ben eigenlijk best een bofferd.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 10:53
Verwijderd
Citaat:
shit dus, wil ik informatie over de vavo, blijkt het dat je je in mei al had moeten aanmelden ja, toen wist ik al dat ik zou zakken? Dus dat loopt ook alweer fijn, jeej

morgen met de hond naar dierenarts, bloed testen. Ik hoop dat het deze keer nog beter is, want dan weet ik zeker dat de medicijnen aanslaan. Maar ze gaat vooruit, dus ik verwacht geen slecht bloedbeeld
Gewoon bellen hoor, er zijn veel mensen die zo laat nog zich aan willen melden. Op de vavo waar ik zat was dat geen probleem!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 12:41
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ohoh, ik voel de lymfeklieren in m'n nek een beetje opzetten en krijg een raar gevoel in m'n keel en m'n neus loopt langzaam vol. Gatsie, dat je je ziekte voelt worden is naar. Ik hoop maar dat ik gewoon verkouden wordt, en geen keelontsteking, want dat kan ik écht niet hebben deze week. Echt echt niet.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 14:16
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
nu
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 14:16
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
ga ik hem volspammen. ^^
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 14:16
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
want het zijn nog maar een paar posts
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 14:16
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
en ik bel nu met een vriendin ^^
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 14:17
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
En pap ligt in het ziekenhuis.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 14:17
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
=/
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24.