Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2008, 15:11
fractuur
fractuur is offline
@Nattigheid: welke hobby is zo duur dan?

OT: middagje vervelen, vanavond met heel veel meiden stappen en ik heb dinsdag een sollicitatie. Leuk. Maar nu wil ik wat te doen hebben. Mijn vriend zien of sporten of.. Naja. Geen zin om hard te lopen en in mijn eentje hockeyen of roeien heeft ook niet zoveel zin.
__________________
.. zegt de liberaal.
Advertentie
Oud 06-09-2008, 15:24
Verwijderd
Citaat:
@Nattigheid: welke hobby is zo duur dan?

nou ja...hobby Ik wil gewoon volgend jaar een week of 5 á 6 1 of 2 landen in Latijns-Amerika door. Zowel in studieopzicht als in interesse en vakantie. Maar dat is dus duur
Oud 06-09-2008, 16:32
Verwijderd
Aaaah.
*huil*, wat is het veel.
Oud 06-09-2008, 16:36
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Auw, ik heb een puistje op de zijkant van m'n hoofd en elke keer als ik met m'n oog knipper doet het echt pijn. Pff zo'n klein rotding.

Oh en ik ben ontzettend chagrijnig. Geen idee hoe het komt, maar het doet de sfeer in huis niet ten goede....

En de antwoorden van het tentamen van gister staan op internet. Ik heb maar 2 fout van de 30. Dus zelfs als ik keelontsteking heb kan ik nog goede cijfers halen, jeej.

Laatst gewijzigd op 06-09-2008 om 16:57.
Oud 06-09-2008, 17:11
ikkuh15
ikkuh15 is offline
wat is het moeilijk om weer te studeren
Kamp achter de rug, maar wat was dat moeilijk! Tjee, ik had het me wel anders voorgesteld...
__________________
*Giving up doesn't always mean that you're weak, sometimes it means you're strong enough to let go...*
Oud 06-09-2008, 17:25
Verwijderd
@duivelaartje: gefeliciteerd!
@ikkuh: goed van je dat je mee op kamp bent gegaan! Welke opleiding ga je doen?

OT:
Jee, ik heb voor het eerst 'echt' belastingaangifte gedaan.
*stiekem een beetje trots dat het gelukt is*
en verder vandaag echt weinig gedaan . Wel boodschappen gedaan en die aangifte dus, maar daarvoor heb ik tot 12 uur in bed gelegen. Naja, hopelijk voorkom ik op deze manier dat ik écht ziek word...
Morgen maar wel even aan de slag, anders zit ik maandag met een mond vol tanden...
Oud 06-09-2008, 17:54
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Duivelaartje: meteen in de eerste week al een tentamen? Wel echt heel goed, twee foutjes

Ifeellikerain: what's up? (})

Citaat:
Dat gelukkige gevoel moet je niet zomaar opgeven hoor. Maar misschien moet je er eens proberen achter te komen waarom je dat gevoel wel hebt op je werk, en niet bij je studie. Is het niet de juiste studie of spelen er andere dingen mee? Als het je zoveel gaat belemmeren, moet je er wat aan doen. Je mag er altijd met mij over praten, maar ik weet niet of ik je kan helpen. Heb je overwogen om proffessionele hulp te zoeken? Niet zomaar opgeven hoor, je bent het waard om door te gaan.
Citaat:
@ Heksjuh: ga er dan eens met je studieadviseur, decaan of een studentenpsycholoog over praten. Die nemen je tenminste serieus en hebben waarschijnlijk ook goede ideeën/oplossingen.
Ik weet het allemaal niet zo goed. De studie die ik nu doe heb ik altijd al willen doen. Het ligt denk ik maar aan het studeren dan aan de studie zelf, de stress enzo die het met zich meebrengt. Ik moet er allemaal eens rustig over nadenken, waarom ik met mijn studie niet gelukkig ben. En misschien heb ik daar wel hulp bij nodig, maar ik vind het moeilijk/eng om hulp te vragen

Ik durfde thuis niet eens toe te geven hoe erg ik het vond. Een nachtje ben ik er nu geweest, eentje maar. Ik zie zo op tegen maandag. Tegen morgen al, want dan moet ik spullen gaan pakken.
Ik heb overal pijn. Mijn buik, mijn rug, mijn been en heup. Morgen trainen, mijn enige lichtpuntje. Al kan ik beter thuis blijven en aan mijn schoolwerk gaan. Maar ik ga wel trainen, een beetje afleiding en leuke mensen. En misschien dat mijn trainer oefeningen voor mijn rug weet.

Het komt allemaal wel goed. Het gaat goed, zolang ik niet te veel nadenk.
Maar wie probeer ik eigenlijk voor de gek te houden.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 06-09-2008, 18:16
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
@Heksjuh: Probeer deze week echt de hele week, dus van maandag tot vrijdag op je kamer te zitten. Ik weet dat het heel moeilijk zal zijn, maar probeer het een beetje gezellig te maken. Nodig iemand van je studie uit om samen met je te eten één van de avonden, ga lekker tv kijken, bel elke dag even met huis. Probeer ook de voordelen van je kamer te zien; niet die lange reistijden en meer tijd om te studeren. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het er helemaal niet leuk vind. Het is niet gezellig, nog niet je eigen plekje, alleen maar je studie waar je mee bezig bent en niet het leuke werk en die collega's die je in het weekend hebt. Maar ik denk dat het vanzelf beetje bij beetje beter kan worden.

Oh ja, ik had inderdaad in de eerste week meteen een tentamen. Maar het was vooral veel stof en niet moeilijk. Wel een paar nieuwe formules over radioactiviteit enzo, maar zoals natuurkunde altijd was; niet moeilijk wanneer je het principe doorhebt. Lullig is 't wel.
Oud 06-09-2008, 18:50
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Bleh, ik weet gewoon even niet meer wat ik wil... Straks maar even bij paps en mams ontstressen...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 06-09-2008, 20:08
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
zow mijn eerste lange week zit er weer op...
pff
maandag een hele dag gewerkt tot half 6
dinsdag kwam mijn vader vroeger thuis, ff langs de dokter, meteen door naar eerste hulp.
heeft daar 3 uurtjes gelegen i.v.m een onrustig hart (atriumfibrilatie) hij loopt al een jaar of 4 met pilletjes voor zn hart en bloedvaten en nu had ie last van een gejaagd gevoel (zoals hij dat zei)
in het ziekenhuis wilde ze hem eerst een shock geven (cardioversie) maar zijn bloed was te dik dus nu zit ie aan de marcoumar
het fibrileren is overigs ongevaarlijk maar toch, schrik altijd wel even.
's avonds moest ik naar school (waardoor ik ook niet met vaders mee kon) en kreeg meteen eeen heeeele boel informatie over t komende jaar.
waaronder de eerste toest 30 september waarvoor niemand weet wat we moeten leren
woensdag weer een dagje gewerkt, donderdag ook tot half 6 gewerkt, daarna om 6 uur weer naar school
eerste lessen gehad (damn moeten echt heel veel doen in de komende weken)
vrijdag had ik een bruiloft van een soort of friend en was daar de hele dag aan kwijt. vandaag allemaal huishoudelijke taken, lig nu net 6 minuutjes op mn bed... eindelijk

*ow ennuh knuffel voor de mensjes hier*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-09-2008, 08:56
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Heksjuh: het is niet eng, daar zijn die mensen voor. En een studentenpsycholoog is er ook voor studiegerelateerde problemen. En desnoods heb je maar 1 gesprek, dat kan ook. En verder wat Duivelaartje zegt, probeer het eens een week en maak het een beetje gezellig. Natuurlijk is het niet leuk om helemaal alleen elke dag op je kamer te zitten. Spreek desnoods wat in Utrecht af na de les zodat je later op je kamer bent.

@ rare kwast: wat een drukte! Maar ik vind het wel knap van je dat je gewoon een deeltijdstudie naast je drukke baan gaat doen

OT: Het viel uiteindelijk (natuurlijk) wel mee gisteravond. Het was niet zo druk, de meeste mensen waren 's middags al geweest. En er was een buurvrouw van hen echt constant aan het woord. Echt vanaf het moment dat ze binnenkwam totdat ze wegging (tegelijk met ons) En dan zei iemand anders iets en dan haakte zij daar weer op in en weer een heel verhaal. Wel makkelijk, want dan viel het niet zo op dat ik niet zo veel zei

Nu weer typen. 1 stuk is nu af, daar ga ik ook niks meer aan veranderen, wacht eerst het commentaar wel af. Nu nog 1 deel typen, hoop dat ik dat red in 1 dag, maar zoveel informatie heb ik daar niet over.
Oud 07-09-2008, 12:05
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Metallica: ik ga ASW studeren, nee ik studéér ASW Ik vond het ook wel een gezellig feest ja, al was ik wel echt doodmoe.. Ik liep twee keer vlak langs je en keek je aan maar ik weet niet of je me nou herkende (denk het dus niet..) en wist ook niet of ik je nou moest begroeten (weet alleen je forumnaam haha, 'hoi, Metallica!')
@ kwast: wow.. dat klinkt behoorlijk intensief..! Knap dat je het kunt

OT: Wow, eindelijk rust. Gisteren na m'n werk eindelijk weekend. De hele avond alleen maar in bed liggen lezen & Babel gekeken wat overigens een onwijs goede film is! En vanochtend toch nog redelijk op tijd opgestaan en zit nu lekker niets te doen. Nou ja, ik ben druk bezig met mailtjes beantwoorden, alle boekjes van de intro door te lezen, administratie bijwerken, en alles doen waar ik de afgelopen week geen tijd voor heb gehad. En dan vanmiddag ga ik lezen voor m'n studie.. haha, wow ben echt een beetje heikneuterig vandaag, maar ik geniet echt van alles wat ik doe. Eindelijk weer wat lezen en doen voor een studie, voor iets waarbij je moet nadenken (over 2 weken ben ik het helemaal zat, let op), meubels uitzoeken in de ikea-gids, madame bovary lezen en lekker wegdromen, met mooie muziek naar buiten staren.. Hmm <3
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 07-09-2008, 12:11
Verwijderd
Citaat:
nou ja...hobby Ik wil gewoon volgend jaar een week of 5 á 6 1 of 2 landen in Latijns-Amerika door. Zowel in studieopzicht als in interesse en vakantie. Maar dat is dus duur
Alleen het ticket Ik was in totaal nog geen 500 euro kwijt voor Bolivia en Peru. (Zit me ondertussen af te vragen of je niet goedkoper met een boot mee zou kunnen reizen, hoewel dat natuurlijk wel langer duurt, maar lijkt me wel geniaal).

Ik voel me trouwens goed lalalala behalve dat ik ontiegelijke spierpijn heb van squash vrijdagavond, elke keer als ik moet opstaan of mijn benen optil doet het pijn En dan nog gaan hardlopen ook, gek ben ik. Of mijn moeder, ik laat me meeslepen. Maar leven is leukleukleuk! En nu huiswerk maken -_-
Oud 07-09-2008, 12:15
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Pff ik snap niks meer van mezelf. Nu zit ik thuis bij mijn ouders en nou kan ik niet wachten totdat ik morgen weer naar Utrecht ga.
Ben benieuwd naar het college morgen terwijl ik me niet kan voorstellen dat ik dit een leuk vak vind (onderzoeksmethoden).

Nijn*, hoe zie jij er uit? Want je hebt geen fotoboek en ik wil je spotten maandag haha.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 07-09-2008, 12:19
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Offtopic: @ Dith: knap Haha, volgens mij hebben we morgen allebei hetzelfde college (17.15-19.00 M&T?) .. dan zie je me vast wel, ik probeerde jou ook te spotten de afgelopen dagen maar ik kon je nergens ontdekken.. Ik ben 1.73, donkerbruin lang haar met krullen, bruine ogen, loop waarschijnlijk in een spijkerbroek met hakjes eronder.. Ehm,, over pm wil ik je wel een foto sturen
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 07-09-2008, 12:50
Verwijderd
Oh, die stomme keel ook.
En ik zat wat te grasduinen op blackboard en nu ben ik toegevoegd aan 2 groepjes terwijl dat helemaal niet moet, maar ik heb geen idee hoe ik dat nou weer ongedaan kan maken. Waarom doe ik dat dan ook weer? *zucht*. Naja, zie morgen wel. Maar voel me waardeloos , maar niet daardoor alleen.
Waarom heeft 'ie nou niet terugggebeld? Stiekem zit het me toch wel dwars...
En nu ga ik heel snel naar de bus, even de stad in, even wat anders.
Oud 07-09-2008, 12:55
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Citaat:
Offtopic: @ Dith: knap Haha, volgens mij hebben we morgen allebei hetzelfde college (17.15-19.00 M&T?) .. dan zie je me vast wel, ik probeerde jou ook te spotten de afgelopen dagen maar ik kon je nergens ontdekken.. Ik ben 1.73, donkerbruin lang haar met krullen, bruine ogen, loop waarschijnlijk in een spijkerbroek met hakjes eronder.. Ehm,, over pm wil ik je wel een foto sturen
Offtopic: Stuur maar . Ik ben heel makkelijk te herkennen, gewoon een bolletje met een chagrijnig gezicht haha.

Volgende week eindelijk weer een hockeywedstrijd! Voelt vandaag echt vreemd want de trainingen zijn allang begonnen en nou is het zo'n "lege" zondag zonder wedstrijden terwijl mijn zusje (bij de jeugd) gisteren alweer is begonnen.
Eigenlijk zou ik volgende week op antropologieweekend gaan maar er waren maar 42 plaatsen voor 112 mensen dus dat zat al vol. Van de ene kant vind ik het zonde maar van de andere kant betekent dat dus weer met vriendinnetjes lekker hockeyen en naborrelen(L).
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 07-09-2008, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Alleen het ticket Ik was in totaal nog geen 500 euro kwijt voor Bolivia en Peru. (Zit me ondertussen af te vragen of je niet goedkoper met een boot mee zou kunnen reizen, hoewel dat natuurlijk wel langer duurt, maar lijkt me wel geniaal).
tel daar inderdaad een ticket bij op van 1500 euro
Maar het afgelopen jaar heb ik al twee van die tickets gekocht, en ben heb ik de derde voor komende december reeds half afbetaald bij paps en mams. dus dan moet ik na december hard sparen voor iets anders die kant op

ontopic: opruimopruimopruimopruim. zuchtje, morgen begint dan echt datgene wat ik zo lang heb kunnen uitstellen. En dit weekend is het een fucking jaar geleden. Get out of my head.
Oud 07-09-2008, 13:17
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
@ kwast: wow.. dat klinkt behoorlijk intensief..! Knap dat je het kunt
ja tis intensief maar ik kan nog niets hoor nijn.
heb pas een week gehad
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-09-2008, 13:42
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
@Heksjuh: Probeer deze week echt de hele week, dus van maandag tot vrijdag op je kamer te zitten. Ik weet dat het heel moeilijk zal zijn, maar probeer het een beetje gezellig te maken. Nodig iemand van je studie uit om samen met je te eten één van de avonden, ga lekker tv kijken, bel elke dag even met huis. Probeer ook de voordelen van je kamer te zien; niet die lange reistijden en meer tijd om te studeren. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het er helemaal niet leuk vind. Het is niet gezellig, nog niet je eigen plekje, alleen maar je studie waar je mee bezig bent en niet het leuke werk en die collega's die je in het weekend hebt. Maar ik denk dat het vanzelf beetje bij beetje beter kan worden.

Oh ja, ik had inderdaad in de eerste week meteen een tentamen. Maar het was vooral veel stof en niet moeilijk. Wel een paar nieuwe formules over radioactiviteit enzo, maar zoals natuurkunde altijd was; niet moeilijk wanneer je het principe doorhebt. Lullig is 't wel.
Citaat:
@ Heksjuh: het is niet eng, daar zijn die mensen voor. En een studentenpsycholoog is er ook voor studiegerelateerde problemen. En desnoods heb je maar 1 gesprek, dat kan ook. En verder wat Duivelaartje zegt, probeer het eens een week en maak het een beetje gezellig. Natuurlijk is het niet leuk om helemaal alleen elke dag op je kamer te zitten. Spreek desnoods wat in Utrecht af na de les zodat je later op je kamer bent.
Woensdag heb ik trainen, dus ben ik er in ieder geval even uit. En ik heb geloof ik twee dagen tot half zes, dan zit ik ook niet een hele dag daar niks te doen. Vooral het eten vind ik heel moeilijk, misschien dat een vriendinnetje mee wil eten

Ik voel me zo beroerd nu, lichamelijk. Gisteravond ineens weer veel pijn in mijn rug, vanmorgen ging het wel. Maar met trainen ging het dus niet. Ik heb het rekken meegedaan, dat ging nog wel maar toen we naar achteren moesten buigen deed het echt pijn en dat ging niet meer weg. Daarna nog eventjes meegedaan, maar toch maar aan de kant gaan zitten. Ik vond het wel leuk om te kijken en zo een beetje de termen te leren, maar ik had liever meegedaan. Volgens iemand keek ik alsof ik elk moment kon gaan huilen. Ik voel me nu verder ook niet lekker. Handig, dit kan ik nu echt niet gebruiken
Mijn trainer/baas (een van de bazen van de winkel is ook mijn trainer) heeft me naar huis gebracht. Hij zei dat ik nu toch echt een keertje naar de huisarts of fysio moet. Ik weet ook wel dat dat verstandiger is, want het komt elke keer weer terug. Hij heeft er ook even naar gekeken, maar hij kan niet verklaren dat het elke keer zo'n pijn doet want hij voelt niks geks aan mijn spieren en mijn wervels zitten ook goed. Ik heb helemaal geen tijd voor fysio. En naar de huisarts gaan zit er ook niet in, want ik ben de hele week niet thuis. En mijn ouders weten helemaal niet dat ik nog steeds met mijn rug zit
Even kijken hoe het deze week gaat met mijn rug, anders ga ik volgende week wel naar de huisarts. Al zeg ik dat iedere keer.

Het voelt echt alsof ik ziek aan het worden ben. Hopelijk komt dat alleen door mijn rug en is het morgen weer voorbij. Want anders kan ik woensdag ook niet trainen en ik wil het wel.

Ik kan alleen maar afwachten. Afwachten hoe het met mijn rug gaat, afwachten hoe het deze week op mijn kamer gaat.
Ik denk dat er veel huilposts komen van mij aankomende week
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 07-09-2008, 13:50
Verwijderd
Citaat:
tel daar inderdaad een ticket bij op van 1500 euro
Maar het afgelopen jaar heb ik al twee van die tickets gekocht, en ben heb ik de derde voor komende december reeds half afbetaald bij paps en mams. dus dan moet ik na december hard sparen voor iets anders die kant op

ontopic: opruimopruimopruimopruim. zuchtje, morgen begint dan echt datgene wat ik zo lang heb kunnen uitstellen. En dit weekend is het een fucking jaar geleden. Get out of my head.
Wow, dan koop je écht te dure tickets Ik heb met KLM gevlogen en toen was ie nog 1400 euro. Als je via het internet kan boeken (moet je dus wel een creditcard kunnen lenen), is het 1100 ofzo.

Maar okee, dat zal je allemaal wel weten want jij gaat veel vaker, dus er is vast een andere reden dat het zo duur is
Oud 07-09-2008, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Wow, dan koop je écht te dure tickets Ik heb met KLM gevlogen en toen was ie nog 1400 euro. Als je via het internet kan boeken (moet je dus wel een creditcard kunnen lenen), is het 1100 ofzo.

Maar okee, dat zal je allemaal wel weten want jij gaat veel vaker, dus er is vast een andere reden dat het zo duur is

december is hoogseizoen vandaar. Mijn andere tickets waren ook 'maar' 1100 euro. Maar het is allemaal heel onlogisch, want als we een dag eerder hadden gevlogen, hadden we nog eens 140 euro extra betaald heel raar.
Oud 07-09-2008, 14:39
Verwijderd
Citaat:
december is hoogseizoen vandaar. Mijn andere tickets waren ook 'maar' 1100 euro. Maar het is allemaal heel onlogisch, want als we een dag eerder hadden gevlogen, hadden we nog eens 140 euro extra betaald heel raar.
Hoogseizoen, echt? Waarom, in het regenseizoen kun je toch vrijwel niet rondreizen? (Iig in Bolivia niet, ik moet er niet aan denken om in een stortbui over die weggetjes te rijden Je spoelt met je auto zo de berg af).

OT: Arrrgh waarom zijn 18e-eeuwse Engelsen altijd zo godsgruwelijk langdradig? *haartrek*
Oud 07-09-2008, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Hoogseizoen, echt? Waarom, in het regenseizoen kun je toch vrijwel niet rondreizen? (Iig in Bolivia niet, ik moet er niet aan denken om in een stortbui over die weggetjes te rijden Je spoelt met je auto zo de berg af).

OT: Arrrgh waarom zijn 18e-eeuwse Engelsen altijd zo godsgruwelijk langdradig? *haartrek*

is best te doen hoor, rondreizen. maar ik geloof dat het hoogseizoen qua ticketprijzen ook maar een paar weken in december betreft. Want de eerste keer vloog ik begin januari voor normale prijs. (wanneer ging je ook weer?)

OT: ik. verveel. me. Honger. Moe. Ik wil niet!
Oud 07-09-2008, 14:43
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
damn ben nu al super moe, de week moet nog beginnen hoor
*pakt zichzelf bij kop en kont* nokken
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-09-2008, 15:17
Verwijderd
Citaat:
is best te doen hoor, rondreizen. maar ik geloof dat het hoogseizoen qua ticketprijzen ook maar een paar weken in december betreft. Want de eerste keer vloog ik begin januari voor normale prijs. (wanneer ging je ook weer?)

OT: ik. verveel. me. Honger. Moe. Ik wil niet!
(Ben al terug )
Oud 07-09-2008, 15:28
Verwijderd
Citaat:
(Ben al terug )
heb ik dat.
Oud 07-09-2008, 15:44
Verwijderd
Naar de stad geweest en ik heb een broek gekocht waarvan ik inmiddels alweer besloten heb dat ik 'm toch terug ga brengen. Hij is gewoon nét te kort.
Jammer wel, want een maat langer was echt weer net te lang.

'k Voel me nog steeds somber en weet niet goed wat ik eraan moet doen.
Kan wel proberen te gaan studeren om toch nog het gevoel te krijgen dat ik iets nuttigs gedaan heb, maar ik kan me toch niet concentreren, dus waarschijnlijk frustreer ik mezelf daar alleen maar mee.
Dus wordt het denk ik toch maar een dvdtje of boek lezen ofzo.
Oud 07-09-2008, 15:48
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Jeej, filmpje voor Honours van morgen af. Hij is echt maf, maar m'n ouders vinden het leuk. Hij duurt 5 min en daarvan vertel ik in 1,5 minuut waarom ik geschikt ben voor het HP en wat ik ermee wil bereiken, kort maar krachtig. Langer wil ik m'n groepsgenoten het niet aandoen, want ze moeten het nog 2 jaar gaan volhouden met mij geklets. Ben benieuwd wat de rest maakt!
Oud 07-09-2008, 15:56
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Jeej, filmpje voor Honours van morgen af. Hij is echt maf, maar m'n ouders vinden het leuk. Hij duurt 5 min en daarvan vertel ik in 1,5 minuut waarom ik geschikt ben voor het HP en wat ik ermee wil bereiken, kort maar krachtig. Langer wil ik m'n groepsgenoten het niet aandoen, want ze moeten het nog 2 jaar gaan volhouden met mij geklets. Ben benieuwd wat de rest maakt!
Mogen wij 'm ook zien (a)

Knuffel voor rare kwast, en een beetje energie voor deze week!
En ook een knuffel voor lienepien (})
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 07-09-2008, 16:19
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Mogen wij 'm ook zien (a)

Knuffel voor rare kwast, en een beetje energie voor deze week!
En ook een knuffel voor lienepien (})
Haha ik zal eens kijken of 'ie youtube oplaadbaar is.
Oud 07-09-2008, 18:28
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Heb echt nauwelijks wat getypt vandaag, het lukt weer niet echt, terwijl het nu toch niet zo lastig meer is.. Nu nog even proberen en dan morgen afmaken en insturen en dan dinsdag even geen studie, hopelijk kunnen ze me nog inplannen voor werk.

En ik heb net even een nieuwe avatar in elkaar geflanst. Hij wilde alleen niet in het blauw, maar misschien heb ik m'n ouder nog ergens op m'n andere computer staan.
Oud 07-09-2008, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Ifeellikerain: what's up? (})
m'n studie een beetje onderschat en op kamers gaan in dezelfde week misschien ook wel een beetje. Maar komende week moet al beter gaan. Ik zit alleen zó te twijfelen of ik tijd genoeg heb om te gaan sporten/dansen, of dat ik dit jaar echt helemaal niks moet doen. Sport is beter en mensen kennen en bla maar als ik dit jaar niet haal daardoor dan weet ik echt niet wat ik doe. Nouja. Vrijdag moet ik het weten. Utrecht vind ik in ieder geval heel leuk en mijn studie ook, nu nog leren plannen.

Hoe is het met jou, inmiddels? Succes deze week! Wat duivelaartje zegt, je kamer wordt vanzelf meer je eigen plekje (haha, hoor mij, ik heb al 7 nachten doorgebracht op de mijne )

En nu nog even bellen en een heleboel lezen.
Oud 07-09-2008, 19:32
Verwijderd
Over minder dan een week ben ik 19. Oud.(A) Heb wel ontzettend veel zin in dat weekend! Vrijdag vier ik mijn verjaardag bij mijn vader, zaterdag is mijn beste vriendin jarig en zondag vier ik het bij mijn moeder en die zondag is pruts0r jarig!^^ Hoop dat ik zaterdag dan de boodschappen mag doen voor het feestje bij mam! Misschien zelfs met mam erbij! Eindelijk iets met mama samen doen.
Had trouwens die zaterdag(13 sep) alsnog vrij gekregen van mijn werk, ook al had ik het eigenlijk te laat gevraagd! Echt een feestweekend!<3333333 Oja, 2 weken later geef ik ook nog een feestje voor mijn vrienden.(A)
Oud 07-09-2008, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Mogen wij 'm ook zien (a)

Knuffel voor rare kwast, en een beetje energie voor deze week!
En ook een knuffel voor lienepien (})

Knuf terug! (})
Heb ik het mis, of heb jij een tijdje hier niet gepost? (Of misschien heb ik gewoon héél slordig gelezen )
Succes komende week op je kamer. Hoop dat het snel went!

OT:
Vanmiddag heb ik 2 afleveringen van de Gilmore Girls gekeken, Was wel fijn en voel me niet eens heel erg schuldig dat ik niet gestudeerd heb.
Maar aankomende week moet het beter. Anders red ik nooit wat ik me tot doel gesteld heb (en dat is al een vak minder dan normaal per kwartaal zou moeten). Dus ik moet een manier vinden om me toch maar tot dat héél nare vak te zetten.
En ik baal, want ik heb een wondje waarvan ik dacht dat het eindelijk dicht aan het gaan was en nu is 't toch weer open.

Maargoed, genoeg zeurpost voor nu van mij.
Nu ga ik mezelf onder de douche schoppen, Medium kijken, goed slapen (met de nadruk op goed) en dan morgen op tijd op en aan de slag. Een goed begin van de week is het halve werk. Toch?
Oud 07-09-2008, 19:50
Verwijderd
Ugh, al dat studiegezeik. Maar ik heb een knoop doorgehakt: heb me uitgeschreven voor t Islam-vak, ik zie het gewoon écht niet zitten.
Oud 07-09-2008, 19:51
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik ben echt, echt, echt moe. Maar als ik er dan over nadenk valt het eigenlijk best mee, woensdag ga ik van 's morgens tot 's avonds aan de literatuurstudie en zo veel is het tot nu toe ook nog niet, tenzij ze morgen met rare dingen komt die ik niet kan voorzien.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 07-09-2008, 20:49
kroot
kroot is offline
Mijn eerste week was druk. En wat een chaos op de HKU, er stonden 6 uur les niet op mijn rooster, wardoor ik mijn eerste hoofdvakles heb gemist
Ik voel me wel gelijk onzeker: heb het idee dat iedereen meer weet, beter zingt, beter is in solfège enz.
Donderdag erg heftige PMT gehad, maar wel goed.
Pff ik wil zo veel zeggen/typen, maar het komt er niet echt uit vandaag
Oud 07-09-2008, 20:57
Verwijderd
Vandaag wil het allemaal niet zo lukken. M'n studie is lastig en veel. Wel leuk zo'n minor om door te stromen naar de uni maar een heel verschil met het hbo. En ik twijfel of ik het wel aankan en dus of ik de hele uni straks wel aankan. Maar misschien stress ik teveel, heb pas twee weken gehad, moet nog even in het studieritme komen. Aankomen lukt ook nog niet goed, maar misschien heeft dat ook wel iets langer dan één week nodig.
Ik voel me een beetje gestoord vandaag, ik kan de wereld en het leven even niet zo goed aan. En dat komt vast wel terug, morgen tijdens college, onder de mensen gaat het vast beter. Dus nu maar even parkeren ofzo. Doen alsof het normaal is dat je niks voelt, denkt, weet. Ach en wee.
Oud 07-09-2008, 21:08
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Jeej, mijn huisgenootje is terug. (L) En morgen komt m'n andere ook en dat is fijn, en gisterenavond heb ik de hele avond met mn twee liefste vriendinnetjes gepraat en gekletst en M&M's gegeten en dat was superleuk. Daarnet heb ik anderhalf uur creatief lopen doen maar das goed voor me, dat valt onder "goed voor jezelf zorgen". T gaat niet helemaal lekker tussen mn vriendje en mij maar goed. Ik ga maar eens mn todo-list afwerken.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 07-09-2008, 21:08
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Btw ik kan wel heel vaak "maar" in één post zeggen!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 07-09-2008, 21:23
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ooh, m'n huisgenootje gaat een 2e studie literatuurwetenschappen erbij doen en nu ben ik weer helemaal verleid om misschien toch een minor literatuurwetenschappen te gaan doen. Buh, het past helemaal niet bij m'n studie en ik kan denk ik beter bmw-vakken doen om een bepaalde richting op te gaan, maar literatuur omg. <3
Oud 07-09-2008, 21:36
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Op zich 'fijn' om hier meteen zoveel mensen te horen hun studie...

Ik heb m'n eerste stageweek er op zitten, en ik was eerst heel positief, maar nu ik zie wat er allemaal voor school moet gebeuren, slaat de angst alweer toe... Meteen weer zo bang dat ik het niet zal halen.. En ik moet die angst aan de kant zetten, want hij is niet geheel realistisch, dat weet ik. Dit was pas de eerste week, en die is goed verlopen. We zien vanzelf hoe het verder gaat, alles staat nog open.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 07-09-2008, 22:30
Verwijderd
@roosje, je post altijd zo positief <3
ot:
hoestend, maar na een halve liter B&J en chocolade gaat het alweer beter ik mis echt een liefje om me heen voor dit
Oud 07-09-2008, 22:50
Verwijderd
ik ben mezelf niet of al die jaren nooit geweest, ik voel me een beetje zoals het liedje ofzo. En het gaat allemaal niet lekker en ik wilde dat ik dingen kon maken zoals ze horen te zijn, zoals ik eens een keertje graag wil. En ik ga morgen wat drinken met een vriend van me en ik heb maatjes gemaakt op school maar ik ben er niet echt bij ofzo. Ik weet niet zo goed meer wie ik ben, wat ik moet doen, waarom ik er ben en waarom ik doe zoals ik doe. Ik wil gewoon tegen haar aankruipen en alles zo laten zijn zoals het was en hopelijk weer zal zijn.
Oud 07-09-2008, 23:36
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Wat een chaos ineens... Zo wil ik het helemaal niet! Ik wil op tijd op mijn afspraken komen en helemaal niet hoeven haasten. Zal blij zijn als het morgenavond is en de rust is teruggekeerd. Nu ga ik eerst lekker slapen
Oud 08-09-2008, 07:21
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ach, ik kan niet meer. Het is zo makkelijk, je eigen ruiten ingooien. Het voelt zo veilig, zo vertrouwd..
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-09-2008, 07:58
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nou jongens, vandaag begint het dan. Ik weet niet zeker of ik er zin in heb.

Maar, dit weekeinde was heel leuk en ik voelde me zo goed en ik heb zo goed gegeten en laat dat alsjeblieft zo blijven, laat die studiedingen dat niet verpesten.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Simple-Art Topic
Cherry Springs
500 11-10-2008 14:31
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #134
Missy1234567890
4 08-09-2008 09:44
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58.