Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2009, 20:09
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Darkfairy: niet bang zijn het te verpesten. Het voelt toch goed, en je kan het toch met haar vinden? Dat zal vast niet voor niks zijn En *knuffel*


OMG ik kom net uit de sportschool. En dat had ik echt maanden eerder moeten doen. Hoewel, dat zeg ik nu, maar ik weet natuurlijk niet hoeveel spierpijn ik morgen ga hebben. En mijn dag heeft nu wel lang geduurd. Ik stond vanmorgen om 4 uur al naast mn bed. Ik kreeg vandaag op mn werk opnieuw de vraag waarom ik geen vriendje heb. Grmbl. Ik voel me al alleen genoeg. Maar gelukkig kan ik tegen ze zeggen dat er een reden voor is, zonder dat ik m hoef uit te leggen. Ik ben wel gek op mijn collega's. T is kut dat er een aantal leukers weggaan.

And I don't know a soul who's not been battered
ja mischien heb je wel gelijk en dankje jij ook een *knuffel*.

Citaat:
@ Heksjuh: ik heb inderdaad medicijnen en mijn waardes zijn weer goed, maar de vermoeidheid blijft. Of het er mee te maken heeft weet ik niet.

@darkfairy: verschilt tussen de 27 en 58, ik ben de jongste met mijn 21 jaartjes. En maak je niet druk meid. Het voelt nu goed met dat meisje, probeer daar van te genieten.

@Dith: wat maf, dat heb ik dus ook! Veel mensen lijken mijn vermoeidheid niet te begrijpen. Het is iets waar ik me maar "gewoon" overheen moet zetten. Dat het allemaal tussen mijn oren zou zitten is een veel gemaakte veronderstelling. Ik heb dan ook wat ziektes tussen mijn oren, maar dat betekent niet dat alles tussen mijn oren zit, toch?!
ok dan zitten er toch een paar van je leeftijd maar ik snap wel dat je er een paar van 21 bij wilt hebben dat is ook wel leuk van je eigen leeftijd ja .
hier zijn de jongste 18 en de oudste ook ergens in de 50.
en ja ik probeer er maar positief over te denken dat we het goed kunnen vinden.
ot.
blegh ik moet telkens maar aan woensdag denken.
dat ik en dat meisje in het cafe hier waren op het terrein.
en dat een man aan me vroeg of ik zijn kamer wou zien.
en toen we terug naar de afdeling liepen liep hij ons achterna.
en we keken achter om en toen stond hij met zijn lul in zijn hand.
en liep hij ons een stuk achterna.
dat beeld wil maar niet verdwijnen.
we hebben gisteren wel een gesprek met hem en een van de verpleging van zijn afdeling gehad en met een van de verpleging van onze afdeling erbij.
want voor dat we dat gesprek hadden ontkende hij nog.
het is nou wel opgelost maar dan nog blijft dat klote beeld in me hoofd zitten.
en vandaag op het werk was ik bijna constant afwezig en in de war.
en andere hadden ook door dat het vandaag minder ging.
de afdelingsleider en een collega hadden dat door.
en nou ben ik best wel bekaf en nog steeds gespannen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Advertentie
Oud 30-01-2009, 20:38
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
nou leuk.. volgende werkstuk waar ik wellicht nog harder aan het gewerkt is maar een 6.5 waard
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 30-01-2009, 20:58
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Vandaag behoorlijk veel gedaan, allemaal dingen die al veel te lang waren blijven liggen. Heb eindelijk mijn bezwaar op de post gedaan voor de politie, heb veel afspraken gemaakt, dingen voor de uni geregeld. Kreeg een brief met een waarschuwing omdat ik volgens osiris mijn eerste twee vakken niet had gehaald en daardoor kans liep op een negatief BSA. Ja jezus, als ze daar vergeten mijn 7,5 voor sociologie in te voeren zodat dat er pas over een paar weken op staat, nogal logisch. Gaat echt nergens over, ik heb het gewoon gehaald. Verder net een heel hoofdstuk voor statistiek gelezen, dus zondag hoef ik er nog maar eentje. En het viel me eigenlijk best mee, veel herhaling van M&T-1 en ik heb zelfs nog wat extra sommetjes gemaakt om het echt goed in mijn hoofd te krijgen. Mijn goede voornemen is dan ook om vanaf het begin af aan bij te blijven met statistiek, dan kan ik het best halen.

Ondanks nuttige dingen doen voel ik me niet goed. Ik heb etentje van vanavond afgezegd, ik voel me vermoeid en down en heb echt geen zin om dan 'gezellig' met die meiden te gaan zitten kakelen. Ook weer therapie gehad en mijn god, soms kan ik haar echt wel schieten. Ze lijkt te doen alsof ze alles al weet en heeft geanalyseerd en jezus, ik kon er niets aan doen maar werd er zo tegendraads van. Voel me erg onbegrepen en verstrikt in mijn eigen gedachten. Morgen werken en daarna visite, zondag papa jarig en dan begint alle drukte alweer. Het is wel veel allemaal, ik heb constant het idee dat ik diep adem moet halen en door moet gaan, niet echt ideaal als alle drukte nog moet gaan beginnen. Voel me echt heel erg moe dus ik denk dat ik maar lekker mijn bed in duik met m'n mooie boek en dan morgen weer knallen. Probeer het slechte en vervelende gevoel een beetje weg te duwen maar het wil niet echt lukken, het blijft mij me terugkeren en ik los het weer eens op oude vertrouwde -en dus slechte- manieren op..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 30-01-2009, 21:11
Verwijderd
Sommige dingen zijn te komisch voor woorden.
En daar laten we het bij voor vanavond.
Oud 30-01-2009, 21:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Nijn: bijblijven en oefenen is het toverwoord bij statistiek. Ik zag er als een berg tegenop. Zag al rampscenario's van vier herkansingen en het nog niet halen, etc. Wij moesten elke week opdrachten maken en die dan inleveren en als je dat elke week deed kreeg je een bonuspunt. Ik heb me rot gewerkt aan die opdrachten, snapte er eerst echt niets van, heb echt lopen huilen en schreeuwen en m'n boeken door de kamer gesmeten maar uiteindelijk ben ik geslaagd voor statistiek met een 9
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-01-2009, 21:49
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
blegh wat een klote gedoe.
en wat een klote gedachte's.
en wat een klote paniek.
klotezooi.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 30-01-2009, 22:29
Verwijderd
Wat een goede cijfers allemaal, gefeliciteerd voor diegene die een mooi cijfer hebben behaald
-
Slapen, samen met mijn ziekenhuis maatje. Gewoonweg slapen.....
Oud 30-01-2009, 23:35
kroot
kroot is offline
Ik ben echt een mega loser: vorige week de 2 keer dat ik naar school moest niet geweest, me deze woensdag er toe gezet, maar vandaag ook weer niet. Ik kan mezelf wel schieten. Vandaag de hele dag in bed gelegen.
Vorige week voelde ik me op een gegeven momen erg slecht, en het was midden in de nacht. Ik twijfelen of ik de crisisdienst zou bellen, maar ik dacht als dat zo gaat als de vorige keer heb ik er niets aan. Toen al mijn moed verzameld en mijn 'lease-ouders' gebeld. Maar het hielp totaal niet, ik durfde gewoon niet echt te zeggen wat ik voelde en dacht, en klapte voornamelijk alleen maar dicht. Dus na het gesprek kon ik helaas mijn eigen destuctiviteit niet tegenhouden. Ik baal echt.
En ik krijg mezelf ook niet er toe gezet om als ik me zo voel, om er over te schrijven, of een g-schema te maken. Grrrrr
Oud 30-01-2009, 23:52
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
^^ Vandaag kan niet beter. <3 Naja, de komende tijd vast ook niet. Ik had vandaag een date en nouja, eerste keer dat we elkaar zouden zien, Eva en ik, maar we hadden wel een aantal weken heel intensief gemaild en gesmst, maar dan niet kleffe mails, maar heel open praten over dingen die we normaal wegdrukten. Zij is voor mij de eerste tegen wie ik helemaal open durf te zijn, zonder angst, en ik ben die persoon voor haar.

Vandaag was denk ik een van de mooiste dagen in de 19 jaar dat ik leef (en ik overdrijf niet), en ik ben vandaag innerlijk meer gegroeid dan wanneer van tevoren dan ook. Ik heb dr nog gesmst toen ik op weg was naar huis en toen ik bijna thuiswas, ontving ik een hele lange sms terug, die werd afgesloten met *mag ik je vriendin zijn?*

Dat had ik compleet totaal niet verwacht, maar toen ze me een paar uur daarvoor vroeg of ik verliefd op haar was, wist ik al dat ik verliefd was, maar ik heb gezegd dat ik het niet wist, aangezien ik het niet wilde overhaasten. Maar dit voelt heel, heel, heel erg goed, vooral omdat deze liefde op basis van emotie is en het waarderen van elkaar.

Ik houd van dr. =)
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 31-01-2009, 02:13
Verwijderd
aargh, 'elfjes' in mijn huis!, het kán zó lastig zijn, ik ben gelukkig allang niet meer de enige die gelooft in 'iets meer' dan verdwijnende spullen, overklaarbaar gekleurde vlekken op objecten, kleine schaduwen, ik vind het leuk, meestal, <3
mijn bank is wel eens in de blink of an eye verdwenen, hehehe.
maar nu is het mijn portefeuille. ik kan hier maar beter iets héél goeds voor terugkrijgen.
en nu voelt het alsof iemand zich heeeel erg schuldig voelt in deze kamer...
Ik wil een leuk vriendinnetje waarmee ik hierom kan lachen en huilen <3. sigh. ze zijn er wel, maar wachten duurt zo lang.
ik ga op bed.
Oud 31-01-2009, 09:11
Verwijderd
And all the grown-ups say, sorry kids we got no reply...

Ik moet niet vergeten dat ik naar mijn muziek moet leven, moet werken, moet handelen. <3 Stressss, tentamen nog geen 12 uur geleden gemaakt en ik moet nu alweer zoveel doen, omdat ik het zo gepland heb. Maar aw, gister was het zo gezellig, flirty gezellig, ik weet niet. I said i'd like you to be mine! maar ik heb niet het lef om dat echt te zeggen. Even dit weekend en maandag hard werken, en dan!

Edit: arrgh. Ik wil de werkkamer voor mezelf, grr.

Laatst gewijzigd op 31-01-2009 om 09:38.
Oud 31-01-2009, 09:27
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
@ Pruts0r: geniet van alle voortvarendheid van dit moment =) Volgens mij gaat het wel goed? Ik lees ten minste posts met een hoog blijheidsgehalte
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 31-01-2009, 09:43
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik erger me aan mijn lichaam. En oké oké, ik heb tegenwoordig vaak echt maar een uur per dag maagpijn of zo, maar wel nu vaak 's nachts&'s ochtends buikpijn en ik heb al weken last van oorpijn af en toe en het is allemaal niet dramatisch of zo, maar ik erger me eraan.

Vandaag heb ik vrij en dat is fijn. En morgen naar een lezing en dan ga ik lief zijn voor mijn vriendinnetje want dat heeft ze verdiend. Dus dat is ook fijn.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 31-01-2009, 10:00
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Bah, eindelijk een keer een weekend waarin ik niet hoef te studeren, word ik ziek....
Oud 31-01-2009, 10:07
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Pruts0r wat gaaf! Ik ben blij voor je.

Ot: jaja. feestje gisteren was leuk. Fe. en ik hebben geconstateerd dat we elkaars beste vriendinnetjes in Utrecht zijn, dat is fijn. <3 Ik maak me wel een beetje zorgen om d'r. Wáárom hebben al mijn vriendinnetjes een problematisch liefdesleven?

& nu moet ik mijn paper schrijven.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 31-01-2009, 11:07
Verwijderd
Repel, wanneer gaan we meeten? Ik wil bij je langskomen Pruts0r, gaaaaf!

Huis even leeg, yessss. Strijken, wachten op t vriendje, vertalen. Straks even lekker de stad in, vind ik. Komt allemaal wel goed. <3
Oud 31-01-2009, 12:32
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik moest gisteren ook huilen bij GTST Heel onverwacht, want ik had dat gedoe met Anita niet gevolgd en het deed me niet zoveel, maar ik zette gisteren de televisie aan op het moment dat zij afscheid nam van haar dochtertje en daar moest ik echt opeens om huilen.

Tentamen gisteren ging heel goed. Ik zou het raar vinden als ik het niet heb gehaald, al durf ik het niet te hard te zeggen want dan zul je niet zien dat ik toch een onvoldoende heb. Beetje bijgeloof.

Ik wilde morgen eigenlijk niet naar trainen gaan, maar alle redenen om niet te gaan zijn makkelijk op te lossen. Er rijden geen treinen, maar ik kan met de metro dus dat maakt niks uit. En ik en mijn zus zijn jarig morgen, maar mijn zus wil per se vandaag cadeautjes geven (nouja, ze wil die van haar vandaag krijgen ) dus dan kan ik morgenochtend gewoon weg. En ik wil eigenlijk mijn trainer even spreken, want hij stuurde van de week al een lief mailtje en nu heb ik weer een mailtje en ik zit er bijna om te huilen Ik vind het moeilijk om te gaan met mijn 'situatie', om het zo maar even te noemen. Soms gaat het echt heel goed, maar op andere momenten gaat het echt niet. En in periodes dat het goed gaat, vind ik dat ik aansteller ben en dat het allemaal onzin is. Op de foto was niks te zien, dus het zal allemaal wel meevallen. Ik kan gewoon bewegen en ik heb het idee dat ik nooit heel veel pijn heb gehad, dat de pijn allemaal wel meevalt. Ik vind het moeilijk om met die gedachtes om te gaan en op momenten dat ik echt pijn heb vind ik het moeilijk om met de pijn om te gaan. En juist omdat ik vaak vind dat ik het allemaal overdrijf en me aanstel kan ik er ook niet met iemand over praten. Mijn moeder informeert de laatste dagen vaak hoe het mijn rug gaat en ik wimpel de gesprekken af. En het voelt alsof ik kan trainen en dat ik me aanstel dat ik het niet probeer, maar ik durf het niet. Ik ben bang te forceren.
En in plaats van dankbaar te zijn dat ik alle normale dingen kan doen en niet verga van de pijn, kan ik echt huilen om het feit dat ik niet kan (of durf) te trainen.

Volgens mij is hier geen touw aan vast te knopen. Maar het helpt wel om mijn gedachtes even op papier te hebben. Ik word echt gek van mezelf af en toe. Zoals nu.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 31-01-2009, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Repel, wanneer gaan we meeten? Ik wil bij je langskomen
ik heb nagenoeg elke vrijdag vrijgeregeld dit jaar, en de weekenden ook vrij. noem een datum daarop aangepast en dan komt het goed <3
gaan we ook magic spelen? :'D *lacht*
ot:
gister 4 kleine borrelglaasjes water neergezet verspreid over de woonkamer, water > altijd in beweging > de ultieme dromenvanger.
over mijn balkon uitgegooid, dichtbij huis, maar niet in huis.
zo maar ff boodschappen doen, gelukkig komt dat uit de gezamenlijke kas en gelukkig heb ik een reserve-pinpas! :hamster:
en het is een aangename 16 graden in mijn huis <3
Oud 31-01-2009, 13:26
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Auw, ik heb weer zo'n last van m'n rug. Ik kan echt niet meer rechtop lopen en zelfs ontspannen proberen te zitten, doet nu pijn. Hoop dat de paracetamol zo gaat werken, want dit is echt Wel een beetje eigen schuld, want ik heb het lopen forceren en dat had ik dus beter niet kunnen doen. Dus nu zit ik met een half gestofte kamer en moet vriendje de rest doen en stofzuigen. Nouja, het gaat gewoon écht niet.

Maar wel leuk, we hebben sinds gister een bank erbij, overgenomen van zijn zusje en het staat heel leuk hier in de kamer. Nu hebben we echt een soort zithoek, ik vind het wel gezellig. En de zon schijnt lekker naar binnen en het is hier zonder verwarming aan hartstikke warm.

Wel dat ik nu niks kan...hij gaat straks naar de korfbal (vroeg of ik mee wilde, maar heb gezegd dat ik niet wilde, nu gaat het al niet eens meer) en wil nog boodschappen doen. En we zouden vanavond naar de bios gaan...echt vervelend.
Oud 31-01-2009, 13:29
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Prutje. Mijn paper wil niet. Of correctie: ik wil niet. En ik moet nog even naar de stad. Lenzen fixen. Kaartje voor Sonic Syndicate. Maar dat kan volgende week ook wel, of morgen, of láter. Ik wil niet. Ik wil niet. Ik ben zo moe plotseling.

het komt door mijn muziek. door mijn vriendje dat ik hier wil hebben. Ik dacht dat mijn essay me zou helpen het te begrijpen maar dat valt tegen. Ik ga vanavond wel een stukje lopen met Sleep & Bohemian Like You & Faxed Invitation in mijn hoofd. Ik ben zo benieuwd naar M. en ik zou met J. moeten praten, misschien helpt het, en ze is heel open tegen me. Dusjaa.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 31-01-2009, 13:30
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik was om 9 uur wakker.
en ik ben al de hele dag verward en ik ril constant van de kou.
en me lijf doet pijn.
en ik weet wel dat ik er ben maar toch voel ik me heel erg niet aanwezig.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 31-01-2009, 13:40
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
@ missy.. paracetamol is niet de pijnstiller voor rugpijn... je kan beter gaan voor ibruprofen (ben ik eigenlijk tegen maar voor rugpijn ben ik voor)
ennuh zorg dat je een spiegel opbouwt he
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 31-01-2009, 15:40
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Hihi dankje allemaal, en ja, het gaat plotseling heel goed met me. Ik wist wel dat een relatie mij meer vrolijk zou maken, maar ik had nooit verwacht dat ik zon relatie zou krijgen. Het is totaal niet gebaseerd op het fysieke deel. We hebben sowieso nog niet gezoend, maar het iws voor allebei momenteel emotioneel heel erg heftig. Ik heb met haar over dingen gepraat, die niemand anders weet en andersom ook en dat moeten we beiden een plekje geven.

Maar ik ben in de afgelopen twee weken (we kennen elkaar nog niet lang, maar we durven volledig open tegen elkaar te zijn en het voelt alsof we elkaar al jaren kennen en dat gevoel heb ik normaal nooit) ben ik meer vooruit gegaan dan in het afgelopen half jaar. En ik ben weer iemand, ik heb maanden mezelf naar de kloten helpen, weer voor een groot deel ingehaald, dankzij haar.. Binnen een paar weken.

Ik zit nu op het punt dat ikl alles eigenlijk radicaal omgooi, en dat is nodig. Het fijnste vind ik nog wel, dat ik eigenlijk de touwtjes zelf in handen heb in deze situatie. En dan bedoel ik niet dat ik de touwtjes aan haar in handen heb, want dat is niet. Maar ik houd mezelf in deze situatie onder controle. Nu heb ik het zelf gedaan, en niet omdat er een bepaald iets ineens gebeurde waar ik niet mee om kon gaan en daardoor ineens veranderde.

Het fysieke deel dat komt nog wel, als het emotionele een plekje heeft gekregen, maar dan ben ik er ook klaar voor. op dit moment wil ik alleen maar dichterbij komen en haar dichterbij laten komen, puur op emotioneel vlak, de rest komt later wel. In ieder geval ben ik blij dat ik weer (deels) de oude Brian ben. =)
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 31-01-2009, 16:00
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Jaa mijn paper vordert behoorlijk. Ik heb een eerste, eigenlijk een tweede, concept van mijn essay af dat mijn vriendje morgen mag lezen. En dan heeft-ie vast verbeterpunten en wijze opmerkingen en dan ga ik er die in verwerken. Frambozen zijn het lekkerst als het onweert. <3

En ik heb alle muziek gedownload die we gisteren geluisterd hebben, en de muziek van donderdagnacht, en ik word er steeds vet gelukkig van omdat ik al die momenten zo gelukkig was. Wat er donderdagnacht later gebeurde is stom maar ŕ la, ik moet leren om na te denken voor ik iets zeg en om minder te gooien met de dingen die me lief zo lief zijn. Ik maak me wel zorgen om mijn beste vriendinnetje uit U maar dat heb ik misschien al gezegd. Whatever. Het is nog steeds. Stomme S. :boos: Ik ga vanavond mijn true beste vriendinnetje maar even bellen want ik heb 'r al vet lang niet meer gesproken. Nuja. Nu nog even een stuk aan mn paper schrijven, dan kan-ie klaar zijn voor we gaan eten.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 31-01-2009, 16:31
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
@ missy.. paracetamol is niet de pijnstiller voor rugpijn... je kan beter gaan voor ibruprofen (ben ik eigenlijk tegen maar voor rugpijn ben ik voor)
ennuh zorg dat je een spiegel opbouwt he
Ik ben ook tegen ibuprofen en heb het ook niet in huis. Paracetamol heeft wel een beetje geholpen, maar als de rugpijn nog lang aanhoudt of erger wordt, ga ik wel ibuprofen kopen, anders kan ik echt niks. Dankje voor de tip (ik heb echt nooit rugpijn) En wat bedoel je met een spiegel opbouwen?
Oud 31-01-2009, 16:51
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
heb ik net me koorts opp gemeten omdat kei duizelig ben en het koud heb enzo.
is me temperatuur 39'6 kutzooi gaat weer goed.
en me onderbeen is rood.
en nou gaan de vepleging dadelijk overleggen of er een arts bij moet komen.
jeuj fantastisch in het weekend weer.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 31-01-2009, 17:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik ben ook tegen ibuprofen en heb het ook niet in huis. Paracetamol heeft wel een beetje geholpen, maar als de rugpijn nog lang aanhoudt of erger wordt, ga ik wel ibuprofen kopen, anders kan ik echt niks. Dankje voor de tip (ik heb echt nooit rugpijn) En wat bedoel je met een spiegel opbouwen?
Ik heb een tijd echt elke paar weken/maand gehad dat ik door m'n rug heen ging en echt amper kon bewegen, mezelf niet aan kon kleden, mezelf niet af kon drogen na het douchen, m'n sokken niet aan kon doen, etc. Heel handig als je alleen woont. Bij mij is het stress gerelateerd vermoed ik.

De belangrijkste dingen zijn blijven bewegen maar probeer het niet te forceren, warmte (dus lekker heet douchen of in bad als dat kan, een fleecedekentje om je heen wikkelen als je ergens zit) en pijnstillers (en dan beter ibuprofen dan paracetamol). Paracetamol helpt bij mij helemaal niets.

Edit: wat me nog te binnen schiet en wat ook wel heel fijn kan zijn is masseren, of nou ja, m'n vriend kan niet echt masseren maar er wel hard overheen wrijven. Ik heb altijd echt een knoop in m'n rug en het scheelt wel al in pijn als je dat een beetje los kan krijgen.

Succes ermee, tis heel vervelend.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...

Laatst gewijzigd op 31-01-2009 om 18:36.
Oud 31-01-2009, 18:13
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Missy: heb je een kersenpitkussen? Dat kan ook verlichting geven. Sterkte ermee
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 31-01-2009, 18:22
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Ik ben ook tegen ibuprofen en heb het ook niet in huis. Paracetamol heeft wel een beetje geholpen, maar als de rugpijn nog lang aanhoudt of erger wordt, ga ik wel ibuprofen kopen, anders kan ik echt niks. Dankje voor de tip (ik heb echt nooit rugpijn) En wat bedoel je met een spiegel opbouwen?
fijn dat paracetamol iets geholpen heeft..
de overige tips zijn ook erg goed overigs! blijf bewegen, niet forceren maar ook niet aanpassen aan de pijn... recht blijven staan en zitten (proberen iig ) ik weet wat het is om rugpijn te hebben en weet ook dat deze tips goed zijn en goed bedoeld worden maar niet allemaal even fijn

een spiegel opbouwen is dat je niet je pijnstiller neemt als je pijn hebt/ voelt maar dat je de dosis over de hele dag uitsmeert zodat deze het opvangt.
jij mag als volwassenen 6keer per dag 1-2 paracetamol hebben.
dus dat is om de 4 uur 1 of 2 paracetamol
maar tijdens de nacht ga je er natuurlijk niet uit.. probeer het zo uit te rekenen dat je er vanaf het opstaan tot het naar bedgaan je maximale dosis hebt gehad
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 31-01-2009, 18:28
kroot
kroot is offline
Was redelijk druk op het werk, wel ff fijn, hoefde ik niet over andere dingen na te denken.
En mijn vriendinnetje heeft een kamer hier in de stad, das wel gaaf. Nu ik nog.
Nu moet ik gauw boodschappen gaan doen, maar ik wil niet want het is kououd.
En net mijn zusje gesproken, die ik al heel lang niet gesproken had.
Oud 31-01-2009, 19:16
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
me ouders kwamen net me antio biotica brengen om dat de verpleging van de afdeling niet weg kon.
kan er alleen een aantal dagen koorts van krijgen wat ik dus al heb.
vanavond nog maar een keer temperaturen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 31-01-2009, 19:50
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Wauw. What the heck.

Ik had ruzie met mijn zus daarnet en ik was vet kwaad en geirriteerd en nog een beetje van slag door donderdagavond dus toen ben ik weggelopen, naar buiten, om even af te koelen, stukje te lopen, weer helder te worden, bladiebla.

Was ik echt bijna weer terug bij huis, ging ik een ander liejde op mn ipod opzetten. komt er een kerel aan die m zo uit mn hand trekt en weg rent.

WATTEFUK! In Enschede! OM half acht 's avonds! Zomaar! In het licht!

Ik snap er niks van. Ik ben zo kwaad. Zo bang.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 31-01-2009, 20:45
Verwijderd
Geweldig weekend..
Achterstand school inhalen. Terwijl ik nu al het gevoel hebt dat het niet gaat lukken
omdat ik me totaal niet kan concentreren Moet ik ook nog thuis blijven vanavond
terwijl ik zin in had afleiding, en gewoon dom doorgaan. Nu wordt het optijd slapen met een rot gevoel
Oud 31-01-2009, 20:52
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Volgens mij is er hier net een relatie van 4 jaar kapot gegaan...
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 31-01-2009, 20:54
Verwijderd
Donderdag was ik bij de decaan voor gewoon een tussentijds gesprekje. Maar opeens had ik eigenlijk een heleboel dingen verteld die ik nog nooit zo tegen een relatief onbekend iemand heb verteld. Maar hij reageerde heel aardig. Hij vroeg of ik wel eens hulp had gehad, en toen ik zei dat dat niet zo was zei hij dat er bij ons op school ook een psychologe rond liep. Als ik wilde dan kon hij wel aangeven bij haar dat ik een keertje met haar wilde praten. Dus nu komt ie me donderdag weer uit de les halen om te horen wat ik besloten heb. Hij zei dat hij me absoluut niet wilde dwingen maar dat het misschien wel goed voor me zou zijn. Dat gesprek kon ik natuurlijk niet voor m'n ouders verzwijgen, dus heb ik het gelijk maar verteld aan mijn moeder. Toen moest ik ook dingen vertellen die ze nog niet wist, dat ik wel eens bang ben dat ik mezelf iets aan ga doen enzo, en daar schrok ze wel van en ze vroeg ook waarom ik dat niet eerder had verteld. Maar ik wil mijn ouders geen verdriet doen. Maar ze vond het wel een goed idee dat ik een keertje naar die vrouw toe zou gaan. Dus nu weet ik niet wat ik moet doen. Ik heb het idee dat de hele wereld me een gigantische aansteller vindt als ik het zou doen. Maar aan de andere kant kan zij me misschien wel vertellen wat ik met die negatieve gedachtes aanmoet. En ik houd mezelf voor dat het dan toch maar voor 1 of 2 keertjes is. Gelukkig heb ik nog een paar dagen om erover na te denken.

Gisteren was W. hier en het was echt supergezellig. We hebben nog gewinkeld enzo en gisteravond gingen we met een nog een paar vriendinnen ergens heen. Dat was echt heel leuk en ik heb ontzettend geflirt met een jongen daar. Ik vond het eigenlijk wel raar, hij deed echt geen moeite om te verbergen dat ie me leuk vond, maar ik durfde verder geen actie te ondernemen. En eigenlijk heb ik daar nu wel spijt van. Vandaag heb ik eigenlijk best veel voor school gedaan, maar toch ook weer niet genoeg. Ik word zo ziek van die PO's en al die andere zeurdingen die meetellen voor m'n examen of weetikveel. Nog maar 3 weken ofzo en dan heb ik vakantie. Al was het afgelopen week best leuk op school, wel gezellig ook. Ik zit bij een stelletje idioten in de klas, maar ze zijn wel aardig.
Oud 31-01-2009, 21:20
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Wauw. What the heck.

Ik had ruzie met mijn zus daarnet en ik was vet kwaad en geirriteerd en nog een beetje van slag door donderdagavond dus toen ben ik weggelopen, naar buiten, om even af te koelen, stukje te lopen, weer helder te worden, bladiebla.

Was ik echt bijna weer terug bij huis, ging ik een ander liejde op mn ipod opzetten. komt er een kerel aan die m zo uit mn hand trekt en weg rent.

WATTEFUK! In Enschede! OM half acht 's avonds! Zomaar! In het licht!

Ik snap er niks van. Ik ben zo kwaad. Zo bang.
Wow, wat heftig!
Oud 31-01-2009, 23:08
Verwijderd
@Heksjuh: feli!
@Dith: What happened???

Ontopic: nooit meer suiker, méér salsa, vaker met hen op pad, en wat liever zijn tegen sommige collega's. En ga in godsnaam nou es van jezelf houden, stom rotkind. Ik zie het gewoon niet. Ik kan het gewoon niet. Ik voel me alleen maar lichamelijk brak omdat mijn eetpatroon zo beroerd is. MAar ik heb het heerlijk gehad. MAar wanneer gaan mn ogen nou es open...
Oud 01-02-2009, 00:13
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Wow, openbaringen aan de eettafel tijdens een etentje met familievrienden. Er zit zoveel in mijn hoofd nu en aan de ene kant ben ik zo blij met avonden als vanavond, te zien hoeveel we om elkaar geven, hoeveel liefde ik zie en voel. Aan de andere kant maakt het me zo verdrietig om te zien hoeveel er overal over valt te denken, te beschouwen. Hoeveel pijn anderen hebben waar ik om geef. Zoveel dingen die gebeuren die echt niet zouden mogen, niet zouden moeten kunnen. Het raakt mijn hart en beneemt me bijna de adem. Is het leven het leven waard als het zo moeilijk en ingewikkeld is en als er zoveel pijn en.. ik word er gewoon zo ontzettend moe van, hoe kan de wereld gewoon doordraaien terwijl er zoveel gebeurt om bij stil te staan.. Ik snap er niets meer van, waarom kan ik mijn hoofd ook niet even stil zetten af en toe.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 01-02-2009, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Wauw. What the heck.

Ik had ruzie met mijn zus daarnet en ik was vet kwaad en geirriteerd en nog een beetje van slag door donderdagavond dus toen ben ik weggelopen, naar buiten, om even af te koelen, stukje te lopen, weer helder te worden, bladiebla.

Was ik echt bijna weer terug bij huis, ging ik een ander liejde op mn ipod opzetten. komt er een kerel aan die m zo uit mn hand trekt en weg rent.

WATTEFUK! In Enschede! OM half acht 's avonds! Zomaar! In het licht!

Ik snap er niks van. Ik ben zo kwaad. Zo bang.
Jeetje. Lekker is dat, dat zou je inderdaad niet verwachten
als het licht is. Al aangegeven bij de politie? Niet dat het veel zin heeft,
maar toch.

OT:
Gisterenavond is dus echt flink uit de hand gelopen.
En weer gehuild sinds tijden..
Oud 01-02-2009, 10:37
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
en nou is het constant zweten in plaats van constant koud.
ookal is me koorts wat gezakt.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 01-02-2009, 10:37
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
@ Roosje: WTF Jemig, wat een ongelooflijke actie


OT: Een tamelijk productieve ochtend! De kattenbak en caviakooi schoongeschrobd en verschoond. Daarnaast gestofzuigd, vuilnis weggebracht, een was gedraaid, rotzooi opgeruimd, de badkamer met een schuursponsje onder handen genomen Misschien ga ik, nadat ik een kop wintertthee heb gedronken, de ramen van binnen lappen... Maar misschien wordt het dan wel té actief

...Er dwarrelt sneeuw voor mijn raam!

Oh ja, ik baal ervan dat het geen koopzondag is! Er is wat geschoven met een aantal koopzondagen Ik heb eigenlijk nog boodschappen nodig + een riem
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.

Laatst gewijzigd op 01-02-2009 om 10:43.
Oud 01-02-2009, 11:16
Verwijderd
Woah, het sneeuw hier
Woah, het was een gezellig weekend vol vrienden, dansen en salsa.
Woah, ik voel me kuttig alleen
Woah, ik kijk tennis

Woah. Een jaar geleden kwam ik kapot aan op Schiphol.
Woah. Wat mis ik de mensen. MIJN mensen.

Bendito el lugar y el motivo de estar ahí
bendita la coincidencia.
Bendito el reloj que nos puso puntual
ahí bendita sea tu presencia.
Bendito Dios por encontrarnos en el camino
y de quitarme esta soledad de mi destino
Oud 01-02-2009, 11:38
Verwijderd
Gefeliciteerd Heksjuh!
En Roosje: waaat Wat achterlijk.

En nu moet ik heeeeel snel aan de slag.
Oud 01-02-2009, 12:28
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Sjanne: ik heb geen idee wat er speelt, maar ik denk dat het wel een goed idee is om met die schoolpsychologe te gaan praten. En niet denken dat de rest van de wereld je een aansteller vindt, waarschijnlijk vinden ze dat helemaal niet en eigenlijk doet dat er ook niet toe, toch? Dus als ik jou was, zou ik het doen.

@ Daantje, Rare kwast en Heksjuh (gefeliciteerd trouwens ): het is nu weer wat beter, ik had het idee dat het gister echt helemaal verkrampt was. Ik had gisteravond vooral last van m'n bovenrug, terwijl linksonder de pijn begonnen is, dat kwam denk ik door het rare lopen om pijn te vermijden Nu moet ik wel heel erg oppassen, bij een naar mijn idee normale beweging schiet er soms al een pijnscheut door m'n rug. Ik wil eigenlijk pas aan de pijnstillers als ik echt niks meer kan...als ik zo zit, heb ik geen pijn, als ik gewoon loop ook niet, maar ik begrijp het idee van een spiegel opbouwen. En ik heb een kersenpitkussen, goede tip, had ik nog niet aan gedacht.

OT: zo, nu heb ik op internet alles gedaan wat ik nog moest of wilde doen: mailtjes verstuurd, geld overgemaakt en de opdrachten van m'n cursus gedaan. Dan kan ik nu eindelijk gaan "leren" voor m'n toets van morgen, voor het werk. Over sociale wetgeving en computerprogramma's en belscripts enzo.
Oud 01-02-2009, 12:29
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:

Bendito el lugar y el motivo de estar ahí
bendita la coincidencia.
Bendito el reloj que nos puso puntual
ahí bendita sea tu presencia.
Bendito Dios por encontrarnos en el camino
y de quitarme esta soledad de mi destino
Mana<3

Wat een geweldige muzieksmaak
Oud 01-02-2009, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Mana<3

Wat een geweldige muzieksmaak
je bent de eerste die me prijst ermee
Ik was vrijdag in Rotterdam in een of andere doodnormale Hollandse eetgelegenheid/kroeg, komt Maná ineens langs. Ik dacht dat ik gek werd!
Maar God, wat een herinneringen, dat lied. Die muziek
Oud 01-02-2009, 12:57
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Wow Roosje, dat is wel eventjes schrikken. =/ Hier gaat het allemaal goed. Ik heb nog steeds een hekel aan valentijnsdag, maar ik ga wel cliche meedoen. xD of naja, ik ga wss die dag naar Eva toe, als we alles kunnen regelen enzo, maar naja, niet specifiek omdat het Valentijn is dan, denk ik. =p Wil ik niet denken. ^^

Maar ik heb de afgelopen twee weken mijn leven helemaal overhoop gegooid en toen weer geordend, naar zoals het eerst was. Ik heb zin om te werken en te presteren het komende blok op school, ik voel me vrolijk en gelukkig, en ik heb weer eigenwaarde en zelfvertrouwen en zelfverzekerdheid en dat heb ik anderhalf jaar gemist.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 01-02-2009, 13:34
Verwijderd
Sneeuw? Bij mij schijnt al de hele dag de zon.

En verder doe ik alleen smiley's vandaag: Ik zou met iemand willen praten, maar ik weet echt niet meer wat ik moet zeggen. Het is te veel en te ingewikkeld in mijn hoofd.
Oud 01-02-2009, 13:39
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik voel me nog steeds niet lekker met veel hoofdpijn enzo.
en me nek kan ik amper draaien van de stijfheid.
en me spanning komt weer terug.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 01-02-2009, 13:51
Verwijderd
Kennis van mij is gisterennacht helemaal in elkaar geslagen. Zware hersenschudding, blauw oog, bril in drie stukken, wenkbrauw gescheurd en nog wat van die grappen. Zomaar. .
Ik ben blij dat hij niet in zijn eentje was en dat het broertje van mijn vriend zo goed heeft opgetreden .
Maar ik vind het belachelijk.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32.